Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pff drukke en erg lange frustrerende dag geweest. Buren met geluids overlast, shit wat ik nog moest doen en servers van Ubisoft die niet correct werkte. Maar Ubisoft was zo aardig een season pass te geven zodat ik alle nieuwe en aankomende content van The Division kan reviewen. Dus vanavond een paar uur zitten spelen en het is verdomd nice :)

@Coola binnen en op mijn bureau blad, straks (lees in de middag) zal ik het even lezen en als het goed is gelijk door sturen. Als dit zo is laat ik het je gelijk weten.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Amper geslapen door een mug, kut buren, telefoon en mensen aan mijn deur. Maar goed, hoop gepost en gedaan vandaag en goed door gegamed met The Division DLC waar van dit weekeinde een recensie live zal gaan :)

@Coola recensie goed gekeurd, stuur deze later vandaag door naar Radical voor check en kleine aanpassingen en die gaat na het weekeinde live.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Zo effe een star trek Voyager episode kijken en dan proberen te slapen.

@RDJ mooi om te horen. Ik zie hem van zelf wel op de frontpage verschijnen :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Tyfus dag, amper geslagen en geirriteerd. Maar goed, recensie af en gegamed. Maar goed, ik kijk uit naar zondag om Game of Thrones seizoen 6 te kijken :D

@Coola, yep, eerst nog even mijn The Division DLC recensie en één tot twee dagen later die van jou.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Tja. SSDD maar vandaag had ik wel gratis DLC voor Battlefield Hardline en Outfits voor mijn Division karakters, wat heel erg nice is. Ook een 99% toewijzing voor een heel erg stukje coole hardware gekregen, maar dat wordt nog even mailen en paar weken wachten.

@Coola, je recensie staat live en thanks voor het schrijven er van, ik moet nog eens die twee DBZ artikelen van je opduiken want ik schaam me er voor dat ik dat nog niet geregeld hebt.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo effe naar een episode van Star Trek Voyager kijken.

@RDJ nice. En over de reviews van Dragon Ball Z, je hebt de afgelopen tijd wel wat anders aan je hoofd gehad so no hard feelings dat je ze nog niet heb gepost ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@coola tnx voor het begrip :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, Heule vette graffiti doc, thanks!!! :mrgreen:

Even wat anders... Wat een mongolen met die Pokémon Go. Heb er al één op zijn bek gemept omdat hij in de zombie mode zo zonder te kijken van de stoep voor mijn fiets stapt. Schijnen ook al hele brute ongelukken mee te zijn gebeurd.

Anyways, Steam summer sale loot: Warhammer Quest en DLC, Knights of Pen and Paper +1 en DLC en South Park Stick of Truth en DLC. Schade iets van 12 euro. Verder niets gekocht, zit toch alleen maar in Witcher.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars Your Welcome ;)

ROTFLMAO er zijn niet alleen ongelukken met Pokémon Go gebeurd maar ook heeft iemand al een lijk er door gevonden, staat op de voorpagina in een Alpha Omega Sin video.

Ik heb The Witcher al meer dan een week niet niet meer aangeraakt, dit komt door de nieuwe The Division DLC waar ik nog niet helemaal klaar mee ben en door dat er voor Battlefield Hardline een gratis DLC (die eerst premium was) map pack is verschenen. Ik ben niet echt groot fan van BFHardepiemel aka cops and robbers, maar een map in Alcatraz en mega groot kerkhof zijn echt dikke fun om te spelen :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

LOL @ Alpha Omega Sin video. Ik las ook al van een gek die midden op de snelweg zijn auto had gestopt om er één te vangen en een dikke kettingbotsing had veroorzaakt, hoe idioot ben je dan. Ik bedoel I'm all up for gaming, maar er zijn toch echt grenzen waarbij ik mensen niet meer serieus kan nemen. Denk aan die VR sci-fi short die je gepost had (die Spaanse). Die shit word de next reality. Ik heb al zo'n vriend die 24/7 leeft voor games en films, met een tafel vol rottende lege bakken magnetron voer inclusief vliegen, tussen de pluimen vuil, pizza dozen en vuilniszakken. Als die VR gaat doen, gaat die echt zijn baan kwijt raken en dood gevonden worden. En ik heb er geen medelijden meer mee ook.

Ik heb zelf ook al paar dagen geen Witcher meer gespeeld, was even die South Park game gaan checken en los van de humor en hoe ze alles op de hak nemen is het ECHT een verdomd goede RPG. Heb er nu 31 uur in zitten en ik ben erg benieuwd hoe ze die nieuwe game gaan aanpakken.

Maar nu toch weer Witcher, het roept me. :lol: :lol: :lol:

Edit: Misschien moet ik weer gaan blowen en zuipen dan irriteer ik me niet zo aan die zombie shit. :mrgreen: (Nu 19 maanden clean en 20 was mijn doel, dan ga ik toch echt weer eens een avondje los.)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pff lekker gebbqt en voor de rest SSDD.

@scars LOL wtf hehehe mensen zijn echt zombies met hun telefoon en zoals je zegt als VR dadelijk aanslaat krijg je van die aangekoekte zombies die nooit meer buiten komen. Ik heb een leuk spel dat ik speel met phone sheeple, als ik met me vader rijd in de auto en mensen lopen met hun teleoon, dan doe ik het raam open en roep ik WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa schikken ze zich de tering, zit te wachten op de keer dat er één zijn telefoon laat vallen. :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:...en mensen lopen met hun teleoon, dan doe ik het raam open en roep ik WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa schikken ze zich de tering, zit te wachten op de keer dat er één zijn telefoon laat vallen. :)
LMFAO!!!!! :lol: :lol: :lol:

@RDJ134, vandaag was ik samples aan het uitzoeken om muziek te maken, kwam ik een wazige band tegen. Damn echt kippevel van sommige nummers. Hiatus Kaiyote een jazz/future soul band uit OI OI OI land, maar vet veel hiphop (beats achtige dingen) en electronica elementen er in.





Absoluut de moeite van het luisteren waard en een hele wazige tegenstrijdige punkchick (uiterlijk) als zangeres wat je totaal niet zou verwachten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ik kan het woord Pokémon niet meer horen, zien of schrijven. Serieus ik wordt er moe van, maar het leverd goed hits op dus ik moet helaas nog even de voorpagina blijven vervuilen er mee. Er zitten aan de overkant van mijn huis een Pokémon of meerdere en zie mensen door heggen kruipen en helemaal happy zijn. Bij de McCliniClown (aka de Mc.Donald) zit een spot/gym en je ziet de hele dag mensen met telefoons er heen lopen.

Zie net die shit in Nice op TV, daar wordt je ook niet vrolijk van ook al hang ik de semi lolbroek uit op Twitter. Maar serieus zieke en gestoorde shit. Kut mensheid, kan ik aub nu naar Mars toe. Mr.Smith zei het perfect in de eerste Matrix: https://youtu.be/4rvuueqs3vI

@Scars lekkere muziek, i like it :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, misschien heb ik er over heen gelezen op de FP maar Fallout Shelter is uit voor de PC. Te spelen via de Bethesda Launcher. Ik moet zeggen, heerlijk geen knijpende oogjes meer (toen ik het op de smartphone speelde.) Gewoon nu op die 47 inch. :mrgreen: En ze hebben quests toegevoegd en die werken met X-Com achtige elementjes. Het werkt nu gewoon met de muis en geen geklooi meer met de touchscreen. Ik ga het de hele avond spelen en dan laat ik je nog weten wat ik er van vind. Als het echt verslavend is overweeg ik een review voor je te doen voor de PC versie.

Ja echt zieke shit met die vrachtwagen. Maar wel efficient bedacht hoe kut dat ook klinkt. Valt me nog mee dat hij niet volgeladen met bommen was. Door die crowd naar het midden rijden en dan BOEM. Denk dat we de komende tijd nog meer van die gekkie shit gaan meemaken en geloof me, dit gaat ook naar ons land komen (voorzitterschap EU en al.) Fucked up!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Na dagen echt non-stop energie in Eigenwereld gestopt te hebben even een avondje gechilled met Sharknado 1 en 2 die ik eerlijk gezegd erg vermakelijk vindt. Van de week deel 3 en 4 achter elkaar kijken.

@Scars had er van gehoord maar te druk met Pokémon crap, die overigens dikke hits scoort :P

Review is altijd welkom zeker deze maand, waar het verdomd stil is en ik wel wat nieuwe content kan gebruiken.

Je ziet het nu in Turkije weer een mislukte staatsgreep, de derde wereldoorlog lijkt mij vreemd genoeg geen sprookje meer op dit moment.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vanavond voor het eerst in weken The Witcher gespeelt en level 10 gehaalt. Daar na voor de het eerst in eeuwe Battlefield 4 gespeeld tot nu net. Nu ga ik bank hangen, morgen wil ik me Videokaart en CPU cooler stofvrij maken, begint veel herrie te maken en zag er aardig wat stof tussen zitten. Dan nog een backup van mijn data, want ik wil een schone install asap doen.

Pokémon Go scoort hits als een gek voor Eigenwereld.nl en dat maakt me blij want ik heb de laatste dagen echt alle energie die ik heb in de site gestoken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!




Trailer Ash vs Evil Dead seizoen 2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ohja effe een star trek Voyager episode kijken en dan proberen te slapen met deze fucked up hitte.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Echt een tering dag achter de rug vol irritatie en bijna niks kunnen doen. Oja en ik haat hitte.

@Coola was hem al aan het posten. HAIL TO THE KING BABY!! Tijd dat seizoen 1 op Blu-ray gaat verschijnen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag onze nieuwe hond uit het asiel gehaalt, en dat beest is zo blij dat ze me schaduw is. overal waar ik ben is zij ook, echt zo schatje :D wel één met een handleiding, is heel erg neurotisch en gestressed. Dus dat is kwestie van tijd voor die helemaal tot rust komt en dadelijk zo lui als de vorige was :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, nice man een nieuwe hond. Zal je goed doen. Doen eens even een foto zetten dan! :)

Ik ben voorlopig AWAL in afwachting van een nieuwe rugoperatie en omdat ik geen zin heb in een nieuw morfine drama ben ik CBD olie aan het proberen. (Medische olie van wiet maar zonder stoned) Hopelijk helpt het tegen de pijn. Either way, er komt een titanium plaat in dus de Iron Man grappen rollen al binnen.

Verder serie tips: Stranger Things (Het is gewoon the Goonies meets X-files in een jaren tachtig jas) Erg fijne serie.

Aquarius. Hippie sletjes en Charles Manson. Die dude van X-files speelt een agent. Lekker wegkijk materiaal.

En een absolute NO serie tip om over te slaan: The Magicians. Wat vreselijk slecht is dat. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Net John Wick gezien, wat een fookin bazen film is dat :)

@Scars sorry om te horen van je rug man, fubar shit :(

Stranger Things staat op mijn agenda om te kijken. Aquarius wilde ik ook nog kijken.

Magicans leekt me al geen reet aan, enige reden waarom ik er over poste was omdat er een kleine buzz over was op het internet, en ik een hoer ben voor hits. *grinz*

Foto van mijn hond moet je nog even te goed van me houden, moet ze namelijk nog van mijn telefoon af halen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!


woensdag naar het hoofd kantoor van Ubisoft NL geweest

was een erg geslaagd dagje. heb nog effe kunnen laten tonen dat ik pro ben in AC.
en ik ben natuurlijk ook nog op de foto gegaan met 1 van de Assassins

Master Assassin Coola en Novice Arno Dorian
Afbeelding

Ik natuurlijk gewoon netjes met m'n AC hoodie ( en natuurlijk ook Army of Darkness promoten want het is nou eenmaal de beste film ooit gemaakt :mrgreen: )

naast AC ook nog Far Cry 3 gespeeld, weer eens mijn illegale speelstijl laten zien oftewel ga naar punt B maar doe dat door gewoon over alles heen te rijden ( dus ook goedaardige NPC's. sta je in de weg van mijn doel dan ben je mijn vijand en ik ga echt niet 2 meter afwijken van waar ik rij. ) en of course ook met auto en al de berg afrijden, auto is kaput en gaat functioneren als koraal decoratie maar hé ik ben bij de grot en heb m'n objective gehaald :D :D

ook nog een TrackMania tournament gehouden, niet gewonnen jammer genoeg ( ben iets van 5de geworden qua tijd )


ook nog een Ubisoft Quiz gedaan en daar ben ik wel de winnaar van geworden ( met iets van 100 punten verschil ten opzicht van de nummer 2 ) en daarmee heb ik deze game gewonnen :D :D :D
Afbeelding

op het laatst nog getrakteerd op nieuwe gameplay van For Honor, ik mag er niet veel over zeggen maar damn het zag er Grafisch en Gamplay wise erg goed uit. heb echt zin in deze game.

nog een groeps foto gemaakt door Ubisoft ik natuurlijk weer met hoodie op :D.
Afbeelding

Ohja en ik wil deze beeldjes hebben ( het Edward beeldje op de voorgrond en het connor beeldje op de derde foto heb ik al. Maar ik wil de rest ook )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pfff gaar, dit weekeinde veel gegamed en wat dingen gedaan. Kwam er achter dat mijn batterij van mijn GBA kapot is, daar morgen even een nieuwe van bestellen, want krijg binnenkort een leuk stukje hardware voor die handheld voor een review.

@Coola sweeet hoe kom je daar nu weer terecht?? Mooie beeldjes trouwens. En vind je van Far Cry Primal?? en eens mijn mijn recensie er over?? Want ik vind het een verdomd leuke titel die heel erg vermakelijk is.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Zo effe naar episode van star trek voyager kijken.

@RDJ

Ik heb vorige week een prijsvraag gewonnen bij gamer.nl en de prijs was een uitnodiging woensdag 3 augustus om naar ubi summer camp ( waarom het zo hete I haz no clue :) ) te komen omdat ubisoft dit jaar 30 jaar bestaat.

Tot nu toe vind far cry primal echt vet. Verhaal is een beetje zozo maar de gameplay en de gamewereld zijn echt geweldig.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3167
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Laatste tijd weer veel aan het gamen, net nog even een paar uur Battlefield Hardline gespeeld, want ik wil nog een aantal achievements halen en lekker op weg daar mee.

Vandaag nieuwe batterij besteld voor mijn GBA SP, want anders moet ik een tweede handse aanschaffen. Wat kut is aangezien mijn huidige GBA een verjaardags cadeau van mijn ouders was. Ik hoop dus dan ook dat enkel de batterij dood is. Maar goed, die komt één deze dagen binnen en dan zien of het werkt.

@Coola, nice gedaan, Ubisoft zijn nice PR People die ons alweer een tijdje voor zien van recensie exemplaren en goede contacten mee hebben.

De sfeer en gameplay van Far Cry Primal is echt briljant, de eerste keer als je die groep mamoeten tegen komt is echt een WOW momentje ook de eerste gevechten met tijgers en andere wilde beesten altijd op het randje van de stoel.
Plaats reactie