SocialNetwork

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

SocialNetwork

Bericht door florisz* »

KPN heeft iets bedacht om de lancering van de iPhone 4 te vieren: ze organiseren The Network Challenge, waarin alles draait om sociale netwerken. Degene die de meeste punten verzamelt en het beste netwerk scoort krijgt 50 iPhones om uit te delen aan personen binnen zijn of haar sociale netwerk. De deelnemers krijgen 4 opdrachten te vervullen: hoe snel en betrouwbaar is hun sociale netwerk en hoeveel capaciteit en bereik heeft het? TNC gaat op 6 december van start met de eerste opdracht. Op 31 december wordt bij de laatste challenge meteen de winnaar bekendgemaakt.

hebben:
Afbeelding



En ik doe mee ! wie wil mij vergezellen in mijn network: Home . Samen met 50 mensen zorgen we dat we die iphones winnen !

lijkt het je wat ? stuur me een pm of leg even contact op twitter : http://www.twitter.com/floriszz

Ik hoop dat we op 6 december klaar staan ;) !


Edit:

Uitleg Wedstrijd, hoe ik het heb begrepen:

je creëert een netwerk van 50 mensen met die 50 mensen heb je een pagina in mijn/ons geval home.networkchallenge.nl die pas op 6 december bereikbaar is.

samen met die 50 mensen krijg je 4 challenges :

- Snelheid (begint op 06-12-10)

- Betrouwbaarheid (begint op 13-12-10)

- Bereik (begint op 20-12-10)

- Capiciteit (begint op 27-12-10)

eindigt : 31-12-10

dus 6 December krijgt iedereen de eerste opdracht te horen !
Laatst gewijzigd door florisz* op ma 29 nov 2010, 23:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: SocialNetwork

Bericht door Metalsnake36 »

Klinkt vet ! Maar ik snap het verhaal eerlijkgezegd niet helemaal.Is de bedoeling om een soort social network op te zetten ? Like Hyves , Twitter , Facebook ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: SocialNetwork

Bericht door florisz* »

Metalsnake36 schreef:Klinkt vet ! Maar ik snap het verhaal eerlijkgezegd niet helemaal.Is de bedoeling om een soort social network op te zetten ? Like Hyves , Twitter , Facebook ?
je creëert een netwerk van 50 mensen met die 50 mensen heb je een pagina in mijn/ons geval home.networkchallenge.nl die pas op 6 december bereikbaar is.

samen met die 50 mensen krijg je 4 challenges :

- Snelheid (begint op 06-12-10)

- Betrouwbaarheid (begint op 13-12-10)

- Bereik (begint op 20-12-10)

- Capiciteit (begint op 27-12-10)

eindigt : 31-12-10

dus 6 December krijgt iedereen de eerste opdracht te horen !
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: SocialNetwork

Bericht door baxic »

iphone ??? kom op hey kut telefoon
Afbeelding
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: SocialNetwork

Bericht door florisz* »

baxic schreef:iphone ??? kom op hey kut telefoon
Je hoeft niet mee te doen ! Maar hou dan wel je comentaar alsjeblieft voor jezelf. Hier zitten anderen en ik niet op te wachten....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: SocialNetwork

Bericht door Freezown »

Ik snap het nog steeds niet.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: SocialNetwork

Bericht door Adanteh »

Ik denk dat je het beste kan omschrijven als een mini facebook, waar 50 mensen lid van zijn en dat je samen bepaalde opdrachten uit moet voeren. Dan gaat het erom dat iedereen een bepaald iets zo effectief mogelijk 'publiceert' of wat het dan ook is. Ik bedoel, als je naar een /b/ kijkt.. Dan heb je 9 miljoen lui. De snelheid in bepaalde dingen uitvoeren/vinden is ongekend, maar de betrouwbaarheid is gigantisch laag. Het bereik is dan wel weer gigantisch groot. Als een site zoals 4chan een hoax in de lucht probeert te krijgen, dan is het bereik zo groot, dat meestal wel één of andere media het oppakt.

Eigenlijk lijkt het me wel tof om hier aan mee te doen.. Maarja, dan moet je dus 50 mensen hebben met allemaal connecties en shit.. Gewoon random 50 mensen plukken zonder dat ze weten wat ze doen gaat nou niet echt werken lijkt me..
ORLY?
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: SocialNetwork

Bericht door florisz* »

Adante schreef:Ik denk dat je het beste kan omschrijven als een mini facebook, waar 50 mensen lid van zijn en dat je samen bepaalde opdrachten uit moet voeren. Dan gaat het erom dat iedereen een bepaald iets zo effectief mogelijk 'publiceert' of wat het dan ook is. Ik bedoel, als je naar een /b/ kijkt.. Dan heb je 9 miljoen lui. De snelheid in bepaalde dingen uitvoeren/vinden is ongekend, maar de betrouwbaarheid is gigantisch laag. Het bereik is dan wel weer gigantisch groot. Als een site zoals 4chan een hoax in de lucht probeert te krijgen, dan is het bereik zo groot, dat meestal wel één of andere media het oppakt.

Eigenlijk lijkt het me wel tof om hier aan mee te doen.. Maarja, dan moet je dus 50 mensen hebben met allemaal connecties en shit.. Gewoon random 50 mensen plukken zonder dat ze weten wat ze doen gaat nou niet echt werken lijkt me..
Bedankt voor de omschrijving (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: SocialNetwork

Bericht door Freezown »

ah zo, ik zat te denken aan een elektronisch netwerk, vanwege die opdrachten.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: SocialNetwork

Bericht door florisz* »

Iemand die al mee wilt doen :D ? en het hoeven er perse geen 50 te zijn ;) ! je mag zelfs 10 of 1000 mensen.
Afbeelding
Plaats reactie