Beste Game PS3?

Bespreek hier alles omtrent de PlayStation 3 en PlayStation 4 van Sony. Ook kun je hier terecht voor de eventuele opvolger van de console.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Beste Game PS3?

Bericht door GDLeroy »

Kan wel iets zeggen maar heb nog geen Ps3 :lol:
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Radical »

Ook net wat je smaak is, Uncharted is vet, maar sommigen vinden LittleBigPlanet vetter, dus lastig te zeggen. Wat me wel opvalt is dat mijn lijstje eigenlijk alleen maar games van Sony zelf zijn, zoals LPB, Uncharted, Ratchet & Clank, inFamous en wellicht ooit ook GT5 (al moet ik nog even zien of de manier van rijden me gaat bevallen).
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door DaveyY »

Dat schijnt toch uncharted 2 te zijn. Maar Killzone 2 vond ik ook wel weer vet.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Radical »

Voor velen was dat inderdaad dé game, maar het moet wel je ding zijn om het ook als zodanig te ervaren.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door GDLeroy »

DaveyY schreef:Dat schijnt toch uncharted 2 te zijn. Maar Killzone 2 vond ik ook wel weer vet.
Ik heb ze beidde gedaan, vind killzone voornamelijk vet door de grimmige features en nederlandse makelaardij natuurlijk ;)
Uncharted 2 lijkt erg veel op het eerste deel "Drake's Fortune", al vond ik deeltje 2 ook erg vet. Voornamelijkste pluspunt van de Ps3 is dat deze nauwelijks geluid maakt en blu-ray ondersteund. Maargoed, er komen gruwelijke games uit op de Ps3. Ik heb er nog geen maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op speel ;)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Metalsnake36 »

Uncharted 2 toch. Killzone 2 daarna . Qua graphics moet ik zeggen dat het erg gelijk is tussen die 2 . En ik moet zeggen dat de graphics van beide games ongeëvenaard is tot nu toe. Ik verwacht dat de PC versie van Crysis 2 dat gaat verbeteren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remoc
Berichten: 14
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 11:54

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Remoc »

Hmm waarschijnlijk toch Uncharted 2.
Qua graphics zijn Uncharted 2 en Killzone 2 sowieso de beste. Vooral Killzone 2, de grauwe omgeving sprak me erg aan.
Afbeelding
Dark
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:36

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Dark »

LittleBigPlanet !
Officiële voorzitter dan de RDJ's-kaal-hoofd-fanclub.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door D-nic »

De bekende blockbusters alla Uncharted 2 en Killzone 2 kent iedereen wel, dus ik zal wat exclusives noemen waar niet iedereen meteen aan zou denken.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction vond ik erg leuk. Een visueel geweldige game met veel humor en een tof verhaal. In mijn ogen absoluut een topper. Het vervolg (A Crack in Time) heb ik zelf nog niet aangeschaft. Staat wel in de planning.

Valkyria Chronicles heb ik zelf (nog) niet, maar hoor ik erg goede dingen over. Vooral het verhaal zou erg tof zijn. Het stijltje vind ik zelf ook tof.

Flower is een leuke game. Grafisch is hij top en de gameplay is totaal wat anders dan dat je gewend bent. Een toppertje om mee te ontspannen na een lange dag.

inFamous zijn wat mensen die ik ken lyrisch over. Ik heb zelf even gespeeld en ik snap het niet echt, maar misschien een aanrader.

Dat was het wel voor even. :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Wayne3100 »

Voor mij Uncharted 2 met afstand.
Gevolgd door games die ook op Xbox verkrijgbaar zijn, zoals Darksiders, FIFA en (toch weer een exclusive) LBP ;)
Laatst gewijzigd door Wayne3100 op zo 14 feb 2010, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob Hermans
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19
Locatie: Madrid
Contacteer:

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Rob Hermans »

Heavenly Sword, Uncharted 1&2, Little Big Planet en Killzone 2.
Greenwork
Berichten: 50
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 19:31

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Greenwork »

Grand Theft Auto 4

En ik verwacht dat het GTA 4 Ballad Of Gay Tony gaat worden, aangezien die uitbreiding naar de Playstation 3 komt.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Radical »

The Ballad of Gay Tony is echt geniaal. The Lost and Damned stijl sprak me niet echt aan, die grimmige motorclub. Maar die stel idioten uit de tweede uitbreiding was echt genieten.
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Wayne3100 »

Rob Hermans schreef:Heavenly Sword, Uncharted 1&2, Little Big Planet en Killzone 2.
Heavenly Sword was best een goede game, maar vergeleken met de andere games die je noemt? Ik bedoel, Heavenly Sword was echt mooi en de voice-acting en cutscenes waren erg goed, maar overall verdiende de game wat mij betreft toch maar een mager zeventje...
Rob Hermans
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19
Locatie: Madrid
Contacteer:

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Rob Hermans »

Wayne3100 schreef:
Rob Hermans schreef:Heavenly Sword, Uncharted 1&2, Little Big Planet en Killzone 2.
Heavenly Sword was best een goede game, maar vergeleken met de andere games die je noemt? Ik bedoel, Heavenly Sword was echt mooi en de voice-acting en cutscenes waren erg goed, maar overall verdiende de game wat mij betreft toch maar een mager zeventje...
Dat blijft natuurlijk het probleem als er om een mening gevraagd wordt...
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Wayne3100 »

Rob Hermans schreef:
Wayne3100 schreef:
Rob Hermans schreef:Heavenly Sword, Uncharted 1&2, Little Big Planet en Killzone 2.
Heavenly Sword was best een goede game, maar vergeleken met de andere games die je noemt? Ik bedoel, Heavenly Sword was echt mooi en de voice-acting en cutscenes waren erg goed, maar overall verdiende de game wat mij betreft toch maar een mager zeventje...
Dat blijft natuurlijk het probleem als er om een mening gevraagd wordt...
Ik vind het prima als het voor jou wel een echt goede game is (ik vind hem ook niet slecht!), maar ik dacht meer dat je inhoudelijk aan kon geven of je het eens bent met wat ik zojuist zei... :lol:
Rob Hermans
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19
Locatie: Madrid
Contacteer:

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Rob Hermans »

Ok, daar kan ik wel een antwoord op geven ;)

Overtuigende characters door goed acteerwerk (motion-capturing) en voice-acting in de cutscenes. Storyline was meeslepend, al was het misschien wat aan de korte kant. Vechtsysteem zat naar mijn gevoel ook goed in elkaar, al vond ik de scenes met Kai wel een stuk moeilijker. Graphics waren 'voor die tijd' en zelfs vergeleken met sommige andere games van nu hoogstaand en gedetaileerd.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Beste Game PS3?

Bericht door Metalsnake36 »

Ik vond Heavenly Sword een goede game . Ik vond hem op sommige momenten wel moeilijk , maar dat kun je ook zien als een voordeel .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Beste Game Ps3?

Bericht door Wayne3100 »

Rob Hermans schreef:Ok, daar kan ik wel een antwoord op geven ;)

Overtuigende characters door goed acteerwerk (motion-capturing) en voice-acting in de cutscenes. Storyline was meeslepend, al was het misschien wat aan de korte kant. Vechtsysteem zat naar mijn gevoel ook goed in elkaar, al vond ik de scenes met Kai wel een stuk moeilijker. Graphics waren 'voor die tijd' en zelfs vergeleken met sommige andere games van nu hoogstaand en gedetaileerd.
Yup, kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Al vond ik de stukken met Kai alleen de eerste keer echt nog leuk en interessant. Daarna werd het eerder een beetje irritant, omdat het idd vrij lastig was om de tegenstanders te raken.
In het vechtsysteem vond ik counteren wanneer je tegen grote groepen vocht ook moeilijk worden, omdat een tegenstander gewoon een snelle (blauwe) aanval deed en de volgende een krachtigere (gele) aanval. Tuurlijk, dit is ook de bedoeling, maar ik vond vooral dat de game te traag reageerde wanneer ik van de ene 'stance' naar de ander switchte, wat er behoorlijk vaak toe geleid heeft dat ik stukken opnieuw moest spelen.

Waar ik me echter vooral aan stoorde waren de quick time events. Volgens mij heb ik geen enkele quicktime events in Heavenly Sword in 1x gehaald. Dit leidde er soms toe dat je tegenstander (bijv. in boss fights) weer sterker werd (doordat zijn healthbar weer gevuld werd bijv.).
Tot slot heb ik de moeilijkere mode even geprobeerd ('Hell Mode', of iets dergelijks?), maar daar wordt alle fun er al helemaal uitgezogen tijdens het vechten. Vooral het feit dat de game weer niet snel reageert (en het feit dat je ook nog eens veel sneller doodgaat) zorgt ervoor dat ik daar echt geen plezier aan heb beleefd.

Maargoed, nogmaals, just my opinion :lol:
Gebruikersavatar
PixellBox
Berichten: 26
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 21:59

Re: Beste Game PS3?

Bericht door PixellBox »

Heavy Rain is duidelijk een topper... duurt allemaal wat lang maar is gewoon een super goede film/game (net hoe je het ziet). Ook denk ik dat weinig van jullie de game hebben, maar heb toch wel volle teugen genoten van Eyepet. Alleen al het feit dat het kan maakt de game tot een topper (naar mijn zeggen)..
Sex Is Like Nokia, Conecting Poeple..
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Beste Game PS3?

Bericht door Metalsnake36 »

Zoals eerder is gezegd , inFamous. Ook leuke game. Geen topper zoals U2 maar komt toch al goed in de buurt. Zeker niet laten liggen.
Afbeelding
Plaats reactie