Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Nope, en het wordt nu wss toch de Desire HD ipv de HD2.
M'n vader moet alleen nog m'n moeder zien te overtuigen haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Dude, als je de Desire HD haalt, weet wel dat ie echt echt echt echt HUGE is. Vriend van me heeft em ook. Je hebt bijna een tas ervoor nodig joh :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Weet ik, zelfde formaat als de HD2.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Oke :) Nou, die vriend van me wist het dus niet .. dus die schrok. Dus ik waarschuwde je effe :)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Nee haha ik heb de HD2 al eens in de handen gehad bij die vriend van me.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Nou jongens ik heb een wonder nodig. Charlie gaat steeds slechter nou eet en drinkt hij helemaal niet meer. Hij heeft een hele erge zenuwpijn dus er zit iets heel ergs bekneld. Waarschijnlijk een tumor en dan is het einde oefening. Hij krijgt nou prenidson als laatste middel om te hopen dat het toch geen tumor is. Maar we vrezen het ergste. Ik zou willen vragen als je gelooft in kaarsjes branden, brand er dan vanavond één voor mijn kat. Ik geloof heel erg in dat soort dingen en ik wil mijn kat niet kwijt. :|
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

pff, net uit school. wat zijn de fietspaden toch slecht schoon gemaakt..
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Scars schreef:Nou jongens ik heb een wonder nodig. Charlie gaat steeds slechter nou eet en drinkt hij helemaal niet meer. Hij heeft een hele erge zenuwpijn dus er zit iets heel ergs bekneld. Waarschijnlijk een tumor en dan is het einde oefening. Hij krijgt nou prenidson als laatste middel om te hopen dat het toch geen tumor is. Maar we vrezen het ergste. Ik zou willen vragen als je gelooft in kaarsjes branden, brand er dan vanavond één voor mijn kat. Ik geloof heel erg in dat soort dingen en ik wil mijn kat niet kwijt. :|
Ik ken het gevoel, vorige maand is m'n hond overleden aan 'n levertumor. :\
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

RJ133 schreef:pff, net uit school. wat zijn de fietspaden toch slecht schoon gemaakt..
idd en sterkte scars. kut nu echt opschieten moet sporten...
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Scars schreef:Nou jongens ik heb een wonder nodig. Charlie gaat steeds slechter nou eet en drinkt hij helemaal niet meer. Hij heeft een hele erge zenuwpijn dus er zit iets heel ergs bekneld. Waarschijnlijk een tumor en dan is het einde oefening. Hij krijgt nou prenidson als laatste middel om te hopen dat het toch geen tumor is. Maar we vrezen het ergste. Ik zou willen vragen als je gelooft in kaarsjes branden, brand er dan vanavond één voor mijn kat. Ik geloof heel erg in dat soort dingen en ik wil mijn kat niet kwijt. :|
Heel veel sterkte Scars, ik zal voor je kat duimen dat alles nog goed komt.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Scars , het is dat ik niet gelovig ben , anders had ik voor je gebid.

Maaruh , ik heb gisteren een textje geschreven voor een online magazine over GranTurismo 5. Nu heb ik een PDFje terug gestuurd gekregen van de maker van dat ding met mijn text verwerkt in zijn lay-out.
Er zitten wat Engels fouten in maar die heb ik al met de editor doorgenomen. Die gaat hij dan veranderen voor het uiteindelijke blad. Trouwens ook niet dat ding op het GTP forum zetten aangezien het een verassing's bladzijde moest worden.
Graag jullie mening :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

gefeliciteerd dat je een berichtje op het internet hebt geplaatst.....

wait a minute....

niet dat je er veel aan hebt
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Metalsnake36 schreef:Scars , het is dat ik niet gelovig ben , anders had ik voor je gebid.

Maaruh , ik heb gisteren een textje geschreven voor een online magazine over GranTurismo 5. Nu heb ik een PDFje terug gestuurd gekregen van de maker van dat ding met mijn text verwerkt in zijn lay-out.
Er zitten wat Engels fouten in maar die heb ik al met de editor doorgenomen. Die gaat hij dan veranderen voor het uiteindelijke blad. Trouwens ook niet dat ding op het GTP forum zetten aangezien het een verassing's bladzijde moest worden.
Graag jullie mening :
[]
Vet! leuk om te lezen ook :). Inderdaad wel een paar foutjes maar dat komt vast goed. Waar kan je het uiteindelijke blad lezen?
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Eyesight »

baxic schreef:gefeliciteerd dat je een berichtje op het internet hebt geplaatst.....

wait a minute....

niet dat je er veel aan hebt
jij bent echt zo'n godse kneus ehh

@Metalsnake,, inderdaad leuk verhaal! leuk voor je man!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Bedankt voor jullie support allemaal.

Ik heb net met de dokter gebeld. En ik weet niet wie er allemaal kaarsjes heeft gebrand of positieve gedachten gestuurd maar wonder boven wonder lijkt de prednison aan te slaan.

Dus we schuiven het inslapen een dagje op en dan bekijken we per dag hoe het gaat. Hij heeft in ieder geval wel een stuk minder pijn en hij geeft alweer koppies maar hij moet nog wel gedwang-voerd worden.

Blijven duimen gasten!!!

@Metalsnake, nice item dude of moet ik zeggen addict. :lol:

@RDJ, zit ik net op die ene site waarvan ik de naam niet wil noemen zie ik het volgende twitter bericht langs komen:
RDJ134 Holy shit het is vandaag al weer een jaar geleden dat ik bij #gamekings opstapte en even later http://www.eigenwereld.nl starte. tijd gaat snel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Eyesight schreef:
baxic schreef:gefeliciteerd dat je een berichtje op het internet hebt geplaatst.....

wait a minute....

niet dat je er veel aan hebt
jij bent echt zo'n godse kneus ehh

@Metalsnake,, inderdaad leuk verhaal! leuk voor je man!
gast je weet toch dat ik geil op mensen die me uitschelden ;)
en twas maar een grapje .

ik zou er geld voor vragen metal
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

baxic schreef:
Eyesight schreef:
baxic schreef:gefeliciteerd dat je een berichtje op het internet hebt geplaatst.....

wait a minute....

niet dat je er veel aan hebt
jij bent echt zo'n godse kneus ehh

@Metalsnake,, inderdaad leuk verhaal! leuk voor je man!
gast je weet toch dat ik geil op mensen die me uitschelden ;)
en twas maar een grapje .

ik zou er geld voor vragen metal
Nou leuk grapje man. NOT!
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@scars goed om the horen dat het beter met je kat gaat :)

Betreft de twitter reclame op GK nu dat is de power van Twitter tags jwt :D
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

@ Scars
Gelukkig maar. Nu maar hopen en afwachten dat het ook de goede richting uit blijft gaan.

Bedankt voor de positieve reacties:D
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=153317
Hier wordt hij zeg maar in elkaar getimmerd. Maar zo bijzonder is het niet. Het is (nog) een user contributed magazine , maar moet later een magazine worden wat in een regelmaat uitkomt. Het mooie is dat de layout en het werkelijke in elkaar zetten wordt gedaan door dezelfde persoon. Hij studeert die richting op dus daarom ziet het er zo rete strak uit. Dit wordt de aller eerste uitgave , maar zoals het er nu uit ziet wordt het toch wel een succes. Ik zie echt super ideeën daar zo voorbij komen.
Nu is de bedoeling dat over een paar uitgaven er een vast schrijf team komt , maar met nog steeds de focus op de users. Die blijven dan een grote bijdragen leveren en een groot gedeelte van het blad beïnvloeden.

Op het moment ben ik dan ook maar meteen bezig met een artikel over een EU vs. JAP vs. USA gevecht. De 458 Italia vs. de Nissan GT-R vs. een ZR1. Dat combineer ik dan met een Photoshop tutorial over hoe je meerdere auto's op een foto krijgt. Dat gaat namelijk niet in GT5. Of niet in zo'n speciale fotomodus daar voor. In races gelukkig wel , maar dan kun je niet kiezen tegen welke auto's je rijdt.

@ Baxic , kan er geen geld voor vragen , en dat wil ik ook niet. Dit is letterlijk het aller eerste ding wat ik ooit geschreven heb voor iets buiten school. Dus ik voel me nou echt nog bij lange lange na niet goed genoeg om dat te doen. En het is user contributed dus dat wordt sowieso niks. Aan de animo te zien heeft hij meer dan genoeg mensen met de wil om wat te schrijven.
Spoiler: show
The Lunatic Vs. The Katana Vs. The Thoroughbred

Which continent makes the best car? A discussion that never ends.
Corvette , Ferrari and Nissan tried to make it easier for you with the best of the 3 worlds in an epic dual. All three are housing the latest tech each company has to provide. All three countries have a long history in making the best cars in the world.

In this test I took the best each continent has to offer.
The Nissan GT-R vs. The Corvette ZR1 vs. The Ferrari 458 Italia.
First there is the price. The Corvette goes for a reasonable price of 184.800 Credits , while the Ferrari pumps it up to a mind blowing 283.000 credits. Then there is the GT-R at the lowest price for just 157.000 credits. Now you might wonder why the Ferrari costs that much of money , and when I bought it I didn't know it either. But later on , I discovered something…

For the specs , The GT-R puts out 485 bhp , the Ferrari has a new 570 bhp engine while the ZR1 crushes both down on power with an astonishing 647 bhp at 818,30nm. The GT-R has the lowest engine power , although it is the heaviest. So later in the test we will see if the GT-R can make up for that loss in the corners. The ZR1 and 458 are both rear wheel drive , while the GT-R is 4 wheel. This will make up the lack of power compared to the other two.

First , I took the 3 cars out to the legendary Suzuka race track. I have lapped them all three with some pretty quick times. I've done 5 laps with each car without making any modifications or tuning , all three with the same tyres and help settings. (TC on 1 , ABS 1 , ASM off)

First of all , the Corvette.
This did a 2:24,139 second time. It was more stable than I expected , but still it was a bid wobbly and when stamping down the gas pedal when coming out of a corner all it does is make a lot of noise and smoke. It spins out quite quickly if handled wrong. You need to be very careful with this car.

Then the Ferrari. It did a slightly better time with a 2:23,172 sec time. The Ferrari has a lot of power and weighs not much. This car also isn't very quick when coming out of the corner. You need to driver very concentrated to not let it spin out.In the first few laps I spinned out pretty fast , but when you get to know the car better , its starts to become a better and better car.

The Nissan GT-R did a mind-blowing 2:20,853
It isn't the fastest on the straight , but definitely in the corners. Due to it's 4 wheel drive , you can exit the corners faster and more stable. It's a very easy to drive car with fine handling. When the back does spin out , which it rarely does , it's very easy to control it and get it back on course.

Those numbers say a lot about it's performance on the track , but what happens if comes down to sheer driving fun?
To begin with , the Nissan isn't very exiting. It drives normal , it feels normal. It doesn't give you the feeling like you are going very fast. It feels like you're driving in a laptop. The computerized 4X4 does all the work. It also doesn't take much time in the GT-R to perfect a corner. It's missing something. It's missing the lunacy. But the lunacy of the older Nissan Skylines have been replaced with something else. It just steers like a dream , soft , easy and smooth. It goes trough the corners as smooth as a Samurai cuts of a head with his Katana.

Then there is the ZR1. The Lunatic. This car has more than enough from what the GT-R is missing. It's totally mad. With it's 800+ torque , you couldn't expect anything else , do you? But it does steer surprisingly well around the corners. It's only hard to make the perfect corner. That is why it didn't was the fastest on Suzuka , because I promised myself , 5 laps. I did 5 laps to compare how easy they are to drive. I actually think that I could have made a faster time in this car than in the GT-R. But outside that , the car is just sheer fun on the Top Gear Test Track. Its totally mad when you put take TC out and just give it all. It will make more smoke than a exploding Space Shuttle. On the straight , it makes a lot of smoke and noise while making some brand new lines on the tarmac. It's great fun.

The Thoroughbred. Ferrari did it again. This car has combined the fun of the ZR1 with the tech and seriousness of the GT-R. It isn't the easiest car to ever drive , but it's definitely a fun ride. It also has the best engine sound of the 3 in my opinion. It's also the most beautiful and most classical. This car makes me have a big smile on my face. Sure , it's the most expensive. But you get a very balanced car for that price. The car also has some minors. This car also can't come out of the corner as quickly as the GT-R. And when you hit the grass and don't recover fast enough , you're doomed. But when you put your foot down on the straight , you hear Ferrari's 7th symphony. The sound makes it up for that crazy price.

As for the best value for price , I would go for the ZR1. It's surprisingly good in the corners , and is a lunatic on open tarmac. Always fun to make a lot of donuts on the TG Track. But don't expect it to be an easy drive when you're going down the track. It's very fast , and with enough practice , it's probably the fastest of the three. When you're at an earlier stage in GT5 , or just want to get to know a track better , the GT-R is the car to choose. This car lets you see the ultimate driving line.

But now comes my discovery on this car. Even when you put the ASM on and the TC on 10 , nothing really happens. You are only going slower. The thing is , this car has some sort of build in ASM and TC. At least , that's what it feels like. This car just handles so easy , everyone can drive it. With the Ferrari and the ZR1 , you will be going easier trough the corners with the TC on 2 or 3 , but when you do that , you limit the top speed. And in a serious race , it's likable to have the TC on in those to cars. In the GT-R , it doesn't really matter. When you shut it totally of , it goes as fast trough the corners as if it was on. On the straight , it's a different story. When all the computers are turned out in the GT-R , it suddenly goes quite fast on the straight. That's why it beat the Ferrari and Corvette on Suzuka.

And last but not least , my verdict on the Ferrari. It's a beauty. But under that Maranello Red , hides an animal. A true thoroughbred. An ADHD thoroughbred. When you put the throttle down , a rage of lunacy and madness unleashes with the sound of an SpaceShuttle take-off. The acceleration is profound. It has a fast 0-60 , but after that , it keeps accelerating. It's a joy to drive in.

It really depends on what you're looking for. All 3 cars are marvelous pieces of engineering.
If you want a fast , stable , easy to drive car , go for the GT-R.
You wan't to get your skills tested , go for the ZR1. With enough practice , it's the fastest of the 3.
You wan't an overall great car , with a stunning design and beautiful look , go for the Ferrari.
If you're looking to buy your first super car , the GT-R will gladly take you on a tour through a new caliber of speed.

But all these three great cars symbolizes the same thing. The heart and soul of a true super-car.
Hier de basis text voor dat andere artikel waar ik mee bezig was voor de mensen die het leuk vinden om te lezen. Ik zou trouwens ook graag jullie mening willen weten over de inhoud. Dus niet zozeer op de spelling fouten en rare grammatica , dat komt allemaal nog wel.
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

GEE-ZUS, mensen die bij online games de stekker eruit trekken als ze verliezen kunnen van mij echt de kenker krijgen. Ik heb nu net 6 of 7 wedstrijden gespeeld bij FIFA 11, die ik allemaal aan het winnen was en ik heb er welgeteld 1(!) helemaal tot het einde afgekregen. Waarom verandert iedereen die FIFA speelt in een kinderachtig pleurismongooltje? WTF
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Charlie eet weer, dus hij mag van het infuus en het dwang-voeren af. Ook probeerd hij alweer op zijn achterpootjes te staan. Nu krijgt hij naast de Prednison spierverslappers om de boel een beetje te ontspannen. Waarschijnlijk mag hij vrijdag of zaterdag naar huis! :mrgreen:

Afbeelding

Dan nog even een realistisch feitje..... 450 euro lichter in mijn portemonee. Maar liever dat dan inslapen.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

@ Scars :| dat is een flink pak geld. Maar goed, gelukkig gaat het nu wel goed met hem.

@D-nic, ja daarom ben ik ook gestopt met FIFA11 online. Dat is echt poep inderdaad.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

@Metalsnake. Het leest verrassend goed weg in he Engels. Het probleem met de meeste non-native speakers, is dat een andere taal er echt snel heel statisch uit kan zien. Het kan natuurlijk nog stukken beter, maar aangezien je nog maar net begonnen bent, komt dat vanzelf. Ik zou zeggen, doe eens een keer wat geks met zinsopbouw en dergelijke. Als je gewoon wat omklooit en dan even kijkt of het eigenlijk wel lekker leest (Desnoods even iemand anders inschakelen) kan je vaak op erg leuke dingen komen.

Also.. Mijn visum is er helaas nog steeds niet. Heb wel vandaag mijn rijbewijs op kunnen halen. Zal morgen even naar Leeuwarden toe, kijken voor een paar nieuwe schoenen en nog wat andere random shit die ik graag wil hebben.
ORLY?
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door StormbladeNL »

Metalsnake36 schreef:@D-nic, ja daarom ben ik ook gestopt met FIFA11 online. Dat is echt poep inderdaad.
dat zijn idd potjes die erg kut zijn MAAR als je er gewoon een stuk of 20 speelt (maakt niet uit of de tegenstander quit ofniet) krijg je punten als je er genoeg hebt kom je tegen tegenstanders die even goed of beter dan jou zijn en zelfs als je beter bent niet leaven dus ik zou zeggen effe doorzetten ben nu zelf level 15 en kom alleen nog maar tegen vette tegenstanders
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

En Charlie is weer helemaal ingezakt. :|

Hij krijgt nu weer een laatste supermedicijn en alstie daar niet op reageerd heb ik besloten om hem morgen in te laten slapen. Dat beestje zit al anderhalve week in de hel en ik vind eigenlijk dat hij wel genoeg geleden heeft. Wat vinden jullie?

Edit: Sorry guys, Charlie hebben we om 17:00 op een hele vredevolle manier laten inslapen. Hij zat aan het sterkste opiaat wat maar mogelijk was en hij zat nog te trillen van de pijn. Dat moet jullie genoeg zeggen.
Plaats reactie