Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

@RDJ nice

En idd prince of Persia werd kapot gemaakt, maar het is Imho ( voorlopig) mijn favoriete game verfilming.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Steam is wereldwijd gecrashed, vermoedelijk door de wintersale. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Edit: "Steam servers DDoSed and taken down by Phantom Squad hacker group, gamers left in lurch during busy Christmas weekend."

http://www.techworm.net/2016/12/steam-d ... stmas.html
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Zo effe een episode van Star Trek Enterprise kijken.

Ik zag 2 dagen geleden dat m'n AvED review online is gezet :D

@ RDJ en Scars ik wens jullie een fijne kerst.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Rare dagen, gelukkig even wat korte tijd om op adem te komen. Hoewel mijn hond totaal stressed is door het vuurwerk en vol met pillen rond loopt nu en ik haar heel ergens anders moet uitlaten dan normaal.

@Coola juh die staat inderdaad al online :)

@Coola en @Scars fijne feestdagen nog, ook al ben ik er 24 uur te laat mee.

Maar goed, weer een beetje films kijken nu, eindelijk de tijd voor om dat wat meer te doen nu.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Vandaag voor het eerst in een hele lange tijd eindelijk eens een hele relaxed dag gehad, Suicide Squad gekeken terwijl mijn hond (die pas enkele maanden bij mij is) helemaal opgerolt tegen me aanlag mee te kijken. Daarna nog een paar uur leuk zitten gamen met wat online bekenden van me en een Big Mac op omdat het eten wat over was van gisteren niet meer echt lekker was. Al met al een relaxed dag.

Oja en net nog mijn artikel met alle recensies online gezet, hadden er meer kunnen zijn als PostNL me niet besteelde en sommige uitgevers mij door deze diefstallen niks meer toe stuurde of ik er wat aan kan doen dat de post alles steelt of kwijt raakt.

Maar goed, weer bank hangen en een film kijken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag wat gegamed, eindelijk voor het eerst in dagen goed gegeten met zelfgemaakte Kip Kerrie :)

Carry Fisher overleden, echt een bummer. Kon er ook niks over schrijven in het bericht op de voor pagina, de quote leek mij een mooie beschrijving.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Laatste dagen zijn weer hectisch, de shitbull is doodsbang voor vuurwerk :(

Ik heb Rogue One: A Star Wars Story gezien en ik moet eerlijk zeggen dat deze heel erg nice was.

Eergisteren nog gechilled met RadicalNL en altijd gezellig kon wel even wat afleiding gebruiken. :)

En... de RIG 500 HS headset van de voorpagina, heb ik voor mijn kerst cadeau gekregen van mijn familie. Dat ding is echt een beest waar ik niet meer zonder kan met spelen.

Maar goed, The Liberians kijken en poging tot slapen ondernemen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, bericht gelezen en check!

@Coola, lees je berichtje op FB waarschijnlijk in het gefilterde gedeelte van je inbox. :lol:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Happy new year motherfuckers!!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Beetje laat van mijn kant, maar HAPPY NEW YEAR!!!

Mijn hond was in totale shock vannacht door het vuurwerk, was zo zielig :(
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, kut is dat hè, mijn kat was ook van de rel. Maar laten we eerlijk zijn, dat vuurwerk van nu is niet normaal meer. Ik snap best dat mensen steeds harder en vetter willen, maar er zijn ook grenzen. Dit waren gewoon oorlogswaardige bommen. Ik dacht gisteren serieus een aantal keer dat mijn ruiten eruit geblazen zouden worden. Ik ben opgebleven tot 0:00 daarna mijn post hierboven gedaan, zooi slaappillen erin en door de hele teringzooi verder heen geslapen. Ik durf het bijna niet te zeggen maar van mij mogen ze het afschaffen. Gewoon in elke stad een grote gecontroleerde vuurwerk show net zoals in London en daar moeten mensen het maar mee doen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars zoals je al zeg net echte bommen, klapte er één in de bocht hier en hoorde debry van zand en glas op mijn ramen komen.

Zo hypocriet zijn van mij om moraal vingertje op te houden gezien mijn vuurwerk verleden, maar in principe hoef dit van mij ook niet meer. Te veel dronken idioten die overmoedig doen met vuurwerk. Zoals mensen die nog even voor de lulz om 04:30 een 100k klapper voor de deur laten afgaan. Sterker mijn buren hadden er 5 en deden dit de hele nacht door. Mja zo gaan die dingen nu helaas eenmaal.

Zelf heb ik vanaf 20/21:00 nonstop films liggen kijken met een hond in shock naast me en soms in mijn armen wiens ogen alle kanten op tikte. Ik denk dat ik volgend jaar maar een paar dagen veluwe moet pakken met haar. Beestje is nog helemaal over haar toeren en durft/wilt niet meer naar buiten of de auto uit. :(
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

Ik ben erg laat maar beter laat dan nooit iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen.

Anyway ben naar Assassin's Creed geweest m'n mening is te vinden in het film topic ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag was voor de verandering eens een goede dag. Recensies voor de aankomende week zijn zo goed als klaar.

@Coola jij ook nog de beste wensen, las je mening over de film. Ik ga deze binnenkort checken in de bios en benieuwd of we er mee op een zelfde hoogte zitten. :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo shitload aan nieuws gedaan de laatste dagen ook nog eens twee recensies gedaan (The Shallows komt later vandaag online) en weer even wat rust om andere dingen te doen.

Mijn shitbull begint eindelijk weer een beetje zichzelf te worden, ondanks dat er nog steeds idioten met vuurwerk gooien. Ze was zo bang dat ik zelfs naar het asiel ben gegaan om hulp te vragen die we ook kregen met tips en advies dat goed help en nu alles weer stappen beter gaat dan de afgelopen weken. Het zal nog wel even duren voor ze weer uit zich zelf naar buiten huppelt, maar erg is een goed begin gemaakt voor haar comeback :)

Maar goed, ik ga bank hangen behoorlijk gaar nu, na bijna de hele dag non-stop nieuws en recensies te doen. Ik heb zelfs niet eens gegamed vandaag....
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, LMFAO om die Windmolen moordpartij review... DIE MOET IK ZIEN!!! :lol: :lol: :lol:

Verder: Bijna jarie en toevallig heb ik een olifanten geheugen, dus oude man, jij bent ook bijna aan de beurt. :mrgreen:

@Coola, ik trek die shit als Evil Dead en Assassins Creed niet, ik vind het "als oude lul" melk koeien, maar ik kan het wel ongelooflijk waarderen hoe jij je mening erover verwoord. Super mooi hoe jij je passie er voor laat zien, dat siert je. Ik lees het altijd met veel plezier.

Hoop dat het met jullie allebei goed gaat. Laat 2017 voor ons alledrie mild zijn en veel voorspoed beloven.

Peace out!!!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Lange vermoeiende dag gehad, met met vader in het ziekenhuis geweest voor controle shit. Laat thuis, laat gegeten en nog even met Radical The Division gespeeld. Net een shitload aan nieuws gedropt, nu bank hangen.

@Scars die film is echt leuk, de regisseur heeft mij bedankt via Twitter voor de recensie en een groter compliment kan je als reviewer kan je niet krijgen dan dat. Echt trots op.

Over mijn verjaardag.... FU.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, hoop dat je pa goede resultaten van de controle krijgt.

Dat is nice man van die regisseur, die kan je mooi in de pocket steken!!!

Ja is mijn jaarlijkse traditie toch. Mijn eigen verjaardag verdoezelen door de aankomende van jou te noemen. :lol: :lol: :lol:

Btw, even over The Witcher 3.
Spoiler: show
Ik heb na uren questen voor die Bloody Baron, ergens een verkeerde keuze gemaakt. Nou heeft hij zichzelf opgehangen, wtf. :mrgreen: Vond dat gedeelte van de verhaal lijn echt subliem. Ben gewoon schocked dat het zo eindigd met hem. Denk echt dat ik vier levels terug ga laden om te kijken of ik het anders met hem kan laten aflopen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Drukke dag gehad vandaag, maar wel Tier One Acheivement gehaalt met The Division en die is vrij moeilijk want slechts 1% van de gamers wereldwijd heeft deze unlockt.

@scars juh i know. The Witcher 3 is briljant, wil er nog heel graag mee verder, maar ruimte gebrek op de HDD van de Xbox One is frustrerend. Binnenkort weer eens oppakken :D
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Nacht Topic

Bericht door D-nic »

D-nic schreef:Nacht!
Ik heb vanavond Italië - Japan gekeken voor de Confederations Cup, wat trouwens een fucking epische wedstrijd was en in 4-3 is geeïndigd. Daarna besloot ik, fuck it en ben ik nog gaan fitnessen. Ik heb onlangs besloten om fatboy-af te gaan en aangezien ik toch niet kon slapen, ben ik nu dus gaan sporten. Het gaat op zich lekker tot nu toe. Ik ben sinds eind Mei al 4 kilo afgevallen, dus ik hoop dat ik die kilo per week vol kan houden. Maar nu dus slapen, ook tof.
Hoi jongens, ik kom hier heel af en toe om te kijken. Coola stond bij m'n 'vrienden die je misschien kent' op facebook, dus daarom nu. Zat net m'n berichtjes terug te lezen van een paar jaar terug en dit vond ik wel grappig. Ik zit hier inmiddels 40 kilo lichter dan ik destijds op 20 juni 2013 schreef. Hoop dat jullie allemaal lekker gaan ook
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo klaar met alles voor vandaag, morgen even een film recensie pennen die in de loop van de week live moet. Maar net nog wel weer even The Division gespeeld voor een paar uur, ondanks een knetterende koppijn.

@D-nic gaat hier prima SSDD (Same Shit Different Day) principe, echt cool dat je weer eens langs bent gekomen en hopelijk ook terug blijf komen :)

Trouwens Respect voor het aftrainen van 40 kilo, dat is toch snel 10 kilo per jaar sinds je dat bericht hebt geschreven.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Jarig!!! :mrgreen: Loot: Alle Witcher novels in het engels, de strategy guide voor Witcher 3, de Ubisoft Real Tone kabel voor Rocksmith Remastered, een broodrooster en geld.

Btw, Hacksaw Ridge gezien. Had er opzich wel redelijke verwachtingen van, maar het was me daar toch een schijtfilm. Het eerste uur gebeurd er sowieso helemaal niets en daarna word het totaal onrealistisch. Waargebeurd of niet, dit was toch echt de laatste keer dat ik naar zo'n Mel Gibson mislukking heb gekeken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wat een tering dag, echt dood en dood op en nog een hele hoop te doen. Maar goed.

@Scars Congrats :) Ik heb alvast van mijn oom 40 euro gehad voor mijn verjaardag. Ik denk dat ik daar een nieuwe controller voor mijn Xbox One van gaat kopen.

Mel Gibson... ja die heeft zijn tijd gehad, ik heb pas geleden Blood Father gekeken ook zo bagger film met hem in de hoofdrol.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag uren bezig geweest met mijn huis een goede schoonmaak beurt te geven, moest ook gebeuren. Daarna nog diverse keren van hot naar her gegaan. Ben echt dood en dood moe nu.

Maar goed, nog wat nieuws in de timer mikken en dan bank hangen met mijn shitbull :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Haha, die Witcher fan short. Op het eind nog even die trophy aan zijn paard vast maken, details details. :mrgreen:
Plaats reactie