Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola Dank je jij ook :)

Vannacht eindelijk Star Trek Discovery uitgegekeken, vette serie kan niet wachten op seizoen 2. Was na 4 episodes even afgehaakt door de onwijs crap kwaliteit van Netflix (gek dat mensen downloaden) maar verveling bracht me terug en met brandende ogen verder gekeken.

Nu nog even één film recensie schrijven en de terugblik die geheel volgens traditie 27 december live gaat.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Net even gerelaxed met de nieuwe serie Happy, die is bat shit insane gestoord. Fookin love it. Laat je niet afschikken door de beschrijving, sterker lees die niet en kijk het zonder verdere info :P

Maar goed even spelen, om 12:00 gaat de wekker en een hoop te doen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Sorry van de geen kerstwensen, maar met alles wat we dit jaar weer hebben meegemaakt had ik helemaal geen zin in die tyfus zooi.

With that being said... Die nieuwe Blade Runner is echt vet. Het verhaal vond ik wat rammelen maar die sfeer kwam toch echt wel heel erg dicht in de buurt.

@RDJ134, wat voor serie is dat?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nou..... check de trailer maar: https://youtu.be/t7OYkSgmM-w

*grinz* het is zo fookin a, ik zou het een 10 geven, grof, grappig en totaal fookin mental.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo de laatste film recensie van 2017 is klaar en verstuurd, beetje mee zit vanavond online. Dan kan ik eindelijk aan mijn special projects beginnen want het begin van 2018 zal heel erg traag zijn, dus komt mooi uit.

Zo nog even wat proberen voor mijn streaming shit in orde te krijgen, en dan ga ik in 2018 eens kijken of er mensen zijn die willen kijken hoe ik oude en nieuwe video games speel en streamed. uiteraard ook weer even wat missies voor AC: Origins spelen, want ik heb 46 uur in die game zitten en nog steeds heb ik niet alles unlocked of gevonden. OCD enzo...

Latah'
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef: wo 27 dec 2017, 21:11 Nou..... check de trailer maar: https://youtu.be/t7OYkSgmM-w

*grinz* het is zo fookin a, ik zou het een 10 geven, grof, grappig en totaal fookin mental.
Dat ga ik inderdaad ook checken. :mrgreen:

Verder weer een zooitje spellen gekregen waaronder GTAV dus ben wel even zoet. En heb South Park: the Fractured but Whole, die ben ik nu aan het uithoeren. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars Gratis games altijd. GTA ben je wel even zoet mee, soutpark is leuk.

Vandaag eindelijk na jaren is weer iets wat ooit mijn verjaardag cadeau terug in mijn bezit, iets wat bijna voorgoed weg was. Om de wijze en legendarische rapper Ice Cube te quoten: Today Whas a Good Day.

Trouwens The Gift from the gods missie in Assassins Creed:Origins (die ik weer elke nacht een paar uur speel nu) is een mooie tie in met Final Fantasy, ook de gear die je er krijgt is heel erg nice. Alleen mijn kameel met chobodocolatier uitdossing is iets waar ik niet mee gezien wil worden.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, hoe heet ook alweer dat proggie waarmee je in windows 10 al die spy shit kan uitschakelen? Ik wordt gek van al die troep. :-P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Je bedoelt denk ik deze: http://eigenwereld.nl/nieuws.php?id=41295 <-- website link staat er in.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Afbeelding

Die link idd. Have a good one my brother. :lol: :lol: :lol:

@Coola is waarschijnlijk zijn vingers eraf aan het knallen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Happy New Year everybody.



Nah ik doe niet aan vuurwerk. Ik geef m'n geld liever uit aan games, tatoeages en hoeren.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

"Hoeren" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Happy new year enzo,

Bank gelegen met een bange shitbull, die overigens beter dan vorig jaar met de situatie omging. Dat beestje blijft me verassen :)

Vannacht Kong Skull Island via de Raspberry Pi gekeken (ik heb eindelijk tijd en wat zin om daar eens een serie artikelen over te schrijven) en moet je zeggen die film is fookin bad ass ondanks alle negatieve kritiek die ik hier en daar las. Sure het heeft wat vage dingen, maar de actie en gore is lekkah.

Maar goed, nieuwe dag, nieuw jaar en shitload aan nieuws klaar staan.

Latah '
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Afbeelding

Ik vind hem echt awesome.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola Toch een beetje geluisterd. :lol:
@Coola, ik vind hem vet maar zelf zou ik de tekst erbij weg laten. Iedereen weet toch wel dat die kettingzaag en die boomstick van Ash van Evil Dead zijn? En mensen die dat niet weten snij je meteen de keel door. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hij is VET man!!!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Ik luister alti.... Bijna altijd.

Maar ik vind hem zelf ook heel erg vet. Was het geld meer dan waard.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Ik tweet mijn nieuwe tatoeage naar Bruce Campbell's officiële Twitter account een een paar uur later word ik geretweet door een Twitter account dat zich bezig houdt met alles wat Evil Dead is.

Afbeelding

Misschien niet zo heel bijzonder alhoewel voor mij persoonlijk is echt een awesome iets.

Vooralsnog geen reactie van Ash himself.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Laatste tijd fookin druk met brak voelen en troep over verhuizen (alles na kijken of ik geen ongedierte mee neem en dat is leuk als je meer dan 1k films en games moet mee zeulen) want 1 feb is mijn huis officieel opgezegd. Ben de laatste tijd redelijk geirriteerd, maar goed show must go on enzo.

@coola, fookin a man. Zou heel erg cool zijn als Ash zelf ook even zou reageren.

Maar goed, even terug naar Assassins Creed: Origins waar ik alweer bijna 70 uur in hebt zitten... en nog niet alles unlockt hebt of gezien. Wat een game die echt waar voor zijn geld geeft, voor mij de beste game van 2017 (samen met Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Net het nieuwe seizoen Black Mirror afgerond. Ik vond dit toch echt de beste van alle seizoenen tot nu toe, met Crocodile, Hang the DJ (ik kan nooit meer op Tinder na deze, lol) en Black Museum als de toppers, maar alle afleveringen waren goed en dat heb ik niet bij de eerdere seizoenen gehad, dan zat er altijd wel eentje tussen die ik niet goed genoeg vond. Maar heerlijk zitten te genieten. :mrgreen:
RDJ134 schreef: zo 07 jan 2018, 00:45Ben de laatste tijd redelijk geirriteerd, maar goed show must go on enzo.
Als je iets moet ventileren PB staat altijd open. Vond je al wat afwezig de laatste dagen.

Afijn, morgen maar eens Bright kijken, zien of dat wat is.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Wat een wazige film was Bright. Het was net alsof ik naar een fantasy remake van de klassieker colours aan het kijken was. Ik vond het helemaal zo slecht niet maar wel raar. :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Eindelijk The Last Jedi gezien. Ik vond er genoeg op aan te merken maar ik vond het wel een zeer waardige afsluiter van Star Wars. En het IS dan ook de laatste Star Wars voor mij, want ik ben er van overtuigd dat alles wat hierna komt pure schapen melk zal zijn. Net als bij Logan kon je ook hier goed zien dat ze een nieuwe cast aan het preppen zijn voor generatie "te dom om te poepen". Dus ik hou het mooi vanaf nu bij A new Hope, The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Laatste tijd druk met van alles en ook nog steeds met mijn huis leeg te halen en in orde te brengen volgende week grof vuil en week de 31e lever ik de sleutel in. Val tegenwoordig al in slaap als ik een serie lig te kijken zo moe ben ik, maar goed nog een hoop shit te doen. Wil zo graag me Raspberry Pi artikelen verder uitwerken en afschrijven.

@scars same hier originele trilogie is heilig voor me :) Prequels haat ik en Force Awakens was echt super, Rogue one een Youtube fan video met hoge productie en beroemde acteurs. The Last Jedi is ok, maar zoveel gemiste kansen en uitwerking. Vooral het Marry Poppins gedeelte met Leia.... echt WTF man.

Maar goed, nieuws droppen en even gamen en poging tot serie kijken ondernemen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Alles lijkt wel tegen te zitten, maar kreeg vandaag een Dolby Atmos surround headset te leen voor een recensie, en daar kijk ik echt naar uit om deze even goed aan de tand te voelen.

Maar goed, even spelen en series kijken. Wederom lange dag voor de boeg.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!


:mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!
@coola, ik heb ook dik zin in nieuw seizoen van Ash :)

Ik moet een partij poepen niet normaal. Nog steeds bezig met het leeg lopen van mijn huis (ik heb serieus te veel video games en films) en dat zit er zo goed als op. Dan schoonmaken voor de oplevering volgende week en dan een nieuw tijdperk beginnen. Ondertussen hoop recensie materiaal toegewezen dus er komen weer de nodige reviews aan en ben ik bezig met andere plannen maar daar meer over als het zo ver is.

Maar goed uurtje gamen, Star Trek Kijken.

Latah
Plaats reactie