Multiplayer van BioShock 2 onder vuur genomen

Radical 20 februari 2010 om 17:20 uur

Tom Chick, ja echt, van Fidgit heeft begin deze maand in zijn recensie aangegeven de multiplayer van BioShock 2 niet zoveel aan te gaan raken. Het begon bij hem toch te kriebelen en niet veel later kwam er ergernis de kop op steken en het resultaat is een potje bashen op de multiplayer van BioShock 2.

Voor velen die online gamen is het een bekend verhaaltje. Je wilt een sessie joinen, geeft het spel daartoe opdracht om dit lekker allemaal zelf uit te zoeken en het gevolg is dat je noch een potje speelt noch de game hebt draaien. Uit frustratie druk je de game weg en ga je maar wat anders doen. Tom Chick hield drie uur vol om het daarna alsnog op te geven, omdat het gevonden potje niet werkte.

"I'm angry and sad. As of two weeks after its release, Bioshock 2 is one of the worst case examples of a fantastic multiplayer game undone by sloppy connectivity issues. I'm reminded of Rise of Legends, an ingenious bold real time strategy game that never found a multiplayer community, partly because it had so many connectivity issues when it was released."

Reageer