Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo, weer een review geschreven die één deze dagen live zal komen te staan. De laatste dagen weer dik The Disvision aan het spelen de 1.7 update heeft een hoop vernieuwing en uitdagingen gebracht. Fookin love it. Voor de rest SSDD.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Summer sale op Bundle Stars voor de Steam gamers. Loot: Fist of Jesus, Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition en Dungeon of the Endless - Crystal Edition incl alle DLC. €10.77 En ook nog The Purring Quest gewonnen in een give away, verrassend goede game voor een game over katten. :lol:

Verder nog steeds moeite met lopen en nog steeds zwaar aan de pillen. Zodra die ellende over is kom ik je ook een bezoekje brengen oude man. :mrgreen:

Nog één weekje wachten op de laatste Game of Thrones aflevering en dan bingen die handel.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars sterkte man.

Ik Binch Game of Thrones ook altijd, want ik zou niet een week kunnen wachten op een nieuwe episode. Ik denk wel dat deze eerder gaat lekken op het net zoals met de vorige twee ook gebeurd is.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Life, told you so. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

@RDJ sorry maar de review van into the badlands seizoen 2 voor 1 september gaat zeer waarschijnlijk niet meer lukken heb de laatste week met 39 graden koorts en clusterhoofdpijn in bed gelegen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Laatste dagen eindelijk weer bezig met wat recensies te pennen, Life was daar de eerste van, volgende is Resident Evil: Vendetta die één deze dagen live gaat en ben bezig met de serie American Gods die echt gruwelijk vet en totaal gestoord is, maar daar meer over in de recensie die waarschijnlijk nog voor de 1e live gaat.

@Scars ja man fookin a film, die ga ik echt nog vaker kijken. Totaal weg geblazen er door. :)

@Coola: Kut om te horen dat je zo ziek ben, neem je tijd de review komt wel.

Maar goed, bank hangen en Ray Donovan kijken, als ik me gevoelsmatig met één TV karakter op dit moment kan herkennen is hij het wel. Juh, ik ben sad en boos te gelijk soms door shit waar ik geen grip op hebt op dit moment. Mja zoals in American Gods al gezegd werd, het ergste is achter de rug en niks aan te doen het is nu hoe je er mee omgaat. Wijze woorden.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

It's back!!!



@Coola, ik moest je terug roepen. :mrgreen:

@RDJ134, net op tijd terug onlne zodat ik kan vertellen dat ik deze week hoor wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet en voor hoelang.

Verder NCIS, Big Bang weer begonnen. En Star Trek Discovery net gestart en aflevring 1 van gezien.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Eindelijk weer online en dat waren helse weken van stress, normaal als de site een paar minuten of iets langer er uit ligt ben ik al paranoid, maar met deze downtime stuiterde ik tegen de muur aan. Gegeven ogenblik maar enkel aan het Xboxen geweest en films/series kijken en maar hopen dat het weer online kwam en toen het één keer gebeurde was er nog steeds zoveel data corrupted dat het weer offline moest. Maar vanaf nu buisness as usual :)

@Scars ouwe stalkert hehehe. Weer naar het ziekenhuis damn :( trouwens weet je nog dat je me ooit vroeg naar een Raspberry Pi hoe het werkte enzo, daar ga ik een serie over doen want ik heb nu een RPi3-B (laatste model) gekocht met een SNES USB controller en daar ga ik een aantal artikelen over doen en ik hoop de eerste volgende week uit te rollen. Heel erg leuk speelt goed.

Star Trek Discovery heb ik twee afleveringen van gezien en ook al is het erg cool, ik weet niet het voel zo geforceerd aan. Check The Orville maar is een Star Trek Spoof serie maar die is leuk en voelt aan alsof je naar een oude Star Trek serie kijkt en is zelfs bij vlagen serieus met zijn onderwerpen (4 episodes in nu) Trouwens... Rick and Morty serieus check it, dat is zo fookin A in twee dagen bijna drie seizoenen gebinched.

Maar goed, waar de fook is Coola??

Even rondje nieuws en andere dingen doen, goed om terug te zijn.

Latah'
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Woot EW is back.

Heb het druk man, doe al sinds een tijdje vrijwilligerswerk op een basisschool ( tijdens de middag kinderen in de gaten houden etc. ) en m'n ma heeft sinds eind september d'r pols op een fucked up manier gebroken dus thuis moet ik erg veel doen. Maar ik heb binnenkort kort tussen werk, thuiswerk, series kijken en gamen door tijd om verder te gaan met de review van into the badlands seizoen 2. ;)

Star Trek Discovery is awesome

The Orville is leuk maar die homo (gender neutral) aliens komen m'n strot uit is imho ietsje te geforceerd.

Ricky and morty is geniaal.

Voor de rest kijk ik ook naar channel zero een anthologie serie die elk seizoen een Creepy pasta verfilmd best een leuke serie.

En binnenkort the Shannara crhonicles seizoen 2
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 @Coola, Ik ben het toch wel met RDJ134 eens, het voelt een beetje geforceerd. Ik kan sowieso met moeite Michelle Yeoh serieus nemen omdat ik bij haar gezicht alleen maar aan 100 Wuxias moet denken en de Klingons zagen er uit als Muppets. Verder zag het er wel mooi uit.

Maar ik kan toch niet meer downloaden met de nieuwe PB block. Als iemand anders alternatieven weet voor torrents, graag even in een PM sturen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Star Trek Discovery episode 3

Dit is exact wat ik wil zien van Star Trek. De eerste twee DIS afleveringen waren goed. Maar aflevering 3 is echt geweldig. Michael begint mij telkens meer te bekoren en Gabriel Lorca is awesome, ik weet niet waarom maar hij is een likeable Captain.

Ik wil meer.

@Scars misschien kan je Rarbg.to proberen

Ik zelf gebruik tegenwoordig kodi/exodus - kodi/covenant om films en series te kijken.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

@Scars je DNS op 8.8.8.8. instellen, of gebruik maken van: Proxy (simpel) VPN (Tunnelbear is gratis maar als het is om alleen torrent te downloaden en de download zelf buiten de VPN een goed GRATIS alternatief, anders een betaalde VPN die een paar euro per maand kost), TOR (simpel en net als met TunnelBear voor alleen de torrent zelf te pakken zeer makkelijk en uiteraard ook GRATIS!!)

Maar dat is uiteraard alleen om Linux distros te downloaden, want ik zou niemand op ideeen willen brengen voor piraterij enzo.

@Coola die derde episode ga ik asap kijken net als de laatste Rick and Morty episodes (mijn laaste was 7) want nu de site weer terug online is heb ik minder tijd met op mijn reet te liggen om series en films te kijken. Die Kodi opties heb ik ook eerder gezien alleen zou ik wel een VPN gebruiken voor ze ip's beginnen te achterhalen van de lockers die bezocht worden, wereld is zo gek tegenwoordig dat je alles kan verwachten. Uiteraard bekend met Exodus en Covenant, over Kodi zelf en andere spelers ga ik binnenkort een serie van artikelen schrijven, want ik heb sinds pas een Raspberry Pi3 (sorry dat ik er weer mee aan het patsen ben) en dat ding kan zoveel en meer, dus voer voor EW de aankomende maanden.

Maar goed, nog even wat nieuws droppen, mailen en dan ook weer bank hangen fear the walking poepberg kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Ash vs Evil Dead Season 3 premiere date and key art
Grab your chainsaws and watch out for Deadites because the grooviest show on TV returns in all its Ash-kicking splendor with more grisly battles, ghoulish banter and more blood-drenched fun than ever. The highly-anticipated 10-episode third season of StarzOriginal horror-comedy series Ash vs Evil Dead will premiere on Sunday, February 25, 2018 at 9PM ET/PT.

The wickedly gore-filled series stars Bruce Campbell as Ash Williams, the chainsaw-wielding anti-hero tasked with saving the world from evil; Lucy Lawless as Ruby, the unpredictable foe and occasional ally who has strong ties to the origin of the “Necronomicon;” Ray Santiago plays Pablo Simon Bolivar, Ash’s loyal sidekick and eternal optimist; and Dana DeLorenzo returns as Kelly Maxwell, orphaned in Season One and ready to kick some evil ass. Ash vs Evil Dead Season 3 also finds Ash discovering his long lost daughter, Brandy Barr, played by newcomer Arielle Carver-O’Neill (House Husbands, Suburbs, Conspiracy 365).

Ash vs Evil Dead Season 3 finds Ash’s status in Elk Grove, Michigan has changed from murderous urban legend to humanity-saving hometown hero. When Kelly witnesses a televised massacre with Ruby’s fingerprints all over it, she returns with a new friend to warn Ash and Pablo that evil isn’t done with them yet. Blood is thicker than water in the battle of good vs Evil Dead!

The Evil Dead original filmmakers Sam Raimi, Rob Tapert and Bruce Campbell serve as executive producers on Season Three along with Ivan Raimi and Rick Jacobson. Mark Verheiden serves as Showrunner with Producer Moira Grant.
Afbeelding

bron

Ik ga nu effe in hoekje in foetus houding liggen om het feit dat ik het dit jaar zonder AvED moet doen. Gelukkig komt deze maand the Shannara Chronicles seizoen 2 en Stranger Things seizoen 2 om de pijn ietsjes te verzachten.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Misschien wel de meest traumatische dag uit mijn leven. Shit is behoorlijk FUBAR hier en de show must go on zeggen ze.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Gister de derde aflevering van Star Trek: Discovery gekeken. En ik moet toch toegeven dat ik er ineens helemaal in zit. Wat een fucking plot twist, dit wil ik zien!!!!! Blijf de Klingons er echt wackie uit vinden zien, maar het verhaal wordt ineens wel heel erg VET!

@RDJ134, check PM
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Tnx voor de berichten, ik waardeer dit heel erg. Heb jullie beiden een berichtje terug gestuurd. :)

Star Trek haal ik wel in op een later tijdstip dan dit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Thanks voor je bericht en no problem at all. Hou je taai.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

@RDJ zoals Scars al zegt hou je taai.

Net terug van Blade Runner 2049. Ik zeg maar één ding het is een waardig vervolg op Blade Runner.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

coola schreef: zo 08 okt 2017, 02:00Net terug van Blade Runner 2049. Ik zeg maar één ding het is een waardig vervolg op Blade Runner.
@Coola, please geen spoilers, ik heb expres geen trailers gekeken om er zo veel mogelijk van te kunnen genieten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Dit is ook het enige wat ook over de film zeg ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Afgelopen nach de aflevering 3 en 4 van Star Trek Discovery gekeken, het slaat inderdaad een hele nieuwe onverwachte weg in.

Blade Runner 2049 hoop ik zeker nog in de bioscopen te kunnen zien, want het is natuurlijk wel een optimale ervaring.

Morgen de laatste dag, dan is het niet meer terug maar vooruit kijken enzo. Ik pak nog even mijn tijd en zal niet al te veel op het forum te vinden zijn, en nieuws blijven droppen. Nog een hoop te doen en te regelen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, hou je taai kerel en nogmaals als je er doorheen zit meteen laten weten.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Gisteren de nieuwe IT gezien en die was toch wel heel erg gruwelijk fantastisch. Aanrader, zelfs voor onze Coola. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag de draad weer een beetje opgepakt en een recensie geschreven die je als het goed is dit weekeinde op de voorpagina kan gaan vinden. Drukste tijd van het jaar staat voor de deur dus show must go on enz.

Nogmaals at @scars en Coola beiden bedankt voor de steun en de PB's ik waardeer dit heel erg. Wanneer we meeten krijgen jullie een biertje van me, hoewel Coola een Ranja krijgt ;)

Anyway gamen en series kijken of te wel latah '
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Scars schreef: do 12 okt 2017, 23:15 Gisteren de nieuwe IT gezien en die was toch wel heel erg gruwelijk fantastisch. Aanrader, zelfs voor onze Coola. :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
RDJ134 schreef: za 14 okt 2017, 00:14 NACH!!

Vandaag de draad weer een beetje opgepakt en een recensie geschreven die je als het goed is dit weekeinde op de voorpagina kan gaan vinden. Drukste tijd van het jaar staat voor de deur dus show must go on enz.

Nogmaals at @scars en Coola beiden bedankt voor de steun en de PB's ik waardeer dit heel erg. Wanneer we meeten krijgen jullie een biertje van me, hoewel Coola een Ranja krijgt ;)

Anyway gamen en series kijken of te wel latah '
Is Ranja Haags voor Captain Morgan Dark rum? :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie