Zeven werelden uit games waar je niet wilt wonen

RDJ134 17 mei 2012 om 17:11 uur

Als we een game spelen zijn we de (anti) held en is de hele wereld een grote speeltuin voor ons. Maar heb je er wel eens bij stil gestaan hoe het is voor andere mensen of dieren om in een bepaalde game wereld te wonen??Precies niet dus, maar de website Dorkly.com heeft dit wel voor ons gedaan en deze lijst gemaakt. Daar staat ook op:


2) Mushroom Kingdom (Super Mario series)

Right off the bat, your monarch changed her name from one that honors your kingdom to one that sounds pretty. So there's that. Because if anything keeps out the constant wave of lizard-people invasions, it's "Princess Peach." Oh, and she made it a policy to put the entire kingdom's money in brick walls and sewer drains.

And what money she does have, she spends on go-karts she races against her enemies. That's where your tax dollars go. Not enough money for walls. And she has to pay her soldiers in cake. But millions can be spent on red shells, no problem.

The lack of money has really broken down the infrastructure. Potholes that drop straight into nothingness seem to be everywhere. Some of the platforms fall when you stand on them. And occasionally the sun will get mad at you and try to burn you to death. That's probably not the princess's fault, but nor is she really try to stop it.

Reageer