Wat ga jij doen met Koninginnedag?

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Wietkop
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 23 apr 2010, 17:07
Locatie: Bakkeveen

Re: Wat ga jij doen met Koninginnedag?

Bericht door Wietkop »

Ik was ook in Groningen met koningen nacht even op de grote markt geweest daarna even een kroegje gepakt en genoeg drank gehad.
Specs: NVIDIA GeForce 9800 GT, Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), 2G Ram geheugen
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Wat ga jij doen met Koninginnedag?

Bericht door woutersuper »

ik ben maar gewoon met 2 kammeraden gaan kijken naar wat optredens, en toen naar huis een beetje jammen met z'n 3en (2 gitaar en 1 bass)
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Wat ga jij doen met Koninginnedag?

Bericht door baxic »

DanielBoss schreef:Gisteravond Groningen in geweest, was echt vet!
Kben niet helemaal lam gegaan, gelukkig, maar 't was heel erg gezellig. En druk, sjezus niet normaal.

En ik dacht, op de Grote Markt zou het wel vet zijn, stond ook een groot podium. Maar damn, dat was gewoon een fucking hippiefest. Keltische muziek, en dan fucking hard. Een kerel die met kampvuur kip aan het braden was, en allemaal ghotics die op de grond zaten. Dus wij daar langs lopen, en gadverdamme wat stinken die mensen. Die ghotics stonken naar zweet, echt niet normaal meer!
Toen ben ik maar terug gegaan naar de Vismarkt, was het toch wat gezelliger :P.

En nu zit ik op me vriendins kamer (zij moet werken :lol: ), vamiddag nog even de stad ff checken of er nog wat leuks is en dan naar huis :) .
een paar vrienden van mij zijn goth maar het is heus niet dat alle gothics stinken ofzo :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Wat ga jij doen met Koninginnedag?

Bericht door DanielBoss »

Zeg ik ook niet, maar daar meurde het echt te erg.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Plaats reactie