Nieuws: Patch info van RE: Operation Raccoon City

Geschreven door RDJ134 op 18 juni 2012 om 17:00 uur

Zoals je drie maanden geleden in mijn review hier op Eigenwereld.nl kon lezen, had Resident Evil: Operation Raccoon City de nodige bugs. Maar gelukkig luistert Capcom (in tegenstelling van EA) wel naar zijn achterban, en is er nu een patch verschenen die een hoop problemen oplost. Want ook de AI die nogal belabberd te noemen was, is nu stukken verbeterd, de lijst met fixes kan je hier onder vinden.


Patch notes verbatim from Capcom Unity:

  • Improved matching. Easier to connect and added each user's NAT info to main menu for easier troubleshooting.
  • Matchmaking from invites improved.
  • Ally AI improved
  • Enemy AI and responses improved
  • Adjusted various elements of weaponry, including ammo count, knockdown distance, weapon respawn times etc
  • Improved aiming/fire accuracy
  • Items can be picked up while dashing
  • Infinite CQC combo addressed (can't string together endless attacks)
  • Players can take cover immediately following a dive
  • Also a fair number of bugs addressed
  • Reageer

    Artikelinformatie

    Recente nieuwsberichten van Resident Evil: Operation Raccoon City Naar het profiel

    Laatste nieuws

    Naar het archief