Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Volgens mij is mijn vader van 70 aan zijn derde jeugd begonnen. Eerst is hij de afgelopen twee jaar gruwelijk kapot geweest van het overlijden van mijn moeder. Ik maakte me ernstig zorgen om hem. Maar nu lijkt het er op dat hij de draad weer begint op te pakken. Het begon een paar maanden geleden, toen ging hij me steeds bellen over wat toffe series en films zijn. Dus ik raad die echte nerd shit aan. Penny Dreadful, Mr. Robot, Black Mirror en wazige films van hetzelfde genre. Zit hij plots tot diep in de nacht al die series en films te kijken. Maar nu brengt hij het helemaal naar een next level. Heeft hij een Steam account aangemaakt en speelt hij spellen als Skyrim, Bioshock en Ori and the Blind Forrest. Belt hij me ineens over waar hij zo'n wireless X-Box 360 controller moet aanschaffen en begint hij over trading cards en achievements unlocken, heheeeee. Je kunt zeggen wat je wilt maar ik heb een coole pa, wat een baas. :lol: :lol: :lol:

Van de week mooi een headset voor hem aanschaffen en een paar multiplayer games cadeau geven, kijken wat er gebeurd. :mrgreen:

Doet me goed om te zien dat mijn vader weer begint te leven!!! :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Doodmoe al de hele dag :(

@Scars heheh nice :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Wat heeft die Dana Scully een lijkenkop gekregen zeg. (Maar ik zou haar nog steeds doen.) :mrgreen:

Dan over de aflevering zelf:
Spoiler: show
Wat een oude koek, die shit kan echt niet meer hoor...
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD zullen we maar zeggen.

@Scars ja dat was al te zien in Hannibal ;) Ik ga zo de aflvering kijken, zag dat de tweede er vannacht achter aan komt.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wat persoonlijke shit vandaag, en een fittie op Twitter met niemand minder dan 'ex Game Kings collega' Jan Meijroos die even mannig dacht te zijn en het dus aan ging met over en weer tot het stil werd :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Een fittie op Twitter, een Twittie? :lol: Screens or it didn't happen! Waar ging het over?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Voel me de hele week al zo brak als de tering, echt dood moe en nergens geen zin in. Maar goed, dit weekeinde aan een aantal artikelen en recensies beginnen zodat Februari goed gevult is :)

@scars het begon met het rond tweeten door Jan Meijroos van een PU video waar in twee kneuzen een poging deden om Donkey Kong Country op de SNES te spelen. Aangezien dat één mijn alltime favoriete 16-bit titel is gaf ik commentaar dat ze een stalen vat en diverse geheimen lieten liggen en dat het twee kneuzen waren die niet konden gamen. MJ reageerde dat niet iedereen zo alwetende als ik kon zijn (wat geen belediging maar een bevestiging is van mijn kennis *grinz*) en kwam later er achter aan dat ik slecht Nederlands scheef. Wat klopt, want de titel ongekroonde spelfouten koning komt natuurlijk niet aanwaaien

Toen begon de fittie over en weer over nl taal en ik over oud nieuws en hoe hij de hoer van de industrie is en dat ik nog de nodige info wist over hem, wat ook zo is en niet alleen van hem. Ik weet een hoop shit (van fraude tot vervalsen van recensies door grote namen, of websites die zich tegen betaling laten ddossen om zo op papier meer hits te hebben dan in het echt het geval is en dan heb ik het niet eens over websites die recensie exemplaren en films lekken naar de warez scene. want dat zijn mijn zaken verder niet tot ze ruzie zoeken met me hehehe) van journalisten en websites die ik voor dit soort gevallen achter de hand hou :P

Na zooi tweets verviel het in stilte en nu is het eigenlijk al weer voorbij. Ook geen zin en tijd meer voor om die af te zeiken, want oud nieuws, nieuws rechstreeks uit de inbox is al een lachertje op zich.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Voel me de hele week al zo brak als de tering, echt dood moe en nergens geen zin in.
Ik heb er ook last van en ik hoor van iedereen dezelfde klachten. *Alu hoedje op* :lol:
RDJ134 schreef:@scars het begon met het rond tweeten door Jan Meijroos van een PU video waar in twee kneuzen een poging deden om Donkey Kong Country op de SNES te spelen. Aangezien dat één mijn alltime favoriete 16-bit titel is gaf ik commentaar dat ze een stalen vat en diverse geheimen lieten liggen en dat het twee kneuzen waren die niet konden gamen. MJ reageerde dat niet iedereen zo alwetende als ik kon zijn (wat geen belediging maar een bevestiging is van mijn kennis *grinz*) en kwam later er achter aan dat ik slecht Nederlands scheef. Wat klopt, want de titel ongekroonde spelfouten koning komt natuurlijk niet aanwaaien

Toen begon de fittie over en weer over nl taal en ik over oud nieuws en hoe hij de hoer van de industrie is en dat ik nog de nodige info wist over hem, wat ook zo is en niet alleen van hem. Ik weet een hoop shit (van fraude tot vervalsen van recensies door grote namen, of websites die zich tegen betaling laten ddossen om zo op papier meer hits te hebben dan in het echt het geval is en dan heb ik het niet eens over websites die recensie exemplaren en films lekken naar de warez scene. want dat zijn mijn zaken verder niet tot ze ruzie zoeken met me hehehe) van journalisten en websites die ik voor dit soort gevallen achter de hand hou :P

Na zooi tweets verviel het in stilte en nu is het eigenlijk al weer voorbij. Ook geen zin en tijd meer voor om die af te zeiken, want oud nieuws, nieuws rechstreeks uit de inbox is al een lachertje op zich.
LOL!


Ik ben opnieuw Shining Force aan het spelen. Wat een nostalgie... En verslavend dat het is! :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars op emulator of echte hardware???
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Gekocht voor een knaak op Steam. Denk dat ik Shining force II ook maar aanschaf die is net zo goedkoop. (Sega emulator dingie via Steam.) Gewoon liggend op de bank spelen met de wireless X-Box 360 controller en gaan als een trein.

Ik heb nu ook een mini arcade stickje voor mijn touchpad. Doet het retegoed met de Double Dragon Trilogy, Final Fantasy III en Secret of Mana. Die speel ik in mijn nest, hehe.

Je hoort het al, het zijn hier de retro weken. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Toen deed Windows 10 op mijn laptop het opeens na een update niet meer, en was ik mijn hele avond kwijt om een mogelijke oplossing te zoeken, die er helaas niet is. Zeer irritant aangezien ik daar Kodi en mijn muliti emulator op draaide. Dat en enkele kleine dingen waar alleen Windows goed voor is. Maar goed, heb nog een tweede laptop met Kodi en multi emulator dus geen biggie. Maar goed misschien vind ik er nog een oplossing voor. Dat neem niet weg dat ik een kut avond hebt gehad.

@Scars: Emulatoren rulen, ik ben bezig met een artikel er over, maar dat lees je eerders nog wel :P

Die oude games zijn echt mega leuk, sterker ik beleef er meer plezier aan dan menig nieuwe titel met 1080p graphics en 7.1 surround geluid....
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Die oude games zijn echt mega leuk, sterker ik beleef er meer plezier aan dan menig nieuwe titel met 1080p graphics en 7.1 surround geluid....
My thoughts exactly. Originaliteit en veelal hardcore gameplay. En heerlijke flashbacks aan vroegah. Wij waren tenminste niet van generatie verwend. De games van nu moeten allemaal hypetrain ready als hapklare brokken in hetzelfde concept gemarket worden zodat de twaalfjarige forum schreeuwertjes er ook doorheen kunnen komen anders gaan ze zwaar huilie doen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vage dag, maar goed alles is weer voorbij en een nieuwe maand.

@scars Games van nu kunnen leren van die van vroeger, die waren gewoon harcore en veel uitdagender. Ook ik heb goede herinneringen aan oudere titels zoals Aladdin en Donkey Kong Country. Ik heb hier nog steeds een SNES, N64 en binnenkort even kabels bestellen voor me SEGA MegaDrive II die ik kreeg zonder kabels en controller. Stroom doet het overigens wel, getest met de voeding van me PlayStation One (die laatste revisie van de eerste PS)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!

@RDJ

M'n reviews hebben even wat vertraging opgelopen omdat m'n tablet ( waar ik tegenwoordig al m'n documenten mee maak ) gecrasht is en omdat de laatste paar weken m'n migraine aanvallen heel heftig zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, mijn reviews hebben ook wat vertraging opgelopen. Ik was uit een helikopter gesprongen boven de Alpen, maar toen ik naar beneden ging skiën verloor ik een ski en toen veroorzaakte ik een lawine, die moest ik toen opruimen en het was heel fucking veel sneeuw... Oh wacht, ik schrijf helemaal geen reviews meer. :mrgreen:

Wel Rise of the Tomb Raider gekocht van de cadeau bonnen die ik voor mijn verjaardag had gehad. Erg fijne game voor zo even tussen de retro games door. Rise of the Tomb Raider is op alle punten beter dan het vorige deel.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pffff druk, moe. Begin deze buurt, flat en alle ellende er om heen beu te worden, dus ik ga op nieuwe woning jacht, weer ingeschreven enzo. Zal wel weer een fookin lange tijd gaan duren.

@Coola no problem, neem je tijd.

@Scars ROTFLMAO!! Rise of the Tomb Raider is inderdaad een hele lekkere game :)

Nu bank hangen en wat zooi kijken tot ik weer in coma val, lange dag en weekeinde voor de boeg.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!
Serieus fookin moe, veel off en online gedaan en nog te doen. Hopelijk komt morgen mijn nieuwe modem binnen (oude heeft kuren) en mijn bestelde video kabel zo dat ik kan zien of een gekregen SEGA MegaDrive II het echt 100% goed doet :)

Voor de rest beginnen de films weer binnen te komen dus daar ga ik me de aankomende week op focussen. Druk Druk enzo.

Maar goed, nu even bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Doet de SEGA Mega Drive het goed?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars nee :( Ik heb geen idee waar het aanlig, ik krijg geen beeld (hoort wel plop geluid over de speakers als ik de console uit zet). Dit kan dus een paar dingen zijn: Console is gaar, Videokabel die brak is, de game die niet goed werkt of in mijn ogen de meest voor de hand liggende probleem: De stroom. Ik heb geen orignele voeding van de MegaDrive. Volgens tweakers kon ik de voeding van mijn PSone er op aansluiten deze is 7.5 en je hebt volgens de onderkant van de MD 10volt/sroom nodig. Moet maar eens iemand zien te vinden die een MegaDrive heeft en het even wilt testen voor me, want ik ben niet van plan nog meer geld er nu in te pompen en dat dadelijk iets anders er van gaar of kapot is. Was wel dikke teleurstelling dat het niet werkt. Wil al zolang een MD hebben. Mja.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

That sucks. Een maat van mij heeft een tijdje geleden een Mega Drive aangeschaft, ik weet nog dat hij uren bezig is geweest met de Scart kabel voordat hij hem aan de praat had. Misschien is dat het.

Gister fucking wazige avond. Vroeg in de avond vet moe, om 19:00 in slaap gevallen 20:00 weer wakker, even een paar dingetjes gedaan en om 22:00 mijn bed in en niet meer kunnen slapen to 5 uur in de ochtend beetje naar het plafond lopen staren en niet kunnen stoppen met malen. Daarna schijnbaar toch een paar uur in slaap gevallen en om 8 uur weer klaarwakker en ziekelijk hyper. Ik weet niet wat er in de lucht hangt, maar mijn hele systeem is al weken in de war. :|
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Vandaag naar Deadpool geweest en die film is echt fookin geniaal, was daar echt even aan toe. Daarna begonnen met de open beta van The Devision (aanrader) en deze game heeft alle potentie om een mega hit te worden. Zo uitgebreid en verslavend, echt niet normaal meer.

@Scars. kennis van me buiten de stad blijkt ook een SMDII te hebben, die komt eerders langs met zijn voeding en videokabel om alles uit te sluiten. Zo snel ik meer tijd hebt (diverse recensies te gaan) ga ik er nog even mee spelen en op een analoge TV bij een familie lid aansluiten, was nu getest op drie verschillende HD TV's.

Malen moet je mee uitkijken, dat heb ik ook te vaak gedaan. Sloopt je dat soort dingen.

Maar goed, nieuws droppen en als ik nog tijd heb wat bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Vikings begint weer goed. :mrgreen:

Ik kijk best wel uit naar Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny. Hoop dat het weer een filmisch juweeltje word, dus dat zal wel weer tegenvallen. :lol:

Verder studie, studie, studie, pianoles, en slapeloze nachten. Het word tijd dat de winter weer oprot. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Beetje gamen, en zoals altijd een shitload te doen. Dit weekeinde moeten er drie recensies voor de aankomende week af. Plus dat er nog het nodige ligt te wachten. Gewoon rustig aan met alles :)

Scars schreef:Vikings begint weer goed. :mrgreen:

Ik kijk best wel uit naar Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny. Hoop dat het weer een filmisch juweeltje word, dus dat zal wel weer tegenvallen. :lol:
Het origineel heb ik hier op Blu-ray liggen, ik hoop echt dat dit vervolg cool zal worden, maar ook ik vrees het ergste.

Maar goed, bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Minder lange dromerige camera shots, maar wel hele vette choreografie. Dus toch was hij wel de moeite van het kijken waard, zeker niet slecht. Ik hoop dat de originele boekenreeks de Crane Iron Pentalogy nog eens vertaald word in het Engels. Ik weet dat twee schrijvers de rechten ervan gekocht hebben maar daarna nooit iets ermee gedaan hebben.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Halve avond gegamed en Zombie Army Trilogy op Sniper Elite moeilijkheid uitgespeelt, en nog wat andere Achievements Unlockt. Deze game gaat binnenkort helemaal 100% volledig gemaxed worden met zijn punten. Had normaal eerder gebeurd, maar ik heb nog de nodige recensies te schrijven dit weekeinde. Kom verder om in het review materiaal wat uiteraard altijd goed is en mij bezig houd met het vullen van de website.

@Scars klinkt goed, hopelijk kan ik die nog eens scoren voor een recensie :)
Plaats reactie