Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Net terug van GK Live. Wel vette games maar uiteindelijk viel het me toch een beetje tegen. AC: Brotherhood presentatie was te kort en hetzelfde wat al op de E3 werd getoond. De vraag die ik had werd al gesteld door Skate...(darn :P ). Homefront viel me tegen. Vanquish ziet er tof uit. Fifa en F1 zien er wel goed uit maar heb ik niet veel mee. En wat Mafia 2 daar deed, terwijl deze al uit was...

Hij zag er dan wel goed uit. Mocht hij over een half jaartje wat goedkoper zijn pik ik hem nog wel op. Metroid ook nog even gespeeld en gezien. Susanne van Nintendo sucks at that game. Maar om te spelen was wel tof. Ze hadden ook nog een 3d televisie met brilletjes daar staan(dat was van de must see self). Niet erg indrukwekkend. Was het al een beetje beu na een paar minuten.

Jan was voor mij ook de beste. Samen met Steven. JJ kan wel leuk praten maar niet over mijn genre games. Jelle vind ik wel tof en Martin heb ik niet echt een mening over. Ruben kan je nauwelijks meer meerekenen als GK en Melle heeft ook wel zijn momenten.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ook al heb ik een tijdje geleden een aanvaring (ook Dennis Mons die dag) met meneer Meijroos gehad, ik ben nog wel altijd van mening dat hij niet alleen fookin arogant (collega journalisten noemen het niet voor niks het JMS aka Jan Meijroos Syndrome als iemand uit de hoogte doet) is maar wel zeker iemand die ik heel serieus neem als het op reviews en game kennis aankomt. Rest van GK vullen elkaar altijd wel nice aan met vooral Boris als de komische noot. Persoonlijk ben ik van mening dan hun reviews meerdendeel door een sponser of uitgever bepaald worden. Zoals iemand anders net ook al zei, een game is vet dope en tof en een paar weken later is het een kut spel bla bla bla. Dat is geen mening hebben, ik bedoel als ik nu zeg dat een game goed is, dan zal ik dit over drie maanden ook nog zeggen simpel als dat.

Ik ken wel meer sites die hier last van hebben omdat ze anders geen pers tripjes of review games meer krijgen, dus een beetje paaien. Ik had tijdje geleden nog mail van THQ die het niet eens waren over me cijfer van een game, en dat deze te laag was en wat ik er aan ging doen. Simpel weg niks, daarna niks meer gehad van ze en dit terwijl ik op de niet vragen lijst (dat elke game gestuurd word zonder aanvraag) stond. Dadelijk weer een grote titel aankomt poging wagen om aan te vragen en kijken wat ze dan te vertellen hebben. Yep de gameindustrie is soms een vies gebeuren en dit is slechts een puntje van de ijsberg, want er gebeuren nog veel en veel viezere dingen.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik vind alleen Steven dope, omdat hij voor mij een template voor m'n arcade stick had gemaakt. :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik wil nog altijd een hele arcade kast hebben :D
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

Ik kijk zelf nog wel graag naar gamekings. Vooral als ik me verveel en dan ff lekker item kijke is wel chill
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

RDJ134 schreef:Ook al heb ik een tijdje geleden een aanvaring (ook Dennis Mons die dag) met meneer Meijroos gehad, ik ben nog wel altijd van mening dat hij niet alleen fookin arogant (collega journalisten noemen het niet voor niks het JMS aka Jan Meijroos Syndrome als iemand uit de hoogte doet) is maar wel zeker iemand die ik heel serieus neem als het op reviews en game kennis aankomt. Rest van GK vullen elkaar altijd wel nice aan met vooral Boris als de komische noot. Persoonlijk ben ik van mening dan hun reviews meerdendeel door een sponser of uitgever bepaald worden. Zoals iemand anders net ook al zei, een game is vet dope en tof en een paar weken later is het een kut spel bla bla bla. Dat is geen mening hebben, ik bedoel als ik nu zeg dat een game goed is, dan zal ik dit over drie maanden ook nog zeggen simpel als dat.

Ik ken wel meer sites die hier last van hebben omdat ze anders geen pers tripjes of review games meer krijgen, dus een beetje paaien. Ik had tijdje geleden nog mail van THQ die het niet eens waren over me cijfer van een game, en dat deze te laag was en wat ik er aan ging doen. Simpel weg niks, daarna niks meer gehad van ze en dit terwijl ik op de niet vragen lijst (dat elke game gestuurd word zonder aanvraag) stond. Dadelijk weer een grote titel aankomt poging wagen om aan te vragen en kijken wat ze dan te vertellen hebben. Yep de gameindustrie is soms een vies gebeuren en dit is slechts een puntje van de ijsberg, want er gebeuren nog veel en veel viezere dingen.
Dat van Jan had ik nog nooit gehoord, maar ik vind 't erg interessant te lezen allemaal. Mooi te horen dat je geen sell-out bent. Al had ik niet anders verwacht van je. Props voor 'onze' RDJ134 _O_ :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

baxic Groeten terug ;)
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

D-nic schreef:
RDJ134 schreef:Ook al heb ik een tijdje geleden een aanvaring (ook Dennis Mons die dag) met meneer Meijroos gehad, ik ben nog wel altijd van mening dat hij niet alleen fookin arogant (collega journalisten noemen het niet voor niks het JMS aka Jan Meijroos Syndrome als iemand uit de hoogte doet) is maar wel zeker iemand die ik heel serieus neem als het op reviews en game kennis aankomt. Rest van GK vullen elkaar altijd wel nice aan met vooral Boris als de komische noot. Persoonlijk ben ik van mening dan hun reviews meerdendeel door een sponser of uitgever bepaald worden. Zoals iemand anders net ook al zei, een game is vet dope en tof en een paar weken later is het een kut spel bla bla bla. Dat is geen mening hebben, ik bedoel als ik nu zeg dat een game goed is, dan zal ik dit over drie maanden ook nog zeggen simpel als dat.

Ik ken wel meer sites die hier last van hebben omdat ze anders geen pers tripjes of review games meer krijgen, dus een beetje paaien. Ik had tijdje geleden nog mail van THQ die het niet eens waren over me cijfer van een game, en dat deze te laag was en wat ik er aan ging doen. Simpel weg niks, daarna niks meer gehad van ze en dit terwijl ik op de niet vragen lijst (dat elke game gestuurd word zonder aanvraag) stond. Dadelijk weer een grote titel aankomt poging wagen om aan te vragen en kijken wat ze dan te vertellen hebben. Yep de gameindustrie is soms een vies gebeuren en dit is slechts een puntje van de ijsberg, want er gebeuren nog veel en veel viezere dingen.
Dat van Jan had ik nog nooit gehoord, maar ik vind 't erg interessant te lezen allemaal. Mooi te horen dat je geen sell-out bent. Al had ik niet anders verwacht van je. Props voor 'onze' RDJ134 _O_ :mrgreen:
I agree with Dom :)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

hey even tussen door weet iemand dat nummer wat gk gebruikt bij hun gk live ads
"tijd voor jou om weg te wezen want, je kan niet hangen met ons" die :P

edit : heb hem al Jiggy Dje – Moevuh (feat. Spacekees)
Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door woutersuper »

i'm back from germany :D

dus nog wat gebeurt hier?
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

jarig w00t 17jaartjes op deze wereld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scaletta »

baxic schreef:jarig w00t 17jaartjes op deze wereld
Gefeliciteerd!
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Gefeliciteerd
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Er is er een jarig hoera, hoera!
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Gefeliciteerd!
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Coooooooooooooongratuuulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaations. ;D
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Gefeliciteerd en kut ik moet me nu snel omkleden want ik moet sporten!
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door woutersuper »

baxic schreef:jarig w00t 17jaartjes op deze wereld
gefeliciteerd :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ThaLagToppah
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 02 aug 2010, 20:46

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door ThaLagToppah »

Gefeliciteert, snel nog me tas zoeken en ik moet weer naar school :cry:

(lekker naar het zwembad in de regen) :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Afbeelding

What's the loot? :lol:
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

thanks voor de felicitaties :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

ThaLagToppah schreef:Gefeliciteert, snel nog me tas zoeken en ik moet weer naar school :cry:

(lekker naar het zwembad in de regen) :o
Sigh, jij moet gauw weer naar de Nederlands les.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ThaLagToppah schreef:Gefeliciteert, snel nog me tas zoeken en ik moet weer naar school :cry:

(lekker naar het zwembad in de regen) :o

nu al weer school ? das ook vroeg
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

ik moet vandaag naar mn stagegesprek pff 3 dagen in de week stage 2 dagen school jippie

ik begin op de 13de pas weer dus heb lekker nog 2 weekjes
Afbeelding
Plaats reactie