Het "epische verhalen" topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Het "epische verhalen" topic

Bericht door Scars »

Het epische verhalen topic, post hier je epische (weekend) avonturen over uitgaan en feesten of gewoon over wat je mee hebt gemaakt de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Duckz »

Scars horen praten @ TS.
Dat is toch wel episch te noemen, naast de opa uit onze clan (63), worden we vergezeld door deze bovenstaande oude rukker :D!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Eyesight »

met 90 een vastloper krijgen in een flauwe bocht!
en dat dan je achterwiel blokkeert, maar nog net optijd je koppeling inknijpen, dat je net niet op je smoel gaat!
en dan kilometers maken naar de scooterzaak....

lagge joh! kost je zo weer een maandloon :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door baxic »

hahahahahah

oh wacht niet grappig.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Djie »

Ik was laatst naar een optreden van Fakkelbrigade in Arnhem. Op de terugweg hadden we de bus gepakt en stapten we op het dorpsplein uit. S, T, en J waren mee, en ik en J waren fucking bezopen haha. Terwijl we naar mn huis liepen (wat ongeveer 5 minuten lopen is vanaf de bushalte) moest J zonodig pissen XD. dus bij de ingang van de straat gaat de broek naar beneden en staat ie te pissen tegen een struikje, ik vond dat facking grappig en wou m duwen, maar hij draaide zich om, en toen hij weer terug draaide stond ie met zn blote tokus te shinen in de koplampen van een politie auto, die net was aan komen rijden en die we totaal niet opgemerkt hadden. Hij hees zn broek op, en we zetten t samen op een rennen in mn straat, ik heb echt nog nooit zo hard gelachen en gerend tegelijk, haha. Ik heb me in een struikje verstopt, waar toevallig J ook langs liep en toevallig in hetzelfde struikje ging zitten, fucking raar. We hebben er nog 10 minuten gezeten met een zatte kop, en zijn toen naar mn huis gelopen. S en T stonden er nog, en waren ondervraagd door politie, haha.

al met al was het wel een leuke avond.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door baxic »

een vriend en ik kwamen van het turfschip af waar we carnaval gevierd hadden focking wasted.
liepen we eerst verkeerd , kwamen we langs een groepje jongens die een auto in mekaar aan het slaan waren.
dus Zegt Edwin hey effe kijken is wel lachen dus wij blijven staan ik op mn fiets en hij was gewoon te voet want zn fiets was gejat.

ineens hoor ik hey kanker mongole staat er een vent met een schep dus ik denk haha nu krijgen die gasten het gereete nee hij rent volop edwin en mij af , ik dacht nog hmm die vent kan ik aan maar wacht die schep niet
weg wezen. dus ik peer hem edwin had het zelfde gedacht die sprong achter op mn fiets maar ik met mn zatte kop OMG wtf doe je hup rijden we de bosjes in.
ik kijk achter me zie ik die vent in zn auto springen.
uiteindelijk zijn we 2 straten veder gerend en toen kwamen we een hele grote groep van onze vrienden tegen.
Die vent kwam nog aan zetten in zn auto , maar ja we waren met 10 man dus veel wou die niet meer doen.
ik heb in tijden niet meer zo hard gefiets maar ook vol aan het lachen .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Djie »

waarom is problemen maken als je wasted bent altijd zo grappig, serieus wtf
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Vijeze »

Djie, toen J tegen je regenpijp op kwam, xD
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Adanteh »

Niet wasted en best wel uncool
We hadden dus bijna 2 jaar geleden een excursie naar Rome met school. We zouden in de bus naar Dortmund en dan in het vliegtuig stappen naar Rome. Vanuit Sneek reden we eerst richting Bolsward (richting afsluitdijk ;)), totdat we allemaal aangaven dat we niet naar Schiphol toe gingen. Een hele tijd later kwamen we uiteindelijk aan op het vliegveld van Düsseldorf. (Je zei toch Dortmund? INDERDAAD JA!)... Nou, daar stonden we dus op het verkeerde vliegveld... Vervolgens snel weer vertrekken met de bus. Probleem was dat die buschauffeur niet echt bekend was en kennelijk geen wegaanwijzers kon lezen ofzo.. Na ongeveer 4 afslagen naar Dortmund op de ring van Düsseldorf te hebben gemist, zijn we maar met de hele bus in koor de richting gaan aangeven. Uiteindelijk waren we op het vliegveld van Dortmund... Iedereen absurd snel zijn bagage uit die bus scheuren (De chauffeur stond in alle rust een sigaretje te roken). Na 5 minuten op het vliegveld was het duidelijk dat we het vliegtuig niet meer in konden... Vervolgens nog een uur gewacht op het vliegveld, was er nieuws... We konden in Köln op het vliegtuig stappen... Dus met zijn allen die verrekte bus weer in. Uiteindelijk waren we bij Keulen. Na daar een halfuur wat gewacht te hebben (Het vliegtuig zou pas over 4 uur vertrekken), bleek dat er maar plaats was voor de halve groep.. De rest van de groep kon in Brussel op het vliegveld stappen. Dus met de halve groep die kutbus weer in en opweg naar Brussel. Uiteindelijk daar aangekomen konden we nog 2 uur wachten en eindelijk inchecken en shit. Toen zaten we eindelijk.. je raad het al.. VLOGEN WE GEWOON NAAR ROME! (Dat had je fout geraden of niet?)

Hell yeah... Huub, mijn favoriete buschauffeur ever.
ORLY?
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door RJ133 »

hele weedend gewacht op me key van EA
heb al gemaild, hoop tot ze hem morgen sturen.
anders kom ik eens met de tank naar the EA office
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door DanielBoss »

Adante schreef:Niet wasted en best wel uncool
We hadden dus bijna 2 jaar geleden een excursie naar Rome met school. We zouden in de bus naar Dortmund en dan in het vliegtuig stappen naar Rome. Vanuit Sneek reden we eerst richting Bolsward (richting afsluitdijk ;)), totdat we allemaal aangaven dat we niet naar Schiphol toe gingen. Een hele tijd later kwamen we uiteindelijk aan op het vliegveld van Düsseldorf. (Je zei toch Dortmund? INDERDAAD JA!)... Nou, daar stonden we dus op het verkeerde vliegveld... Vervolgens snel weer vertrekken met de bus. Probleem was dat die buschauffeur niet echt bekend was en kennelijk geen wegaanwijzers kon lezen ofzo.. Na ongeveer 4 afslagen naar Dortmund op de ring van Düsseldorf te hebben gemist, zijn we maar met de hele bus in koor de richting gaan aangeven. Uiteindelijk waren we op het vliegveld van Dortmund... Iedereen absurd snel zijn bagage uit die bus scheuren (De chauffeur stond in alle rust een sigaretje te roken). Na 5 minuten op het vliegveld was het duidelijk dat we het vliegtuig niet meer in konden... Vervolgens nog een uur gewacht op het vliegveld, was er nieuws... We konden in Köln op het vliegtuig stappen... Dus met zijn allen die verrekte bus weer in. Uiteindelijk waren we bij Keulen. Na daar een halfuur wat gewacht te hebben (Het vliegtuig zou pas over 4 uur vertrekken), bleek dat er maar plaats was voor de halve groep.. De rest van de groep kon in Brussel op het vliegveld stappen. Dus met de halve groep die kutbus weer in en opweg naar Brussel. Uiteindelijk daar aangekomen konden we nog 2 uur wachten en eindelijk inchecken en shit. Toen zaten we eindelijk.. je raad het al.. VLOGEN WE GEWOON NAAR ROME! (Dat had je fout geraden of niet?)

Hell yeah... Huub, mijn favoriete buschauffeur ever.
Epic story.
RJ133 schreef:hele weedend gewacht op me key van EA
heb al gemaild, hoop tot ze hem morgen sturen.
anders kom ik eens met de tank naar the EA office
Als dat het meest epichse is wat je hebt meegemaakt......... :lol:
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Radical »

Dat epische komt pas als hij met de tank naar the EA office gaat denk ik :).
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Pleasedontshout »

Volgens mij ook :P Ben benieuwd of dat nou uiteindelijk door is gegaan...

En damn, Adante dat verhaal van jou is echt volop kut... het zou je maar gebeuren.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Metalsnake36 »

Radical schreef:Dat epische komt pas als hij met de tank naar the EA office gaat denk ik :).
Dat zou episch zijn in de vorm van God of War niveau...
Epische moment van de week :
Vriend van me fietst tegen een stoplicht aan omdat hij te druk was met een sigaret te rollen op de fiets :lol: .
Heb nog shitloads aan epische verhalen maar ben nu te lui om te typen.. Morgen zal ik er wel ff eentje hier neer poten..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Radical »

En dan zeggen ze dat mobiel bellen achter het stuur niet mag :(.
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Pleasedontshout »

Dat was ook mijn eerste gedachte Radical! Wel heeeel dom hoor...
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Eyesight »

Gisteren met de trein naar ede, vanuit barneveld. altijd wel leuk uitgaan daar. dus kom je op het station fakking lange rij voor die kaartjesautomaat, dusja.. op een gegeven moment kwam de trein en de helft had nog geen kaartje, dusja, alsof ze 20 man een boete geven... mensen die ik niet kende hadden ook geen kaartjes... dus wij die trein in. staan we daar met die hele groep, kom de conducteur, kaartjes. iedereen kaartjes laten zien van paar weken oud enz, werkte ook niet... dus op een gegeven moment was hij bij mij. kaartje, ja heb ik nie. ineens loopt de hele groep weg, en ik wil dus ook weglopen houd hij me tegen, kreeg ik als enigste een boete, nja kheb de hele avond van hun dan geen drank hoeven betalen, dus ik heb het er alweer uit :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Pleasedontshout »

Hahaha, dat is echt super lullig. Maar gelukkig heb je het er dan toch wel weer uit!
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Vijeze »

Zaterdag @ Djie's place.
Zo'n gast was na 4 biertjes helemaal naar de tering, en ging zwaar vervelend doen. ging hij naar buiten, om op konijnen te jagen, en glorieus te falen. Hij ging ook tegen zichzelf voetballen/praten. Toen sloeg iemand anders iemand een bloedneus, omdattie n beetje irritant was.

2. Ik wou vlaflip pakken, probeer ik de koelkast open te maken, trek dat hele ding door de keuken heen, om erachter te komen dat ik hem aan de verkeerde open probeerde te doen... Zetk m terug op de plek, en doe ik hem open... flikkert er n bus mayo uit, valtie kapot op mn schoenen, en op de grond. ligt zon andere gast te huilen op de grond. nice stuff.

Niet episch genoeg ofwel.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Freezown »

Het stukje over de Mayonaise vond ik behoorlijk episch, ook mooi opgebouwd naar de plotwending, het feit dat er iemand op de grond lag te huilen.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Pleasedontshout »

Verhaal 2 is episch, die eerste niet :P
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het "epische verhalen" topic

Bericht door Metalsnake36 »

Over mayo gesproken...
Ik zat eens met men pa in de auto (al lang geleden , was 11 dacht ik) en ik zat met zo'n zakje mayonaise te kloten wat je bij het tankstation krijgt. Ik daar in knijpen steeds harder en harder en je kan natuurlijk al raden dat het ding klapte... Zo over de vooruit van de auto... Het was ook nog een bijna nieuwe auto...
Afbeelding
Plaats reactie