Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Almost Ready :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Moe 1 recensie geschreven, maar door wat omstandigheden niet toe gekomen aan de tweede die ik had moeten doen. Ik heb trouwens zaterdag een nieuwe Everdrive X5 binnen gekregen, maar daar binnenkort meer over. :)

@coola ik moet Ash nog kijken, zoveel zin in.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pff kut dag eerste klas gehad, was leuk met me hond aan het spelen die een paniek aanval kreeg en dacht dat ik haar wilde slaan. Beestje is helemaal overstuur geweest en begint nu weer wat vrolijker te worden. Ze komt uit het asiel en heeft een rot leven hier voor gehad, als ik ooit uitvind wie de vorige eigenaar is die haar dit heeft aangedaan zal ik hem even wat klappen verkopen. Kan niet tegen dierenbeulen.

Zo zielig om die paniek te zien, terwijl er niks aan de hand was en we leuk aan het spelen waren. Was zelf ook gelijk helemaal uit mijn doen er door. Vandaag dieren dag dus even kijken of ik nog wat leuks voor haar kan of ga kopen :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Behoorlijk pissed off atm, kwam er vandaag achter dat wederom een film van me in de post is 'kwijt geraakt' en dat is de 2e in een maand tijd en dit met wat er eerder dit jaar is verdwenen komt het ergens uit tussen de 6 en 8 films/games. Iets wat fookin irritant is.

Uiteraard moesten me kk buren me weer vroeg wakker maken vandaag en hier door hele dag uit mijn doen. Mja. Dit weekeinde mijn recensies schrijven en hopelijk wordt Mafia 3 niet gestolen door de post. Net als een shitload aan andere dingen die ik deze maand nog verwacht.

Oja serie tip: Frequency, die is heel erg vet.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Ash vs Evil Dead S02E02 :o :o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geniale aflevering, but oh boy toen Bruce Campbell zei Starz geeft ons de vrijheid om unrated te blijven en seizoen 2 nog extremer word dan seizoen 1, heb ik mezelf al voorbereid maar op wat hier gebeurd heb ik mezelf nooit kunnen voorbereiden.


Westworld S01E02

Net zoals de eerste aflevering erg sterk, smaakt nog steeds naar meer.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Moeilijke dagen en vooral dood en dood moe door de bekende redenen. Maar goed deze week wil ik alle recensies af en online hebben.

@Coola ik moet nog beginnen aan Ash en Westworld. Door over vermoeidheid en tijdgebrek nog niet kunnen kijken.

Trouwens toen ik dit artikel dacht ik gelijk: Toch niet Coola he ;)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag spande de kroon ik werd om god vroeg in de ochtend wakker gebeld aan de beneden deur en daar was niemand te zien..... dus ben nu een kleine 21 uur op zonder slaap. Hele dag overeind door energy drinks en koffie. Toen eten, naar de Subway voor een BMT en die was dicht en naar andere Subways ga ik niet nadat ik al eens groene ham heb gehad en dik aan de schijt. Toen recensie schrijven, met keiharde muziek in de flat, daarnae kut koters op hun stepjes die over de gallerij aan het racen waren en uit eindelijk om 20:00 zat ik aan een pak noodles. Mijn dag en frustratie in één beschrijving.

Oja Eigenwereld had één van de meest bezochte dagen sinds de launch op Marnix Kappers zijn dood :( en de GT VR video.

Maar goed bank hangen met mijn schatje aka mijn shitbull, zal zo wel in coma vallen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACHT!!!

De hele avond aan mijn horror clowns post gewerkt, want in haken op actualiteit is hits scoren. Bij deze trouwens mijn excuus aan Coola, want ik weet hoe gek je op clowns bent ;)

Maar goed, shit in de timer gooien en wat mails de deur uit doen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Weer wat progressie met m'n kettingzaag

Afbeelding

Afbeelding

Zo gaat hij er zo'n beetje uit zien. Moet hem van de week nog een keertje extra spuiten en het leukste komt of course nog zodra ik met het bak bloed dat ik hier heb staan ga spelen :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach!!

Net Captain America: Civil War gezien en holy shit wat een film!! morgen de recensie schrijven die helaas van de dvd is omdat de post mijn Blu-ray heeft gestolen. Mja.

@Coola ziet er goed uit, heb je wel nodig met al die creepy clowns die door de straten heen zwerven hehehe ;)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Mijn God wat was vandaag toch een goeie dag qua game en film nieuws. Eerst RDR 2 aangekondigd en daarna de epische trailer van Assassin's Creed the movie. Anyway nu ist tijd voor een star trek Voyager episode.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Al een kleine twee dagen behoorlijk achter op schema, maar goed beetje geluk rond het weekeinde weer helemaal klaar en bij met alles.

@Coola ja AS film ziet er gruwelijk uit en de RDR 2 aankondiging was heel erg nice. 17:00 donderdag de trailer, heb al een embed link gehad er naar toe, dus zo snel die live gaat om 17:00 kan je hem hier op Eigenwereld.nl bekijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was by far het leukste om te doen :mrgreen: :mrgreen:


Anyway nu ist tijd voor een episode van Star trek Voyager.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

hier bij presenteer ik m'n met bloed, zweet ( en zonder tranen) gemaakte volledige Halloween kostuum

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al zeg ik het zelf het ziet er echt über vet uit
Spoiler: show
m'n buik ook maar dat is bij zaak :mrgreen:
Voor de gelijkenis

Afbeelding

En nu ist tijd voor een episode van Star trek Voyager.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Recensies en Battlefield 1 (wat een geniale game) vreten al mijn tijd op, zo erg dat ik zelf met mijn series achter loop op dit moment.

@coola fookin a, ik had toevallig nog een post gedaan over een DYI kettingzaag van Ash, mocht je die gemist hebben, dan moet je even onder Ash vs Evil Dead kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

@RDJ thanks ( meeste credits gaan overigens naar m'n pa die het meeste werk heeft gedaan, omdat ik toen jaren terug m'n pink heb gebroken kan ik gereedschap etc niet meer zolang vast houden en gebruiken).

heb het filmpje gezien, grappig dat ik weer tegendraads ben en inplaats van foam etc een kettingzaag maak. Een echte kettingzaag pak en die zo aanpas dat hij veilig is om als cosplay te gebruiken :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

boomstick holster is ook af

Afbeelding

Afbeelding
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Druk druk druk en gisteren zo erge koppijn dat ik een shitload aan asperines en bruis tabletten op had. Voor de rest recensies schrijven en druk met Battlefield 1 in de weer. Ik ga er zeker een review van maken alleen komt deze later aangezien ik deze niet van EA heb gehad en recensies die ik WEL krijg voor gaan dan.

@coola fookin a outfit, respect er voor :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Het feestje van gisteren was erg geslaagd, ben nu wel erg brak ( ben nu pas weer een beetje aanspreekbaar) nooit geweten dat een kettingzaag je zoveel gratis drank kan opleveren.

Afbeelding
Enchantress

Afbeelding
Android 18

Afbeelding
Android 17

Afbeelding
Android 17 and 18

Afbeelding
M'n nichtje.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Vandaag hele dag op de bank gelegen en een shitload aan series in gehaalt die ik ben achter gelopen door alle recensies en Battlefield 1 spelen. Behoorlijk bij en dat voelt verdomd lekker aan.

@Coola: Hehehe cool feest en hoop chicks op dat feestje :P
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

@RDJ

Het was een erg cool feest en tja ik ben nu eenmaal een vent dus ga liever met chicks op de foto :mrgreen:. Plus de 2 "Androids" zijn van Dragon Ball Z so couldn't resist possing with them :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Hoop gedaan en een lange dag voor de boeg, ga vandaag naar de Tattoo shop voor een nieuwe Tattoo te laten zetten op mijn onderarm. Hopelijk gaat alles naar wens, bij de vorige had ik ruzie met de tattoeerder de tekening verkeerd had gedaan en claimde dat ik zei dat ik dat met hem had afgesproken. Na goed overleg is het veranderd naar mijn wens, maar toch..

Nu bank hangen enzo. Laatste dagen zijn behoorlijk slopend voor me op diverse fronten, maar goed.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Fookin hell ik heb echt een hoop nieuws gepost vandaag, tattoo op mijn onder arm laten zetten bij Memories in Rijswijk, onwijs relaxed lui wiens tattoo shop next level is en zeer vriendelijke prijzen (een lekkere koffie) hebben. Zeer tevreden over hun werk :D

Maar goed, nu wat mails de deur uit doen en dan op de bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, fucking A die Evil Dead cosplay man, kan niet anders dan dat je die avond de show gestolen hebt. Die blonde android zou ik trouwens doen!!! :mrgreen:

@RDJ134, tattoo van je vorige Pitbull?

Mijn mancave/music room/mini library is 99% af. Vrijdag komt de Nintendo Classic Mini er nog bij en daarna wil ik alleen nog een nieuwe elektrische gitaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sommige dingen zijn wat verplaatst, want ik kreeg die planken later pas.

Afbeelding

Afbeelding

Nog wat nieuw speelgoed om te testen.

Afbeelding

Afbeelding

Btw, ben blij dat ik Skyrim Special Edition gratis heb gekregen want wat teleurstellend. Mijn originele hoe ik hem nu heb met mods is tien keer beter en mooier dan die remastered. Ik vind het trouwens ook geen stijl van Bethesda, het is gewoon mods jatten en er geeneens credits voor geven. Dat valt me zo tegen, geef gewoon credits, nog sterker neem een paar van die modders aan.

Seizoen 3 van Black Mirror was overigens superieur. Ik vond één aflevering wat minder maar voor de rest heb ik zitten te genieten. :P :P :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Drie reviews in drie dagen geschreven, deze komen deze week nog live. Sterker Battlefield 1 heb ik niet gehad van EA maar cadeautje van mijn ouders :) Kon het niet laten om daar een recensie over te schrijven. Nu de aankomende dagen even rust, dus mooie tijd om wat series en films in te halen en chill te gamen.

@Scars, klopt met de tattoo, oud engels met schaduwen er in en is heel erg nice geworden. Black Mirror seizoen 3 moet ik nog aan beginnen , misschien dat ik die nog deze week ga doen. Trouwens je mancave ziet er nice uit.
Plaats reactie