Anti Wilders site

Bespreek hier alles omtrent internet, zoals algemene filmpjes YouTube en wat je verder tegenkomt.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Afbeelding
Moskee , oke...
Maar dit is meer een fucking Sint-pieter like ding.
Ik zou wel eens willen zien als iemand besluit om een gigantische katholieke kerk te bouwen ergens in Turkije of Marokko
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Anti Wilders site

Bericht door DaveyY »

Dat is naast de kuip toch?
Zijn ze al jaaaaaaaaaaren mee bezig. Leg constant stil omdat de geldschieter geen zin meer heeft om geld de schieten..
POWPOW.

En vergunningen enzo was ook niet goed geregelt.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
thejoker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 13:13
Locatie: Utrecht

Re: Anti Wilders site

Bericht door thejoker »

ik heb het niet met alle soorten kerken plat branden allemaal
2 duiven in de hand betekent niet 4 benane in de lucht
Greenwork
Berichten: 50
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 19:31

Re: Anti Wilders site

Bericht door Greenwork »

D-nic schreef:Pim Fortuyn had tenminste nog een goed onderbouwde mening. Die gast stond echt ergens voor. In vergelijking met Pim Fortuyn vind ik Geert Wilders maar een overhypte flapdrol.
Sluit ik me 100% bij aan. Maar dat veel mensen zeggen dat Geert slecht bezig en dat soort dingen, PVV is wel de partij die aan het groeien is en vrij wel zeker in coalitie komt en dat heeft toch zeker wel een reden.

Kijk als je niet ergens in de ''Schotelwijken'' woont of omstreden hiervan kan ik begrijpen dat deze mensen grotendeels tegen Geert zijn en het niet met hen eens zijn. Maar als je wel ergens woont waar onze ''Schotelwijken'' wel zijn, moet je begrijpen dat deze mensen grotendeels voor Geert zijn. Omdat de meesten last van ''allochtonen''. Maar deze term vind ik beetje een andere betekenis heeft gekregen in de jaren. Met allochtonen bedoelen de meeste mensen tegenwoordig moslims, terwijl er ook vele andere soorten allochtonen zijn.

Dus ik vind eigenlijk dat je niet zo snel mag oordelen over Geert maar ook niet over allochtonen.

Eigenlijk wordt Nederland gestraft voor wat ze hebben gedaan in de jaren 70' tot 90'. Het binnenhalen van andere culturen omdat de Nederlanders zich toen te goed vonden voor het vieze werk. Maar nu herhaalt de geschiedenis weer, omdat de mensen die toen binnen werden gehaals zichzelf OOK weer te goed vinden voor het vieze werk laten hun het weer doen door allemaal Polen en andere oostblokkers.

Waar gaat het toch heen met dit Land ?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

^^ Als je even kijkt naar alle zeik over allochtonen gaat dat 80/90% van de tijd toch wel over Marokkanen , Turken en Antillianen. Maar om het 'straffen' te noemen ben ik het dan weer niet mee eens. Je hebt wel gelijk dat ze binnen zijn gehaald voor de vieze werkjes , maar dat is geen excuus om je zo te gedragen in Nederland. Ze krijgen sowieso al een uitkering , naast dat ze gewoon geld voor niks krijgen , krijgen ze veiligheid , ziekte zorg , en de hele shit. Vervolgens gaan ze de straat op , aso gedragen , drugs dealen , elkaar neer steken , problemen veroorzaken. En dat zijn dan ook nog bijna altijd de allochtonen die niet 'binnen' zijn gehaald , maar gewoon kinderen zijn van de 'originele' allochtonen. En dat is natuurlijk ook weer zo ongelofelijk kut voor al die wel fatsoenlijk gedragende buitenlanders die zich nu een beetje genaaid voelen want ze worden door veel mensen in het zelfde groepje gezet.

Het ergste vind ik is dat veel probleem allochtonen echt totaal geen respect hebben. Voor niks of niemand. Niet voor de politie , mensen op straat , doktoren etc.
Hoe vaak heeft al in de krant gestaan dat een of andere Marokkaan weer eens een doctor of ambulance personeel heeft bedreigt , bespuwt of geslagen ? Oké , Nederlanders doen dat ook wel eens , maar gewoon in veel mindere maten.
Als iemand jou gratis en voor niks , op komt halen om dat gewond bent en je gaat vervolgens agressief gedrag vertonen tegen de mensen die je willen helpen , ben je in mijn ogen gewoon respectloos en gestoord.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Anti Wilders site

Bericht door Scars »

Metalsnake36 schreef:Afbeelding
Die gasten zijn gewoon slim. Ik zie twee snipertorens in voor hun vijandig gebied. :lol:
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Anti Wilders site

Bericht door Duckz »

Ik zeg: Elk volk wat niet Arisch is, moet dood.
Oh, wacht. Nu lijk ik op de mensen bij mij in de stad die in Brunnepe wonen. Dat is een wijk met mensen die zo denken. Heeerlijk. De moskee die wij hebben zit in de stad, ergens verstopt in een normaal gebouw. Daar heb ik dan totaal geen probleem mee.
Maar helaas kent onze mooie stad wel belachelijk veel kerken (11 kerkgebouwen, om nog maar te zwijgen over de genootschappen in de scholen etc.)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Anti Wilders site

Bericht door Rick-Bellic »

De Islam creëert een eigen Zuil in Nederland, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

kerken moeten branden
moskees moeten branden
religies moeten op flikkeren er komen alleen maar oorlogen van en gezeur en er komt niks goeds door
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

Duckz schreef:Ik zeg: Elk volk wat niet Arisch is, moet dood.
Oh, wacht. Nu lijk ik op de mensen bij mij in de stad die in Brunnepe wonen. Dat is een wijk met mensen die zo denken. Heeerlijk. De moskee die wij hebben zit in de stad, ergens verstopt in een normaal gebouw. Daar heb ik dan totaal geen probleem mee.
Maar helaas kent onze mooie stad wel belachelijk veel kerken (11 kerkgebouwen, om nog maar te zwijgen over de genootschappen in de scholen etc.)
dan moeten er heel veel mensen dood en blijft er heel erg weinig over want er zijn niet zoveel blonde mensen met blauwe ogen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Anti Wilders site

Bericht door Freezown »

baxic schreef:kerken moeten branden
moskees moeten branden
religies moeten op flikkeren er komen alleen maar oorlogen van
:|
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Anti Wilders site

Bericht door Adanteh »

voetbalstadions moeten branden
voetballers moeten opflikkeren, het zijn namelijk alleen maar ruzie zoekende hooligans

:|
ORLY?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

Adante schreef:voetbalstadions moeten branden
voetballers moeten opflikkeren, het zijn namelijk alleen maar ruzie zoekende hooligans

:|
juist jij snapt het (ook al was het sarcasme)

bekijk het zo mensen hebbe religies kunnen ze er niet fatsoenlijk mee omgaan dan pak je het af
zo is dat ook met sport enzovoort
netzoals een klein kind samen spelen samen delen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Anti Wilders site

Bericht door Freezown »

En waarom denk jij dat je mag beslissen over wat andere mensen denken?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

heb ik dat gezegd nee
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Nou , als je iemand z´n religie afpakt dan zeg je in zekere zin :
Fuck you , je mag zo niet denken want dat zorgt alleen maar voor problemen.

Dus dan beïnvloed je iemand z'n gedachten wat op het zelfde neer komt als wat Freezown zij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Anti Wilders site

Bericht door Adanteh »

Oh god, ik ben al verbaasd dat je snapte dat mijn voetbal voorbeeld ironisch was!

Ook is religie niet iets wat je af kan pakken... Ik vind dat er gigantisch veel christenen zijn die niet goed met religie omgaan, ze vallen mij er namelijk mee lastig. Ga ik dan een beetje op straat lopen huilen dat ik hun niet leuk vindt, of trek ik me er gewoon helemaal niks van aan? Trek je je er wel wat van aan, dan ben je net zo'n radicale idioot die zichzelf op gaat blazen om een tekening. Trek je je er niks van aan, dan gaat je gezellig een potje Scrable spelen met een hapje en een drankje (ja weet ik veel)..
ORLY?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

denken is ook overrated
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Anti Wilders site

Bericht door Maestro »

Metalsnake36 schreef:
Afbeelding
Dat plaatje is...ik heb er geen woorden voor...

*steelt plaatje*
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Anti Wilders site

Bericht door Duckz »

Hij is gewoon awesome :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
spartic_SA
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 23:35

Re: Anti Wilders site

Bericht door spartic_SA »

@ coola

Dus omdat 3 á 4 marokkanen je lastig hebben gevallen, haat je opeens alle marokkanen??
:shock:

Waar gaat het toch heen met Nederland.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

spartic_SA schreef:@ coola

Dus omdat 3 á 4 marokkanen je lastig hebben gevallen, haat je opeens alle marokkanen??
:shock:

Waar gaat het toch heen met Nederland.

ja


problemen mee ? pech voor jou dan
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
spartic_SA
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 23:35

Re: Anti Wilders site

Bericht door spartic_SA »

geen problemen mee, dus geen pech te zien.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

spartic_SA schreef:@ coola

Dus omdat 3 á 4 marokkanen je lastig hebben gevallen, haat je opeens alle marokkanen??
:shock:

Waar gaat het toch heen met Nederland.
de domme verkeerde mensen volgenen elkaar als schapen kant met wilders voorop met zn iq van 20
Afbeelding
Gesloten