Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:@Scars check Mr.Robot :)
Al twee keer gekeken en helemaal leeg gesampeled voor muziek. Dat was inderdaad een zeldzaam juweeltje. Die serie maakt ook precies duidelijk wat er aan de hand is in deze wereld. Vul dat aan met Black Mirror, die dan weer precies laat zien waar we naartoe gaan en de cirkel is rond. Als er meer van dat soort life's on-topic dingen zouden uitkomen zou niemand zich meer bewust in de maling laten nemen. Maar goed, het zal wel een 40+ opa ding zijn.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars helemaal mee eens, mensen leven in een sorot van eigenwereld (punt nl) als het op dingen aankomt, zien de wereld niet zoals die is. Want te druk met kopen en Facebook onzin. Gisteren nog een shitstorm op Security.nl over me heen omdat ik zei dat het asociaal is als mensen die op visite komen met hun telefoons zitten te spelen.

Trouwens ik weet niet of ik je de film al eens getipt hebt : God Bless America uit 2011, die laat ook goed zien wat er mis is met de wereld en de mensen. Co-Founder van Eigenwereld.nl Shamrock wees mij hier ooit op, die dacht er ook precies het zelfde over als wij :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Die shitstorm die ken ik ook maar al te goed. Mijn visite weet inmiddels wel, bij Scars op bezoek phone uit, anders uit plee vissen. En dat is nog maar gewoon bij iemand op bezoek. Kijk om je heen op straat iedereen zit diep in dat ding. Totally owned by marketing, en het niet door hebben. Ik had het van de week nog met iemand over Facebook. Je account daar is hetzelfde als de registratie tattoo die je vroeger bij een concentratie kamp kreeg. Alleen verbeterd en nu hoeven ze je niet eerst te martelen voor de informatie want je verteld ze alles al op voorhand, dus je bent meteen schuldig. Ernstig gevaarlijk. En geloof me die nazi praktijken gaan echt wel komen. En dan de media, één grote poppenkast. Dat er nog mensen zijn die denken dat het waar is wat je op het nieuws ziet is echt ongelooflijk. Mja, zal wel weer een alu hoedje op moeten zetten vrees ik.

God Bless America had je me idd eerder al getipt, heb ik al een paar keer gezien en uiteraard ook leeg gesampeled voor muziek. :lol:

Deze houd me altijd erg sane (is zo'n beetje mijn daily mantra geworden):

Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Holy shit die seizoensfinale van Ash vs Evil Dead is echt vet.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD enzo.

@Coola ja Ash was echt heel cool, kijk al uit naar seizoen 2 er van. Kan/Wil je er een artikel over schrijven??
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

@RDJ


Oh ja hoor ik wil wel een artikel over seizoen 1 schrijven hoor :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Gisteren zo'n drukke dag gehad dat ik geen nieuws gepost hebt, niet dat er noemenswaardig nieuws was.......

Als het goed is ga ik vandaag nog naar Star Wars: The Force Awakens, want deze heb ik nog altijd niet gezien :( /schaammezelenjemagmenepnerdnoemen

@Coola FOOKIN A!! neem je tijd ik zie het wel verschijnen als het klaar is en alvast bedankt hier voor.

Zo nu bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Als het goed is ga ik vandaag nog naar Star Wars: The Force Awakens, want deze heb ik nog altijd niet gezien :( /schaammezelenjemagmenepnerdnoemen
Jehoeftjenietteschamenwantjehebtnietmeegedaanaandehypetraindusjebentgeenmeeloopzombie. :lol: Maar, wat vond je er van? :mrgreen:

Ik ben met de sci-fi serie The Expanse begonnen. Het doet me een beetje denken aan een kruising tusen Blake's 7 en Caprica. Het is ScyFy Channel getrouw bijzonder slecht geacteerd, maar het zero gravity gedeelte en hoe shit in space zou zijn is echt subliem realistisch gedaan en daarom zeker de moeite waard.

Anyways, vandaag mijn eerste piano les gehad, inclusief noten leren lezen en schrijven. En nog van een mooie lerares ook, dus dat was een extra mazzel. Veel geleerd en nu al zin in de volgende les.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Vandaag eindelijk naar Star Wars: The Force Awakens geweest, en ik was echt weg geblazen en verrast. De eerste keer dat de Millenium Falcon in beeld kwam juichde ik een heel klein beetje :)

Hoewel ik ook een paar kleine minpuntjes had (te veel kleine verwijzingen van KIJK ORIGINELE SW!!) is dit toch wel een fookin epische film. Ik hen de 3D versie gezien, kan die ook iedereen aanraden zoveel meer diepte en toevoeging aan de film. Ik kan je nu al vertellen dat als ik de Blu-ray dadelijk krijg de film en verhaal alleen al een 9.9 waard zijn.

@Scars Kill Joy (of Joys) al gezien van Syfy?? Dat is ook heel erg cool. Ik heb amper tijd atm om series te kijken, sterker moet nog 2 recensies schrijven as we speak. Maar ik hoor in derdaad goede dingen over The Expanse.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, Ik heb Killjoys gedownload zal het vanavond even gaan checken.

Als je nog een vette film wilt checken. Relatos Salvajes oftewel Wild Tales. Allemaal korte verhalen over wraak. Het is hilarisch! :lol: Wel even subs erbij nemen want het is Spaans.

Over Star Wars gesproken. Ik heb de boeken van de eerste drie Star Wars films gekregen. Echter... geschreven op zijn Shakespeare. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het episch is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Scars op di 12 jan 2016, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Druk Druk druk enzo.

trouwens @Scars Killjoys al gecheckt?
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Dag! Mannnnnnnnnn, vet gaar. Tot 5 uur in de ochtend zitten studeren. Ik kan even geen ziektebeeld meer zien.

WTF... Photobucket had gewoon die SW boekenfoto (die in een privé album staat) gedelete en het enige waar ik hem gedeeld had was hier.

@RDJ134, Die negerin die er in speelt is echt UBER lekker. Op zich wel vermakelijke serie, maar het word wel heel snel van hetzelfde.

Zodirekt maar even die nieuwe Diesel kijken, The Last Witch Hunter en daarna verder met Shakespeares Verily, A New Hope. :lol:
Thou knowest, friend, what I have seen today. No sorrow like to this have I e'er known. I wish to come with thee to Alderaan, for nothing have I here on Tattooine. Then shall I learn the Force, and shall become a Jedi like my father. Thus I vow. So let's prepare and go upon our way, with haste may we escape the troopers vile.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo eerste recensie voor 2016 is klaar en verstuurd, beetje geluk dit weekeinde online. Januari is altijd een rustige start.

Maar goed, bank hangen nu.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, vette docu over The Deep (Dark) Web en Silk Road oftewel de digitale Walter Whites. :lol:


Spoiler: show
Dat die dude uiteindelijk geframed is dat geloof ik zeer zeker wel, ik bedoel government en corruptie, hidden agendas etc. Maar wat ik wel raar vind, is dat die dude als één of andere held en oh zo lieve onschuldige jongen word neergezet, terwijl het hier toch echt over een hardcore drugs website gaat, waar werkelijkwaar alles mbt tot drugs en de materialen te krijgen was. Beetje vreemde manier van denken om die dude zielig te vinden, mja zal wel weer aan mij liggen.

Wel epic fail voor de FBI/NSA/Whatever dat er toch nog even twee van hun agenten van de gelegenheid gebruik gemaakt hebben om snel ff 1 miljoen dollar aan Bitcoins te laten verdwijnen naar eigen portemonnee. :mrgreen:
Dus dat!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Eindelijk weer een kachel, waren problemen mee enzo. Vandaag is er een heel erg cool stukje software uitgekomen, en daar ga ik heel misschien nog een artikel aan wijden. Voor de rest SSDD.

@scars zo snel ik tijd heb wil ik die zeker gaan kijken, dank je voor de tip.

Waar de fook is die Coola gebleven?? hij zal toch geen vriendin hebben he ;P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Zou die een postorder sloerie uit Japan gehaald hebben? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars hehehe lol als het maar niet de Philipijnen is, dat is altijd dubieus ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, als ze gepist heeft en de bril staat omhoog, meteen je Katana pakken. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, vet weird, terwijl we gisteren die grapjes maakten zag ik coola online op het forum en toen was hij ineens weer snel weg...

Ik vind die nieuwe Suicide Squad trailer wel wat hebben. Laat de rest maar bitchen op The Joker, dan focus ik me lekker op Margot Robbie aka Harley Quinn en Cara Delevingne aka Enchantress. :mrgreen:

Agent Carter begint een beetje tammetjes. Daar waar het cardboard is ge-upgrade, compenseren ze het budget met matig acteer werk. Maar goed, Dorothy Underfap maakt alles weer goed. :lol:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

Had ik maar weer een vriendin :P :( . Nee de reden van afwezigheid komt door de vele migraine aanvallen die ik de laatste tijd heb.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Even wat stress release met wat uurtjes Rainbow Six Siege gehad. Heerlijke game.

@Scars hehehe Moet de trailer nog checken ga ik zo doen. Carter seizoen 1 was heel erg prak, als die chick niet zo lekker was had ik allang afgehaakt.

@Coola heel herkenbaar, laatste weken is het ook hoofdpijn feest :(
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Hier ook al weken barstende koppijn, futloos en een totale energie drain. Ik kan mezelf niet eens tot gamen aanzetten. Net aan genoeg puf voor mijn studie en piano les.
coola schreef:Had ik maar weer een vriendin
Moet je eens een cougar proberen, heb ik rond de kerst gedaan. Ben je meteen genezen. :lol: :lol: :lol:

Om maar even te trollen, het is eind januari dat betekent dat die ouwuh baas van Eigen Wereld bijna jarig is. Ik zal uit respect geen naam noemen, maar het begint met een R en het eindigt op 4. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!
Review geschreven, shitload aan nieuws gedaan en dus nu tijd om even te gaan chillen met wat series en YouTube kanalen. Veel mensen onderschatten YT met content en shows over games,films en andere coole shit.

@Scars asshole je vergeet ook niks he ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Veel mensen onderschatten YT met content en shows over games,films en andere coole shit.
Ik zit dagelijks op JoeToep. Ik kijk er veel docus, de wat meer underground muziek en ik volg een aantal maatschappij kritische bloggers en alu hoedje figuren.
RDJ134 schreef:Scars asshole je vergeet ook niks he ;)
Mijn jaarlijkse kans om jou te trollen en mijn eigen verjaardag te verdoezelen. I WILL NEVER FORGET! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Veel gepost en in de timer gezet, zo bank hangen. :D

@scars FU hehehe :D
Plaats reactie