Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Psychopaten zijn altijd aardig @RDJ134 :lol: :lol: :lol:
@Abattoir zeer zeker wel een leuk artikel om te lezen inderdaad, kom maar op met meer.

Verder vandaag een geek vriendin van mij over de vloer gehad. Niet voor een relatie ofzo want ze heeft al een vriend, maar super gezellig en lekker samen de hele dag de nerd uit gehangen. En..... cadeautjes gehad, een heleboel verschillende soorten noodles (waaronder gruwelijke hete), een boek genaamd Catfulness https://www.bol.com/nl/f/catfulness/9200000074849185/ :lol: en mijn kat heeft een catnip muis en een laser toy gekregen.

Helemaal leip op die catnip en later helemaal stoned op de bank liggen met een echte philosophers stare.

Nog even wat trollen op social media en dan in de opa modus fappen en slapen. :mrgreen:

Latahs
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 serie tip in return voor de Happy aanrader.

Stella Blómkvist eerste seizoen zes afleveringen. IJslandse serie, zit ongelooflijk goed in elkaar. Ernstig bloederig, heel veel pr0n en boordevol lekkere wijven. Inclusief lesbie scenes. :lol: En soms is het uiterst graphic. Zeer zeker het kijken waard. :mrgreen:

http://www.imdb.com/title/tt6770148/
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Pfff brakke dag, bijna geheel zitten gamen (Battlefield 1, The Division) en Titanfall 2 gespeeld online (moet nog aan de singleplayer beginnen) wat best goed te doen was.

@scars klinkt gezellig die vriendin, altijd leuk als je zo kan connecten met iemand die ook nerd shit leuk vindt :)

Serie tip klinkt goed zal het binnenkort zeker even gaan checken, drukke week voor de boeg om 10:30 krijg ik een scan voor een bal in mijn lijf die er niet thuis hoort (tja wie weet win ik nog meer in de shitlotterij van het leven) en van de week Fysiotherapie omdat alle onderspieren in mijn rug te strak staan. Dan over anderhalve week nog iets, maar dat hou ik wel even achter wegen. Laat ik het zo zeggen: wat hebben karakters uit Tony Soprano, Mr.Robot, Lethal Weapn en Lucifer gemeen met elkaar?? Precies dat.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 check PM :-(
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Sorry man zag het te laat toen ik het al gepost had. Trek altijd shitload aan dingen open en begin op automatische piloot te posten.

Tja, hier SSDD wilde gamen vandaag door omstandigheden van drukte en andere offline dingen niet toe gekomen. Nu even uurtje gamen en dan series kijken en slapen. Staks naar de Fysio therapie voor mijn rug, kijken wat die kunnen doen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Al had je het wel gezien en er je eigen verhaal van gemaakt, was ook prima hoor. ;-) Het ging me er meer om dat ik het belangrijk nieuws vond en het me heel hard raakte. En voor ons opas heel dichtbij komt. :lol: :lol: :lol:

Succes met de Fysio kerel.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Gezeik met die tyfus kinderen van die buren begint weer die rennen en rollerskaten over de gallerij en weer lekker hangen nu het weer warm wordt, ik wordt daar zo tering moe van verhuist naar de andere kant van de flat en dan nog last er van hebben.

@scars fysio is niet door gegaan toen ik er aankwam vertelde ze de verzekering dekt het niet, dus moest 50 betalen en vervolg 40 dus dat feest ging niet door dozen asperines en buistableten zijn goedkoper dan dat per week dus fook hun maar.

Ik overweeg om later vandaag de nieuwe Raspberry Pi 3 B+ te gaan halen, heb al het nodige op papier voor een recensie met de vorige revisie, dus dit nu kan testen met dit nieuwe bordje is gelijk in haken op de hype die er nu gaande is :P

Maar goed, even BF1 spelen, serie kijken en slapen, want iets zegt me dat die taffus kinderen morgen ochtend weer actief zullen zijn als de zon op komt.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, PM me anders waar je last van hebt want als het je rug is, ik ga mijn vierde jaar revalidatie in en ik kan je alles vertellen over oefeningen om pijn te stabiliseren en te ontspannen. Ik ben inmiddels een wandelende encyclopedie als het over rugpijn, hernias en zenuwpijn gaat, lol.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Gisteren me Raspberry Pi 3B+ gekocht, vanavond mee zitten kloten Rasbian en OpenElec boote gewoon op. Maar Lakka en Recalbox weigerde en geven een error teken. Om een lang verhaal (die bewaar ik wel voor een toekomstig artikel) kort te houden het blijkt dus dat deze software nog niet geoptimaliseerd is voor dit nieuwe bordje en dus geupdated moet worden. Las het al op forums als Redit en Tweet op twitter naar de developers bevestigde dit. Was schikken voor mij en ik paniek vrij snel met dat soort shit. Maar goed even een avondje zitten nerden en dat doe ik ook heel erg graag.

@Scars tnx voor het aanbod zal als het nog erger word (vast wel) je hier aan herinneren :)

Maar goed, nog even nieuwe shit in Ghost Recon Wildlands checken en BF1 spelen voor ik nog een serie ga kijken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Dik bezig met Far Cry 5 heerlijke game is dat, eind deze week kan je er mijn recensie van lezen. Zo klaar met het nieuws ben gelijk weer spelen zo verslaafd aan, series sinds vrijdag dat ik de code kreeg (fysieke versie was verdwenen in de post) bijna nonstop zitten spelen met dagen van meer dan acht uur en batterij switch voor de controller :P

Voor de rest SSDD hier.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Dit is toch wel, ge-ni-aal. :lol: :lol: :lol:



Verder Divinity: Original Sin 2 gekregen, wat een game is dat zeg. RPG en turn based in één.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

@scars WTF??? nu slaapt Coola weer een week met zijn bedlampje aan :P Speaking off, waar de fook is die weer??

SSDD en zo weer verder met Far Cry 5 wil vrijdag de recensie schrijven en het weekeinde online hebben. Game is echt zoveel fun, en blijf me verbazen hoe groot en mooi de speelwereld is.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 geen idee, hij is ook niet meer actief op Facebook. Misschien heeft hij een vriendinnetje. :lol: :lol: :lol:

Zag je trailer over Divinity Original Sin 2, ik raad hem je echt aan zodra hij op de consoles verschijnt. Het is echt retegoed!

Plus couch co-op split screen, van het weekend ga ik het online met twee andere geeks spelen EN er zit een GM mode in waarin je een volledige campaign kunt maken om met vrienden te spelen. :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Ongelofelijk kk dag, begon alweer met die tering kinderen van hier boven waar ik wakker van werd en de hele dag met een knetterende koppijnn rond heb gelopen tot ik na 8 asperines en een bruis tables eindelijk er iets van af was. Dit en prive gezeik aan me kop is geen goed combi, dus verneukte ik met de front page door een fout met code te maken, het feest houd niet op.

@scars DOS2 lijkt me echt heel erg cool, ik heb het vorige deel ook gehad, dus hopelijk deze nu ook :) Hou wel van een goede RPG op zijn tijd :)

Maar goed, voorpagina FUBAR die zal in de ochtend wel gefixed zijn, dus mij rest nu om Far Cry 5 uit te spelen,zodat ik later vandaag de recensie kan gaan schrijven. Klok staat al tegen de 40 uur met deze titel en dan heb ik niet alle side quests gedaan. Aanrader is dikke fun,
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vanavond en tot enkele minuten geleden dik aan het nerden geweest met de Raspberry Pi (ja de artkelen die ik al maanden belooft komen er echt aan) en mijn laptop om emulatoren te testen. Gaf wat problemen die vrij simpel zijn op te lossen. De recensie van Far Cry 5 ligt al een paar dagen bij Radical en ik hoop deze snel terug te hebben zo dat deze live kan. Serieus één van de leukere open wereld titels die ik gespeelt hebt. Maar goed, nieuws droppen en dan even Walking Crap kijken.

Stay Tuned.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Ik laat ook maar weer eens van mij horen. Heb even de tijd nodig gehad om mijn shit op orde te krijgen.

Dit
coola schreef: vr 09 feb 2018, 00:20 Nacht!!!!!!

Zo ingeschreven voor de opleiding onderwijsassistent (moet alleen nog kopie van paspoort en diploma van vorige opleiding opsturen) stage plek ook al zo goed als geregeld (voor het eerste jaar in ieder geval) bij de school waar ik nu vrijwilligerswerk doe. 😀 😀 😀
Gaat dus niet meer door. Zoals jullie al weten ben ik jammer genoeg al een tijdje een uitkerings trekker en in eerste instantie vond orionis (de tering zooi die hier in Zeeland de uitkeringen regelt) het een heel goed idee. Tot dat ik ingeschreven stond toen kreeg ik opeens een mailtje met de mededeling dat zodra ik aan de opleiding begin ik m'n uitkering kwijt raak.


Dus zoals jullie begrijpen heb ik mij de laaste tijd vrij kut gevoeld maar gelukkig ben ik optimistisch en word ik niet zo snel erg depressief (al heb ik wel echt voor fractie aan de verkeerde oplossing gedacht als je begrijpt wat ik bedoel maar dat was gelukkig echt maar een fractie)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

heel erg moe en shit. Mja...

@Coola man dat zuigt hard, UVW/SocialeDienst zijn van die fookin naaiers eerste klas. Je kan geen Studie financering krijgen of zo voor je opleiding??

Geen gekke dingen doen he' stel je de vraag: What would Ash do??
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, ik zou het daar echt niet zomaar bij laten zitten en ff uitzoeken of er nog extra opties zijn.
Los daarvan vind ik iets als wijk/jongeren werker veel meer bij jou passen. ;)

@RDJ134 nice review van Farcry 5

Verders revalidatie en Divinity, latahs.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD niks bijzonders eigenlijk.

@Scars dank je, ik had nog zeker twee pagina' s bij kunnen schrijven die game is echt zo fun, heb er een kleine 70 uur in zitten en nog 4 achievements te gaan om de volle 1000gs te pakken. Speel het heel erg graag en met mensen in co-op is ook fun.

Maar goed, nieuws posten en The Walking Crap season finale kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Ash vs Evil Dead is geannuleerd seizoen 3 is het einde. :(
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

SSDD zoals altijd, hehehe.

GDV Mini Me is dood :(

@coola juh zag het en dat zuigt hard, serie is echt fun. Komen ze met het smoesje kijkcijfers vielen tegen, terwijl het een wereldwijde distributie met Netflix heeft of te wel bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag dacht ik goed te scoren met zooi games (bleek dus al een Uncharted 3 te hebben en liet deel 2 liggen omdat ik dacht dat ik deze al had, was dus omgekeerd) gekocht, waaronder een paar PS3 titels voor 2 pers stuk een PS2 game en:

NDSlite met oplader in de haast gekocht voor 5 euro blijk de schanier fubar te zijn.
NDSi in doos (alleen zonder stylus waar van ik er hier een paar heb liggen) met 8 games en een R4 kaartje voor 20 gekocht. Die R4 is half gaar werkt niet in deze handheld even wel in de andere die ik testen en toen weer niet meer. Wazige shit en geen zin om nu door 25 firmwares (want er zijn een hoop klonen) heen te fietsen doe ik van de week wel.
Sonic The Hedge Hog voor de SEGA Mega Drive voor 2 euro :) Haar man zou me nog mailen voor een prijs van de SMD die ze was vergeten mee te nemen.

Helaas liet ik twee andere NDS'n liggen omdat ik A: al een witte hebt en B: Al een zilveren had gekocht, die dus achteraf kapot bleek te zijn. Dus ik kan hard op zeggen dat dit niet echt een succes was zoals de afglopen twee jaar wel het geval was.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag iets binnen gehad voor mijn aankomende Raspberry Pi artikelen, dus daar kan ik nu echt goed aan beginnen en als het mee zit schrijf ik binnen een week hier het eerste deel van af.

Gisteren met een vriendin naar Deadpool 2 geweest, moet zeggen viel wat tegen ondanks dat het heel erg leuk is. Maar het eerste deel was groffer en voor mij leuker. Deze was ook wat darker met zijn verhaal, maar ik zeg verder niks want zoveel spoilers. Next stop word het inhalen van drie marvel films en dan Infinity War checken. Nieuwe recensie exemplaar van een film binnen, en eindelijk weer eens een beetje goed gemotiveerd om wat te gaan doen.

COOLA en SCARS nog alive?? :)

Ben gamen, latah'
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 check nog een pb erover in je inbox :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD hier, maar ik de motivatie kickt weer in. Heb recensie materiaal binnen, Raspberry Pi artikel is af maar me foto's zijn van kut kwaliteit dat probeer ik vandaag nog op te lossen zodat het dit weekeinde live kan. Dit weekeinde pen ik 1 hardware recensie en een serie review, die echt op en top Eigenwereld materiaal is.

@Scars gezien en nogmaals thanks voor je stukje :P
Plaats reactie