Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Coola Twilight zone is fookin a, staat tegenwoordig toch allemaal op Netflix??

Die 80's versie is vet, The Shadow Man epsiode is creepy as fook ik heb die Hatman (google er maar op) twee keer in mijn leven gezien, serieus angstaanjagende ervaring. Fuc Fact hier is dat ik die aflevering had op genomenen deze doodleuk keek zonder te weten waar het over ging en ik een fookin hart stilstand kreeg.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola ik ga kompleet stuk om die laatste FB post van je. Ik vind dat @RDJ134 er ook maar eens aan moet geloven, al is het alleen maar om de giggles tussen ons drie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Man man, ik zit ook van dat soort trol shit te posten, maar dan over de gele hesjes of beter gezegd de EU :mrgreen:

Haha epische lol factor!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Lig nog dubbel :lol: :lol: :lol:

Vergat helemaal te plaatsen waarvoor ik kwam, stukje nostalgie voor RDJ134 :) https://www.vpro.nl/speel~WO_VPRO_04208 ... lgjJZY6M7E

En ben volledig deze game ingezogen (gebaseerd op de serie met Starbuck als kutje). Mega goede game. :mrgreen: https://store.steampowered.com/app/5446 ... _Deadlock/

Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht !!!!!

@RDJ, ik zou het eerlijk gezegd niet weten of het op Netflix staat. Want ik kijk het via Kodi. Het is trouwens de originele serie die ik kijk. De jaren 80 versie ga ik ook nog kijken.

@Scars, zodra ik zulke dingen zie en lees dan gaat er bij mij een schakelaar om en dan moet ik gewoon droog en provocerend reageren ( moet je na gaan ik heb het milder gemaakt dan wat ik in eerste instantie had ingetypt want in plaats van nekschot stond er vroeger hadden we treinen voor dit soort mensen. Mja Facebook heeft lange teentjes dus dan maar de wat mildere versie :lol: )

Zo had ik paar jaar geleden ook iemand die kritiek op mijn filmpje waar ik mijn schorpioen een baby muisje te eten geef.

Dude zei " your a fuckin sadist and animal killer"

Waarop ik zei " circle of life " drops mic
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

.@NACH!!!

Zo beetje nieuws posten, beetje gamen en brak zijn. Je weet het.

@Scars ja die tijd kan ik me goed herinneren, je had de bom die ging vallen de russen die zouden komen en zure regen in een klimaat van iedereen werkeloos. Mooie tijden waren dat en voor veel moeilijk voor te stellen dat mensen zo over straat gingen.

FB haat ik echt diep, ik boot zo nu en dan op vanaf USB stick omdat ik de FB spyware niet in mijn systemen wil hebben en binnen 2 min ben ik al geirriteerd aan de hele site en OD aan nutteloze opties hehehe Wel fun met jou en Coola als ik het zo leest.

@Coola, aaah ok Twilight Zone is echt awesome, het is altijd weer anders en vaak erg interessant.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Merry Bitchmas @RDJ134 @Radical @Coola

Afbeelding

Lekkah gamen!

Latahs.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars dank ja man, en (Coola als je nog leeft ook) fijne feest dagen enzo.

Straks online met call of duty n00bs en dronken sukkel rapen en ranken, kerst tradtitie die ik vorig jaar heb moeten missen. Gaat ook op met oud en nieuwe altijd easy targets online :D (ja zo laag ben ik)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars dank ja man, en (Coola als je nog leeft ook) fijne feest dagen enzo.

Straks online met call of duty n00bs en dronken sukkel rapen en ranken, kerst tradtitie die ik vorig jaar heb moeten missen. Gaat ook op met oud en nieuwe altijd easy targets online :D (ja zo laag ben ik)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Ik weet het ik ben late to the party, maar jullie ook nog fijne feestdagen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Coola np beter laat dan nooit, of zoals ik soms zeg: Ik schitterde door afwezigheid ;)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Beetje rustig aan hier, net Coco eindelijk gezien en damn wat een leuke film. Ik heb me lijst klaar gezet met de films die ik asap wil in halen en dat betekend de aankomende tijd 1 tot 2 films per nacht kijken. :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Die interactieve Black Mirror aflevering slaat nergens op, mag hopen dat ze dat niet vaker gaan doen. Als ik wil klikken koop ik wel een oude CD-i speler. Iedereen in rep en roer, kut toch op met die zooi.

Deze is wel gruwelijk: Bad Times at the El Royale https://www.imdb.com/title/tt6628394/
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Zoals ik eerder zei ben ik begonnen aan het inhalen van de films die ik achter loop, gisteren Moana gezien en dat was een kut film. Net Incredibles 2.. mwah was ok.

@Scars je bent niet de enige die de aflevering niks vind, lees veel boze mensen die het ook niks vinden, inderdaad het CDI idee,

Die Bad Time at the El Royale staat op de lijst, duurt nog wel even voor ik die zie. Maar komt er aan.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Happy New year oudjes :mrgreen: :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Happy new year iedereen :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!!!!

Zo nog even één aflevering van the twillight zone en dragon Ball Z kijken en daarna proberen te slapen.

Ohja heb weer nieuwe tattoo.

Afbeelding
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Eerlijk gezegd dood en dood moe, maar show must go on.

@coola dat zieter weer nice uit :) Welke Twilight Zone zit je?? Bedoel de zwart wit/80's of de 2k versie.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Thanks. En ik zit nu bij aflevering 25 van seizoen 2 van de originele Twilight Zone
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik heb Altered Carbon af en ik moet zeggen dat deze serie toch echt het beste van alle dystopische werelden had. Tien afleveringen gruwelijk zitten te genieten en het had een zeer verzadigend gesloten einde. Deze serie krijgt van mij een dikke negen plus en ik ga de boeken reeks ook bestellen.

Ik heb zo mijn twijfels of een seizoen twee dit kan toppen en aangezien het behoorlijk af was is de enige reden dat er een seizoen twee komt (met een gedeeltelijk andere cast ook nog) gierigheid voor meer geld. Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik seizoen twee ga overslaan.

Want ik doe niet aan supporten van melkkoeien. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Vandaag te horen gekregen dat ik 4 X360 games krijg voor de collectie, Roti gegeten en de hele avond Battlefield V zitten spelen. Kan niet zeggen dat het een rot dag was vandaag.

@Coola Dan heb je nog aardig wat voor de boeg, enjoy want zitten meesterwerken tussen.

@Scars die serie moet ik nog steeds checken, lijkt me echt heel erg vet. Mja, tijd en zoveel series (moet nog hele seizoenen van sommige inhalen) grrr.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Heb Fallout: New Vegas vandaag afgestoft en overhauled met de Fallout: New California mod en er een compleet nieuwe game van gemaakt. De campaign is op zekers de moeite waard. https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/45138/ (Voor de graphics hoef je het niet te doen want zelfs met tonnen aan graphics en enhancements mods is het nog foei lelijk). :lol:

Ook nog..... DC's Titans is sinds vandaag up op Netflix als nieuwe Original en het is gruwelijk. :)

@Coola, heb je gezien waar ik eind januari les in ga krijgen bij de kung fu? That's right... Über fucking klassiek Chinees zwaardvechten. Een droom die uit komt.

Ben binnenkort jarig, dus onze ouwuh (ouwere dan mij) pik die @RDJ134 heet zal binnenkort ook wel jarig zijn. Bij deze mijn jaarlijkse reminder voor hoe grijs we worden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Latahs!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Hele dag niks gedaan, alleen Battlefield V zitten spelen :)

@Scars die DC TItans lijkt me inderdaad heel erg vet.

Hehehe mijn verjaardag ben je nog altijd niet vergeten he'

Ik heb zo juist een heel tof artikel online gezet, denk dat jullie het ook wel wat vinden.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, zeker goed artikel, mega interressant.

Ideetje, laat Radical even kijken naar de coding, want als ik artikelen deel krijg ik in de link gewoon het standaard verhaaltje van je homepage en het zou mooi zijn als er in de link naar bijvoorbeeld Facebook ook meteen een thumb en een klein stukje over het artikel staat.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

.@scars dank je, ik zal het door geven aan Radical. Automatische Facbook feed wil voor een vage reden niet meer :(
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Nacht Topic

Bericht door Radical »

Zal er in duiken :)

Tnx!
Plaats reactie