Piraten spelen L.A. Noire door fout op gemodde PS3's

RDJ134 21 mei 2011 om 16:18 uur

In strijd tegen de vele virtuele Jack Sparrows hebben alle nieuwe PlayStation 3 games van de laatste tijd 3.60 of 3.61 firmware nodig om correct af te spelen. Hier meer sluiten Sony en Developers de mogelijkheid (tijdelijk) uit dat hun games op een een console met Custom Firmware is te spelen die nu op versie 3.55 'vast' zit. Goed systeem zou je zeggen, maar de eerste patch die voor L.A. Noire is verschenen is nog gemaakt op een officiële SDK met je raad het al...3.55 keys. Hier maken piraten nu dankbaar gebruik van en spelen na een 25 gig grote download de grootste topper die nu op de markt te koop is.

Finally, some notes on getting the title to run on PS3 Custom Firmware are below, as follows:

The patch was designed for the EUR version of the game. Use the param.sfo to change the USA version before installing the patch.

How to:

Change the PARAM.sfo of LA Noire to BLES00933 instead of that orginal BLUS.
Change the PARAM.sfo of LA Noire required fw to 3.55 (or let MM do it).
Save the file.
Overwrite the original param.sfo with the one provided.
Install the pkg update patch.
Run LA Noire on multiman! Then play the game.
Tested on 3.55 Kmeaw's from internal, the game can be started discless.

Note: If your PS3 controller isn't working after you get to play, exit game and run it without sel+x on multiman. Select+x is only needed for it to install. Now your controller should work.

Reageer