Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo na weken rust eindelijk langzaam aan weer aan slag, show must go on enzo. Arm waar de cateresatie naar binnen ging voelt nog steeds een beetje raar aan en probeer deze ook zo min mogelijk te belasten op dit moment. Ik moet zeggen eerste weken is wel chill om niks te doen, daarna begon ik mij al snel te vervelen (ondanks dat ik een penis en internet hebt) en me saai te voelen. Niks voor mij, ik wil nieuws posten en recensies droppen :P

Maar goed, van de week ziekenhuis voor controle en wat testen. Verwacht niet dat er iets uit gaat komen, maar voor de zekerheid toch maar even doen.

Zo even wat mails de deur uit doen.

Any Way Coola en Scars nog alive??
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ookal zeggen de dokters meestal dat het herstel van zoiets een paar weken duurt, ga er maar van uit dat dat altijd een paar maanden is. Bij mij moest het infuus in mijn andere hand omdat de infuusplek van de operatie daarvoor nog steeds niet goed genezen was. Maar genoeg over ellende, was fijn om te zien dat je de draad weer opgepakt hebt.

Hier nog steeds heel rustig aan doen, weinig te melden. Ghost in the Shell gezien, die ik toch wel vet vond. Als je hem niet vergelijkt met de Anime uit 1995 ga je een hele toffe Blade Runner stijl cyberpunk ervaring tegemoet. Ook Gifted gezien met een serieuze rol van Chris Evans aka Captain 'Murica. Wel eigenlijk een jankfilm maar wel een hele goede. Logan vond ik ook gruwelijk. En als laatste Get Out een horror waar het verhaal eigenlijk met ras te maken heeft, echt een hele toffe film.

Verder een beetje The Witcher boeken lezen (heb ze nu alle zeven) en een beetje proberen te studeren en fucking veel fysio therapie.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Still alive and kicking hiero.

Vooral bezig met lezen van de Assassin's Creed boeken en comics en natuurlijk ook nog steeds druk bezig met gamen (nu vooral bezig met horizon zero dawn)

Ohja en linker voet gaat telkens verder achteruit, op het moment zak ik na een aantal stappen gezet te hebben elke keer door m'n voet/ gewoon gevoel en kracht kwijt in m'n voet. (vroeger als kind zakte ik altijd door m'n knie, dat probleem is nu dus terug maar nu dus gesitueerd in m'n voet)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Goed om te zien dat jullie er nog zijn, zo te lezen zijn we alle 3 goed naar de kloten toe.

@Scars Ghost en Logan staan hoog op mijn lijst om te kijken, laatste film die ik zag was Arrival en de recensie er van staat zo op de front page waar deze al weken geleden had moeten staan. Maar door het gebeuren met mijn hand nu een stuk vertraging heeft opgelopen.

@Coola Horizon Zero Dawn lijkt me echt gruwelijk om te spelen, sterker als ik het geld er voor had kocht ik er een PlayStation 4 voor en uiteraard voor de WipEout (zo schrijf je dat en dat begrijpen reclame hoeren kneuzen websites niet echt) en Crash Bandicoot remakes.

Maar goed, ik ga de recensie online zetten en dan bank hangen met mijn schatje en iZombie en American Dad kijken. Of te wel, na 20 minuten lig ik in coma.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Opa, opa en opa. :lol: Dat worden goede lanparties over een paar jaar in het verpleeghuis. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Echt hele dag koppijn, omdat mijn buren hun tyfus kinderen op stepjes laten crossen overde gallerij en op de relingen slaan. Want opvoeding kennis ze niet. Bah echt een beroerde dag op en top.

@Scars hehehe ja onder het mom van weet je nog toen Unreal Tournament en Quake III uitkwamen!!!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Aan de hand van een artikel wat ik zag op de FP en veel artikelen die ik in het algemeen voorbij zie komen. Begin ik me toch af te vragen of mensen tegenwoordig nu echt volledig achterlijk zijn of dat de scripts gewoon vreselijk slecht zijn. Aangezien de meeste poep die ge-released wordt remakes, dan wel reboots of gewoon pure melkkoeien zijn denk ik toch het eerste, volledig achterlijk. Als je voor de film al uitleg over de film moet krijgen en dan na de film nog eens uitleg moet krijgen over wat je hebt gezien, kun je maar beter gewoon terug naar school gaan en geen films meer kijken. Idiocracy! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@NACH!!

Ben me nog steeds door Prey aan het worstelen, oldskool game die soms wel op mijn zenuwen zit. Maar daar meer over in mijn recensie.

@Scars, ja dat is toch fookin bizar, dat mensen een film (mainstream ding nog wel) gaan kijken en dat er dan een uitleg moet komen voor het einde en de credit scenes. Net wat je zegt zijn films opeens nu zo vaag (ik bedoel het is geen Pi of Donny Darko die alle kanten op kunnen) geworden of zijn de meeste mensen *kuch millenials kuch* opeens zo fookin retarting??

Speaking off films en achterlijkheid, eindelijk Sharknado 4 gezien die toch wel de mindere is uit de serie, maar wel met de meeste cameo's dat dan weer wel.

@Coola in Sharknado 4 wordt een verwijzing gemaakt naar een andere Syfy Channel productie, iets met spinnen. Kan jij mij daar een titel of titels van geven. Althans alsje Sharknado 4 hebt gezien en de verwijzing herkende en ik weet dat je fan van hun producties bent ;)

Maar goed, bank hangen Training Day de TV serie (Bill Paxton is dood dus de serie zal wel gecancled worden) en The Simpsons kijken.

LAtah'
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Nacht Topic

Bericht door Metalsnake36 »

Horizon Zero Dawn is fantastisch!
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Serieus deze flat zit vol met overlast idioten, mijn buurman gaat net om 00:44 gewoon op zijn gemak de gallerij aanvegen.... ik zeg alles wel goed, ja hoor. Ok dan.. fijne nacht verder dan maar.. Iedere dag tering herrie klok rond, straks die labiel hier boven weer, die gewoon om 04:00 muziek draait en waar je niks aan kan doen want die is echt batshit insane. Hier door ben ik de hele dag uit mijn doen geweest, over vermoeid en knetterende koppijn. Alles mee zit morgen Prey afschrijven kan die mooi dit weekeinde live.

Oja MetalSnake36 is gewoon weer in de ether!!! welcome back gozah :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo effe een aflevering van Stargate SG-1 en Ash vs Evil Dead kijken.

@RDJ

De film waar naar word verwezen in sharknado 4 is 2 Lava 2 Lantula! het vervolg op Lavalantula.

Overigens zijn zowel deze spinnen films als haaien films mij een stap te ver.

Big ass spider en de mega shark vs .... Serie vind ik dan wel weer geweldig :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@NACH!!

Al drie dagen knetterende koppijn op een rij en hier door geen zin en tijd om Prey af te schrijven en een recensie film te checken. Dit is niet leuk meer :(

@Coola Dank je voor de titels, die wil ik zeker nog gaan checken, ook al is het way over de top, het is zoveel fun om te kijken :)

Die Big ass spider en Mega Sharks wil ik ook nog checken, prachtige pulp is dat. Komt daar nog wat recents van uit of is die franchise al ten onder gegaan??

Maar goed, bank hangen en The Flash kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht!!!!!!

@RDJ

Er zijn nu 4 Mega Shark vs films

Mega Shark vs Giant Octopus

Mega Shark vs Crocosaurus

Mega Shark vs Mecha Shark

Mega Shark vs Kolossus

Big Ass Spider heeft maar een film en een spin off namelijk Tales of Halloween (2015)

Maar nu ist tijd om te slapen en morgen m'n verjaardag vieren, nog één jaar en dan word ik dertig :(
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wederom slecht geslapen dankzij mijn buren die om 04:00 zo gezellig een TV/Radio aan hebben en ik niet kan uitvinden wie het is GRRRR. Vanmorgen na 4 uur slaap bovenburen gezellig stukje muziek op, ik in Hulk mode naar boven zonder te weten wie het was, blijken het de meest aardige buren van de flat te zijn. Dus maar laten gaan, die mensen zijn zo nice en gastvrij dat ik daar geen ruzie mee gaat maken, bespreek het wel als ik ze tegen kom in het portiek.

Recensie Prey is af en verstuurd zal één deze dagen live gaan, nu nog één film recensie dit weekeinde doen en dan kan ik misschien aan mijn Raspberry pi project verder voor een artikel.

@Coola dank je voor de lijst, weet nu welke ik moet opzoeken, volgens mij staan er een paar van op Netflix. Oja bijna dertig, je weet dat je dan als man zijnde urine gaat lekken. Anders bij deze :) Met morgen bedoel je 13 mei of 12 mei??

Zoo bank hangen met mijn shitbull.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

12 mei. ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Dan bij deze gefeliciteerd :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Je snapt natuurlijk wel dat ik deze kans niet laat liggen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd pik!!! :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD hier, niet veel te melden eigenlijk.

Maar goed, bank hangen met me shitbull oa nieuwe aflevering van The Game Chasers kijken :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, nieuw speelgoed.

Fender Squier Stratocaster (Affinity)
Afbeelding

Alesis Elevate 5 (MKII) studio monitors
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alesis Core One audio interface
Afbeelding

Verder met Into the Badlands begonnen. Het is zo vreselijk slecht, dat het goed is. :lol: :lol: :lol:

@Coola, het is tot maandag spring sale op Humble Bundle
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD kut kinderen van die Afrikaan hier boven maken echt van 8 uur in de ochtend tot 21:00 een tering herrie, hangen op de gallerij schreeuwen, gillen op de relingen slaan en die ouders boeit het geen reet en de rest van de buurt durft niks te zeggen. Letterlijk zo moe van.Mja.

@Scars Nice speeltjes :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Geloof gekkie blaast kinderen op, James Bond dood.... kut dag.

Wat wel leuk was, Originele Xbox aan de praat gekregen DVD tray ging niet meer open, paperclip en pincet en tada hij doet het weer... soort van. is een cadeau voor iemad. Hebt nog altijd mijn eigen Xbox en vorig jaar kreeg ik die van Radical die in mint nieuwstaat is :)

Maar goed, afk bank hangen met de shitbull en de laatste 3 afleveringen van 12 Monkeys kijken om 11 uur moet ik bij de huisarts zijn. Dus wederom weinig slaap vrees ik.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Serieus doodmoe de hele dag, geloof gekkies aan de deur vanmorgen om mij te wijzen en ik quote: te wijzen op de geneuten van de bijbel. Wat volgde was een scheld kanonade van mijn kant, serieus wat een retard lui zijn dat. Deze heel flat lijkt wel een gesticht iedere dag is er wel iemand of andere die hier mijn nachtrust of gemoeds toestant verpesten of testen.

Maar goed, twee nieuwe films binnen oa The Great Wall, die ga ik allemaal dit weekeinde kijken en schrijven echt zin in, of randmongolen van de flat moeten me weer wakker houden.

Tijd om te gaan bankhangen met de shitbull, bbl.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

@ RDJ, ik ben nu bezig met into the badlands seizoen 2 als het een beetje mee zit ben ik daar volgende week vrijdag mee klaar. Wil je dat ik over het 2de seizoen ook een review schrijf?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wederom een dag in het gesticht dat deze flat is, net om 23:15 begon er 1 te timmeren voor 15 minuten, echt mongolen wonen hier.

@Coola als je dat zou willen doen heel erg graag :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Dan ga ik de review schrijven. Wanneer hij af gaat zijn kan ik nog niet zeggen, sowieso ga ik het of course niet rushen ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie