Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
RDJ134
Beheerder

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 » di 04 dec 2018, 02:00

NACH!!

@Coola Twilight zone is fookin a, staat tegenwoordig toch allemaal op Netflix??

Die 80's versie is vet, The Shadow Man epsiode is creepy as fook ik heb die Hatman (google er maar op) twee keer in mijn leven gezien, serieus angstaanjagende ervaring. Fuc Fact hier is dat ik die aflevering had op genomenen deze doodleuk keek zonder te weten waar het over ging en ik een fookin hart stilstand kreeg.

Scars

Bericht door Scars » wo 05 dec 2018, 22:07

@Coola ik ga kompleet stuk om die laatste FB post van je. Ik vind dat @RDJ134 er ook maar eens aan moet geloven, al is het alleen maar om de giggles tussen ons drie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Man man, ik zit ook van dat soort trol shit te posten, maar dan over de gele hesjes of beter gezegd de EU :mrgreen:

Haha epische lol factor!

Scars

Bericht door Scars » wo 05 dec 2018, 22:12

Lig nog dubbel :lol: :lol: :lol:

Vergat helemaal te plaatsen waarvoor ik kwam, stukje nostalgie voor RDJ134 :) https://www.vpro.nl/speel~WO_VPRO_04208 ... lgjJZY6M7E

En ben volledig deze game ingezogen (gebaseerd op de serie met Starbuck als kutje). Mega goede game. :mrgreen: https://store.steampowered.com/app/5446 ... _Deadlock/

coola

Bericht door coola » do 06 dec 2018, 00:29

Nacht !!!!!

@RDJ, ik zou het eerlijk gezegd niet weten of het op Netflix staat. Want ik kijk het via Kodi. Het is trouwens de originele serie die ik kijk. De jaren 80 versie ga ik ook nog kijken.

@Scars, zodra ik zulke dingen zie en lees dan gaat er bij mij een schakelaar om en dan moet ik gewoon droog en provocerend reageren ( moet je na gaan ik heb het milder gemaakt dan wat ik in eerste instantie had ingetypt want in plaats van nekschot stond er vroeger hadden we treinen voor dit soort mensen. Mja Facebook heeft lange teentjes dus dan maar de wat mildere versie :lol: )

Zo had ik paar jaar geleden ook iemand die kritiek op mijn filmpje waar ik mijn schorpioen een baby muisje te eten geef.

Dude zei " your a fuckin sadist and animal killer"

Waarop ik zei " circle of life " drops mic
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.

RDJ134
Beheerder

Bericht door RDJ134 » vr 07 dec 2018, 00:42

.@NACH!!!

Zo beetje nieuws posten, beetje gamen en brak zijn. Je weet het.

@Scars ja die tijd kan ik me goed herinneren, je had de bom die ging vallen de russen die zouden komen en zure regen in een klimaat van iedereen werkeloos. Mooie tijden waren dat en voor veel moeilijk voor te stellen dat mensen zo over straat gingen.

FB haat ik echt diep, ik boot zo nu en dan op vanaf USB stick omdat ik de FB spyware niet in mijn systemen wil hebben en binnen 2 min ben ik al geirriteerd aan de hele site en OD aan nutteloze opties hehehe Wel fun met jou en Coola als ik het zo leest.

@Coola, aaah ok Twilight Zone is echt awesome, het is altijd weer anders en vaak erg interessant.

Plaats reactie