Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Nacht Topic

Bericht door Duckz »

Nacht. Stad was geen hol aan, behalve dat ik mijn huisgenootje tegenkwam, die superchill en superchick is. Nu is het tijd voor een extreme slaapsessie.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!!!!!!

zo effe kijke naar dragonball z episode 102 , 103 en 104 ( Frieza Saga) en naar Spartacus : B&S : The Thing in the Pit
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Nacht Topic

Bericht door Duckz »

coola schreef:moet ik echt eerlijk antwoorden ? ik haat DBZ KAI met heel mijn hart. ja het volgt de manga meer dan de originele DBZ maar juist door de fillers er uit te halen is de anime minder geworden. plus het feit dat nu zelfs in de japanse versie de sexitsche dingen er uit zijn gehaald is een groot minpunt want dat juist 1 van die dingen dat DBZ leuk maakte. en de amerikanen maken het nog erger door elk druppeltje bloed te verwijderen. nee ik hou het wel bij de 291 tellende episodes versie en ik negeer deze belabberde uiteindelijk 150 tellende episodes versie. en DBZKAI word niet eens meer uit gezonden in japan ze gaan verder met de buu saga maar alleen in amerika.
Nou, dat is vrij duidelijk lijkt mij. Ik vond het wel makkelijk om even te kijken tegen de verveling. De site waarop ik het keek doet het nu niet meer, maarja.

Overigens net weer hardcore League of Legends gedaan. Wat blijft het toch een tof spel.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Nach!!

Moe, hoop gedaan en nog steeds met mijn nieuwe huis bezig en EW 2.0 online. Pfff ik ga het niet laat maken vandaag, dat is zeker.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Even met Radical zitten gamen, maar motion sickness en het leek wel of er geen einde kwam aan die kut game GRRR
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !

zo effe kijke naar dragonball z episode 105 , 106 en 107 ( Frieza Saga) (zo dat is alweer het einde voor saga 4) en naar Spartacus : B&S : Shadow Games
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!

zo effe kijke naar dragonball z episode 108 , 109 en 110 ( Garlic jr. Saga) en naar Spartacus : B&S : Delicate Things
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Druk druk vandaag 2 reviews geschreven waar van Black Hawk Down al op de voorpagina staat en de volgende is voor aanstaande vrijdag, aangezien ik al een tijdje een Disney bioscoop film voor woensdag in de timer hebt staan. Druk druk druk en tussen door half aan het verhuizen.

Maar goed even wat nieuws droppen, mails zijn al de deur uit en dadelijk om 11;00 er al weer uit *ough*.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!!

zo effe kijke naar dragonball z episode 111 , 112 en 113 ( Garlic jr. Saga) en naar Spartacus : B&S : Great and Unfortunate Things
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Sinds 10:30 op en hele dag bezig geweest een vies vuil huis leeg te ruimen. Was zo blij dat ik vanavond thuis kwam en onder een warme douch kon stappen en me met zweet doordrenkte kleren in de wasmachine mikken. Echt zo fookin moe nu, dat ik na het nieuws posten op me bed Revision 3 en Family Guy ga kijken en vast en zeker ergens in slaap zal vallen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!!!

zo effe kijke naar dragonball z episode 114 en 115 ( Garlic jr. Saga) en naar Spartacus : B&S : Mark of the Brotherhood
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Net klaar met het posten van mijn review en vers nieuws. Nu even een review na lopen en naar Radical versturen zodat deze vrijdag online staat. Verder wederom een drukke dag achter de rug maar begint wel te lonen want mijn nieuwe huis wordt steeds mooier :) of moet ik Man Cave zeggen??
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!!!!

zo effe kijke naar dragonball z episode 116 en 117 ( Garlic jr. Saga) (zo dat is alweer het einde voor saga 4) en naar Spartacus : B&S : Whore

oja RDJ weet je wat je keer moet doen. je moet als je weer naar the walking dead gaat kijken als je dat in ieder geval via VLC doet . dan moet je het effect gradiënt aanzetten dan modus rand kiezen en de vakjes kleur en striptekening ziet er op zich wel epic uit ( S1 en S2 worden daardoor zelfs sterk verbeterd :mrgreen: )

bij Spartacus is dat opzich ook wel leuk om te doen :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Hoop gedaan, en nog een hoop te doen. Maar goed druk druk druk druk.

@Coola klinkt goed, maar ik kijk mijn MKV's via een jailbroken console op mijn big ass tv :) Maar ik ga het zeker eens checken, want klinkt als fun :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht !!!!!!

zo effe kijke naar dragonball z episode 118 , 119 en 120 ( Trunks Saga) en naar Spartacus : B&S : Party Favors
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe, hoop gedaan en nog te doen. Met Radical samen Saints Row the third in co-op aan het spelen. Zo American Horror Story en Big Bang Theory kijken en morgen weer een lange drukke dag voor de boeg.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Hoop gedaan vandaag en nog steeds met mijn huis bezig atm, maar goed het zit er bijna op.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Review van 2012 op de FP, mails verstuurd, schrijven, huis, pogingen tot gamen en meer. Extreem drukke dagen eerlijk gezegd
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Nacht Topic

Bericht door Duckz »

Wat een belachelijk onproductieve dag, en damn wat voelt dat goed. Nu tijd voor slaap en morgen ga ik Django zien!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Review geschreven, puin geruimt in mijn huis, gemailt en geloof iets van bijna 30 nieuwberichten gepost in 24 uur. Maar goed, over 7 uur me bed weer uit om nog wat troep op te halen. Druk druk druk.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo wederom een lange dag zit er weer op. Geirriteerd en moe, dus tijd om American Horror en wat internet TV te gaan kijken.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Nacht Topic

Bericht door baxic »

Naaacht, Mass effect 2 maar weer eens gaan spelen ditmaal op de 360 in preperation voor deel 3 die ik nog helemaal niet heb gespeeld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zoals altijd erg druk bezig, bijna klaar met DmC en ik moet nog kleine acht film reviews schrijven. Ondertussen ook nog bezig met mijn nieuwe huis waar ik nu toch wel zo snel mogelijk klaar mee wil zijn. Begint een sleur te worden.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Same Shit Different Day. Waar de fook is die Coola, ik ben niet gewend dat deze niet in het nachttopic rond hangt.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Nacht Topic

Bericht door Adanteh »

Nacht!

Straks Dragonball Z saga Kai XL Deluxe Turbo episode 21 t/m 23 kijken.
ORLY?
Plaats reactie