Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Tja, nog steeds in de nasleep van de gebeurtenis van vorige maand. Hopelijk komt daar binnenkort eens een einde aan, ben behoorlijk me er van. En uiteraard van mijn kk buren die al weer drie dagen lang vroeg in de ochtend van die verkapte regaton moeten draaien of nog steeds voetballen en fietsen in huis. oja bonus: ligt al 4 dagen pis in het portiek wat van een kind moet zijn gezien de hoogte op de muur waar tegen aan gezeken is.

Deze week twee game recensies afschrijven en posten, goed is komt Spider-Man Homecoming nog mijn kant op. Dan in december staan er enkele recensies in de planning en dan eindelijk mijn Raspberry pi artikelen schrijven en zeker een goede stap terug nemen om rust te pakken.

@Coola neem je tijd, is geen haast bij. Heb je graag met je hoofd in the game met details in de recensie dan wazig en warrig.

Maar goed, poging tot gamen ondernemen heb ondanks 35 uur zo nog steeds niet alles gezien en gevonden in AC: Origins, die voor mij toch wel de Game of the Year is.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, @Coola Zoals beloofd. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blij als iemand die klaar is voor de zombie apocalypse. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars dat zwaard is fookin a :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

na twee uur backup draaien, 120gig ssd in me pc gezet, nu aan het her installeren en dan zo configgureren en de back up terug zetten. Maar goed het moetst gewoon een keer gebeuren
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Er ging een hoop mis met her installatie en de 120gig SSD die niet wilde werken en voor problemen zorgde onder Linux. Dus verse install gedaan op de bestaande HDD. Stress shit op mijn toch al zo grote stress berg van dit moment.....

Maar goed, ik ga bank hangen met de shitbull en series kijken.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, kutzooi is dat, ik moet eigenlijk ook over op Windows 10 maar dan moet ik een clean install. Zie er zo tegenop. :lol:

Moet je je SSD eigenlijk ook updaten? Ik heb dat met de mijne nog nooit gedaan.

BTW, die one minute short H.B. Ik ging kapot :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als laatste nog, gister NIER Automata gekocht. Holy shitballs wat een game, kan niet stoppen met spelen. :)

Als je de taal op Japans zet en de subs op Engels is het net alsof je in een Anime aan het spelen bent. @Coola, heb jij hem al?

Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Afbeelding

Afspraak voor nieuwe tattoo ( nummer elf al weer)

Afbeelding

Dit is ongeveer het ontwerp. Streep gaat of course weg gehaald worden bij uiteindelijke design en de tekst the evil dead gaat gebogen staan want plek van tattoo is linker ribben. En Boomstick gaat wat lichtere tinten krijgen zo dat het niet één zwarte balk word.

En ik op ookal een idee voor tattoo nummer 12
Afbeelding

En daar van gaat de plek zeer waarschijnlijk linker onderarm worden ( linkerzijde /buitenkant)

@Scars

Nope heb de game nog niet maar ben van plan om hem uiteindelijk voor PS4 te gaan halen want game spreekt mij wel aan.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, ik vind hem vet maar zelf zou ik de tekst erbij weg laten. Iedereen weet toch wel dat die kettingzaag en die boomstick van Ash van Evil Dead zijn? En mensen die dat niet weten snij je meteen de keel door. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Misschien alleen "Groovy" er in laten, dat is wel typisch Ash. :mrgreen: Ik zou dan wel een ander lettertype nemen dit lettertype vind ik lelijk en het is echt al een millioen keer gebruikt.

Maar goed, jouw lijf, jouw beslissing. En het zal evengoed wel vet worden. :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars: Het klopt dat je een SSD moet updaten (Bij die van Samsung is het Programma Magican die dit doet voor je) en deze gebruikte SSD liep twee updates achter, alleen onder Linux is dit is minder makkelijk dan onder Windows.

Die short was echt geniaal, het kreeg mij ook aan het lachen :)

NIER Automata lijkt me ook echt vet om te spelen, helaas geen Xbox One versie van anders het ik het zeker gespeelt. Ik zet sowiezo dat soort games altijd op Japans met Engelse subs omdat het veel meer authentieker is en voor mij een betere beleving.

@cool ziet er heel erg nice uit, zie de pictures wel verschijnen als het gezet is.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Bijna NACH!!

Zo halve avond weer over het Mandela Effect zitten lezen en kijken, scary shit aangezien ik dus dingen ook anders schijnt te herinneren dan ze daad werkelijk zijn. Ik weet 100% dat ik in de jaren Shazam met Sinbad hebt gezien, een film die nooit gemaakt is..... Of dat Darth Vader zei: Luke, i am your father. Of in Field of Dreams: If you build it they will come ipv If you build it HE will come. Ander iets interview with a vampire is de titel die ik herinner en niet zoals het nu staat op imdb: Interview with THE Vampire.

Ben niet de enige, maar als je er over na denkt ga je serieus aan jezelf twijfelen.

Maar goed, twee film recensies geschreven dit weekeinde, die aankomende week live gaan. Dan verwacht ik nog één film en zit het er op voor dit jaar. Dan kan ik eindelijk beginnen aan mijn Raspberry Pi artikelen die ik al zo lang zo graag wil schrijven.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef: ma 11 dec 2017, 00:00Zo halve avond weer over het Mandela Effect zitten lezen en kijken, scary shit
Iemand schreef Mandala effect, had ik een Mandala gemaakt met allemaal Mandela hoofden erin en dat er onder gezet. Diegene snapte er niets van :lol: :lol: :lol:

Ik kan er twee dingen over zeggen: Ouderdom en simpele quantum theorie. Tijd is relatief. Maar al die alu hoedje shit die er over te vinden is, is komplete bullshit en veelal verspreid door de platte aarde gekkies. LHC crap en Shiva illuminatie piratie, puur lachwekkend. :mrgreen:

Maar goed, de nieuwe Bruce Lee biopic gezien Birth of the Dragon. Sla alsjeblieft over, slechtste film over Bruce Lee aller tijden.

Morgen krijg ik de nieuwe Wolfenstein binnen, whoop whoop. :) Excited!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Morgen een lange dag voor de boeg, maar daar later meer over. Als ik morgen avond weer post en online ben is alles goed gegaan, anders is er iets goed mis gegaan met mijn internet en hoop ik ASAP Online te komen.

@scars ik ben gek op conspiracy shit ook al geloof ik daar vaak totaal niet in, maar ik hou van een sterk verhaal. Maar in dit geval met het Mandela Effect is het toch weird dat ik behoor tot een groep die bepaalde film quotes en titels anders herinnen en Shazam met Sinbad hebben gezien die nooit gemaakt is. Weet dat ik die huurde bij de videotheek en er een poster hing op de zijdeur sinbad met tulband in het midden twee kinderen er voor. Kut Matrix moet goed updaten ipv halfwerk is vast van MS of Adobe ;P

Birth of a dragon leek me op het eerste gezicht cool, tot ik er meer van zag en las toen begreep ik het al een fictie cashgrab.

En wat vind je van Wolfenstein?? :)

Maar goed, bank hangen met de shitbull erbij en als alles volgens plan gaat tot straks of anders morgen.

Latah'
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef: wo 13 dec 2017, 01:26 En wat vind je van Wolfenstein?? :)
BOL heeft een code in a box gestuurd. Alleen was de box al geopend en de code er uit gejat.
Nou kan ik die hele tering zooi retouren en weer een eeuwigheid wachten.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Ough dat sucks :(
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ja zuigt vreselijk en ik had me er heel erg op verheugd.

Maarruhm lange dag achter de rug en later daar meer over? Vertel! :lol: :lol: :lol:

Stuur anders even in een PB
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

Net terug van The Last Jedi

Beste film uit de nieuwe trilogie ( voorlopig)

Ik heb echt van begin tot eind genoten.

@scars lekker dan, wat een shit zooi
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars zie pb

@Coola ben benieuwd, als het goed is zie ik de film aankomende week. Wacht even tot de meute voorbij is geweest.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Check! :ugeek:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

coola schreef: do 14 dec 2017, 00:16Net terug van The Last Jedi

Beste film uit de nieuwe trilogie ( voorlopig)

Ik heb echt van begin tot eind genoten.
Ik hoor hetzelfde van echt iedereen die hem al gezien heeft, dus ik ben erg hoopvol gestemd. :D
RDJ134 schreef: do 14 dec 2017, 14:10ben benieuwd, als het goed is zie ik de film aankomende week. Wacht even tot de meute voorbij is geweest.
Yup ik wacht ook tot het rustig is. En of ik mijn camping krukje voor mijn benen mee mag nemen.

Denk wel dat ik voor de 2D versie ga. 3D met subs eronder vind ik net alsof je door een kijkdoos aan het koekeloeren bent.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag Star Wars Episode VIII: The Last Jedi in de bioscoop gezien, en moet zeggen het is een verdomd coole film. Er is ook het nodige mis mee, maar het kijkt zo verdomd goed weg en voor al veel space battles :)

Enige waar ik me wel aan irriteerde was het soms te vaak geforceerd grappig zijn,zou graag voorbeelden geven *kuch skywalker die zijn lightsaber terug krijgt kuch* maar dat zouden spoilers zijn.

@Scars ga voor de 3D versie, is zeer goed gedaan en ik heb normaal gesproken een tyfus hekel aan 3D.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Er is zeker genoeg op aan te merken. Maar het is niet zo'n slechte film dat film uit de Canon gehaald moet worden

https://screenrant.com/star-wars-last-j ... ion-canon/

Dit soort fans haat ik echt met hart en ziel.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola, wat een zeik mensen heb je toch. Film was goed, wat ik gisteren vergat te vertellen de Tie-Fighter actie was zo fookin a om te zien. Ik zeg het niet snel, maar ik ben van plan deze film zeker nog één keer in de bioscoop te gaan zien. Ik kijk en post nu veel video's over de film met kleine details en verwijzingen die je in de eerste run niet opvallen. Zag dat de Academy Awards al screeners van de film verstuurd hebben, dus kwestie van tijd voor ze het internet op lekken. Maar dit soort films hoor je op het witte doek of minimaal op Blu-ray te bekijken.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, @Coola Dat zijn geen fans, dat zijn gewoon no-lifers die niets beters te doen hebben. Als je al maanden overal uitleg filmpjes moet kijken voordat de film er is en dan 250 keer de trailer gaat kijken. Tja dan heb je toch gewoon een beetje de film voor jezelf verpest. En dan hebben ze na de film ook nog videos met uitleg nodig.

Het wordt steeds extremer, ik merk het vooral met Infinity Wars en met de Last Jedi. Al mijn social media newsfeeds staan helemaal vol met dit soort shit. Als je dat allemaal gaat lezen heb je de film eigenlijk al gezien zonder dat je weet hoe hij echt is.

En het zijn niet alleen die no-lifer fans, Marvel en Star Wars sites doen zelf net zo hard mee met de gekmakerij.

Note to self: Idiocracy maar weer eens kijken. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Hoop gedaan, en perongeluk mijn mp3 map deleted *oops* gelukkig heb ik nog een back up.

@Scars & Coola check de mening van Game Chasers die Billy zit 15 minuten in shock, ze hebben wel wat rake punten. Maar FFS Last Jedi is vermakelijk, ik heb me er niet aan geergerd.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Zo effe een episode van Knightfall kijken. Het is anders dan ik verwacht had maar het kijkt wel lekker weg.

@RDJ en @Scars prettige kerstdagen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie