Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach'

Hele dag al geirriteerd, maar Showtime draaien op een niet nader genoemd device was cool. Vooral het kunnen bekijken van online shows, series en films. Erg netjes allemaal, en wie zei dat Homebrew niet cool was.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Nacht. Ik hoest mezelf nu al helemaal naar de tifus elke nacht sinds ongeveer een week geleden. Maybe morgen toch maar even naar de doctor. Longontsteking anyone?
ORLY?
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Nacht Topic

Bericht door Freezown »

Ik heb hetzelfde, daarbij zweet ik ook nog eens elke nacht als de tering.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach,

Druk druk, moe. gisteren me USB hdd van 500 fubar opeens. Daar moet ik morgen nog achteraan.

Maar wel gezellig met RadicalNL en Xandra vanavond de Battelfield 3 zitten spelen op Xbox Live. Beetje relaxen mag zo nu en dan ook wel eens.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Steve Jobs is dood, tralalala. Toch erg jammer. Hoewel ik niet een fanatiek lid ben van de Apple community (Wait, wut?!) geef ik toe dat die gast geniaal was. Hij kon zelf verdomde veel, hij runde zijn bedrijf uitstekend (Tegenwoordig dan) en zag ook in andere bedrijven geweldige mogelijkheden (Pixar anyone?!)
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ik heb zelf niet veel met Apple, maar wat Steve Jobs voor computers heeft gedaan is ongekend. Hij was dan wel niet met alles de eerste (Tablets, Mp3 spelers,simpele GUI etc etc) maar hij wist het wel te vormen naar iets wat het grote publiek snel op pakte.

Maar goed life goes on.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Ik heb verdomme nog nooit zo'n absurd potje Risk gespeeld en dan ga ik nu slapen ook. GAAN ZE VERDOMME KAZACHSTAN AANVALLEN TERWIJL IK BIJNA HAD GEWONNEN... lameheid.
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach,

Druk met de aankomende reviews bezig, en ondertussen nog wat nieuws en andere dingen doen.

Was een nice weekeinde :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach,

Verdomd gaar al heel de avond bezig met 2 reviews, 1 is zo goed als af. en nog een hoop andere dingen te doen. *zucht*
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Nacht Topic

Bericht door DanielBoss »

't Is alweer nacht .

Ben aan het begin van de avond bezig geweest met een nieuw onderwerp bij Games hier op het forum.
Ik zou zeggen, kijk er even naar, zit wel wat werk in ;) (alles zelf geschreven). http://eigenwereld.nl/forum/viewtopic.php?f=47&t=379
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Het is zeker nacht. Beetje tutorials van Wordpress doorlopen omdat ik zelf toch maar eens een website moet beginnen. Even wat random spul erop knallen, en dan kan ik ook weer fatsoenlijk mijn spul kwijt als ik eens iets maak.

@Daniel. Modern Warfare 3? Oh help. Ik hou me dus niet eens bezig met die game. Ik ga over een paar weekjes lekker Battlefield 3 spelen en voor de rest geloof ik het allemaal wel.
ORLY?
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Nacht Topic

Bericht door DanielBoss »

Si, MW3. Ik kijk behoorlijk uit naar die game. Maar ik ben denk ik een van de weinigen hier op het forum ;).
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ben ik weer, mega druk met de reviews (nog 2 te gaan) en vandaag seizoen 1 van Breaking Bad in 1 keer door gekeken. Wat een vette serie, dus ik weet dat ik de aankomende weken iedere dag zit te kijken :D

Maar goed nieuws klaar staan en dingen doen, je weet.

Latah'
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Nacht Topic

Bericht door Duckz »

Nacht! En gewoon lekker druk een essay aan het afmaken hoor. Voor morgen 1100 inleveren. OEI.
Lekker te laat begonnen inderdaad. De verhuizing heeft toch meer tijd ingenomen dan verwacht, wat er nu dus voor zorgt dat het behoorlijk krap is en laatste moment werk. Maarja, dat mag als student.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach,

Knetterende koppijn ATM en even aan het kloten met Chromium dat is Chrome maar dan voor Linux.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Is Chromium niet gewoon de open-source Browser waarop Chrome gebaseerd is? (Zelfde browser, maar zonder Google gezeik? :))

Nacht, even RDJ lastig vallen.
ORLY?
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Nacht Topic

Bericht door DaveyY »

Heb ook chromium. Gewoon op windows :) Vind het wel handig :p. Link slepen is openen in nieuwe tab enzo.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

ChromePlus, wub wub.
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

sorry voor de late reactie, laatste dagen druk met 2 aankomende reviews en het kijken van alle seizoenen Breaking Bad. Helemaal hooked aan die serie.

Chromium is ind soort van Chrome, werkt als een trein op me RSS Feeds na. Moet je een plug in nemen en dat werkt tot nu toe niet zoals ik het wil. Maar dat komt nog wel.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Nacht Topic

Bericht door 3keernix »

Nach'

Net de crash van Wheldon gezien tijdens de Indy 300, te ziek voor woorden. Die gast is overleden helaas. Nu verder met nieuws posten en Twitteren.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Nacht'. Even aflevering twee van het nieuwe seizoen Dexter kijken. Also, nog 10 minuutjes voordat mijn CloneDVD download van BF3 klaar is. Hopelijk staat er morgen netjes een crack voor me klaar :)
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag seizoen 2 van Breaking Bad afgekeken, nog twee seizoenen te gaan. Nu bezig met het Forza 4 review die ik uiterst woensdag live wil hebben staan. Wederom dikke koppijn, morgen naar een vriendin toe, over morgen tandarts. Drukke tijden allemaal zo opeens.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Nacht Topic

Bericht door 3keernix »

Nach!

Druk bezig nieuws posten, kan niet wachten tot Uncharted 3 komt!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach'

Hele dag in Rotterdam bij een vriendin geweest, chill hangen en zitten gamen. Waarbij ze me versloeg met Tekken en Mortal Kombat op de PS3. GMBL@!#$#

Nieuws even inhalen en review van Forza 4 afmaken, die had allang klaar moeten zijn. Daarna The Walking Dead Seizoen 2 checken en slapen.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Nacht Topic

Bericht door 3keernix »

Als hagenees in Rotterdam! Het moet niet gekker worden! :P
Plaats reactie