Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Klopt wat Coola zegt. Heeft een vriend van me ook gehad. Die gingen ze naaien op iets wat niet eens fout was, alleen daarom!
@Eyesight: Echt kut man. Succes met je volgende poging!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is gewoon letterlijke verneukerij.

Ik bedoel, dat kán toch gewoon niet?!
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Wtf , dat is toch inderdaad gewoon dikke naaierij. Wat is dan eigenlijk de reden ? Om nog wat meer geld te vangen ofzo ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

dat is natuurlijk de grootste bullshit ooit, als je niet geslaagd bent ben je niet geslaagd klaar volgende keer beter
Ze gaan heus niet mensen laten zakken die het gewoon goed doen hoor =_=""
Laatst gewijzigd door baxic op do 18 nov 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Inderdaad, volgende keer als ik een onvoldoende krijg is het ook omdat 10% van de klas er een moest krijgen! Maarja, vanavond nog maar eens proberen een lucide droom te krijgen. Het lukte een paar avonden geleden bijna met de 'WILD' techniek maar het werd redelijk vaag dus ben er toen maar mee gestopt. :P
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

een wat
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt. Dit zou allemaal mogelijk moeten zijn, als het je goed lukt.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Metalsnake, dit heb je vast al gelezen: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132738
Wat vind je ervan? :0 Krijg echt steeds meer zin in de game :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

baxic schreef:een wat
Komen ook regelmatig threads op /b/ over langs. Ik wil het ook nog wel een paar keer gaan proberen. Lijkt me toch wel erg tof.
ORLY?
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Lijkt me ook wel erg vet, alsof je paddo's neemt, maar dan zonder paddo's
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Rick-Bellic schreef:Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt. Dit zou allemaal mogelijk moeten zijn, als het je goed lukt.
Maar , dan zou je dus zo'n beetje ALLES kunnen doen. Inception style ?

Oke , holy shit. Heb dat artikel net effe gelezen , en dat is best wel epic ja. Toch , lijkt het me niet veilig ? Ik weet niet waarom ik dat denk. Gewoon het idee.

Lijkt me wel tof om gewoon echt alles doen wat je in het echt niet kan. Want eigenlijk is het toch gewoon een soort sandbox zonder limitaties als ik het goed begrijp ?
Hot girl party bij een zwembad in een tering grote prive crib met uitzicht over LA...
Door een winkel centrum rijden met een Lamborghini...
Zombies killen in een 'map' zo groot als New York rond scheurend in een Ferrari terwijl je met je hyper super uber laser alles en iedereen aan stukken schiet...

Ja ,dat lijkt me wel tof. :)
DaveyY schreef:Metalsnake, dit heb je vast al gelezen: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132738
Wat vind je ervan? :0 Krijg echt steeds meer zin in de game :P.
Ik heb de thread gezien ja , maar probeer er niet al te veel naar te kijken. :P
Wil ook nog wat zelf ontdekken. :)



En wtf is dat voor een bullshit met die BTW verhoging voor kunst en cultuur ? Van 6 naar 19%. Dat is toch gewoon echt killing voor de kaartverkoop. Ik denk dat ze hierdoor eerder minder geld dan vangen dan meer. En zeg nou zelf , 90 miljoen is eigenlijk toch ook niks. Beter dat ze zoeken naar bezuiniging van miljarden. Dit is gewoon kut voor de mensen en levert in verhouding echt niet veel op. Zou ook niet goed zijn voor onze zaak bij ons thuis. We zitten namelijk in die sector.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Die btw-verhoging zal denk ik geen ene moer uitmaken, want of je ticket nu 45 of 50 kost (50 is nml met 19% en 45 met 6%) kost, men koopt het Lowlands kaartje toch wel (prijzen en event zijn verzonnen).
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Die belasting gaat toch over alles ? Dus denk ik ook over de nu al overpriced drank. Maar ook kaartjes. De kaartjes zijn onlangs al wat duurder geworden , en nu komt er weer wat bij. Ik snap niet waarom ze dat nou eigenlijk doen. Die 90 miljoen , dat is toch niet zo enorm veel ?

Die sector bied veel meer werk dan men denkt. Maargoed , dat kun je denk ik over zowat iedere sector zeggen.
Toch lijkt het mij een negatief effect hebben op de prijs verkoop.



Trug naar die droom shizzle , net wat spul gelezen , en nu herken ik het. :P
Ik slaap iedere dag echt te weinig. Van 12:00/01:00 tot 6:30. En nu las ik dus net dat je wanneer je wakker wordt in de 'Rem' periode (dus meestal na ongeveer 6 uur slapen) je moet wakker worden en dan weer moet gaan slapen. Dat gebeurt mij vaak , ik word dan om 6:30 wakker , dan val ik in slaap , en dan ben ik om 7:00/ 7:30 weer wakker en dan moet ik rushen om nog op tijd op school te komen. :P

Maar ik droom vrijwel nooit , teminste ik kan het me niet herinneren. Maar altijd bij de 2de keer slaap zeg maar , heb ik wel een soort droom. Alleen voelt het meer als een fantasie als ik er aan terug denk. Dan gebeurt er in mijn droom ook vaak dingen die tof zijn en herinner ik me het dan ook nog vrij duidelijk. Als ik dan wakker wordt , dan denk ik , 'He , had ik die gedachten nog maar'. Nooit echt besef gehad dat dat eigenlijk 'lucide dromen' is. Maar waarschijnlijk omdat ik me er niet van bewust ben/was , heb ik die dromen ook nooit echt 'bestuurd' als het ware.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik heb in die zin nog niet echt lucide dromen gehad. Maar ik besef me opeens wel dat ik sommige realiteit checks wel heb gezien in mijn dromen. Zoals het veranderen van tekst. Maar toen nog niet beseft dat ik aan het dromen was.

Ik ga hier eens mee experimenteren en I'll report back.

Ow, AC: B is vet.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Hij is al uit, hè? Ik had verwacht dat de game kut zou worden, maar ik hoor er goede dingen over. Zou je 'm me aanraden als ik AC:II tof vond? Wat is er veel anders aan?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Metalsnake36 schreef:Wtf , dat is toch inderdaad gewoon dikke naaierij. Wat is dan eigenlijk de reden ? Om nog wat meer geld te vangen ofzo ?

het is inderdaad zo dat ze per dag 10% laten zakken om meer geld te vangen

eigenlijk net zoals bij de politie met de bonnenquota
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Als je AC: 2 tof vond dan is het wel een aanrader. Zo niet, dan zal deze game niks brengen wat het opeens tof maakt. Het zijn voornamelijk tweaks die ze gedaan hebben aan bijv de interface. Het vechten is iets vloeiender gemaakt(als je een vijand afmaakt dan kan je een tweede selecteren die je dan in een klap/schot/steek afmaakt.(het werkt beter dan dat ik het beschrijf :P ). Je kan nu ook elk moment uit de animus en je kan herinneringen over doen omdat ze nu ook objectives aan missies hebben vastgemaakt(verlies geen health, word niet ontdekt, doe dit binnen x aantal minuten).

Verder is het veel van hetzelfde. Viewpoints ontdekken. Opnieuw opzoek naar een armor. (want het zal geen verrassing zijn dat het Armor of Altair het niet overleeft. Je gaat zeg maar weer helemaal back to basics). Verder heb je dan Borgia towers die je kan vernietigen waardoor je Rome weer kan upgraden(dus eigenlijk hetzelfde als de villa in deel 2).

Dit is natuurlijk maar een korte impressie want ik heb het nog maar een uur of twee gespeeld. En het begin is vrij linear. (wel tof trouwens...tenminste als je Desmond kan waarderen als karakter...ik wel...daarom vond ik het zo zonde dat hij bijna niet in deel twee zat ook al was het "zijn" verhaal. Ubisoft heeft af en toe hetzelfde probleem als JK Rowling)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

yep het is een hele toffe game ik vind de nieuwe kill moves ook erg vet
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Metalsnake36 schreef:
Rick-Bellic schreef:Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt. Dit zou allemaal mogelijk moeten zijn, als het je goed lukt.
Maar , dan zou je dus zo'n beetje ALLES kunnen doen. Inception style ?

Oke , holy shit. Heb dat artikel net effe gelezen , en dat is best wel epic ja. Toch , lijkt het me niet veilig ? Ik weet niet waarom ik dat denk. Gewoon het idee.

Lijkt me wel tof om gewoon echt alles doen wat je in het echt niet kan. Want eigenlijk is het toch gewoon een soort sandbox zonder limitaties als ik het goed begrijp ?
Hot girl party bij een zwembad in een tering grote prive crib met uitzicht over LA...
Door een winkel centrum rijden met een Lamborghini...
Zombies killen in een 'map' zo groot als New York rond scheurend in een Ferrari terwijl je met je hyper super uber laser alles en iedereen aan stukken schiet...

Ja ,dat lijkt me wel tof. :)
Ja, alles is mogelijk en waarom zou het onveilig zijn? Je droomt iedere nacht dus waarom zou je er geen controle over kunnen krijgen? Mogelijkheden zijn vliegen, praten met mensen die in je dromen voorkomen, door muren en spiegels heenlopen.

Ik zou zeggen check dit filmpje maar eens:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=isZURf2Ujp[/youtube]
Laatst gewijzigd door Rick-Bellic op vr 19 nov 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Vage shit vind ik het maar. Ik weet niet wat ik van die lucide dromen moet vinden. Klinkt wel bijzonder.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

En als je dan droomt dat je iemands bitch ben, dan ben je mooi de sigaar. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Hehe , ik zie geen filmpje. :(

@ Scars ,
Waarom ? Als ik het goed begrijp kun je alles zelf controleren in die droom. Dus ook gewoon die gene flink ass kicken. Of Chuck Norris erbij halen. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Rick-Bellic schreef:Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt. Dit zou allemaal mogelijk moeten zijn, als het je goed lukt.
ik had effe veder moeten denken maar ik weet inderdaad wat het is, ooit een hele les over gehad / en een docu gezien.
en natuurlijk de geniale film inception ;)

maar ik heb heel soms wel zn droom maar dan moet ik heel moe zijn en heel lekker liggen.
opzich wel een ervaring alleen bij mij werden de dromen al snel nachtmerries en vergat ik dat ik aan het dromen was en dat liep uit op slaap wandelen door de kamer xD.

ac brotherhood binnen gehad intro gespeeld en ik vind hem nu al vet.
nu even naar hp 7 eerste deel . en dan weer tot in de late uurtjes ac spelen :P
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik ga het vandaag nog eens proberen met 'WILD'. Dat lijkt mij toch de beste manier. Ik denk toch dat als het zou lukken ik als eersten probeer te vliegen, of ik bouw m'n eigen stad ofzo. :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik heb zulke dromen echt vaak aleen wist ik nooit hoe het werd genoemd
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie