Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bespreek hier alles omtrent films. Daar vallen onder: bioscoop, dvd, Blu-Ray en downloads.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

wat is jou top 10 slechtste films ooit gemaakt


dit is mijn top 10 slechtste films ( nr.1 is het slechtst en tien is het minst slecht )


1. shawshank redemption ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste wat deze film misschien een beetje overeind kan houden is het acteer werk van freeman en robbins )
2. the green mile ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste goeie aan deze film is Michael Clarke Duncan )
3. the exorcist ( dit vind ik gewoon rond uit de slecht horrror film ooit gemaakt )
4. the sixth sense ( slechtste thriller ooit gemaakt )
5. signs (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
6. The Village (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
7. forrest gump (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
8. friday the 13th de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
9. halloween 1 en 2 de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is ook een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
10. the texas chainsaw massacre ( ben nooit dol op remakes en deze remake heeft het verhaal ook verpest al heeft deze het op een milde manier gedaan )
Laatst gewijzigd door coola op do 20 mei 2010, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Freezown »

Ik vind Forest Gump een hele goede film.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Adanteh »

Mag ik vragen waaron je Shawshank Redempemption en The Green Mile slechte films vindt? Dat je ze misschien niet leuk vindt, hoeft niet meteen te betekenen dat het ook slechte films zijn. Volgens mij is het gewoon weer een standaard Coola mening, die alleen maar anders zijn wil dan alle anderen...
ORLY?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

ik vind het verhaal van die films gewoon rond uit slecht


en daarbij deze zin
Dat je ze misschien niet leuk vindt, hoeft niet meteen te betekenen dat het ook slechte films zijn
geld ook voor DB:E
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Rick-Bellic »

1. prince of persia the sands of time
2. dragonball evolution
3. evil dead 3 army of darkness
4. azumi
5. battle royale
6. oldboy
7. gojira de Showa Series , Heisei Series en Millennium Series
8. dog soldiers
9. starwars revenge of the sith
10 . boondock saints
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

grappig mijn lijstje van de top 10 beste films ooit kopieren als je ze echt slecht vind dan heb ik er geen problemen mee maar als je het doet omdat ik films die ik slecht vind die door de meeste mensen als goed beschouwd worden dan ben je best wel zielig bezig
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Radical »

Sowieso lijkt het me handig om niet alleen op te sommen, maar ook hier en daar aan te geven waarom. Wellicht handig voor een discussie, tenzij lijstje plaatsen hetgeen is wat je voldoende acht?
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Rick-Bellic »

k.
1. prince of persia the sands of time ( in mijn ogen de slechtste game verfilming )
2. dragonball evolution ( in mijn ogen de slechtste gelukte manga verfilming)
3. evil dead 3 army of darkness ( kom op zeg..)
4. azumi ( slechte japanse film)
5. battle royale ( net zoals azumi een slechte japanse film)
6. oldboy ( slechte koreanse film)
7. gojira de Showa Series , Heisei Series en Millennium Series
8. dog soldiers ( slechtste weerwolf film ooit)
9. starwars revenge of the sith ( de slechtste sw film ooit)
10 . boondock saints ( gewoon een slechte film)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

ik heb er ook maar effe bij gezet waarom ik ze slecht vind



en rick ik vind het wel verdacht dat jou lijstje precies het zelfde is als mijn top 10 beste films volgens mij heb je de helft van die films niet eens gezien


ik heb het gevoel dat bijna altijd iedereen kwaad word / zich beledigd voelt als ik zeg dat the green mile zuigt

en daarbij ik zeg in het topic begin schrijf jou top 10 slechtste films ooit op niet schrijf op wat ongeveer 98% van de bevolking van de aarde slecht vind of goed vind
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Rick-Bellic »

Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

dus ik moet the green mile maar goed vinden omdat 98% van de mensheid de film goed vind?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Rick-Bellic »

zeg ik dat.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Adanteh »

coola schreef:dus ik moet the green mile maar goed vinden omdat 98% van de mensheid de film goed vind?
Zoals ik al eerder zei, je hoeft hem niet goed te vinden, maar is het dan ook meteen een slechte film? Omgedraaid kan je het ook zeggen. Ik heb genoeg slechte films gekeken waarmee ik me toch behoorlijk heb vermaakt. Toevallig nog gister "She's out of my league" gekeken. Er zijn al zoveel films, het heeft niks speciaals en toch vindt ik het leuk. Persoonlijk ben ik het toch vrij vaak met de massa eens qua films, dus als ik al zie dat hij een lage rating op moviemeter krijgt, dan laat ik hem vaak maar staan, hierdoor dus geen lijstje met slechte films van mij.
ORLY?
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Maestro »

In willekeurige volgorde:

- Home Alone 4 (Nu was Macauley Culkin geen goede acteur, maar degene die hem vervangt voor dit deel...ugh...)
- Alone in the Dark(Uwe Boll film...need I say more?)
- Quest for Camelot(Imitatie Disney en nog van slechte kwaliteit ook)
- Mortal Kombat: Annihilation(Was Mortal Kombat nog wel te doen...dit is niet eens het bespreken waard)
- Junior(Arnold Schwarzenegger is in een ding goed...en comedy is dat niet)
- Far Cry(Uwe Boll again...)
- Doom(The Rock was nog niet eens zo slecht in de film, Karl Urban(bekend nu van LOTR en Star Trek) ook niet. Maar Doom de film heeft geen fuck te maken met Doom het spel.
- The Next Karate Kid(Film 3 was al van slechte kwaliteit en zelfs de briljante Pat Morita(RIP) kon deze drol niet helpen)
- Superman IV(Superman wil wereldvrede en daarom gaat hij van ieder land de nucleaire raketten jatten en deze de ruimte in gooien. EN IEDER LAND VIND HET NOG GOED OOK! Wat geeft Superman het recht om zomaar te bepalen wat er met de wereld moet gebeuren?!
- Superman III(Okay, Clark Kent tegen Superman was vet, maar Richard Pryor is gewoon niet grappig in deze film)
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door D-nic »

coola schreef:dus ik moet the green mile maar goed vinden omdat 98% van de mensheid de film goed vind?
Ja, dat klopt. Je hoeft 'm niet leuk te vinden, maar het is wel een goede film. Hetzelfde is met games. Je kan een game als Uncharted niet leuk vinden, maar het valt niet te ontkennen dat hij technisch uitstekend in elkaar steekt. Als je dat soort dingen blijft ontkennen ben je gewoon dwars bezig. Heeft niets met mening of smaak te maken.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

als ik een game of film slecht vind maar de mainstream mensen vinden hem goed dan blijf ik hem nog steeds slecht vinden

net zoals ik een game of film goed vind die de mainstream mensen slecht vinden blijf ik het nog steeds goed vinden


ik ga niet een game of film goed vinden omdat de mainstream mensen hem goed vinden


want volgens jou moet ik nu dus DB:E slecht vinden omdat heel de wereld behalve azie de film slecht vind ?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
spartic_SA
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 23:35

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door spartic_SA »

1.Spion van oranje
(Paul de leeuw? Zegt al genoeg.)

2. dragonball evolution
(Vroeger vet fan geweest van db:z, heb alle db:z sagas gezien. Buu saga vond ik het vetst, en de super sayin gevecht van goku tegen frieza op de thuis planeet van piccolo waarvan ik niet meer weet wat het heet vond ik het vetste gevecht. Maar de film heeft mij helaas zwaar teleurgesteld.

3. the mist
(Wat een waardeloos einde zeg.)

4. Gangsterboys
(Kut film van Yes-r en Turk. Grappig maar over the top)

5. Transformers 2
( Keek het in de bioscoop, maar ik verwachtte een totaal andere verhaal. Het titel was revenge of the fallen, dus ik dacht dat de decepticons in deze deel zouden winnen. En er dan een derde deel zou uit komen war de autobots weer terug vochten. Maar tegendeel bleek.)

6. Alone in the Dark
(UWE BOLL SUCKS ASS)
7. Far Cry
(De reclame voor de dvd release kwam opeens onverwachts voorbij op tv, dacht maar effe kopen. Wat een teleurstelling zeg.)

8. Fame(Remake)
(Het kwam maar niet op gang)

9. Max Payne
(Niet echt Max payne waardig)

10 . KingKong(2005)
(Teleurstelling)
Laatst gewijzigd door spartic_SA op vr 21 mei 2010, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Maestro »

King Kong? Het origineel of de 2005 versie?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door baxic »

coola schreef:wat is jou top 10 slechtste films ooit gemaakt


dit is mijn top 10 slechtste films ( nr.1 is het slechtst en tien is het minst slecht )


1. shawshank redemption ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste wat deze film misschien een beetje overeind kan houden is het acteer werk van freeman en robbins )
2. the green mile ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste goeie aan deze film is Michael Clarke Duncan )
3. the exorcist ( dit vind ik gewoon rond uit de slecht horrror film ooit gemaakt )
4. the sixth sense ( slechtste thriller ooit gemaakt )
5. signs (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
6. The Village (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
7. forrest gump (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
8. friday the 13th de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
9. halloween 1 en 2 de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is ook een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
10. the texas chainsaw massacre ( ben nooit dol op remakes en deze remake heeft het verhaal ook verpest al heeft deze het op een milde manier gedaan )
rofl jij hebt dus gewoon GEEN film smaak 0 % klaar

maar waarschijnlijk heb je gewoon weer aandacht nodig
maarja effe ontopic
1.dragonball evolution(omdat het gewoon en cheapass schijt film is)
2.public enemies (jonnhy depp zou zich moeten schamen voor deze saaie schijt film)
3.alle american pie na deeltje 3( gewoon dikke uitmelkerij wat niet eens grappig meer is)
4.alle films van uwe boll( hij is een retard)
5.the happening ( ja spreekt voor zich zelf)
6. harry potter 6 ( gewoon een kut film die bijna niks met het boek te maken heeft)
7.death note the real movie ( japanse bagger op zn hoogst) die mensen kunne gewoon niet acteren klaar
8.de lift (nederlandse bagger op zn hoogst)
9.bruno ( zoooooo fout)
10.borat (grappig maar slecht heel slecht)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Maestro »

baxic schreef: 6. harry potter 6 ( gewoon een kut film die bijna niks met het boek te maken heeft)
Hmmm, misschien moet ik die toch maar eens gaan kijken dan, ik heb/had echt een pleurishekel aan boek 6. Zooo ontzettend saai was het...:P
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door baxic »

nou het boek was nog niet zo erg naar mijn mening dan
maar de film sighhh
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

baxic schreef:
coola schreef:wat is jou top 10 slechtste films ooit gemaakt


dit is mijn top 10 slechtste films ( nr.1 is het slechtst en tien is het minst slecht )


1. shawshank redemption ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste wat deze film misschien een beetje overeind kan houden is het acteer werk van freeman en robbins )
2. the green mile ( het verhaal vind ik gewoon rond uit slecht het eenigste goeie aan deze film is Michael Clarke Duncan )
3. the exorcist ( dit vind ik gewoon rond uit de slecht horrror film ooit gemaakt )
4. the sixth sense ( slechtste thriller ooit gemaakt )
5. signs (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
6. The Village (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
7. forrest gump (deze film heeft me nooit kunnen boeien ik heb hem wel afgekeken maar ik zal hem nooit meer kijken )
8. friday the 13th de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
9. halloween 1 en 2 de remake ( ben nooit dol op remakes en deze film is ook een goed voorbeeld waarom. ze hebben gewoon het hele verhaal verpest )
10. the texas chainsaw massacre ( ben nooit dol op remakes en deze remake heeft het verhaal ook verpest al heeft deze het op een milde manier gedaan )
rofl jij hebt dus gewoon GEEN film smaak 0 % klaar

maar waarschijnlijk heb je gewoon weer aandacht nodig
maarja effe ontopic
1.dragonball evolution(omdat het gewoon en cheapass schijt film is)
2.public enemies (jonnhy depp zou zich moeten schamen voor deze saaie schijt film)
3.alle american pie na deeltje 3( gewoon dikke uitmelkerij wat niet eens grappig meer is)
4.alle films van uwe boll( hij is een retard)
5.the happening ( ja spreekt voor zich zelf)
6. harry potter 6 ( gewoon een kut film die bijna niks met het boek te maken heeft)
7.death note the real movie ( japanse bagger op zn hoogst) die mensen kunne gewoon niet acteren klaar
8.de lift (nederlandse bagger op zn hoogst)
9.bruno ( zoooooo fout)
10.borat (grappig maar slecht heel slecht)

dus volgens jou heb ik dus geen smaak omdat ik de films die door de meeste mensen goed worden gevonden slecht vind en Vice-versa



ik heb dus wel gewoon smaak aleen heel anders dan andere mensen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door baxic »

nee je bent gewoon een dwarse jongen die perse anders wil zijn in alles zodat hij opvalt

je bent gewoon een dikke aandachts trekker je hebt dit topic geopend en jou top 10 gepost met de intentie dat iedereen gaat zeuren waarom je green mile zuigend vind en zo .
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door coola »

nee helemaal niet ik vind die films gewoon kut en ik wil niet perse anders zijn ik ben anders
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Bottom 10 films a.k.a top 10 slechtste films

Bericht door Freezown »

Maestro schreef:
baxic schreef: 6. harry potter 6 ( gewoon een kut film die bijna niks met het boek te maken heeft)
Hmmm, misschien moet ik die toch maar eens gaan kijken dan, ik heb/had echt een pleurishekel aan boek 6. Zooo ontzettend saai was het...:P

Welk deel is deel zes en waar gaat het over? :P Ik kan het allemaal niet meer volgen met al die films en die boeken en dan gaan ze ook nog twee films over één boek maken, halp!
Man this is such a drag
Plaats reactie