Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@RDJ134, that's the way we roll.

Vandaag het laatste seizoen van Game of Thrones gebinged. Ik moet zeggen, het was elke aflevering waard. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Mooie review van A Dog's Purpose, maar ik durf hem nog niet te kijken. :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola smartass ;) Reminder to dress up like clown nextime i am going to see you.

@Scars dank je die film is echt heel erg mooi, wist me goed te raken. Gewoon kijken als je er klaar voor bent.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Mijn FB is doorgeflipt. Ik krijg steeds meldingen dat ik spam post, terwijl ik niet eens iets post. En ipv dat die zogenaamde spam dan verwijderd word dupliceerd hij een post. En nu kan ik niet meer inloggen. :lol: :lol: :lol:

Agent Smith is doorgedraaid. :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ik ben helemaal kapot, moe en er totaal door heen. Klote schoolvakantie aka kut kinderen van mijn buren die losgeslagen zijn met hun tering herrie. Slaap amper nog, en wanneer ik slaap wordt ik wakker gemaakt of gebelt.

@Sacrs die kop trek ik eerders ook als ik mijn buren over de reling gegooid hebt en hun hoofden als open gespelen tomaten de stoep rood laat kleuren. Oh zei ik dat hard op? Bovendien WTF met je FB?? bergijp niet waarom mensen dat leuk vinden, die site is zo onpraktisch en overkill......maar goed ik ben oud enzo, maar Hyves waar ik al een hekel aan had blonk uit door zijn simpelheid.

Maar goed, ik ga bank hangen enzo aka binnen 20 min in slaap vallen, ben gesloopt. Dacht dat de laatste jaren al een aanslag op mijn gezondheid en gemoedstoestant was, maar de recentere gebeurtenissen slopen me echt atm.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, kun je niet even een paar dagen er tussen uit. Even een paar nachten goede slaap pakken ergens waar het rustig is? Ik heb hier nog vijf slaappillen liggen die ik toch niet meer ga nemen. Ik kan ze zo naar je doorsturen en ze werken ook kalmerend als je er doorheen zit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars helaas gaat dat niet, zit hier fucked. Slaap pillen doe ik niet, blijf graag helder :) Maar dank je voor het aanbod.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, np. Hoop dat ze allemaal naar beneden pletteren. :mrgreen:

@Coola GEK! Ik ga stuk hier. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Coola won the internet for today :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola @RDJ134 alleen vandaag nog geldig http://store.steampowered.com/bundle/50 ... nk_Bundle/ Het moet een foutje of iets dergelijks zijn, maar het werkt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edit: Het was een combi deal. Een spelletje van 8 nog iets en de Steamlink voor 2 pleuros. Oftewel de Steamlink voor een tientje+verzendkosten. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe en afgestompt atm, ben de laatste dagen bezig geweest met het schrijven van de recensies die er nog liggen, voor de rest SSDD.

Maar goed, bank hangen met de shitbull en The Walking Crap kijken. Over een paar uur gaat de wekker weer.

@Coola en @scars ik las vandaag dat Ash vs Evil Dead na seizoen 3 ophoud door het illegaal downloaden, weet nu niet of Campbell loopt te trollen of dat dit nu echt zo is. Want ik kon er eigenlijk geen goede bron over vinden behalve één uitspraak en niks van het TV netwerk (vandaar dat ik het niet op de voorpagina poste) zelf. Zou zonde zijn wat AVED is fookin a.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Mja seizoen 4 is nog onzeker. Campbell’s opmerking is een sarcastische

https://www.change.org/p/starz-renew-as ... e_petition

Teken dit als je AvED een 4de seizoen gunt.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Zit alweer een tijdje in de trein terug naar Zeeland na van 13:00 tot 16:55. Assassin's Creed Origins gespeeld te hebben op de gamer.nl redactie ( De ps4 versie op de ps4 pro.) Awesome game en als AC al sinds deel 1 geweldig vind dan ga je genieten van deze game. Als je interesse kwijt was in Assassin's Creed dan ga je zeer waarschijnlijk door deze game je interesse weer terug krijgen.

Maar meer ga ik er nu niet over zeggen. Zodra ik thuis ben een stukje schrijven voor gamer.nl over mijn eerste impressie.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Effe een dikke post van af mijn kant
Gamer.nl-lezer Coola over Assassin's Creed Origins

Trouwe lezers van Gamer.nl weten dat wij een superfan op de site hebben van Assassin's Creed. De beroemde Coola weet altijd wel iets moois te zeggen over de franchise. Reden genoeg om hem uit te nodigen voor een exclusieve speelsessie.
Het idee om Coola uit te nodigen op de redactie werd voorgesteld door de Gamer.nl-community. Uiteraard leek dit ons een prachtig plan dus hebben wij deze misschien wel grootste Assassin's Creed-fan van Nederland uitgenodigd om alvast een paar uur te spelen (en hem vervolgens met een paar goodies naar huis moeten sturen).


Hieronder lees je de eerste impressies van Coola, die we, op een kleine spellingcheck na, ongefilterd publiceren.

Eerste impressie van Assassin's Creed Origins

"Een paar dagen geleden kreeg ik de eer (iets waar ik de community van Gamer.nl eeuwig dankbaar voor zal blijven zijn) om naar Haarlem toe te komen om Assassin's Creed Origins een paar dagen voor de release te kunnen spelen. Dus hierbij mijn eerste impressie van Assassin's Creed: Origins.

Allereerst moet ik zeggen dat het er grafisch geweldig uitziet op de Ps4 Pro en de game heeft in de vier uur tijd dat ik hem heb kunnen spelen een stabiele frame rate gehad. Wel liep de eerste cutscene op een lagere frame rate dan de game zelf. Vanaf de eerste minuut merk je dat de game erg groot is, niet alleen in de schaal van de map maar ook qua gebouwen en standbeelden etc. waarbij ik (vooral bij de eerste Assassin's Creed, de Ezio-trilogie en de Kenway-saga) nog wel eens het gevoel had dat de schaal tussen objecten en de mensen niet helemaal klopte.Bij Origins heb ik echt het gevoel dat het honderd procent klopt. Naast dat de game erg groot is het ook nog eens heel erg sfeervol en levendig, waar je ook komt. Of dat nou een dorpje als Siwa, een stad als Alexandria of een stukje van de woestijn is. Overal voel je de sfeer en is er overal leven te vinden (in de woestijn vooral dieren zoals aasgieren en hyena's). Nergens had ik het gevoel van "wat is het hier kaal zeg".

Wanneer de wereld ook heel erg mooi is, is wanneer er een zandstorm op komt dagen, zeker overdag wanneer de zandstorm en de zon de wereld een geel/oranje gloed geven. Overigens is deze zandstorm een stuk beter uitgewerkt dan de storm van Assassin's Creed Black Flag waarbij je eigenlijk gelijk in de storm zat. Bij Origins is dat anders: in de verte zie je de zandstorm beginnen en het komt geleidelijk op je af. Tijdens mijn korte playthrough duurde het 10 minuten voor ik volledig in de zandstorm had en kostte het mij ook gelijk het leven, want voor ik het wist zat ik in een bandietenkamp (waar de npc 4 levels hoger waren dan mij) en werd ik keihard ingemaakt.

Afbeelding

De gameplay van Origins voelt erg fris aan, nu is het in het algemeen in geen één geval innoverende gameplay maar voor de Assassin's Creed-franchise is dit hetgene wat de franchise nodig had om weer verfrissend aan te voelen. De combinatie van actie-rpg en Assassin’s Creed is wat mij betreft nu al een goed huwelijk en ik ga het toch durven zeggen, maar de combat van Origins beschouw ik toch echt als een mix tussen de combat van The Witcher 3 en Dark Souls. Als je de game op Easy/normal en met de HUD volledig aan dan voelt de combat vooral aan als de combat van The Witcher 3. Maar speel je de game op normal/hard en met de HUD volledig uit (waarmee je dus 0,0 % informatie krijgt) is de combat gelijk een Dark Souls achtige combat en eigenlijk alleen iets vergeeflijker omdat je als je dood gaat geen geld/items verliest, wat bij Dark Souls natuurlijk wel het geval is. Ik heb de game vooral op normal met de HUD volledig uit gespeeld en dat heeft mij geleerd dat de game er dan ook echt geen doekjes om wind en je duidelijk laat merken dat hij het je moelijk maakt. Zo zat ik op een gegeven moment lekker van de omgeving te genieten toen ik zonder enige waarschuwing bijna one-hit-killed werd door een aasgier. Gelukkig was mijn kameel snel genoeg om mij in veiligheid te brengen.

Ik moet wel toegeven het proloog van de game redelijk makkelijk is. Je begint op level 1 ( logisch natuurlijk) en de regio waar je begint is een level 1- tot 5-regio. Je levelt al snel naar level 6 maar daarna word je in het diepe gegooid, De regio waar je daarna naar toegaat is een level 10 aanbevolen regio waarbij sommige sidequests zelfs level 20 aanbevolen is. Ik vind dat persoonlijk niet erg, maar ik kan begrijpen dat sommige dat mensen dat afschrikt. Ook ben ik in de 4 uur speeltijd twee bugs tegen gekomen, één bug was dat een npc vast kwam te zitten tussen een boom en een muur en de tweede gebeurde toen ik half in een tempel stond en m'n kameel riep en m'n kameel vast kwam te zitten in een ophoging. Maar als ik heel eerlijk moet zijn waren het geen bugs die mijn ervaring verpestte.

Mijn eerste conclusie is dan ook dat Origins een geweldige toevoeging is aan de Assassin’s Creed-franchise en ik denk dat dit nog wel eens één van de beste delen uit de franchise kan gaan worden. De vernieuwde combat zorgt er in ieder geval voor dat de game verfrissend aanvoelt. Wel heeft de game last van bugs (althans last van twee bugs) en is daarmee te vergelijken met de release van Assassin's Creed 2."
Halloween party @Bar American was wederom awesome

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
M'n nichtje

Afbeelding

Afbeelding
Een vriendin

Zo met een beetje pijn en moeite ( gelukkig zakte de kater hoe verder de dag vorderde) vandaag heel wat uurtjes in Assassin’s Creed: Origins kunnen steken. Ik ga het toch durfen zeggen deze game voelt aan als een mix tussen Assassin's Creed 1, Brotherhood, Black Flag en jawel Horizon Zero Dawn. En ik durf ook gelijk te zeggen dat als je één van deze games leuk/goed/geweldig vond dan ga je je zeker vermaken met deze game.

Nu effe wat spoiler materiaal

Hoewel
Spoiler: show
ik nog niet veel met haar heb gepeeld vind ik Layla Hassan een heel erg likeable character
sowieso
Spoiler: show
vind ik het weer erg leuk om weer een AC 3 like moderne gedeelte te hebben
Nog meer spoiler materiaal

Er was altijd één ding wat ik mij al wat jaren afvroeg en dat is
Spoiler: show
Darius heeft altijd 10 vingers gehad ondanks hij de allereerste gebruiker van de hidden blade was, ik dacht dat dit gewoon altijd een fout was in Assassin’s Creed II en de encyclopedie. Maar Origins heeft daar eindelijk een antwoord op gegeven. Darius gebruikte het wapen gewoon heel voorzichtig. En het is pas sinds Bayek Darius's hidden blade in gebruik nam dat de ringvinger er af gaat O dat Bayek's hidden blade semi per ongeluk afging
Afbeelding
Dit kostuum vind ik echt awesome

Afbeelding
En Senu is ook awesome.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Nog steeds er redelijk door heen atm, maar goed.

@coola vette game he, ik ben er echt door weg geblazen. Voor mij het spel van het jaar.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, die Halloween pics zijn weer episch. Die Cenobyte is gruwelijk. En ik zal maar niks over die chicks zeggen voordat er eentje familie blijkt te zijn. :lol: :lol: :lol:

Gister hele dag ziekenhuis was een hel. Nieuwe pillen erbij en nou hopen dat het helpt. Gister voor het eerst in lange tijd eindelijk geslapen maar wel meteen gruwelijke nachtmerries, echt sicke shit het ging maar door en ik weet het nog precies. Ik ben echt ziek van binnen. :mrgreen: Maar wel geslapen en dat is dus alvast een goed teken.

Van een vriend Call of Duty: WWII cadeau gehad om de pijn wat te verzachten. Erg dankbaar voor en ik ga de single player campaign dan ook tot op het laatste druppeltje uithoeren. Fles VAT 69 alvast besteld.

Oja en van een vriendin ook nog eens Full Throttle Remastered gehad, dat wordt ook genieten.

@RDJ134, dat is begrijpelijk kerel. Ik had het raar gevonden als het niet zo zou zijn. Feit dat je tussen die freaks woont zal ook niet meehelpen.

Enige tip die ik je kan geven is probeer in het nu te blijven en het gevoel van een shock is dat je in een droom lijkt te zitten. Als je dat na een tijdje uit kunt schakelen dan gaat het veel beter. De pijn blijft, maar dat hoef ik je niet te vertellen. Ik wou dat ik wat voor je kon doen. En ik kan me ook indenken dat je nou niet echt op mijn gelul zit te wachten. Maar ik weet niet wat ik anders moet zeggen. :|

Beetje geluk krijg je WWII binnen voor te reviewen, kun je daar mooi even in los gaan.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

@RDJ134

Ja eh. Echt een geweldige game.

@Scars thanks. Je mag wel wat zeggen over de chicks hoor ( behalve over m'n nichtje 5de foto. En de paars harige meid want das de gene waar ik een crush op heb. Al ben ik te onzeker over mij zelf om naar haar toe te stappen)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD zullen we maar zeggen, hoop nieuws gedaan en dit weekeinde wil ik mijn backlog aan recensies in halen en dat zijn er drie die ik af wil hebben voor dat er nog wat nieuwe meuk binnen komt.

@scars tnx voor je support man, zoals je weet waardeer ik dit heel erg. Alles is één grote trieste roes op dit moment en ik zeg je eerlijk heb ook weinig zin om te gamen atm. Heb de recensie games gedaan en normaal speel ik altijd wel wat games alleen of met andere online maar daar heb ik echt nu geen zin in. Heb Wildlands en BF1 DLC gehad en heb de fut niet om er mee aan de slag te gaan. Sterker ik loop ook achter op mijn series omdat ik te lamlendig ben om te kijken en me hoofd leeg te maken waarbij soms cynisme inkickt en met bv The Flash denkt fookin verkleed partij in iedere week dezelfde vaste decors en dit terwijl ik normaal W0000T FLASH was.

COD:WW2 niet (voor het eerste in 10 jaar dat ik geen COD game aanvroeg) aangevraagd, omdat Activision dicks zijn geworden. Vorig jaar liegen dat ze amper Xbox One exemplaren en codes hadden om vervolgens van een kennis die bij een grote comerciele website werkt te horen dat er meer dan genoeg fysieke exemplaren waren en hun een kleine 10 codes cadeau kregen voor de redactie..... ben geen fookin klein kind die vraagt om voor gelogen te worden. Dan de Modern Warfare remaster, ik mail krijg geen antwoord, Destiny 2 ik mail geen antwoord had van fook it maar ook met je COD die 7 tientjes kan ik ook wel ophoesten als ik dat wil en zonder verplichtingen. Ik haat dat soort shit echt.

Daar tegen over Ubisoft en Bethesda (ook andere PR bureaus) waren fookin a en begripvol dat alle recensies wat later zijn gekomen en komen door de gebeurtenissen, sterker er was één PR dame die zelfs een condoleance kaart stuurde en zo aardig was om toen ze het veel eerder hoorde ook een beterschaps kaartje te sturen dat soort dingen zal ik nooit vergeten.

Maar goed, bank hangen met de shitbull en naar de TV staren tot ik in slaap val. Morgen en dit weekeinde een hoop te doen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Hoop te doen gehad de laatste dagen, en voor het eerst in tijden weer recreatief zitten gamen en plezier gehad. Heb nog één recensie vandaag/morgen te schrijven en dan is het upgrade tijd voor de PC en een verse install.

De vlag die gisteren voor mijn overleden vader in het ADO stadion vlak achter het goal te zien was, was prachtig mooi gemaakt en een zeer veel respect voor de mensen die het allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Ik had gisteren even een dagje er tussen uit genomen, voetballen kijken, gamen met RadicalNL en daarna shitload aan series ingehaalt die ik achter liep. Nu na deze post ga ik weer bankhangen met de shitbull en kijken hoever ik kom met inhalen.

Maar goed,

Latah'
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik had er expres opgelet, maar het gaat me te snel in die samenvatting, dus heb ik maar even op de ADO site gekeken. Mooi gebaar. :)

Lekker even een dagje er uit, frisse lucht en verstand op nul. :mrgreen:

Ik ga weer lekker verder bingen. Latahs!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Review is er vandaag niet van gekomen, de fut niet voor zo brak moe en leeg gevoel atm. Maar goed, vandaag nodige shit doen en proberen het te schrijven dan door met wat er gedaan moet worden.

@scars dank je, de vlag was nonstop in beeld ook bij ado journaal staan er foto's van op de website. Die ouwe had het prachtig gevonden, mijn vader was zeer geliefd en voor al gerespecteerd door veel mensen.

Even er op uit is helaas geen optie, loop wel zo veel mogelijk (nu het nog kan voor dat kk vuurwerk weer begint) grote wandelingen dan normaal met de shitbull. Nu het kouder wordt (heerlijk) is het zeker frisse lucht :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD, alleen het afgelopen weekeinde even de realiteit ontvlucht door game sessies van soms 10 tot 12 uur non-stop met Assassin's Creed: Origins en Tom Clancy's The Division. Na 3 recensies in een week en 157 losse berichten wilde ik ook wel eens even me gedachten verzetten, wat redelijk goed hielp. ACO is serieus echt één van de beste video games die ik ooit gespeeld hebt in mijn leven.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, lekker toch even helemaal in een game verdwijnen. :-)

Ik heb Day of the Tentacle Remastered gekregen, maar ik vermaak me nog prima met de SP van CoD WWII. Denk wel dat ik Wolfenstein II ga halen na het lezen van de review. :mrgreen: Nog meer Nazis knallen. :lol: :lol: :lol:

Verder gaat het verdomde beter met die nieuwe pillen. :-)

Ben ook alvast dingen aan het bestellen voor de kerst zodat ik dat niet in de laatste week hoef te doen. 24 flessen Leffe Blond en 70 pleuro aan Steam Wallet kaarten. Kom maar op met de kut kerst en vooral met de Steam Holiday sale. :lol:

Als laatste, van de week de film van Blade of the Immortal gekeken. Bloed douche en rond vliegende ledematen, aanrader!!!

Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 @Coola, nog even iets vets gescoord vandaag. Pics komen zodra ik hem binnen heb :mrgreen:

http://www.fabion.nl/nl/the-witcher-geralts-zwaard.html
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Laat ik het zo zeggen: ik werd weer wakker.

@scars Wolfie II is echt een nice shooter met zieke shit er in, en Nazi's blasten gaat in mijn ogen nooit vervelen :)

Blade of the Immortal wil ik heel erg graag zien, lijkt me een perfect Eigenwereld film.

Witchers Zwaard.... YOU BASTARD!!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Net terug van Justice League

Erg vermakelijke film qua kwaliteit in lijn met Wonder Woman. Wel had de film langer mogen duren, 2 uur is net te kort waardoor het soms wat te snel gaat.



Blade of the Immortal een week geleden gezien (staat nu op nummer 3 in m'n top 3 films van dit jaar)


@RDJ zodra ik het weer minder druk heb ( vooral in m'n hoofd waar ik echt van hot naar her spring) de review van Into the Badlands seizoen 2 afmaken.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie