Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

@RDJ ik wil er wel een review over schrijven hoor. Maar ik wacht er wel mee tot na 21 december dan word de 6de en laatste episode uitgezonden. ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Druk druk druk, vandaag weer nieuw recensie materiaal binnen gekregen de nodige plannen klaar staan :P

@Coola, is goed.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Bijna 200 uur in Fallout 4 en er nog steeds niet ziek van. Jammer genoeg is mijn vakantie alweer bijna voorbij. :mrgreen:

Even een kleine system upgrade gedaan. Ik werd namelijk schijtziek van de corrupte Logitech Gaming Software die negen van de tien keer niet opstart. Daarnaast begon mijn E toets los te laten en mijn linker muis knop bleef oneindig klikken, beide helemaal dol gegamed. Ben nu over gegaan op de Logitech MX800 wireless mouse/keyboard combinatie. Werkt als een zonnetje. De verlichting van het toetsenbord is subliem. Na tien seconden in-activiteit gaat de verlichting vanzelf uit, zodra je met je vingers boven het toetsenbord hangt gaat de verlichting aan. Harry Potter zou er Lumos bij zeggen. :lol:

In het kader van kerst ook meteen maar eens een goede draadloze koptelefoon aangeschaft. De Sennheiser RS 160 wireless (over-ear) headphone. Gruwelijk lekker geluid, door mijn hele huis bereik en als ik een batterij in de zender doe, plug ik hem zo in mijn phone en luister ik wireless muziek on the road. Ik ben altijd al goed te spreken geweest over Sennheiser, maar dit is echt een aanrader.

Iemand nog tips voor een goede sci-fi serie?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Kut dag maar goed, vandaag er tegen aan recensies enzo doen.

@scars: Killjoys <-- vermakelijke serie en er komt een tweede seizoen van. Coola ishelemaal weg van Into the badlands of zoiets, schijnt heel erg cool te zijn.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Recensie afgeschreven en verstuurd, ook Coola zijn recensie is verstuurd. Dus die komen de aankomende week online.

Nu nog even wat dingen doen, en Ash vs Evil Dead kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Shit ik realiseer mij net dat Ash vs Evil Dead over 3 weken al weer is afgelopen . Maar gelukkig komen er dan wel weer 2 series die dat gat op kunnen vullen namelijk Black Sails seizoen 3 ( vorige seizoenen waren erg goed dus dat dit seizoen ga ik zeker weer kijken) en The Shannara Chronicles ( deze serie heb ik echt hoge verwachtingen van, de boeken reeks is erg goed en van wat heb gezien van trailers heb ik er eigenlijk best veel vertrouwen in)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Al twee dagen last van RSI wat zeer pijnlijk is in mijn nek en schouder, maar the show must go on. Nog drie recensies te gaan en wat er nog moet binnenkomen.

Speaking of recensies @Coola je GOT staat online en tnx hier voor :)

Maar goed, even Twitter spamflood doen en dan bank hangen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht!!!!!

Net terug van Star Wars Episode VII The Force Awakens


Ik zeg niks. Ik ga m'n kaken stijf op elkaar houden.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Coola ik moet hem nog zien, kon naar de persscreening vandaag, die was 1 uur eerder dan de eerste voorstelling bij de bioscoop hier verder op. Dus geskipt. Hopelijk één deze dagen of volgende week er heen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Just gotta love AlphaOmegaSin!
Waarop ik in de community hub post:
Hope he saved his game, those crashes always happen right before you saved.


Deze vond ik ook geniaal:
It's a scam! He brought this on himself. This is what really happened.

Deze heb ik ook hard om gelachen:
Was he wearing power armor at the time? If so, what model?
:lol: :lol: :lol:

Daarna kwam de shit storm, want het merendeel van die Amerikanen doet alleen maar huilie. En humor, dat mag daar natuurlijk niet. :mrgreen:

In ieder geval...

Met al die false flags, wens ik jullie (Coola, vooral RDJ134 en Radical) alvast een ledematige kerst en een explosief nieuw jaar.

Afbeelding

En met een jaar als cleane Harry achter de rug ga ik nu terug naar de basics...

Johnnie Walker.



See you in the new year, motherfuckers!!! :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars hahaha coole shit en jij ook alvast de beste wensen enzo :D
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Nacht Topic

Bericht door Radical »

Hahaha nice one Scars. Een ieder fijne dage en zo.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Na het lezen van de review, Dope maar even gekeken. Hij was dope! :lol:

Vandaag ook naar Star Wars geweest. Ik hield er een heel dubbel gevoel van over. Hij was best nice maar nou ook weer niet gruwelijk fantastisch en ik had de hele zit het gevoel dat ik naar een herhaling zat te kijken. Evengoed blij dat ik hem gezien heb maar ik hou het toch lekker bij de eerste drie films.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars inderdaad hele dope film :D

Ik moet me schamen, want ik ben nog altijd niet naar de Star Wars film geweest. Simpel weg te druk met van alles en nog wat. Nu nog twee film recensies en dan zit het er op voor dit jaar. Kan ik eindelijk een backlog aan series en films gaan bekijken tot in januari het nieuws weer langzaam aan op gang gaat komen. Ben gvd wel toe aan een vakantie nu.

@Coola Ash vs Evil Dead gezien die laatste?? Erg mooie verwijzingen naar de originele films.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

@RDJ


Yup ik kijk de episodes altijd gelijk een zaterdag. Heb bij aflevering 8 echt genoten van de referenties naar de originele trilogie.
Spoiler: show
en toen bad ash in beeld kwam. Had ik het effe niet meer. Had wel verwacht dat hij langs zou komen. Maar dat hij al in het eerste seizoen zou langs komen komt echt als een aangename verrassing
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo nieuwe recensie is live, nog twee te gaan en als ik tijd en zin over heb schrijf ik heel misschien nog twee losse artikelen en anders komen deze in 2016 wel.

@Coola ja dat was heel erg cool, ook de stukken in het schuurtje waren heel erg nice om te zien als fan van de franchise. Ik kijk ook altijd een dag later de afleveringen, ik kan niet wachten tot deze show op DVD of Blu-ray uit gaat komen. Je snapt wel dat dit een heel erg hoog cijfer gaat krijgen. :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Deze dagen eindelijk de vakantie die ik al lang verdien :) Vandaag Titanfall gekocht voor 7 euro, wat een gruwelijke bazen game is dat. Is dat ik echt moet stoppen nu, anders speelde ik nog uren door, wat verslavend.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

R.I.P Lemmy... Dat die nog de 70 heeft gehaald is echt ongelooflijk. Want wat hij wel niet allemaal heeft uitgespookt in zijn leven, daar zijn wij watjes bij, hehe. :lol:

Anyways @RDJ134, filmtip The Hateful Eight (screener is gelekt). Nieuwe Tarantino dus verder hoef ik niks te zeggen. :mrgreen:

En The Revenant (ook gelekte screener), vond ik ook wel de moeite waard.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

@RDJ

Ga je ook nog de foto's van de Assassin's Creed film posten?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik bedoel het gaat zeer waarschijnlijk de film worden die laat zien dat verfilmingen van videogames wel degelijk goed kunnen zijn en bestaans recht hebben :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!
Enjoying mijn semi vakantie door extreem veel Titanfall te spelen, serieus de beste 7 euro die ik ooit voor een video gam hebt uitgegeven :

@Coola ik had ze inderdaad al gezien maar die ik gevonden had waren wat aan de kleine kant, vandaar dat ik het niet gepost hebt.

Maar goed, ik ga YouTube inhaal slag doen, heb nog een hoop shows te kijken. Dus AFK bank hangen enzo.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

coola schreef:Ik bedoel het gaat zeer waarschijnlijk de film worden die laat zien dat verfilmingen van videogames wel degelijk goed kunnen zijn en bestaans recht hebben :mrgreen: :mrgreen:
Nou... Ik vind de screens anders een hoog Uwe Boll gehalte hebben, dus ik verwacht er niet veel van. Waar ik wel naar uit kijk is de Ratchet and Clank film.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

Gelukkig nieuwjaar iedereen.


@Scars, ik vind het meer op de kwaliteit van Prince of Persia the sands of time lijken en dat was imho al best een redelijk film. Ik heb hier echt veel vertrouwen in. Maar hé ieder zijn eigen mening ;) :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Coola en @Scars (en iedereen die dit leest) HAPPY NEW YEAR!! en tnx voor alle hulp vorig jaar.

Behoorlijk moe hele avond en nacht zitten gamen. Want wat moet je anders doen op oudjaars avond??

@Coola Prince of Persia:The Sands of Time was zeker een heel redelijke video game verfilming. Ik heb wel slechtere gezien. Met AC is het afwachten op een trailer, want de foto's hebben geen WOW factor voor mij.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Gelukkig nieuwjaar!
Dat alle oorlog, geweld en ellende zich maar tegen de politiek/elite en de politiek/elite alleen gaat richten. Viva la Revolution enzo...

Filmtip: Sicario. Mijn god, wat was die hard. Echt een beetje Generation Kill meets mexican cartels achtig.

Over films, series en games gesproken. Ben toch ook wel benieuwd naar jullie mening erover. Wat mij opvalt aan de mensen om mij heen (en ik zeg niet jullie). Is dat niemand meer kritisch is. Alles wat er maar uitkomt is tegenwoordig bij voorbaat de beste film/serie/game ter wereld. Het maakt niet eens uit als het een hoop stront met een vlaggetje is, iedereen vind het vet. "Wow man heb je die hoop stront al gezien?", "Ja man, vooral dat vlaggetje was epic." Nee echt serieus. Lijkt wel alsof het wanhopig kunnen ontsnappen uit de dagelijkse realiteit belangrijker is dan kwaliteit voorgeschotelt krijgen. Het irriteerd me mateloos. Vooral als er een merk aan vast zit lijkt het wel alsof iedereen bereid is zijn kop in het zand te steken. Als er maar Marvel of Star Wars voor staat is het bij voorbaat goede shit. En de markt maakt er gretig gebruik van. Want kopen, kopen, kopen daar draait het om. Kritische kijkers zijn niet langer welkom. Hersenloze zombies wel. En het liefst die zich van te voren al duizend keer met de trailers hebben gehersenspoeld want die zien dan toch niet meer of het eindresultaat een hoop stront met een vlaggetje is. Sorry jongens ik weiger er nog langer aan mee te doen. /end rant

Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars check Mr.Robot :)
Plaats reactie