Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

TE epic om niet te delen. :lol:



@RDJ134, Ik heb vandaag ontdekt hoe je filmpjes en/of audio kunt rippen van JoeToep. Erg handig scheelt mij een hoop instellingen bij Cubase als ik samples zoek. Copy je JoeToep link en ga dan naar www.http://keepvid.com/ doe daar paste en hopla downloaden die zooi. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Druk druk zoals altijd.

@Scars tnx voor de tip, heel erg handige link en ik heb trouwens tijdelijk Netflix van iemand gehad, dus ik kan die hidden dingie crougin beesten boel binnenkort checken :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Die Lost Memories 2.0 short was gru-we-lijk vet!!!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars :) Heerlijk dat soort korte films.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Totaal verslaafd aan Tom Clancy's: The Division.

Maar goed nu bank hangen enzo.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Nacht!!!

Ik was aan het sparen voor een goede camera. Gaat mijn telefoon kapot... Nou maar uit noodzaak een telefoon gekocht, maar wel één die de beste camera heeft. De LG G4.



Ik heb uiteraard niet die met dat homo leer, maar gewoon met een grijze achterkant van kunststof. Ik moet zeggen, die camera is UBER en dat ding zelf is gewoon een minicomputer. 32 Gig standaard en ik heb er maar meteen een extra 64 Gig van Kingston bij gepleurd.

En helemaal verslaafd geraakt aan Fallout Shelter. :lol: :lol: :lol:

@RDJ134, meer van die sci-fi shorts graag! :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wederom uren en uren The Division zitten spelen, echt niet normaal hoe verslavend die game is.

@Scars nice phone :D Als ik meer shorts tegen kom drop ik ze gelijk op de front page, vind die persoonlijk ook altijd erg nice om te kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

@RDJ als het een beetje mee zit kan je aanstaande vrijdag de review van Ash vs Evil Dead verwachten.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola mocht gvd wel eens tijd worden ;) JK ben al blij dat je het geschreven hebt voor me.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Die Whitedogg, Dope D.O.D. en al die andere wazige figuren track die je net gepost hebt op de FP is GRU-WE-LIJK!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars tnx. Zeker een hele brute track, het is gewoon een underground allstars team :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

@RDJ de review laat nog effe opzich wachten. Moeten hem nog effe een beetje tweaken, ben er nu nog niet tevreden mee.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Al drie dagen zo ziek als een hond, echt slopende. Maar goed.

@Coola neem je tijd :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Heads up: Microsoft is weer aan het sneaken. Ik had de Windows 10 upgrade die als optional update stond, verborgen en uit gezet. Maanden geleden al, want ik moet die zooi niet. Vanochtend was hij ineens niet meer hidden en stond hij als recommended "belangrijke" update er tussen. Was ik bijna de pineut. Meteen weer uitgezet en hidden dingie gedaan. Maar nu telkens weer die nazi Windows 10 popups als ik mijn pc start.

Verder Deadpool gezien, had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Maar goed, toch vermakelijk.

Hoe is het hier verder?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Druk Druk druk met reviews, en slaap slecht omdat mijn buur kinderen bijna dagelijks als ik lig te slapen met een fookin tering stepje over de gallerij racen voor vijf minuten lang met een onwijze tyfus herrie. Of te wel ik slaap tussen de 4 en 5 uur per nacht op het ogenblik en zwaar geirriteerd.

@Scars: Ja windows 10 is sneaks shit, ze blijven proberen het er door heen te laten glippen, Die popups kan je uitzetten, heb even geen link bij de hand en moet nog poepen, dus moet je even naar Lifehacker.com gaan search op windows 10 doen komt het er vanzelf uit met de opties om het uit te zetten en meer van dat sooort tweaks.

Mijn Windows 10 is dood, werkte eerst echt als een trein, was er zelfs tevreden over. Tot dat één update het hele OS verneukte. Hoge CPU, GPU, RAM en SSD gebruik waardoor heel mijn laptop oververhit raakt en vast loopt. Eind deze maand als de nieuwe Linux Ubuntu (ik dual boot w10 en linux op mijn laptop) uitkomt gelijk schone install geven. Echt zo fucked up aangezien ik windows 10 nog had voor een artikel (van twee) die ik al heel erg lang wilde schrijven en al mee bezig was met voorbereiden en als sponsors van HW voor benaderd had en dat is dus nu ook op een laag pitje gekomen.

Deadpool ging al mijn verwachtingen zelfs voorbij, echt een briljante film. Zat echt een beetje in een dipje/burnout pas geleden en ben toen ouderwets naar de bios gegaan en daar Deadpool gezien en dat was echt de bootst die ik weer even nodig had :) Eigenlijk een blowjob en een moshpit, maar bij gebek aan die twee was deadpool ook prima afleiding.

Maar goed, schijten en bank hangen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Speciaal voor onze Coola, die de bandopvang ervoor regelde. Kleine meisjes worden groot kerel (nu 25 zoiets denk ik) en lekker ook! :mrgreen:



Niet dat ik de muziek slecht vind, maar ik heb helemaal niets meer met die zogenaamde "nieuwe" soul ontdekkingen (lees: wiel opnieuw uitgevonden omdat Amy Winehouse). De gitarist en de toetsenist wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar de rest van de band staat erbij alsof ze staan te wachten tot de Rohypnol bij Elsa inslaat. Goede muzikanten verder, maar een zak aardappelen heeft meer podium uitstraling. Beter hadden ze gewoon een buitenwandeling video gedaan met alleen Elsa er in. :lol: :lol: :lol:

Maar toch Elsa, nomnomnom!!! :mrgreen:



Dit raakte me meer.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Elsa is sexy en ze kan ook nog eens goed zingen. Win win situation :mrgreen:.

Ze is nu nog 24 in in september word ze 25 ( dus je zit er niet ver naast) volgens dr Facebook ( yup heb dr nog steeds op Facebook :mrgreen: )

@RDJ review komt er aan ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Fookin koppijn al de hele dag, zo erg dat ik vanavond ben gaan liggen en in slaap gevallen en toen ik wakker werd weer keiharde koppijn. Reden waarom ik bijna niks gedaan hebt vandaag. Maar goed.

@Coola: mooi :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!
Eindelijk na meer dan een maand Tom Clancy's: The Division 100% gemaxed en 1000gs in de pocket :D Nu kan ik eindelijk weer eens wat anders doen dan die game uithoeren tot de max. Realiteit zal zijn dat ik nog dagelijks het zal spelen, want: gear en geld.

Maar goed, wat nieuws in de timer mikken en dan bank hangen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!

@RDJ

Ik heb de review van Ash vs Evil Dead verstuurd.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe, heel erg moe.

@Coola zag het, lees het morgen even door en dan laat ik het je weten.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Zo effe een aflevering van Star trek deep Space 9 kijken en daarna slaap poging doen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

@RDJ is m'n mail nu wel goed ontvangen?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

SSDD

@Coola ja is nu wel goed door gekomen, recensie staat op mijn bureau blad en zal er straks nog naar kijken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Wat een dag, Nintendo DS voor 5 euro gekocht, waren er 3 tot een oostblokker er twee onder mijn handen weg graaide. Twee R4 (ik krijg er één niet werkende) en een N5 flashcard voor 2 euro gekocht. Infamous 2 en Uncharted 3 en FIFA Street voor de GameCube en *trommel geroffel* Super Mario AllStars voor de SNES voor 10 euro. Dus voor iets meer dan twintig euro een mooie buit mee naar huis genomen :D

@Coola: Recensie is goed gekeurd, ik stuur hem vannacht of morgen door naar Radical voor na te kijken en de puntjes op de i te zetten. Moet nog alleen wat media er bij zoeken. Komt goed nog voor de 1e online als het goed gaat.
Plaats reactie