Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht !!!!

Zo maar effe een episode van star trek deep space 9 kijken en een video van watchgirlsplay op youtube ( I love those chicks :mrgreen: )

Goed om te horen @RDJ.

Ik ga van de week weer kijken naar into the Badlands en dan ga ik daar ook een review over te schrijven.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moe, brak SSDD alleen betrap ik mezelf er weer op dat ik tegenwoordig weer meer met het spelen van computers (configgen en vage shit draaiende te krijgen onder windows en linux) en OS/Software en ik het verdomd leuk vindt om daar problemen mee op te lossen. Iets wat ik jaren geleden ook altijd heel erg graag deed.

@Coola ik heb hem net naar Radical verstuurd, beetje geluk vandaag nog terug anders denk ik het weekeinde. Out of my hands now ;)

Into the Badlands moet ik nog steeds aan beginnen.

Maar goed, bank hangen enzo.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Woot ik zie dat m'n review online staat. Er staat btw geschreven door RDJ134 ;)

@RDJ

Into the Badlands is echt een aanrader.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola, net aangepast, ging op automatische piloot mee ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Je weet dat ik het niet heb op Steen en zijn gekanker, maar David Eerdmans, pfffffffffffffffffffffffffffffff... Doe mij dan maar liever Steen. Al dat politiek correcte gezever, daar pak ik dus echt mijn shotgun voor uit de kast. Zoals een maat van mij het altijd goed verwoord: "Links, zijn de fucking fascisten van nu!" Laat die kankerlijer lekker roepen wat hij vind, en laat het absoluut zo MIN mogelijk politiek correct zijn. En hij heeft nog gelijk ook, de hiphop scene van nu zit vol met homos.

Die linkse fascisten zijn echt helemaal doorgeslagen in hun definitie van vrijheid van meningsuiting. Iedereen mag zeggen wat hij wil maar als het niet is wat zij denken DAN MAG HET OPEENS NIET MEER, what the fuck is up with that?

Toch nog even over homos, een filmpje van Steen op Instagram... HOMO! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar hij snapt het wel.

Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Druk met dingen bezig en vandaag nieuwe game binnen gekregen voor recensie, die gaat als het goed is eind deze week live.

@Scars, heksen jacht over minder dan niks, in de bijbel staat ook genoeg homo haat en dan nog de imans (ook christelijke doen al jaren aan mee in NL) die hier homo haat prediken en dan over dit zo'n drama schoppen.. Politeke correctheid is gewoon erg door geslagen in de wereld.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, Preacher is begonnen!!! (Ik denk ik meld het maar even want ik zie er niets over op de FP) Are you slacking old man? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Scars LOL ik wist het wel was het alleen vergeten (IK BEN NIET DEMENT!!) in de timer te mikken vannacht, zag het vanmorgen pas. Staat online, en er komt zo nog een comic book origins video van online. Ik ben echt benieuwd naar de serie, de comics waren serieus fookin a.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Hehehe!!! :lol: Denk dat ik wacht met kijken tot er een aflevering of zes online staan, zodat ik zeker weet als het vet is, dat ik meteen een zooi achter mekaar kan kijken. Penny Dreadful is ook weer begonnen en dat is ook weer fucking A, vet spijt dat ik dat al ben gaan kijken. Dat wachten op een volgende episode is echt tergend. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

SSDD hier.

@Scars: ik ga zo Preacher kijken, ik ben echt benieuwd er na. Penny Dreadful moet ik nog helemaal aan beginnen, sterker ik loop ook nog één seizoen Game of Thrones achter. Te druk met andere series, website, gamen en iets wat een zinloos bestaan heet. :(

Coola is trouwens nog opvallend stil, weet niet of ik me zorgen moet maken voor die dadelijk is opgegeten door zijn eigen anachonda of een ander vaag beest. :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, geen idee waar die is. Ik las wel dat een gast in Zeeland een hele moskee had bekeerd tot salami met behulp van een katana. :lol: :lol: :lol:

Anyway, Witcher 3: Wild Hunt gekocht voor de halve prijs op Steam, meteen de season pass erbij genomen. Shit is FUCKING goed en dan bedoel ik ook ECHT goed!

Hoe is Preacher?

Btw, Boyz II Men parodie shizzle op de FP..... FU! :mrgreen: (Vind je het gek dat Coola A.W.A.L. is, lol.)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht !!!!!!!

Ben nog steeds aanwezig, heb alleen weinig te melden ;). Ben sowieso druk ( maar op m'n gemakie ) bezig met m'n review over into the Badlands. :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Na een behoorlijke shitty week hebben mijn Xbox Live maten me vanavond weer een beetje opgebeurd door The Division te spelen en me dikke high end gear te geven :D

@Scars: The Witcher is echt fooking, die game moet ik echt nog eens een keer kopen, hoor er alleen maar goede dingen over.

Blij dat de Box II Men je beviel, alle dans pasjes mee gedaan?? :P

Preacher is echt fookin a, die serie is echt veel leuker dan ik verwachte. Lekker grof ook.

@Coola: je leeft nog!! En dank je alvast voor het werken aan de recensie.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:@Scars: Blij dat de Box II Men je beviel, alle dans pasjes mee gedaan?? :P
LMFAO!!! :lol: Ja man all die ille chill skills van vroeger kwamen terug. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Heb al weer een Witcher 3 pauze ingelast. Met de laatste dlc de 31e, komt er ook een huge patch met shitload aan nieuwe opties om in te stellen voor in het begin. Dus dan ga ik toch weer overnieuw beginnen voor die 100% game experience.

Moet wel eerlijk zeggen dat deze game echt grensverleggend is binnen het RPG genre. Ik zeg het niet graag, maar tien keer beter dan Skyrim is nog licht uitgedrukt. Tot ik weer zin krijg in Fallout 4 ga ik deze game grijs spelen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

OMFG die oude moves :)

Witcher lijkt me echt cool, alleen ook heel erg verslavend. Zag dat hij 29 euro is. Misschien pak ik hem over een paar weken op.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Dead By Daylight komt over 12 dagen uit. Ik vind het concept echt fantastisch maar persoonlijk denk ik als ze niet met een helboel dlc ervoor komen in de vorm van maps en nieuwe perks, dat het echt heel erg snel gaat vervelen.

Wou het toch even doorgeven voor onze Coola. :mrgreen:

Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pff moeilijke periode in mijn leven op het ogenblik en de reden waarom ik even geen volle 100% voor Eigenwereld.nl bezig bent, maar de show must go on.

Gisteren even gezellig een dagje gerelaxed bij een vriendin in Rotterdam, haar laptop geinstaleerd en kreeg The Witcher 3 van haar cadeau. Een game die ik al heel erg lang en graag wilde hebben :)

Vandaag gaat of een hele grote klote dag worden, of een klote dag is die mee valt. Persoonlijk hoop ik op het laatste. Het leven kan soms raar lopen in een hele korte tijd.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, hoe gaat het man, alweer een beetje rust kunnen vinden?

Ik verveelde me de kolere vandaag, dus heb mijn taartbak skills maar eens gelevel upped. :mrgreen:

Afbeelding

CHOCOLA, je weet zelf!!! :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Het moet maar, rust vinden doe ik redelijk. Reden waarom ik dit jaar ook geen E3 rant gaat houden op Twitter tot dat ze me account voor spam blocken. Beetje alles over mij heen aan het laten komen.

Kijk hem bakken dan :D Ziet er niet eens zo heel erg slecht uit. Je weet chicks diggen dat.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

De E3 is officieel begonnen en ik irriteer me alweer dood aan de geforceerde presentatie, de buzzwoordjes en totaal niet leuk zijnde humor. Heb ook besloten om de E3 niet live via twitter te doen dit jaar, en zelfs niet op full speed er mee te gaan. Want ik voel me nog steeds ongelofelijk kut en heb ook nog de nodige shit aan me kop. uiteraard pak ik wel de grote nieuwtjes er uit ;)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag Legend gekeken voor een recensie, die als het goed is nog dit weekeinde live gaat.

Begonnen aan The Witcher 3, deze heb ik van een vriendin gekregen omdat ik atm door een vrij moeilijke tijd heen ga en wel wat afleiding kan gebruiken en dit is echt super. Kleine drie uur er op zitten nu en echt hooked :)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars fookin hell wat is The Witcher 3 een mijlpaal van een game. Het speelt heerlijk en ik kan gewoon niet stoppen met spelen en moet mezelf echt dwingen andere dingen te doen :) Speel een hoop side quests steeds voor ik verder ga met een main, want wil zoveel mogelijk XP, Armor en Wapens pakken voor ik de strijd in gaat. Liep net met levenl 5 (bijna 6) een grot in met level 18 monsters en toen moest ik echt rennen voor mijn leven. Zo snel ik met het verhaal klaar ben (denk dat dit nog wel even gaat duren) ik gelijk de addons ga kopen en door spelen.

Het paardrijden en zeilen in een bootje zijn erg Zen momentjes, kom er bijna mee tot rust. Sinds GTA V niet meer zo genoten van een open wereld game.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, Told you so! :lol: Ik heb precies hetzelfde, af en toe betrap ik mezelf er ook op dat ik al een uur alleen maar aan het rondwandelen ben en aan het genieten van de omgeving en de uitzichten. :mrgreen: Soms doe ik nog geeneens sidequests en ben ik de hele dag ingredienten aan het verzamelen.

Vergeet niet dat er ook een lading gratis dlc is hè, die kun je zo erbij pleuren.

The Witcher 3: Wild Hunt - Temerian Armor Set
The Witcher 3: Wild Hunt - Beard and Hairstyle Set
The Witcher 3: Wild Hunt - Alternative Look for Yennefer
The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest 'Contract: Missing Miners'
The Witcher 3: Wild Hunt - Nilfgaardian Armor Set
The Witcher 3: Wild Hunt - Elite Crossbow Set
The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest 'Fool's Gold'
The Witcher 3: Wild Hunt - 'Ballad Heroes' Neutral Gwent Card Set
The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest: 'Scavenger Hunt: Wolf School Gear'
The Witcher 3: Wild Hunt - Alternative Look for Triss
The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest 'Contract: Skellige's Most Wanted'
The Witcher 3: Wild Hunt - Skellige Armor Set
The Witcher 3: Wild Hunt - Alternative Look for Ciri
The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest 'Where the Cat and Wolf Play...'
The Witcher 3: Wild Hunt - New Finisher Animations
The Witcher 3: Wild Hunt - NEW GAME +

Allemaal gratis. :mrgreen:

Skyrim Remaster DIKKE LUL, Witcher 3 dat is de shit!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zootopia gezien, recensie volgende week online, leuke film.

@Scars die DLC moet als het goed is al er bij zitten, zal morgen even voor de zekerheid loeren. Want die armor heb ik niet in mijn inventory gehad.

Freaking love deze game, als ik er een recensie van gedaan had was het een 9/9 geweest. Heel misschien als het dadelijk stiller wordt met recensies ik het als nog schrijf. Dit was een cadeau van een vriendin en niet van een PR/developer.

Wat ik ook heel cool vind zijn de weersomstandigheden die steeds veranderen en die storm winden razen echt alle kanten op met het geluid. Oja en gisteren BOOBIES GEZIEN!! van die heks chick die achter die ELF aangaat. Daar ben ik met mijn mainquest nu, en dat zal wel vrij in het begin zijn. Ik geniet echt van elke minuut met deze titel en dat gebeurd niet snel.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

nacht!!!!

Nog effe wat star trek Voyager kijken en dan proberen te slapen.

@RDJ als het goed is heb je gister nacht een mailtje gekregen met m'n review van into the Badlands.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie