Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Weer amper geslapen en in 24 uur een kleine 8/9 uur zitten gamen en Ron Goossen Low Budget Stunman gezien en die recensie schrijf ik later vandaag.

Londen op zijn kop, pfff mensheid.....

Iets positiefs: net mijn 40.000e bericht gepost sinds Eigenwereld.nl live is gegaan in 2010.

@Coola neem je tijd er voor, als het af is zie ik het vanzelf verschijnen en alvast bedankt :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Naar aanleiding van de review maar even Ron Goossens, Low Budget Stuntman gekeken. Ben helemaal stuk gegaan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Die Tygo gewoon vet ranzig in die limo met Gerda Havertong van Sesamstraat. :lol: :lol: :lol:

Die foute muziek van die Dennie Christian de hele tijd erdoorheen ook. :lol: En die Bonnie Stzuip op het einde. :lol: :lol:

Vind die Bo Maerten overigens wel een Plork met die grote tanden van der. Zou eerder die EHBO chick doen.

Maar goed wel even keihard gelachen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

SSDD.

@Scars en had ik gelijk of niet met mijn recensie KEI LAM die film :P Ja dat met Gerda was echt nasty, en dan heb je de outtakes niet gezien die als extra op de Blu-ray staan, die twee waren een partij aan het tongen. Dat beeld zal niet snel slijten vrees is.

Bonnie wijnfles hoefde helemaal niet te acteren gewoon opdraven en zichzelf te zijn ;P Stukje dat Fresku zijn wijf aan het doen is en betrapt word en heel zachtjes door stoot, daar pisde ik echt bijna van in mijn broek met lachen. Al die foute film sets heheheh.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, jaaaaaaaaa die Fresku was epic. :lol: Duurde ook even voordat ik door had dat hij het was. Op het einde ook dat hij die ouwuh even laat zweten over zijn rascistische grappen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vond die dude van drie op reis, Zegers volgens mij, ook vet grappig terwijl ik het normaal een kaklul vind. Maar nu met zijn coke en GHB en zichzelf onderpissen was hij prima te doen. Met zijn bijrollen en dan vet trots dat hij de hoofdrol had als Robert M. :lol:

Die muziek was echt wel één grote dikke verwijzing naar Vice City volgens mij.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars, Chris Zegers inderdaad, die was heel grappig, volgens mij hoefde hij maar weinig te spelen ;)

Dat met die muziek zal mij niks verbazen eerlijk gezegd.

Fresku zit als ik mij niet helemaal vergist in elke Steffen & Flip productie, hij was ook aanwezig in de New Kids films.

Maar dit is gewoon een heerlijke film, jammer dat er geen nederlandse ondertiteling was op de Blu-ray en ook de extra's één grote tering zooi waren (even op YT Steffen & Flip zoeken zie je ze allemaal staan en dat is inclusief de bloopers). Ik ga deze ook zeker meer kijken, want ik heb het idee dat er nog meer in te spotten valt dan in de eerst viewtrough.

Maar goed, bankhangen met shitbull en serie kijken bbl.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Naar de huisarts geweest voor de chlorestorol uitslag die goed was, volgende stap is cardioloog om te achter halen wat er nu mis ging een kleine 2 maanden geleden en ik hartritme storining had. Ben al blij genoeg dat ik weer wat kan typen en gamen. Hoewel ik zeer snel over vermoeid ben en kut buren met tering herrie heb.

Voor dit weekeinde in de planning: recensie film kijken en schrijven, PC opnieuw instaleren maar eerst backuppen en dan de E3 en als ik ergens een hekel aan hebt is het de E3 met zijn neppe trailers, pijnlijke presentaties met buzzwoordjes. Maar goed, het hoort er allemaal bij enzo.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

De crap3 is weer begonnen met het eerste diepte punt: De Electronic Arts presentatie die gewoon uit 30 minuten gameplay van de nieuwe Star Wars Battlefront bestond. Serieus afgehaakt, kan mijn tijd wel beter besteden dan dat soort onzien. Ook het woord Experience bleef maar vallen, daar wordt ik echt schijtziek van bij elke presentatie, alsof ze niet meer normaal kunnen praten.

Maar goed, Heb Gears of War 4 (en je krijg alle vorige delen er gratis bij) binnen, was 19 euro in de aanbieding. Leuke game :)

Ik zal alleen weinig tijd hebben de aankomende week om deze echt goed te spelen, want veel nieuws enzo. Maar nu ben ik weer AFK wil minimaal 1 chapter vandaag uitspelen :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Assassin's Creed: Origins officieel aangekondigd... Dragon Ball fighters officieel aangekondigd..... Coola now can die happy.

XOneX is een kut naam en MS heeft mij niet weten te overtuigen dat ik moet over stappen naar team Xbox zeker niet met een prijs van 499. Ik wil wel de drugs hebben die ze gebruiken daar bij MS want je word er blijkbaar goed high van.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Microsoft presentatie begon gelijk met een knock out en verviel in een hele saaie weinig zeggend evenement die pijnlijk was om te zien.

@coola 499 is echt niet normaal ik had 399 in gedachten en dat was al te veel van het goede. Als je kijk naar originele titels die ze hebben is het een handje vol, vandaar ook die 'updates' aka High Res texture packs voor bestaande Xbox One titels zo dat het er mooier uit ziet op de Xbox One X wat overigens een kut naam indeed is.

Mja, dat ding komt er uiteraard wel vroeger of later :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik neem die hele E3 niet serieus en mensen die er nachtenlang voor opblijven al helemaal niet. De volgende dag kun je alles terugkijken en staat er op elke gaming website dezelfde bullshit. Meeste ontwikkelaars spelen toch op safe dus 90% van wat aangekondigt wordt is toch een prequel of een sequel. En zelfs als ze eens iets nieuws durven proberen is het toch wel een kloon van iets succesvols gejat van een andere studio.

Wat ik overigens helemaal niet begrijp is dat mensen betalen om een paar dudes daar te zien broodjes eten, voornamelijk over zichzelf praten en bij conferenties naar binnen en naarbuiten te zien gaan. Als zoiets volgen, betekent dat je een echte gamer bent, nou dan ben ik maar geen echte gamer. :lol: :lol: :lol:

Sowieso, gasten van in de veertig die nog op het niveau zitten dat je elkaar op moet stoken om zo dronken te worden dat je ergens in een hoek gaat staan kotsen. Dat deed ik toen ik zestien was. :!:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars je weet hoe ik al jaren over het E3 circus denkt, het is toch leuk dat websites nu ook een paar dagen 'op mogen blijven' iets wat ik elke dag, jaar in jaar uit doe. Die presentaties zijn zo overdreven nep en vol met die gehypte woordjes en bullshit beloftes. Al die 'pers' die daar zo lovend is over de presentaties zijn allemaal hoeren die leven van reclame inkomsten en geen slecht woord of eerlijke mening zullen geven anders kunnen ze bij het UWV een uitkering aan gaan vragen. Dus al die gevestigde pers daar neem ik alles behalve serieus.

Ik weet over wie je het hebt, zo lang ze maar niet op hun nieuwe patta's kotsen, want daar is vast een shopping video over geweest want om met eigen worden van ze te spreken is dat niet vet dope of cool.... triest trucje dat ze ook ieder jaar herhalen KIJK ONS EEN STOER ZIJN. Als ze die tijd nu ook eens besteede om hun Wordpress die 10 updates achter loopt te updaten dan was het geen veiligheids risico om naar die website tegaan. Maar wie wil dat eigenlijk doen, want: oud nieuws waar tien man (wat ik alleen deed en nog doet) aan werkt en nog niet op orde hebben.

Laten we maar geen echte gamers zijn ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ben blij dat we nog steeds op één lijn zitten. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Voor het eerst in ik denk 15 jaar een pers presentatie van de E3 overgeslagen, niet voor Ubisoft. Maar gewoon geen zin om te kijken naar de zoveelste presentatie en hype. Ik weer dat de games van Ubisoft in het algemeen goed zijn, dus daar ligt het niet aan. Ik skip straks ook Sony, en post de hele zooi morgen wel. I am getting to old for this shit. Mogen de andere websites ook eens iets nieuws hebben en ik iets ouds, ik pak het wel terug in de rest van het jaar, niet voor niks pas geleden mijn 40.000e post gedaan in een tijd van 7 jaar.

Straks bank hangen met mijn shitbull en een serie kijken.

@Scars :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Weer een aantal films gezien. Wonder Woman. Hele magere superhelden film, maar evengoed vermakelijk voor op de achtergrond.

John wick 2. Ik vond de eerste fantastisch, maar deze heb ik na twintig minuten uitgezet. Ging echt helemaal nergens over en er is nog een derde op komst ook.

The Great Wall. Deze film was echt episch. Totaal over de top met rare wapens, gifkleurige pakjes en bombastische CGI. Ik zou het omschrijven als Wuxia meets Aliens. :lol: :lol: :lol: Inclusief Matt Damon als een soort van Legolas wannabe. En Tian Jing *fapfapfap*
Afbeelding
Mega mee vermaakt met deze film. Liever tien van dit dan alle melkkoeien bij elkaar.

Nou nog Prisoner X kijken, over terroristen en tijdreizen. Ik verwacht dat dat ook een na twintig minuten uit zettertje gaat worden. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars mijn recensie van The Great Wall kan je hier binnenkort kijken, artikel ligt al een paar dagen bij Radical om na te kijken. Ga hem nu gelijk even onder zijn arie schoppen er voor ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ben benieuwd. :lol: :lol: :lol: Dit was er eigenlijk één voor Coola om te reviewen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Scars schreef: wo 14 jun 2017, 18:36 @RDJ134, ben benieuwd. :lol: :lol: :lol: Dit was er eigenlijk één voor Coola om te reviewen.
Nee totaal niet eigenlijk, met deze film ben ik 100 % niet objectief. Eigenlijk wou ik de film zelfs haten want Matt Damon (en op Steve carrel na is dat de acteur die ik het meeste haat), maar ik heb mij er te goed mee vermaakt om het te haten. En durf zelfs zo ver te gaan om te zeggen dat deze film zich mag meten met andere Aziatische films zoals seven swords, The Admiral: Roaring Currents, War of the Arrows etc.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

33 berichten gepost gisteren en dat is normaal een kwart van de week. Dan ook eindelijk de recensie van The Great Wall live gezet, verdomd vermakelijke film. Ik hou heel erg van dit soort films, lekker over de top alleen iets te veel CGI dat de plastic er van opviel. Maar keek heerlijk weg, en vermakelijk. Zeg je eerlijk als ik deze niet had gehad, zelfs waarschijnlijk gekocht als die wat cheaper was.

@coola nieuwe Sharknado teaser gezien?? world wide nu hehehe Die film serie is echt lekkere vermakelijke pulp.

Maar goed, rondje nieuws maken en dan bank hangen, die Afrikanen maken me vast en zeker weer wakker rond 07:00 echt niet normaal voetballen gewoon in huis en rennen en gillen. Wonen daar 7 kinderen en 2 volwassenen in een 3 kamer woning en nummer 8 is alweer onderweg......
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, nice review!!!!

@Coola, Normaal kijk ik geen enkele Wuxia (als je dit al een Wuxia mag noemen) waar een blanke de hoofdrol speelt, puur uit principe. Maar deze film was heerlijk, vooral door de over de top.

Vond het wel teleurstellend dat Matt niet even zijn kleine dingetje in Tian Jing heeft gestopt. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als je overigens echt een hele weirde Wuxia/Kung Fu wilt zien, kijk The Beheaded 1000. Dat is echt de meest wazige die ik ooit gezien heb. :mrgreen:

Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Dood moe, en dan bedoel ik ook echt dood en dood moe. Maar goed, show must go on.

@Scars thanks voor het compliment :)

Maar goed, bank hangen met de shitbull en een broodje gezond met een hoop pepers er in. Of te wel over 45 minuten lig ik in coma.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Even tussen door @Coola en @Scars serie tip voor jullie: Blood Drive :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, *Doet binnen hengelen*. Check jij je PB even dan, heb er wat ingestopt. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars en je hebt antwoord, tnx voor de noticing :) Blood Drive al gezien??
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ik heb Blood Drive gezien. Ik heb me erbij kapot gelachen. Vooral als die motorkappen open gaan. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Die neukscene ook op het eind, hoe slecht!!!

Enige minpunt, zodra er gepraat word, is het wel dramatisch. Net alsof iedereen van een autocue leest en net 3 ms te laat is.

Ik ga het een paar afleveringen volgen, puur voor de lol. Dit is echt wel een serie die heel snel gecancelled gaat worden. :lol:

Edit: De spoiler sectie werkt niet meer, hij opent niet als je er klaar mee bent.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Amper geslapen vandaagd door wederom 7 afrikaantjes die rennen en voetballen in huis 2 etages hoger, maar goed ik ga hier binnenkort weg want ik ben het nu echt beu.

@Scars Blood Drive is echt aan alle kanten fout en slecht, maar zoals je zelf ook aangeeft verdomd grappig :)

Andere serie tip: Legion. Ik had de eerste aflevering al gezien en vandaag de resterende 7 in bijna één zit door gekeken echt fookin mental en dat bedoel ik letterlijk. Die show is één grote mindfuck op en top, love it.

Scars over die spoiler tag dingie, ik zal het aan Radical doorgeven en dan zal het ASAP gefixed worden, tnx voor het wijzen er op.

Maar goed, rondje nieuws maken en dan bank hangen en in slaap vallen want om 06:00 beginnen de inboorlingen weer.....
Plaats reactie