Anti Wilders site

Bespreek hier alles omtrent internet, zoals algemene filmpjes YouTube en wat je verder tegenkomt.
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Anti Wilders site

Bericht door Pleasedontshout »

Ook boek gelezen(voor het vak Engels), film niet gezien.
Was best shocking.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

die heb ik ook gezien en inderdaad ik wou de vergelijking nog niet maken maar tjah

wilders is bekant hitler
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Anti Wilders site

Bericht door StormbladeNL »

alleen wel een paar kleine verschillen hoor ;) :
1 Wilders wil alleen allochtonen het land uitzetten niet vergassen
2 Hitler wou de hele wereld met geweld veroveren Wilders zonder geweld de 2e kamer
3 Hitler had macht Wilders niet

ik ben trouwens geen voorstander van Wilders
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Anti Wilders site

Bericht door D-nic »

Je vergeet de snor..
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Anti Wilders site

Bericht door Adanteh »

Ik heb totaal niks met het geloof, dus van mij mogen álle religeuze aspecten wel verdwijnen uit de Nederlandse maatschappij, dit zou sowieso veel beter zijn. Privé ben je vrij om te doen wat je wil. Opzich vind ik dat dus ook het voordeel van Wilders, hij wil zoveel mogelijk de invloeden van de islam in de maatschappij beperken, iets wat ik geen slechte zaak vind. Maarja, hij kijkt totaal niet naar alle invloeden uit het Christendom, misschien minder opvallend, omdat we er allemaal mee zijn opgegroeid, maar ze zijn er zeker. De complete Nederlandse maatschappij is gebaseerd op christelijke normen en waarden. Maarja, hier doet hij dus helemaal geen fuck aan. Hij heeft gewoon een hekel aan de islam en alleen hier ziet hij de slechte punten van, maar over slechte dingen uit andere geloven zegt hij geen woord.

Voor de rest vind ik zijn punten ronduit zwak, dus blijft er überhaupt geen reden meer voor mij om op hem te stemmen.
Overigens is The Wave wel een grappige film, Engelse boek gelezen, Duitse boek gelezen (Die Welle) en de Engelse film gezien.
ORLY?
Gebruikersavatar
daromalofu
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 18:35
Locatie: Kerkrade

Re: Anti Wilders site

Bericht door daromalofu »

StormbladeNL schreef:alleen wel een paar kleine verschillen hoor ;) :
1 Wilders wil alleen allochtonen het land uitzetten niet vergassen
2 Hitler wou de hele wereld met geweld veroveren Wilders zonder geweld de 2e kamer
3 Hitler had macht Wilders niet

ik ben trouwens geen voorstander van Wilders
en Wilders wil niet alle allochtonen het land uitzetten en Hitler wilde niet alle allochtonen vergassen.
Hitler had eerst ook geen macht, maar dat veranderde snel.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Anti Wilders site

Bericht door StormbladeNL »

daromalofu schreef:
StormbladeNL schreef:alleen wel een paar kleine verschillen hoor ;) :
1 Wilders wil alleen allochtonen het land uitzetten niet vergassen
2 Hitler wou de hele wereld met geweld veroveren Wilders zonder geweld de 2e kamer
3 Hitler had macht Wilders niet

ik ben trouwens geen voorstander van Wilders
en Wilders wil niet alle allochtonen het land uitzetten en Hitler wilde niet alle allochtonen vergassen.
Hitler had eerst ook geen macht, maar dat veranderde snel.
Hitler wou joden homo's zigeuners en zwarten vergassen het komt op hetzelfde neer haat tegen verschillende groepen mensen alleen wou hitler ze vergassen of laten doodwerken wilders niet, en hitler was alleenheerser Wilders kan dat niet worden
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
hemza0076
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 16:25

Re: Anti Wilders site

Bericht door hemza0076 »

lol ff een domme vraag wat niets bij de discussie toevoegt , wat is een zigeuner? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

wat nu de kampers zijn waren vroeger zigeneurs die zie je volgens mij niet veel meer tegenwoordig
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Anti Wilders site

Bericht door Maestro »

hemza0076 schreef:lol ff een domme vraag wat niets bij de discussie toevoegt , wat is een zigeuner? :D
Het heeft ook geen fuck met dit topic te maken...geez, als je het word zigeuner intypt in google heb je gelijk een antwoord...fucking hell...

Anyway, om gelijk misverstanden uit de weg te ruimen:
Roma (Rroma wordt ook als schrijfwijze gehanteerd), in het dagelijks taalgebruik ook vaak aangeduid als zigeuners, is een naam voor een nomadisch volk. De meest bekende groep in Europa zijn de Roma en de Sinti. De term Roma kan zowel slaan op het gehele volk als op één van de groepen. Vooral op de Balkan en in de Karpaten trekt nog een aantal van de Romavolk rond. In Nederland en België wonen er slechts enkele duizenden. Wat Nederland betreft vooral verspreid over Noord-Brabant en Limburg. Ook in Nieuwegein leeft een grote Roma-gemeenschap
Gebruikersavatar
daromalofu
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 18:35
Locatie: Kerkrade

Re: Anti Wilders site

Bericht door daromalofu »

StormbladeNL schreef:
daromalofu schreef:
StormbladeNL schreef:alleen wel een paar kleine verschillen hoor ;) :
1 Wilders wil alleen allochtonen het land uitzetten niet vergassen
2 Hitler wou de hele wereld met geweld veroveren Wilders zonder geweld de 2e kamer
3 Hitler had macht Wilders niet

ik ben trouwens geen voorstander van Wilders
en Wilders wil niet alle allochtonen het land uitzetten en Hitler wilde niet alle allochtonen vergassen.
Hitler had eerst ook geen macht, maar dat veranderde snel.
Hitler wou joden homo's zigeuners en zwarten vergassen het komt op hetzelfde neer haat tegen verschillende groepen mensen alleen wou hitler ze vergassen of laten doodwerken wilders niet, en hitler was alleenheerser Wilders kan dat niet worden
Homo's zijn niet perse allochtonen en zigeuners volgens mij ook niet. oh en over dat laatste zinnetje heb je inderdaad gelijk daar dacht ik even niet aan.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

ben je nou voor of tegen die blonde indo daro?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Ik heb geen henkel tegen de islam , dat interesseert me niet . Prima als je er in gelooft , helemaal leuk en aardig voor je.
Maar ik heb wel een hekel aan sommige allochtonen in Nederland. Zeker niet alle , maar soms zie je toch hoe verschrikkelijk asociaal ze zijn... Als je toch ziet bij bijvoorbeeld wegmisbruikers hoe verrekte asociaal sommige zijn. Trouwens , als ik door een steegje loop , en ik zie zo'n typisch groepje Marokkanen tegen de muur aan staan , met van die handtasjes , petjes en nikes , dan voel ik me niet op me gemak. Niet dat ik me wel op me gemak voel als in dat zelfde steegje groepje negers staat , of een groepje nazi like gasten , maar die zie je gewoon veel minder.

Probleem is , al die gezellige Marokkanen , Turken en Antillianen van tussen de 12 en de 30 jaar zorgen voor een slechte naam voor de goede allochtonen . Die goede (die goed Nederlands praten , een échte baan hebben , respect hebben) allochtonen worden ook aangezien als die klote gasten , en gaan dus liever weg dan dat ze blijven. Dan gaan dus alle goede weg , en de slechte blijven nog eens 4 jaar werkeloos , hebben dikke Audi/Mercedes , en krijgen nog steeds een mooie uitkering zonder er wat voor te doen en niet eens een beetje respect te tonen voor de Nederlanders die hun hebben opgevangen , geld geven , onderdak geven etc.
Ik zeg nu niet dat Nederlanders superieur zijn , want sommige Nederlanders zijn ook verschrikkelijk .

Vooral het gebrek aan respect... Serieus , als je toch hoort en leest op internet/tv wat die zeggen...
KUT NEDERLANDERS , WEG ERMEE etc.
Trouwens , sorry Scars maar je filmpje vind ik niet een goed argument waarom Wilders fout zit . (hoewel hij dat op veel punten wel zit) . Ik bedoel , je ziet in het filmpje alleen maar katholieke en Nederlanders uit het jaar 1800 .
En om nu Nonnen te laten zien als voorbeeld vind ik ook niet echt een goed voorbeeld. Aangezien Nonnen 2 keer per week naar buiten komen om eten te halen , en verder rest houden die zich rustig en heb je in het dagelijkse leven daar vrijwel niks mee te maken.

Maar wat buiten Nederland gebeurt in het midden-oosten is ook vaag . Nu mogen er in Zwitserland dacht ik niet meer van die super grote Moskeen gebouwd worden en een van die landen flipt volledig uit , vlaggen in de fik , met z'n alle schreeuwen dat Zwitserland dood moet , meteen roepen dat ze 'Alle middelen zullen gebruiken om Zwitserland te vernietigen ' . Zelfde gelde voor nog zo'n land waar ze een spot prent van Mohammed hadden geplaatst in een krant..
Meteen focking herrie daar , weer vlaggen in de fik , helemaal pissig iedereen...
Compleet geschift zijn sommige daar :| .

Wat Adante zegt moet ik me ook bij aansluiten. Er wordt teveel gebaseerd op het Christelijke geloof. Gebeurtenissen van 2000 jaar geleden zijn niet dé oplossing om hedendaagse problemen op te lossen.
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Anti Wilders site

Bericht door Rick-Bellic »

Persoonlijk heb ik niks tegen de islam. Maar de moslims in Nederland moeten wel ophouden met zich te onderscheiden van mensen uit Nederland of met een ander geloof. Hoevaak lees je wel niet dat er weer een islamitische school, ziekenhuis en zelfs een politieke partij zijn opgericht. Scholen e.a horen openbaar te zijn voor iedereen, dit geldt net zo goed voor katholieke scholen. Moskee of kerk heb ik geen problemen mee, maar de rest hoort openbaar en neutraal te zijn. Maakt niet uit wat iemand gelooft.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

vroeger vochten mensen nog voor hun land koning en koningin op paard met zwaard en harnas te strijden liever dood dan dat het land over wordt genomen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Anti Wilders site

Bericht door Maestro »

Vroeger ging men niet onder de douche en dronken en deden hun ontlasting in hetzelfde water. Laten we daar gezellig naar terug gaan.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

ik heb niet gezegd dat ik daar naar terug wilde maar ik maak het duidelijk dat ik het konings huis weg wil hebben
ze doen niks geen flikker NIKS alleen lintjes door knippe naar andere landen gaan om daar handjes te schudden op een oversized stoel zitten daar een a4tje op te lezen.
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Anti Wilders site

Bericht door D-nic »

Dus jij wil dat dit ons overal vertegenwoordigd?

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Anti Wilders site

Bericht door StormbladeNL »

RAAAAAWRRRR JP (L)
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

door deze gozer is de reputatie van de zeeuwen niet meer te redden
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

dat zeg je wel zo mooi maar hij is toch al 4 keer gekozen

en ik weet bijna zeker dat die 5de keer erg dicht bij komt :P

en nee ik ben niet voor hem maar ook niet tegen hem
ik ben wel tegen wilders
politiek=kinderdagverblijf
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

4 keer gekozen 4 keer gefaald nederland leert het gewoon niet
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Anti Wilders site

Bericht door RJ133 »

ja idd
maar daarom heeft de pvv wel veel stemmen gekregen bij de gemeente raads


YAY
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

zucht pvv failed en wordt lekker nooit gekozen kut partij
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Anti Wilders site

Bericht door StormbladeNL »

RJ133 schreef:ja idd
maar daarom heeft de pvv wel veel stemmen gekregen bij de gemeente raads


YAY
maar waarom ben je nu eigenlijk voor pvv?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gesloten