inFamous 2 dit jaar nog?

Bespreek hier het actuele nieuws van de dag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door Metalsnake36 »

Volgens de Official Playstation Magazine komt inFamous 2 misschien dit jaar nog uit !
Dit stond er blijkbaar in : "the scoop on three hugely anticipated sequels slated for 2010," which are Batman Arkham Asylum 2, Star Wars: The Force Unleashed 2 and inFamous 2.
Ik ben benieuwd ! inFamous vond ik een fantastische game en ik weet zeker dat er een vervolg van komt .
Wat denken jullie , dit jaar nog ?

Afbeelding
inFamous is een action hero game exclusief voor Playstation 3 .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door Radical »

Pfoe, goede vraag. Zelf heb ik mijn twijfels bij een release in 2010. Kan er natuurlijk volkomen naast zitten, maar ik verwacht niet dat Sony een dergelijk goed concept nu met een vervolg gaat rushen. Als ze dit wel doen, verwacht ik weinig innovatie in dit tweede deel.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door Metalsnake36 »

Ik verwacht het ook niet . Als het dan wel is , ver tegen het einde aan van 2010 . Veel innovatie hoef ik niet perse . Natuurlijk wil ik wel wat nieuws zien , maar ik hoef geen totaal andere gameplay ervaring . Wat nieuwe vijanden , nieuw verhaal (wat natuurlijk wel aansluit op 1) , nieuwe stads delen , nieuwe krachten , en nieuwe karakters .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door Radical »

Met innovatie bedoel ik ook geen grootse veranderingen, maar zoals jij al opsomde de usual stuff. Oftewel, niet een makkelijk vervolg en lekker cashen, maar dat er ook echt tijd is gestoken in een nieuw deel met nieuwe dingen hier en daar.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door Metalsnake36 »

Qua graphics stond ik trouwens versteld van het niveau van inFamous . Ik vond hem echt geweldig uit zien en heb daarna ook nog eens Prototype gespeeld , maar dat kan echt niet tippen aan de gfx van inFamous . Alleen de stad mag wel wat meer leven. Zoals in Gta IV . Je kunt zeggen over de game wat je wilt , die stad leeft gewoon . Dat miste ik toch wel.
En dat als je zo' n stads deel zeg maar had ' bevrijd' dat het er dan nog steeds kut uit ziet vond ik wel jammer. Ik had liever gezien dat de locals begonnen met hun huizen weer op te knappen en de straten weer schoon te maken.

Ik zou in inFamous 2 wel willen zien dat je beetje sneaky door de stad heen gaat en het tuig aan pakt terwijl de stad er gewoon helemaal gaaf uit ziet. En dat er dan halverwege een twist komt waardoor de stad weer in chaos veranderd. Dat die dude die je van die brug af hebt gegooid (naam kwijt) , dat ie dan weer terug komt of zo.

De strip cut scenes moeten ze zeker houden , want die waren echt geweldig !
Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: inFamous 2 dit jaar nog?

Bericht door woutersuper »

hah ik moet deel 1 nog steeds helemaal uitspelen. en de graphics waren zeker goed alhoewel ik de schaduwen wat minder vond die zijn bij mij nogal blokkerig.. iemand daar nog meer problemen mee? (full hd).

wat betreft dat de stad mooi word als je het bevrijd, dat lijkt mij ook wel wat dat geeft me toch een gevoel van: yes ik heb wat bereikt met deze stad.
Afbeelding
Plaats reactie