Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

On fookin gelovelijk, krijg vandaag mijn X5 kaart binnen voor recensie, alleen is mijn batterij voor mijn GBA er nog niet en kan ik dus daar op gaan zitten wachten. GRRRR ik wil er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan.

Maar goed, bank hangen enzo.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 Net de eerste 6 afleveringen die released zijn van The Get Down gezien.

Ik zal het kort en spoilervrij houden. Voor de muziek zou ik het zeker doen en voor de achiefbeelden die er doorheen zijn gemonteerd ook. Wat dat aangaat is het een MUST! Hou wel in je achterhoofd dat het dramatisch slecht is geacteerd, dan krijg je ook geen teleurstelling. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars staat op de agenda, moet eerst nog Stranger Things kijken.

Met acteer werk voor The Get Down had ik al lage verwachtingen van, want één van Will Smith zijn kinderen zit er in. Tot in tegenstelling van hun vader acteren die allemaal als een natte krant.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo effe een star trek Voyager episode kijken.


@RDJ ik ben maar slim geweest en heb niet op het nieuws bericht van It geklikt ;) :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Net klaar met gamen, nieuws en recensie online te zetten. Zo tijd om bank te gaan hangen.

@Coola, hehehe ik denk ik bied alvast mijn excuus vooruit aan ;)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag voor de verandering eens een leuke dag gehad, een vriendin die ik al sinds februari niet meer had gezien kwam langs, was heel erg gezellig, we hebben gegamed en lekker gegeten en kreeg ik ook nog eens een paar hele vette shirts van haar. Namelijk: Batman Arkham Asylum met ScareCrow voor op, Een Skilltree RPG shirt, Wolfenstein first order met logo op de borst en een Resident Evil Shirt en die is fookin a.

Maar goed, even gamen en bank hangen :)

Oja, Coola check mijn post van 13:00 vandaag, ik ben benieuwd of je het met de video eens of oneens bent.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht !!!

zo effe een star trek Voyager episode kijken


@RDJ
zoals je ziet ben ik niet helemaal eens met de lijst :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe, geirriteerd al de hele dag en pfff....nieuws is op dus zo even gamen en bankhangen.

@Coola zag het en thanks voor de reactie en jouw lijst. :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, pre-operatie update:

Bijna die hele tussenwervel is weg (wat dus die verzakking geeft) en een hele dikke hernia.
Vrijdag naar de pijnpoli voor een zenuwblok (maar dan moet ik eerst alleen met iemand praten en daarna pas een afspraak)
En ik krijg een oproep voor een afspraak met de chirurg (maar dan eerst alleen om te praten en daarna pas de operatie plannen)

Lekker traag allemaal. Maar het opereren word in Alkmaar dan kan het met "spoed" en dan heb ik niet degene die de vorige keer dus teveel tussenwervel heeft weggeschraapt.

Wel gisteren morfine gehad dus het word voornamelijk liggen, slapen en wachten. Maar dat deed ik toch al. Ik heb maar een goed boek besteld, heb ik in ieder geval weer even wat nieuws. :mrgreen:

Als ik het goed gepeild heb, moet ik het nog rond de 7 a 8 weken vol weten te houden. Dan een weekje ziekenhuis en daarna mad revalideren. Als de timing goed is heb ik tegelijk als ik uit het ziekenhuis ben die pre-order van die Classic Nintendo binnen en in ieder geval iets leuks om handen.

Hier kun je goed die kapotte tussenwervel en die verzakking zien
Afbeelding

Btw, die neuroloog vond het uitzonderlijk dat ik het nog al die maanden zonder morfine heb weten vol te houden. WILLPOWER +5 BITCHES! :lol:

Zal blij zijn als die ellende weer voorbij is, pfffffffffffff.

Film en serie tips zijn MEER dan welkom!!!
Laatst gewijzigd door Scars op ma 05 sep 2016, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars sorry voor de late reactie, goed om te horen dat je er nu bijna van alle ellende af bent :D

Die classic nintendo gaat een leuk speeltje worden, als het geld het toe laat ga ik er zeker ook één kopen.

Qua tips, series: Outcast, Preacher en Mr.Robot dat is serieus mijn favoriete serie van dit moment één grote mindfuck en Elliot is technisch gezien mij, alleen heb ik geen drugs probleem als hem ;)

Films: 13 hours secret soldiers of dingie is een hele goede Black Hawk Down achtige film, TMNT is ook uit zag ik en Captain America. Ik heb gisteren Jungle Book binnen gekregen van Disney voor een recensie, die lijkt me echt super. Oja als je horror wilt: Conjuring 2 en daar ben ik me echt een paar keer helemaal de tering mee geschokken. /enikslaapsindsdieninfoetushoudingmetmijndekentjeenhetlichtaan.

Je bent trouwens officieel de eerste die zijn ballen hier op de website heeft laten zien. dont do it again please.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Je bent trouwens officieel de eerste die zijn ballen hier op de website heeft laten zien. dont do it again please.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Weet je dat ik dat in het begin niet eens door had. Ik zie het gewoon als MRI scan van de binnenkant van je lichaam. Ik kwam erachter toen een vriendin van me zei "Damn die rug is echt kapot EN ik kan je balletjes zien." :mrgreen:

Vandaag nog een extra pilletje erbij gekregen want ik werd helemaal naar van die morfine. En maandag krijg ik alvast een injectie in die rug.

Conjuring 2 word het! De rest heb ik allemaal al gezien. Dat krijg je als je niks anders kan dan plat liggen en staren.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag Jungle Book review geschreven, die gaat asap online. Net de film Prisoners gezien, holy shit wat een goede film is dat. Dikke aanrader. wel een lange zit, maar dat is het ook wel waard.

Maar goed, rondje nieuws en nog wat bank hangen met YouTube enzo. :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Prisoners was idd een gruwelijke film. En dat einde.........

Conjuring 2 vond ik niet zo goed als de eerste. Wel toffe CGI en dat grietje acteerde erg goed maar verder gewoon standaard 13 in een dozijn. Evengoed voor de zekerheid met het licht aan lepeltje lepeltje tegen mijn aluminium honkbalknuppel aan geslapen.

Vandaag die zenuwblok gehad in het ziekenhuis, ik zal het niemand aanraden het was verschrikkelijk, het hielp twee uur daarna was de pijn terug (het zou twee weken moeten werken) en ik ben er vreselijk ziek van. Misselijk naar gevoel en ik zag beestjes over mijn armen en benen lopen en uit mijn ooghoeken. Pharmaceutische bende dus.

Nou mijn bed in en ik check volgende week wel weer eens in hier.

Latah!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe en geirriteerd.

@Scars zeker een vet einde :)

Conjuring is beetje same shit different film maar was wel vermakelijk om te zien. Blood Father schijnt trouwens ook goed te zijn, nog geen tijd voor gehad om te kijken.

Zit je niet echt mee met de pijn :( Sterkte en tot van de week .
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Uiteraard weinig geslapen omdat mijn kut buren muziek moeten draaien, schreeuwen op de gallerij en als je dan weer weg valt is het tering herrie van de vuil container leeg halers....

Vandaag twee films en een TV serie box binnen gekregen en dat betekend dat er dadelijk weer wat meer recensies te lezen zijn. Maar er komt ook nog meer aan als het goed is, dus eindelijk weer wat doorstroom op de voor pagina.

Maar goed, even wat mails de deur uit doen en dan bankhangen tot ik in slaap val met mijn schatje (shitbull) bij me :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Zo effe een star trek Voyager episode kijken

@ RDJ

Helemaal eens met je review van the jungle book. Het is echt een Awesome film



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@ Scars

Wat is er mis met je rug?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD.

@Coola dank je voor het compliment :D Coole speeltje ook trouwens.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo effe een episode kijken van Star trek Voyager

Ben de afgelopen maanden samen met m'n pa bezig geweest om een terrarium te maken
Hier is het resultaat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen:

De baardagaam zelf komt zaterdag aan.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Zo fookin geirriteert aan mijn buren. Sta vandaag wat spullen uit te laden hier beneden en er foto's van te maken, krijg ik water op me telefoon 1 van de nieuwsgierige buren die over de reling hing om te kijken en vergaat dat ze een gieter in haar handen had. Zegt ze het is maar water, ik gelijk woest ik zeg als me telefoon kapot gaat kan je echt gaan betalen. Dan de andere aso pauper buren met hun tering kinderen die echt heel middagen en avonden herrie maken en overlast veroorzaken. Wordt er echt helemaal gek van want kan niet eens mijn nieuwe recensie films kijken door hun tering geluid en me concentreren op de recensies die ik nog moet schrijven. Tijd dat het gaat vriezen dan gaan ze tenminste naar binnen.

Maar goed, nerd rant off.

@Coola dat is eerlijk gezegd een hele mooie bak :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Zo effe een star trek Voyager episode kijken.

@RDJ thanks en kut voor je dat je irritante buren/ irritatie hebt door je buren. Ik kan begrijpen dat je daar effe over wil ranten
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wederom een kut dag waar ik niks heb kunnen doen, reden: Buren.

Eerst riolerings lui aan mijn deur die bij de buren moesten zijn.... toen de kut kinderen timmeren op de reling en rennen, daarna hadden die paupers (ouders van die kut kinderen) de grootste ruzie die de hele flat gehoord moet hebben. Resultaat kinderen niet naar school en je raad het al die reden gilde over de gallerij de hele dag tot het half 10 was. Ik heb serieus amper geslapen gok 5 uur met tussen pose. Toen ik vanavond op de bank in coma viel ging de fookin telefoon. grrrrrrrrrr

Mja ik vrees dadelijk weer SSDD en ik wil nu aan mijn nieuwe recensies beginnen (heb een shitload aan coole films binnen). Eén er van is de 30th aniversary editie van Labyrinth :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pfff mijn Poolse buren doen nu ook gezellig aan de aso gebeuren mee met speakers die net zo groot als die gast zijn, serieus ze stonden er op het parkeer terrein foto's van te maken terwijl ze er tussen stonden. Dreunde op de vrolijke Poolse muziek vanmorgen mijn bed uit, echt fookin niet normaal meer.

Maar goed paar uur slaap en toch nog redelijk wat kunnen doen. Voornamelijk recensies aan het kijken en schrijven tussen het posten van het nieuws door. 2 serie boxen en 3 films te gaan en wat er nog onderwerg is. Dus eindelijk weer eens wat leven op de voorpagina met recenies :D

Even wat mails de deur uit gooien en dan bank hangen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

Zo effe een episode van Star trek Voyager en Ash vs Evil Dead kijken

En het word zo'n rustig aan tijd om op m'n gemakje aan m'n Halloween kostuum te werken voor eind oktober.
Afbeelding

@RDJ ik denk dat jij al wel door hebt als wie ik ga :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Nu al twee dagen non-stop koppijn en vraag me af of alle asprines wel goed zijn voor mijn lichaam. Maar goed, onkruid vergaat niet en nog een hoop te doen.

@Coola ALL HAIL TO THE KING BABY!! 2 of 4 oktober begint seizoen 2 alweer, denk dat ik seizoen 1 nog even ga binchwatchen voor het zo ver is hehehe.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

De eerste aflevering van Ash vs Evil Dead Season 2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geweldig, geniaal etc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie