Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

ja geen wonder anders worden ze in mekaar geslagen door de LGC of DE LG XD (little gay club)
Afbeelding
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

ns was afgesloten.
dus ik zeg tegen mevrouw de wout hoe kom ik nu naar huis
ja ga maar door :D
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
spartic_SA
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 23:35

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door spartic_SA »

ach kut man, nederland heeft voor de derde keer een wk niet kunnen winnen. Kut spanje.

En kut robbe met zijn rotkop, 2 kansen heeft die verknalt. Rotkop.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door woutersuper »

ahman gewoon een kutscheids ja robben heeft zijn kansen ook wel weer zien te verneuken maar die kutkerel die al 200x een gele kaart had moeten hebben die MAG gewoon niet scoren. gvd wat een kutzooi helemaal als in die aanval gewoon buitenspel zit!

verder spanje speelde wel beter dan nederland maar die aanval mocht gewoon niet!
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Spanje heeft verdiend gewonnen. Ik kan niet slapen nu.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Even voor de duidelijkheid, de goal van Spanje was geen buitenspel. De assist niet, en de voorzet die er aan vooraf ging ook niet.

(kijk de analyse met van Gaal en Mulder)
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

zijn we nu GVD voor een of ander schijtland?
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Nee natuurlijk niet. Ik zeg alleen maar dat er geen buitenspel was bij het doelpunt omdat het niet zo was. Dat heeft niets te maken met voor welk land ik ben. Tuurlijk vind ik het kut dat NL heeft verloren en tuurlijk vond ik de scheids een kale relnicht. Maar dat neemt niet weg dat het geen buitenspel was.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Inderdaad, maar dat was de eerste keer ook wel te zien toch? Het is begrijpelijk dat er naar excuses worden gezocht, maar dat is nou niet het moment om eruit te pakken. Ik vond de scheidsrechter ool niet sterk, maar ik vond hem niet echt partijdig. Robben had rood kunnen hebben, De Jong had rood moeten hebben en Heitinga's kaarten waren dan wel weer raar en in het nadeel van Nederland. De beste ploeg heeft toch wel gewonnen als we eerlijk zijn. Nederland heeft maar één 100% kans gehad die Robben had moeten maken.

Moet wel zeggen dat ik Spanje erg irritant vond met steeds schwalbes maken en klagen bij de scheidsrechter. Maar het heeft wel gewerkt, dus het is ook wel slim geweest.
Afbeelding Afbeelding
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

Jongens, dit vind ik er van


Afbeelding
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

spartic_SA schreef:ach kut man, nederland heeft voor de derde keer een wk niet kunnen winnen. Kut spanje.

En kut robbe met zijn rotkop, 2 kansen heeft die verknalt. Rotkop.
Dus jij beweert nu dat Robben , die Nederland zo ver heeft gebracht , en onder druk stond van meer dan 750 miljoen mensen die naar hem zaten te kijken kut is omdat de keeper hem net op het randje tegen houd ? Klaag dan over Van Persie.
Die heeft pas niks toegevoegd. Ik had Van Persie eruit gehaald voor Elia en Kuyt lekker laten staan.
Verder , wat een ongelofelijke faal van de scheidsrechter. Dit moet toch wel een dieptepunt in zijn carrière zijn ?
En die kut Alonso die de hele tijd de grond op zocht. 1ste kaart voor John had geen geel hoeven te zijn maar een stevige waarschuwing en de 2de ' overtreding' was niet eens een overtreding. Die kerel heeft echt poep in z'n ogen.
Ook bij die vrije trap van Sneijder waar de bal duidelijk het muurtje raakt... Puyol die Robben even goed uit balans brengt.

En dan lees ik bij al die comments van CNN nieuws berichten etc. dat ze Nederlanders duikers vinden. Nou als je die Spanjaarden ziet zouden ze zo mee kunnen doen aan het olympische zwemmen.
Spanje speelde wel wat beter , maar toch denk ik dat Nederland had kunnen winnen zonder zo'n bezopen arbitrage.
Dan wel in de penalty fasen.

En die ninja flying kick van De Jong ?! WTF was dat voor een actie ?
Het doel van Braafheid snapte ik ook niet helemaal ? Die 'kopbaal' richting Stekelenburg was trouwens echt grappig. Van Bommel was wederom weer ongelofelijk boers bezig met z'n tackles wat ik eigenlijk bijna komisch vindt.

Ode aan Bert Van Maarwijk die buiten alle verwachtingen om het Nederlands Elftal zo ver heeft kunnen brengen en ongelofelijk hoe rustig en hoe normaal die man blijft. Ik hoop in ieder geval dat hij ook het EK 2010 gaat doen.
Spanje zijn trouwens ongelofelijk slechte winnaars... In 2008 bij EK finale tegen Duitsland liepen ze in een polonaise zingend achter een Duitser langs die werd geïnterviewd , en vandaag bij het interview van Mathijssen stonden die mongolen weer te zingen en te schreeuwen vlak bij.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1DCe8rIi2Rk[/youtube]

Kansloze actie...


Ik heb de wedstrijd trouwens vanuit het zwembad gekeken zittend in zo'n drijfband met bodem :D. Super chill...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Moggel!

Jeeeeeeeeeeeeujjj!!! Voetbal is voorbij!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

hehe werd eens tijd maar nederland heeft verloren

en de enige man die daar de schuldige van is is robben want de scheids heeft altijd gelijk
en robben kan het niet en moet weg
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Alles klopte gewoon niet. Laten we eerst eens beginnen met de scheidsrechter. 9 gele kaarten voor Nederland en 3 voor Spanje. Ongelofelijk, vooral als je bedenkt dat het ook nog eens zeer onterechte kaarten waren. Je kon gewoon zien wij de scheidsrechter niet mee hadden, eerder tegen. Maar dan heb je ook nog elke Spanjaard die voor ieder duwtje zich laten vallen en huilen voor een kaart. Met zo'n spel verdien je het niet om te winnen. Die scheidsrechter kon makkelijk geel geven voor die tientallen schwalbes van de Spanjaarden. Ook had hij moeten fluiten voor een overtreding van Puyol op Robben. Of die 2 man die Elia voor het 16 meter gebied tegenhielden.

Als het aan mij lag, had Iniesta rood gekregen. Wat een klootzak. Laat zich eerst lekker vallen, krijgt geen vrije trap en schopt van Bommel nog eens even na. Dat had geel moeten zijn. Daarna laat hij zich ook gewoon nog tien keer overduidelijk vallen terwijl er gewoon NIKS aan de hand was. Door hem krijgt dan Heitinga dan ook nog eens zijn tweede gele kaart, terwijl er niks aan de hand was. Voor al dat vallen en kaarten aansmeren had ik hem nog een gele kaart gegeven en daarmee dus rood.

Dan nog de goal. Als eerste was het overduidelijk een hoekschop, omdat de vrije trap van richting werd veranderd. Uit de doeltrap die werd gegeven is dus mooi het Spaanse doelpunt uit voortgekomen. Als wij die hoekschop hadden gekregen, hadden wij misschien nog een mooie kans kunnen hebben maar ook de bal uit het bezit van Spanje kunnen houden. Kijk hier vanaf 01.22.22. Dan zie je rond 01.23.30 ook nog een overtreding op Elia.

Ongelofelijk...
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Rick-Bellic schreef:Alles klopte gewoon niet. Laten we eerst eens beginnen met de scheidsrechter. 9 gele kaarten voor Nederland en 3 voor Spanje. Ongelofelijk, vooral als je bedenkt dat het ook nog eens zeer onterechte kaarten waren. Je kon gewoon zien wij de scheidsrechter niet mee hadden, eerder tegen. Maar dan heb je ook nog elke Spanjaard die voor ieder duwtje zich laten vallen en huilen voor een kaart. Met zo'n spel verdien je het niet om te winnen. Die scheidsrechter kon makkelijk geel geven voor die tientallen schwalbes van de Spanjaarden. Ook had hij moeten fluiten voor een overtreding van Puyol op Robben. Of die 2 man die Elia voor het 16 meter gebied tegenhielden.

Als het aan mij lag, had Iniesta rood gekregen. Wat een klootzak. Laat zich eerst lekker vallen, krijgt geen vrije trap en schopt van Bommel nog eens even na. Dat had geel moeten zijn. Daarna laat hij zich ook gewoon nog tien keer overduidelijk vallen terwijl er gewoon NIKS aan de hand was. Door hem krijgt dan Heitinga dan ook nog eens zijn tweede gele kaart, terwijl er niks aan de hand was. Voor al dat vallen en kaarten aansmeren had ik hem nog een gele kaart gegeven en daarmee dus rood.

Dan nog de goal. Als eerste was het overduidelijk een hoekschop, omdat de vrije trap van richting werd veranderd. Uit de doeltrap die werd gegeven is dus mooi het Spaanse doelpunt uit voortgekomen. Als wij die hoekschop hadden gekregen, hadden wij misschien nog een mooie kans kunnen hebben maar ook de bal uit het bezit van Spanje kunnen houden. Kijk hier vanaf 01.22.22. Dan zie je rond 01.23.30 ook nog een overtreding op Elia.

Ongelofelijk...
Dat is idd goed samengevat. Ben het helemaal met je eens.
baxic schreef:en de enige man die daar de schuldige van is is robben want de scheids heeft altijd gelijk
en robben kan het niet en moet weg
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Je kan het beter zien dat Robben de enige is die ook maar gevaarlijk was aan Nederlandse zijde. De enige gevaarlijke momenten kwamen van Robben, dus moet hij niet weg. Ook al scoor je niet, dan is dat nog steeds heel erg belangrijk.
Er zijn genoeg andere spelers die totaal niet aan niveau kwamen van de vorige wedstrijden (Sneijder, van Bommel, van der Wiel, van Persie, etc.).
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Eyesight »

baxic schreef:hehe werd eens tijd maar nederland heeft verloren

en de enige man die daar de schuldige van is is robben want de scheids heeft altijd gelijk
en robben kan het niet en moet weg
ongelofelijk simpel en onnozel figuur, ik weet zeker dat jij net zo hard zat te hopen als iedereen dat robben zou herstellen van zijn blessure!

kneus
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

baxic schreef:hehe werd eens tijd maar nederland heeft verloren

en de enige man die daar de schuldige van is is robben want de scheids heeft altijd gelijk
en robben kan het niet en moet weg
Gast hou jij mond maar over voetbal want zo te horen heb je der geen balle verstand van.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

XD rofl stelletje zeikers
robben moest een wipje over die keeper maken en dan waren we kampioen en dan ga jij me vertellen dat ik zeik
ik weet ook niet veel van voetbal.
maar als de keeper daar op de grond ligt en robben heeft de bal dan lijkt het mij toch duidelijk wat te doen he ofniet dan.

maar nouja ga maar lekker huilen ofzo
het is jammer klaar gaat nou niet dom op mij zitte hate
Afbeelding
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

Wie is Robben dan nu weer?
Spoiler: show
Grapje
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

maar de scheids was zoals robben al zei
een schande hij zou normaal ook zo fluiten heb ik gehoord maar dit kan je niet maken in een finale
Afbeelding
spartic_SA
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 23:35

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door spartic_SA »

ja jonk, robben kon gewoon scoren gast. De keeper lag op de grond, robben had kans om te scoren gaat die nog door rennen. Gast met een rotkop.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Nederland heeft kut gespeeld, Spanje gewonnen. That´s life.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Nederland heeft niet kut gespeeld. Het is lastig om er vol op in te gaan als er in de eerste 20 minuten al meerdere gele kaarten worden uitgedeeld en je moet oppassen dat je een Spanjaard geen klein tikje geeft omdat je dan al kunt rekenen op een kaart.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Gelukkig zijn we er weer 4 jaar vanaf. :lol:
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

2 jaar, want we winnen het EK wél. Ik ben wel benieuwd naar het volgende WK. Spelers zoals Robben, Sneijder en v/d Vaart zijn dan toch alweer wat ouder. Hopen op wat nieuwe jonge talenten.
Plaats reactie