Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag Dishonored 2 en een science fiction film op DVD binnen gehad. Zo Finding Dory live mikken.

Hele dag al koppijn, en laat alles uit mijn handen vallen.

En Donald Trump als president van Amerika..... WTF??
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht!!!!!!

@Scars

Thanks, hoewel ik geen prijs heb gewonnen was ik inderdaad wel 1 van de aanwezigen die veel belangstelling kreeg. Dat ik Bijna heel Evil Dead 2 en Army of Darkness kon quoten hielp daar waarschijnlijk ook aan mee :mrgreen:. Overigens zou ik beide Androids wel gedaan hebben :mrgreen: en als de gratis bier mij niet wasted had gemaakt had ik misschien wel de moed gehad om een move te maken :mrgreen: maar de bier was to strong :(.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Heerlijk ding die NES Classic Mini. Gisteren tot diep in de nacht liggen grinden. Enige nadeel is dat de controller kabels tering kort zijn. Je moet hem dus echt vlak naast je zetten. Gelukkig zag ik dit al aankomen en had ik alvast een HDMI verlengkabel gehaald. Ik was wel vergeten hoe bruut moeilijk sommige games van die tijd waren. :mrgreen:

Over die rant van Omega Sin, ben het wel met hem eens vooral over dudes die meteen twintig van die dingen halen en dan die belachelijke bedragen ervoor vragen. Ik heb er in totaal € 72,97 voor betaald inclusief extra controller maar ik zit er serieus aan te denken die hele shit op marktplaats te zetten om te kijken wat een gek er voor over heeft. Als iemand er echt 200/300 pleuro voor over heeft alleen maar om hem voor de kerst in huis te hebben, dan gaat deze zo de deur uit en koop ik bij de tweede lichting wel een nieuwe.

Grappig feitje, ik had hem gepre-ordered bij Centralpoint en die hadden 1 dag voor de release ineens geannuleerd. Ik snel internet op en toen was hij nog ruim op voorraad bij de Bart Smit dus had ik hem daar snel alsnog gepre-ordered. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars dus ik kan binnenkort een max 2 pagina recensie van de Mini NES en zijn games in de mail verwachten?? ;)

Je kan trouwens het proberen met Marktplaats, gewoon op bieden zetten en kijken wat de gek er voor geeft.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:@Scars dus ik kan binnenkort een max 2 pagina recensie van de Mini NES en zijn games in de mail verwachten?? ;)
:lol: :lol: :lol:

Ik denk niet dat ik daar de juiste persoon voor ben. Ik heb hem puur gekocht zodat ik iets simpels heb om te doen terwijl ik aan het revalideren ben. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik er binnen een week op uitgekeken ben.
RDJ134 schreef:Je kan trouwens het proberen met Marktplaats, gewoon op bieden zetten en kijken wat de gek er voor geeft.
Heb ik ook gedaan, de halve ochtend Marktplaats zitten trollen om te kijken hoe ver de gekkies gaan. 250 euro werd er al voor geboden.

Edit: Verkocht met dikke winst. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Druk druk met nieuw recensie materiaal (games en films) dus niet echt gehad om te reageren hier.

@Scars dat heb je verdomd nice gedaan :) Je weet dat er genoeg emulatoren zijn om al deze games op je PC/Laptop/Tablet/Telefoon te spelen en dat is GRATIS!! :D

Maar goed, mailen en bank hangen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ondanks dat ik een PlayStation 2 mini met alle kabels en controller heb gehad, was het op persoonlijk vlak een behoorlijke tyfus dag en ben ik wat uit mijn doen op het ogenblik. Daar door lopen nu enkele recensies wat vertraging op, maar goed ik kan niet schrijven als mijn hoofd overloopt. Maar goed, proberen positief te blijven denken ook al is this shit getting real.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ben blij dat ik er vanaf ben er zat meer lag in dan in welke emulator ik ook gebruik. Ik heb drie emulators, één voor GBA, één voor SNES en één voor oude arcade games. Anyways winst in mijn pocket voor de kerst. :mrgreen:

Hoop dat waar je mee overloopt niet is wat ik denk waar je mee overloopt. Either way als het dat wel is, zorg dat jij de rots in de branding bent die de ergste klappen kunt opvangen. (Je weet waar je me bereiken kan als het nodig is.)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pfff wederom een redelijk stressed dag en heb weer op mijn gemak kunnen gamen. Mja dit weekeinde een hoop doen, als er niks tussen komt.

@Scars ik wil al heel erg lang een artikel schrijven over emulatoren maar door tijd gebrek kom ik er niet aan toe, misschien dadelijk in december. Altijd heerlijk om oude games te spelen.

En tnx voor de woorden en support, weet je te vinden als ik wat kwijt wil :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Vandaag geen Ash vs Evil Dead :cry: :cry: nou ja gelukkig hebben we nog Westworld
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Behoorlijke kut dag, klote kinderen van mijn buren en hun trapautos over de gallerij, mensen die timmeren en dat allemaal op de enige dag in de week dat ik een beetje kan uitslapen. Voor de rest was het chaotisch en stressvol vandaag. Maar goed, het zit er weer op en nieuwe week en dus nieuwe ellende....

@Coola ik vind het wel even relaxed dat een hoop series een weekje zijn over geslagen, tijd gehand om de achterstand goed weg te werken :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 Docu tip voor je op Netflix, weet zeker dat je hem wilt zien. Stretch & Bobbito: Radio That Changed Lives :mrgreen:

Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Oh shit wat een aflevering van Ash vs Evil Dead , en dan is dit nog niet eens de seasons final dat gaat volgens mij echt een klapper worden. Maar episode 9 van seizoen 2 :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Spoiler: show
eindelijk de allereerste hint naar dat AoD gebeurt is, Ash zegt I went to the Middle Ages so it can work
Spoiler: show
de terugkeer van Henrietta is sweet. Voor de fans van DbD is dit gewoonweg geweldig te noemen

Deze serie heeft van alle series die ik dit jaar heb gezien echt de beste muziek keuze ooit.

Ik ga misschien voorspelbaar zijn met deze zin maar dit is zonder twijfel de serie van 2016 voor mij. Het heeft de perfecte soort horror het heeft perfecte soort humor en het mixt het allebij perfect.

Maar echt serieus deze episode is zo geniaal.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag Better Call Saul seizoen 2 afgeschreven, nog even zitten gamen met mijn Headset voor review die overigens erg verrassend is.

@Scars ga ik zeker checken zo snel het wat rustiger is (nog enkele recensies deze maand en dan zit het er op).

@Coola ik zie de recensie van seizoen 2 wel in mijn inbox verschijnen :P Ik moet nog kijken, dadelijk tussen kerst en oud en nieuwe van plan, samen met west world en Stanger Things.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Ik was inderdaad wel van plan om een review te gaan schrijven voor Ash vs Evil Dead seizoen 2 :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Laatste dagen heb ik extreme last van koppijn en over vermoeidheid. Maar goed show must go on enzo. De aankomende dagen ga ik elke dag een recensie schrijven zo dat deze mooi achter elkaar online komen. Dan zit alles er zo goed als op en kan ik eindelijk beginnen met langere game sessies, films en TV series inhalen en mijn PC eindelijk opnieuw installeren.

@Coola, als je deze nog dit jaar kan doen zou het perfect zijn en alvast bedankt hier voor :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Holy shit die seizoens finale van Ash vs Evil Dead seizoen 2 geweldig!!!! Alleen wel 1 grote cluster fuck qua
Spoiler: show
Tijdreizen
Maar hé het is Ash vs Evil Dead daar moet je ook totaal geen realisme en logica van verwachten.

@ RDJ ik zal het proberen nog deze maand af te krijgen, maar ik kan het niet 100 % garanderen ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo effe een aflevering van Star trek Enterprise kijken en dan slapen.

@ RDJ ik heb mn review naar je opgestuurd ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ik voel me op dit moment zoals Rick in The Walking Dead van de afgelopen tijd voelde en gooi daar nog eens bij hoe Eugene is uit de serie en dat is mij mindstate atm. Maar goed,

@Coola ik zie dat ik mail van je hebt :) zal het morgen op mijn gemak gaan checken. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

Zo effe een episode van Star trek Enterprise kijken.

@RDJ
Erg goeie review van Final fantasy XV
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Dood en dood moe, hoop aan mijn hoofd en een hoop te doen.

@Coola dank je, ik heb je recensie al op mijn pc staan alleen nog geen tijd voor gehad. Wil dat echt op mijn gemak lezen, laats het je ASAP weten.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik ging een aantal uren geleden even de eerste aflevering van die nieuwe Netflix originals The OA checken... Afijn het is nu 3:30 en ik ben nog steeds aan het kijken. :lol: :lol: :lol:

Ik vind het fucking goed! Je moet er wel van houden, ik hou er van. :mrgreen:

Latahs
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Zo effe een episode van Star trek Enterprise kijken.

@ Scars hmm dan moet ik die serie toch maar eens gaan kijken.

@ RDJ neem je tijd ;) ik hoor het wel wanneer hij goedgekeurd is :)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Zo effe kijken naar een episode van Star Trek Enterprise.

Het ziet er aan 1 kant slecht uit voor de Assassin's Creed film, maar aan de andere kant ik heb mij nog nooit tegen laten houden door critics die negatief zijn over iets. Ik ga altijd van mijn eigen mening uit en ik ga 5 januari gewoon naar die film om zelf te beslissen of ik hem goed of slecht vind.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Alweer 2 dagen knetterende koppijn, dus game ik minder en ook pc gebruik minimum. Dus meer tijd voor series en begonnen aan West World en OMFG wat een vette serie is dat. Over de helft heen er mee en geniet van elke episode.

Verder is mijn hond doodsbang door het vuurwerk die durft amper nog naar buiten, dus vandaag begonnen met een pillen kuur van de dierenarts. Hopelijk gaat dat helpen zo zielig :(

@Scars die serie wil ik ook heel erg graag zien, scheen iets met tijdsreizen te zijn als ik het goed begreep, maar wil zo weinig mogelijk weten voor maximaal effect.

@Coola heb je recensie even snel door gelezen zo te zien is die goed. Ik moet het nog even op mijn gemak lezen en gelijk loeren voor seizoen 2 media zo dat het live kan.

Bovendien lijkt die Assassins Creed film best wel cool, ik weet nog hoe Prince of Persia toen de grond in geboord werd en het een gewoon een erg vermakelijke film was.
Plaats reactie