Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Knetterende koppijn, en een heel erg lang weekeinde voor de boeg met het schrijven van recensies. Daarnaast wil ik zeker nog zondag aan een nieuw project beginnen, een oude omgebouwde OG Xbox voorzien van de meeste recente software, Emulatoren en wat games. Daarnaast ook instellen op 720p als ik mijn componenten kabel nog ergens kan vinden, anders is het een dure grap van 30 euro....

@Scars: Ja geniale short :) ik hou wel van dat soort dingen en heerlijk die kleine details die de echte fans goed herkennen.

Maar goed, posten afmaken, twitter spammen, mails de deur uit en dan bank hangen en wat rust pakken, want ik hoor mensen (buren en familie) dat ik er moe en als een zombie uit zie. Hehehe.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Slaap erg weinig de laatste tijd dankzij mijn buren. Behoorlijk op automatische piloot de laatste tijd, maar er komt deze week nog een recensie aan, de 15e en zoals het er nu uit ziet zal er tussen door ook nog een andere recensie verschijnen. Daar naast komt er nog het nodige uit deze maand en dat betekend dat het behoorlijk druk met recensies gaat worden en ik heb hier verdomd veel zin in.

@Coola, leef je nog?? Ik heb vandaag Into the Badlands seizoen 1 binnen gekregen voor recensie daar ga ik asap aan beginnen en benieuwd of het echt zo cool is als jij schreef :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Zo effe een star trek enterprise episode kijken


@ RDJ ik ben nog steeds levend :mrgreen:. Ik denk dat je into the badlands wel awesome gaat vinden en je wel kan vinden in mijn review :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

In en uit slaap geweest vandaag, was een klote dag maar de gelekte Paay pis videos zorgde voor zoveel leuke opmerkingen op Twitter (Steen en EZG waren koplopers) dat ik echt een paar keer goed hard heb kunnen lachen. :)

@Coola goed dat je er weer ben dacht even misschien ben je gebeten door 1 of andere vaag nieuw huisdier van je :P Dit weekeinde ga ik de hele serie kijken en zal de recensie waarschijnlijk midden aankomende week online staan. Door jouw review ben ik echt nieuwsgierig geworden er na. Dus stay tuned .

Nu bank hangen met de shitbull, ben dood moe dus zal niet lang duren voor in coma val.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Zo effe een aflevering van Star Trek enterprise kijken.

@ RDJ ik wist wel dat into the badlands in de smaak zou vallen bij jou. Zag wel 1 foutje in je review. Marton Csokas speelt voor Quinn niet Christopher Terrell Brown ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola: Tnx voor het wijzen op de fout, je weet het druk druk druk en dan kan er een foutje in sluipen. Dank je voor het wijzen hier op en uiteraard gelijk aangepast.

De serie bevalt me zelfs zeer goed en kijk dan ook heel erg uit naar het tweede seizoen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Zo effe een aflevering van Star Trek enterprise kijken.

RDJ de review van Kong Skull Island is naar je verstuurd.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Gisteren Brimstone gezien. Film van Nederlandse bodem. Ik dacht dat ik een western over de pioniers tijd ging kijken. Maar het was een film over een religieuze gek die zijn wijf mept en zijn eigen dochter neukt. Wat een misselijk makende, smerige, jeuk aan mijn handen krijgende film. En van het begin tot het eind hè, pure ellende. Was de film slecht? Nee, het was een ongelooflijk goed script. Voor een film van Nederlandse bodem, zou ik zelfs durven zeggen een meesterwerk. Toch raad ik je af om hem te kijken, het is te ziekelijk! Ik heb daarna xXx Return of Xander Cage moeten kijken om de ellende uit mijn hoofd te krijgen. What has been seen, cannot been unseen. :| :oops: :shock:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pfff laatste week was echt weird, overlijden in de familie, broer met een hart infarct in het ziekenhuis (is weer terug) en een hoop dingen gedaan en toch nog achter op schema. Bedoeling is vandaag de recensie van Wildlands af te schrijven :)

@Coola, ik heb hem binnen, check hem ASAP, dus daar komen we nog op terug.

@Scars Brimstone gaat over pelgrim/quakers moet hem nog zien, lijkt me aparte film. xXx kijk ik niet eens al zou ik geld toe krijgen nog niet.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Zo effe de laatste episode van Star Trek Enterprise kijken.

@ RDJ zoals altijd zie ik m'n review van zelf wel op de frontpage verschijnen :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Geestelijk en lichaamelijk dood moe, want nu hebben die kinderen hier boven geen stepje meer dus rennen ze nu als mongolen over de gallerij om 6 uur in de ochtend of zo. Echt gesloopt nu, zelfs niet eens zin om te gamen nu en dat wil wat zeggen. Naast die kut kinderen zijn er de scholieren met hun auto's en keiharde muziek en schreeuwen, buren die continue ruzie met elkaar hebben op de meest vreemde tijden. Deze flat is serieus niet goed voor mijn gezondheid.

@Coola ik ga hem zo snel mogelijk even lezen als ik wat meer fut hebt.

Nu op de bank hangen met mijn shitbull die nu een blaas ontsteking lijkt te hebben en alles onderplast met bloed er bij. Dus morgen weer geld naar de dierenarts brengen. De emmer met stront blijft maar komen. Gelukkig zit ik in mijn eigenwereld punt nl. :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Zo effe een aflevering van Stargate SG-1 kijken.


@ RDJ neem de tijd, als hij maar van het weekend online komt te staan :P :P :P :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Zo het is tijd voor een aflevering van Stargate SG-1
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Zo effe een aflevering van Stargate SG-1 kijken.


En @RDJ wat is de status van mijn review? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo het is tijd voor een aflevering van Stargate SG-1
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Voor het eerste in dagen weer eens zin gehad om te gamen, na een behoorlijk down the rabbit hole afgelopen week door omstandigheden een beetje aan het terug krabbelen. Show must go on enzo, dus weer recensies op de agenda en beetje geluk met een Raspberry Pi spelen (zit er aan te denken één of meerdere artikelen hier over te doen) die ik al een maand heb liggen. Maar goed, mijn mood wordt door mijn nachtrust bepaald die door mijn buren vaak verpest wordt.

@Coola Recensie vandaag eindelijk geleden, goed gekeurd en door gestuurd naar RadicalNL voor aanpasingen en dubbel check op de taal. Zo snel die terug is gaat deze gelijk live.

Even rondje nieuws maken en dan bank hangen met de shitbull.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Woot m'n review staat online, maar uhm de naam van de auteur moet nog aangepast worden ;) :mrgreen:

Oh ja en de eerste foto is de foute foto. Die is van King Kong uit 2005.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, nice review van Kong (al zal je mij de film niet zien checken).

@RDJ134, een dude van de Steam groep waar ik in zit, heeft pas nog een emulator gemaakt met die Raspberry Pi, zag er verdomde dik uit, hij had er zelfs een console case omheen gebouwd van lego en de originele super nintendo controllers aangehangen. Leuk speelgoed. :mrgreen:

Zo eens even kijken of Ironfist de moeite waard is, dan kan ik hem op mijn watchlist voor volgende week zetten voor als ik weer geopereerd ben...

Btw, Pirate Bay weer geblokkeerd in Europa?

Edit: @RDJ134, ik moest even zoeken maar check dit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik geloof dat hij in totaal 80 $ kwijt was voor alles. :P :P :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Gewoon kleine 5 uur weer gestoken in Ghost Recon Wildlands echt zo'n titel waar ik nu al een maand zoet mee ben en nog voorlopig niet klaar mee ben. Dit is waar voor je geld krijgen.

@Coola, naam pas ik gelijk aan voor je, sorry ik zit op automatische piloot :P Foto die ik morgen regelen.

@Scars die Pi's zijn echt de shit voor emulatoren, Retropi voor gewoon puur gamen of niet nader genoemde andere emulator en je kan met 2 andere co-op spelen online. De officiel Pi dealer zit niet ver hier van mijn huis af al langs geweest, die hadden gewoon een table top arcade kastje op een Rpi draaien. Zo snel ik er tijd voor heb ga ik een uitgebreid artikel over de Rpi en emulatie en media centra schrijven. (kut concurrentie leest ook mee.)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

DAG!! hoop gebeurd zie voor pagina, en de reden waarom ik nog even een kleine week AFK zal blijven. Sorry voor het op onthoud en pauze.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ja pik, we worden ouder. Daar hoort dit soort shit helaas ook bij.

Beterschapjes!!!


Morgen ben ik weer aan de beurt.

Daarna geven we het stokje door aan Coola, die heeft al een tijd niks gehad. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Beterschap RDJ.

En for your information mr. Scars, ik heb elke dag (ondraaglijke) pijn want problemen met m'n linker voet zijn nog steeds niet opgelost en zal ook niet worden opgelost ;) :mrgreen:

Btw nog bedankt voor de complimenten op mijn review.


Nu is het tijd om naar een aflevering van Stargate SG-1 tegaan kijken.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik zat je maar te trollen hoor Coola, ik weet het best nog van je voet. Operatie is hier goed gegaan. Ik moest alleen wel vet lang blijven omdat ik voor een ruggeprik had gekozen en niet meer kon pissen daarna. Maar toen ik aan Patricia Paay ging denken kon ik zo weer pissen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ironfist is ECHT zo vreselijk slecht, na drie afleveringen gekapt en denk dat ik die hele Defenders shit ook maar over ga slaan. Straks Narcos proberen, misschien is dat wel wat.

Verder nog even Chivalry Medieval Warfare GRATIS meegepakt op Steam.

@RDJ134, gaat het al beter?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@scars nopep nog steeds fubar hier :(
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Hechtpleister dingie ging er vandaag af zit gewoon een litteken van een redelijk groot gat en er om heen voelt 'strak' aan. Typen gaat hier door heel erg moeilijk op dit ogenblik. Gamen ging redelijk maar voel het gewoon in mijn pols trekken, dus dat kan ik niet al te lang doen helaas. Dus weer terug naar films en series kijken. Maar goed, maar verder rust nemen enzo.
Plaats reactie