Naruto/Naruto Shippuden

Bespreek hier alles omtrent tv-series.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door D-nic »

Nee, nu is het pas de GROOTSTE BULLSHIT.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door baxic »

nee de film is de GROOTSTE BULLSHIT EVAHjij vindt hem alleen vet omdat je ongeveer de grootste db fan bent op deze wereld en alles leuk vindt van db
woutersuper schreef:de 1e naruto film is net klaar met downloaden, deel 2 en 3 zijn op 60 procent :D
hopelijk hebben ze niet veel met de serie te maken
ze hebben compleet NIKS met de serie te maken XD het zijn gewoon zeg maar "leuke fillers van anderhalf uur"
coola schreef:
baxic schreef:nog half jaartje en naruto is voorbij :(
maar er komen nog een paar film
hopelijk geen real life want dat verkracht gewoon de serie kijk maar naa dragonball

het is de grootste bull shit dat db is verkracht door de realife film oke de film is heel wat minder dan de serie zelf maar het is geen verkrachting ( fox heeft het gewoon verkeerd uit gepakt en het is ook zo dat als WB de film had gemaakt de film 6 keer beter was )
aha je geeft dus toe dat hij bagger is :O
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door coola »

nee ik zeg dat hij minder is dan de serie en dat als wb de film had gemaakt de film 6 keer beter zou geworden zijn

ik vind hem nog steeds goed maar ze konden hem wel nog beter maken
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Rick-Bellic »

Zit nu bij episode 42 en het gevecht gaat beginnen! Trouwens Sai en Yamato zijn echt vet!
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Freezown »

Ik ben nu bij episode 25, maar het heeft niet echt het niveau van de originele Naruto, misschien moet ik er weer een beetje in komen.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Scaletta »

Ik vind Shippuden wel beter dan de originele Naruto episodes...
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door baxic »

Freezown schreef:Ik ben nu bij episode 25, maar het heeft niet echt het niveau van de originele Naruto, misschien moet ik er weer een beetje in komen.
komt omdat je nu op een heel serieus verhaal stuit.
dalijk komt alle humor wel terug hoor dont worry.

nu bij de nieuwste episode heb het in de manga gelezen maar wel vet om het zo te zien.

ohja de nieuwe manga is epischer. OMG ECHT HEFTIG
Spoiler: show
naruto heeft nu de power van the six sage en heeft de chakra van de nine tailed afgepakt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Scaletta »

baxic schreef:
Freezown schreef:Ik ben nu bij episode 25, maar het heeft niet echt het niveau van de originele Naruto, misschien moet ik er weer een beetje in komen.
komt omdat je nu op een heel serieus verhaal stuit.
dalijk komt alle humor wel terug hoor dont worry.

nu bij de nieuwste episode heb het in de manga gelezen maar wel vet om het zo te zien.

ohja de nieuwe manga is epischer. OMG ECHT HEFTIG
Spoiler: show
naruto heeft nu de power van the six sage en heeft de chakra van de nine tailed afgepakt
Spoiler: show
Aha idd , ik denk dat hij met die dingen op zijn hand alle bijuu's kan beheersen. Voor de rest vond ik het zo geweldig dat Naruto zijn moeder had ontmoet.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door baxic »

Spoiler: show
de six sage kon alle bijuus in zich zelf sealen en dan hun power volledig gebruiken dat heeft naruto nou gedaan met de ninetailed
dus ik denk dat naruto alle bijuus in zichzelf gaat sealen en dan wordt hij 7th hokage w00t
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Freezown »

hmm nog steeds niet overtuigd van de kwaliteit van Shippuuden, ben bij aflevering 43 oid. De muziek is vrij nietszeggend en het tempo wisselt heel erg, maar zoals ik zei, misschien kom ik er straks nog in.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Scaletta »

Scaletta schreef:21 april (morgen dus) kom Naruto Shippuuden Movie 3: Inheritors of the Will of Fire uit op DVD. Dat betekent dat het paar uur later op het internet verschijnt en paar dagen later met Subs.

Plot:
Spoiler: show
The film concerns the potential outbreak of a Fourth Great Shinobi World War when ninja with Kekkei Genkai abilities begins to disappear from Kumogakure, Iwagakure, Kirigakure, and Sunagakure. The other nations suspect Konohagakure - the only village left unscathed - of causing the incident, and rumors circulate that they plan to rebel. With the other nations amassing troops at the Land of Fire's borders, threatening invasion, the lord tries to find those responsible and prove Konoha's innocence; in the event of failure, the Land of Fire will be forced to destroy the village in order to preserve world peace.

The true culprit and main antagonist of the film, Hiruko, is a missing-nin and former friend of the Sannin (Orochimaru) who disappeared from Konohagakure dozens of years earlier, after developing Chimera Technique, a jutsu which allows him to absorb both the chakra and Kekkei Genkai of other ninja. Based in Mount Shami with followers, Ichi, Ni, and San, Hiruko uses a genjutsu to project himself in the skies above Konoha, announcing that he will obtain the Kekkei Genkai of the Land of Fire and become immortal and invincible, then instigate the Fourth Great Shinobi World War and conquer the world. With Hiruko wanting the last of the Kekkei Genkai, he eventually becomes interested with Kakashi, due to the fact he has the Sharingan. Hiruko plans to get the Sharingan no matter what, even going as far as to controlling him to do his bidding. With Hiruko intending to use the power of the solar eclipse to carry out this plan, a race to defeat him begins as the moment of the eclipse draws near.

Naruto Shippuden 4: The Lost Tower komt in de Japanse bioscopen op 31 Juli 2010 en komt dus 21 april 2011 uit op DVD.

Plot:
Spoiler: show
Assigned on a mission to capture Mukade, a missing-nin, Naruto Uzumaki sets out for the once glorious historic ruins of "Ouran", where he pursues and corners the rogue ninja. Mukade's goal is revealed to be a dormant leyline within the ruins; he unleashes the power of the leyline, causing a light to envelop Naruto, sending him into the past, 20 years before the series began. When Naruto awakens, he comes into contact with the Fourth Hokage, His father, Minato Namikaze.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WT_AcvbNOCc[/youtube]

Trailer van The Lost Tower.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door baxic »

nog een jaar OMG ik wil hem nu zien
ik vond the fire of will een beetje saai maarja kan aan mij ligge
zoiezo vindt ik het raar om een verhaal te volgen van een serie waarna ineens een film van uit komt die totaal niks met dat verhaal te maken heeft.
zo heeft naruto in die films nog geen powers zoals sage mode ofzo :O of leven er mensen die dood zijn in het verhaal .
Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door woutersuper »

ik keek een film toen ik nog net begonnen was met naruto en opeens kon hij rasengan.. ik dacht echt van wtf? wat doet hij nu weer dan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Freezown »

Ben nu toch weer als een verslaafde Shippuden aan het kijken, heb ook al één film gezien genaamd Bonds. Weet iemand hoeveel films er in totaal zijn?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Scaletta »

volgens mij waren er 3 films van de originele naruto en 3 van shippuden en nog een 4de waarvan de trailer hierboven is.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Syriana »

Dat klopt inderdaad.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door baxic »

Freezown schreef:Ben nu toch weer als een verslaafde Shippuden aan het kijken, heb ook al één film gezien genaamd Bonds. Weet iemand hoeveel films er in totaal zijn?
tot nu toe vindt ik bonds het vetst die film is echt super epic .

die nieuwe film wordt ook vet maar dat duurt nog 1 jaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Freezown »

Shit, ik ga er echt te snel doorheen, ben nu bij episode 130. Wanner eindigt de serie eigenlijk?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door woutersuper »

pff ik ben nu bij 165 van de originele naruto

maar wanneer komen de nieuwe naruto shippuden afleveringen erop in het engels? want ik zie ze maar tot 43
en ik heb geen zin om vast te zitten :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Scaletta »

http://en.wikipedia.org/wiki/Homecoming ... o_episode)

Check die kolom van English airdate.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door woutersuper »

hmm staat nog niks na aflevering 45.. moet dus nog ingepland worden ofzo
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Rick-Bellic »

Dan kijk je ze toch in het Japans? Ben zelf bij Shippuden ook overgestapt van Engels naar Japans. Veel leuker om te kijken zo, tenminste geen irritante Engelse Naruto-stem meer..
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door woutersuper »

ik kijk ze alleen liever in het engels want ik doe ook nog andere dingen onder het kijken van naruto (zoals op andere sites zitten) en dan is het wel handig als je ze kunt verstaan want dan begrijp ik waar het over gaat
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Duckz »

Dan moet je dat niet doen! Ikzelf kan de stemmen in het Japans echt niet aanhoren ..
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Naruto/Naruto Shippuden

Bericht door Freezown »

In het begin vond ik het ook heel kut omdat ik gewend was aan de engelse stemmen maar met Shippuden heb je geen keus. Je went er vanzelf aan, ik heb nu niet echt een voorkeur voor het één of het ander. De engelse stemmen zijn eigenlijk best goed overgenomen van het Japans, ze zijn redelijk herkenbaar.
Man this is such a drag
Plaats reactie