Trieste TV spot van Battleship tegen piraterij

RDJ134 27 maart 2012 om 00:24 uur

Op 19 April gaat de sci-fi actie blockbuster Transformers left over CGI film Battleship in de Nederlandse bioscopen draaien. Maar ook in Engeland hebben ze last van film piraten en hebben nu een TV spot met propaganda gemaakt waarom je deze film in de bioscoop moet zien. Beetje erg trieste bedoening aangezien de echte film liefhebbers gewoon naar de bios gaan, dat is het zelfde als je een DVD koopt en je een niet skipbare stichting Brein promotie spot moet aanschouwen. Die bij de scene versie er vakkundig is uitgesloopt. Maar goed dat is een battle to fight another day, hier is het spotje.


Universal Pictures U.K. and the Industry Trust for IP Awareness have united to deploy the studio's upcoming tentpole Battleship, with Liam Neeson and Rihanna among its crew, in the war against piracy.

The 30-second spot [WATCH IT BELOW] will be shown in all cinemas across the U.K. over an eight-week period ending May 10.
Edited with film content, the trailer turns the camera on the viewer to capture the emotions that watching film and TV can evoke with the legend that these as "moments worth paying for."
It's part of the Industry Trust for IP Awareness' campaign entitled "Moments Worth Paying For" and is the first in a series of title-specific ad spots beginning in theaters to boost anti-piracy sentiment amongst consumers.




Reageer