Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik zou het echt niet weten. ik zelf vertrouw marktplaats niet




echt waarom zijn er van die klootzaken die zeggen dat japan het verdient heeft om deze natuur ramp te krijgen om dat ze nog steeds op walvissen jagen

sommige mensen hebben echt geen hart
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

true true niemand verdient dit , amerika is meteen aan het zeuren over de orkaan katrina dat het veel erger was blablabla.

kut volk
en toen had je nog maar 44 euro op de bank staan XD.

maarja krijg nog 60 euro volgende week, en dan week later
250 euro .
maar toch wel even schrikken, vakantie heeft er flink in gehakt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

baxic schreef:weet iemand hier nog een goede koptelefoon met een goede bass , want mijn sehnheiser 201 heeft 0 tot geen bass.
en ik wil echt ene voor mp3 en pc , geen voice ding
Sennheiser HD 205. Rond de 50 pleuro, heerlijk geluid en sluit ongelooflijk goed af. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

chilluh scars zal hem van de week eens bestelle.

@ coola de manga is better ;P , maar de film is awesome to moet hem maar weereens gaan kijken
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

is het niet altijd zo dat de manga/boek beter is dan de film ?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Nope.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Jep
*5char*
ORLY?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

@Dominic: Ja dat had ik ook al verwacht. En het spontane bij hen is er ook gewoon totaal af. En die Sniper ging ook ineens steeds meer Hagenees praten .. Een beetje nep. Na aflevering 1 heb ik besloten het niet te kijken =)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

damn ik ben fuckin ziek



het zit japan echt niet mee veel aardbevingen en een kern centrale die op exploderen staat ik hoop echt dat ze niet weer een radio actieve straling moeten mee maken
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Wat mij opvalt is dat die Japanners allemaal zo kalm en rustig blijven, zo iets hier gebeurd slaat de anarchie gelijk toe met rellen en plunderingen.

@Dominic en @Duckz oh oh crapio ;) Word er moe van dat iedereen aan mij vraag of ik hun ook kent. Vooraal tijgertje die net als ik uit de Schilderswijk komt en zelfs hier ergens bij mij in de buurt zo moeten wonen. Maar goed of ik iedereen persoonlijk moet kennen, zeker die hele jongere generatie is mij totaal onbekend.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

dat komt volgens mij door de discipline van de japanners ze weten gewoon dat ze het hoofd koel moeten houden en niet als een SVD'er moeten gaan reageren
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Zijn er mensen hier die rift spelen? Wow begint toch wel aardig saai te worden :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Net na het eten op de bank geploft met Simpsons marathon op 1 of andere tv zender, en ook al had ik ze allemaal gezien had ik nog moeite om van de bank te komen en stoppen met kijken.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

@baxic

Ik heb zelf de Sennheiser eh-250 het geluid is alsof er een geil wijf aan je oorlel likt, alleen het geluid van mijn pa's koptelefoon is beter (damn him (ook een sennheiser)).
Man this is such a drag
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

RDJ134 schreef:@Dominic en @Duckz oh oh crapio ;) Word er moe van dat iedereen aan mij vraag of ik hun ook kent. Vooraal tijgertje die net als ik uit de Schilderswijk komt en zelfs hier ergens bij mij in de buurt zo moeten wonen. Maar goed of ik iedereen persoonlijk moet kennen, zeker die hele jongere generatie is mij totaal onbekend.
Ik zeg je eerlijk, altijd als ik 'Schilderswijk' hoor, moet ik aan jou denken. :P Ik dacht dat je daar nu niet meer woonde of nog wel? En trouwens niet zo raar ook dat je die types allemaal niet kent, ik zou ze niet eens willen kennen als ik eerlijk ben ;) Ik vond het eerste seizoen (de eerste paar afleveringen vooral) zoals gezegd wel leuk om te zien, maar het wordt nu een grote commerciële kankahkoek. Dat zag je al aankomen na 3 afleveringen. Heb jij het programma gekeken?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Freezown schreef:@baxic

Ik heb zelf de Sennheiser eh-250 het geluid is alsof er een geil wijf aan je oorlel likt, alleen het geluid van mijn pa's koptelefoon is beter (damn him (ook een sennheiser)).
so when i listen to some dubstep , its so dirty its like a horny chick shits in my ear ,

feels good .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Sennheiser (L)

Anyway, check dit:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread663600/pg1

Echt sick vette shit daar. Dan te bedenken dat de helft van die shit in die thread van voor 2000 is...
Best vette site trouwens. Natuurlijk heel veel onzin shit, maar het zet je over sommige dingen wel aan het denken. Zoals hoe geavanceerd wij eigenlijk zijn waarvan we het nog niet eens weten. Schijnt dus dat de uber uber uber top secret projecten qua tech bij defensie soms 30-40 jaar vooruit lopen op de tech die wij te zien krijgen. In de jaren 70 hadden ze gewoon al fucking rail gun prototypes...
Natuurlijk 99% van alles wat op die site staat met een flinke korrel zout nemen maar staan echt interessante dingen die je niet snel ziet op de mainstream news pagina's zoals Nu.nl e.d.

Nog een interessante:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread480705/pg1
Zelf had ik wel eens van de man gehoord maar dit soort dingen niet... Zal vast wel wat van waarheid zitten in die verhalen.

En natuurlijk:
Best luck to Japan!
Hopelijk gaat die kernreactor niet naar de zak. Schijnt dat de noodkoeling van een andere reactor is uitgevallen. De druk in de reactor is al gestegen maar nog niet tot een ernstig hoog niveau. Proberen nu te koelen met zeewater. Maaruh, waarom zetten ze hem niet gewoon uit?

Maar echt een chaos daar:| Overal auto's op de straten, huizen vernield etc. Zal er wel stevig inhakken op de beurs maandag bij de verzekeraars. Zullen de bouwbedrijven en aannemers daar waarschijnlijk flink in de plus gaan. Wel weer een geluk bij een ongeluk, olie prijs gedaald omdat Japan voorlopig niet zo veel heeft aan olie... Ben benieuwd wat de schade is, vorige grote aardbeving daar was de schade 100 miljard.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

baxic schreef:
Freezown schreef:
so when i listen to some dubstep , its so dirty its like a horny chick shits in my ear ,

feels good .
Dubstep of wub-wub-wub brostep?
Toevallig gister nog maar een lading Dubstep binnen gehaald van de volgende plaatjes. (Vooral Burial is een held)
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Zelf word ik helemaal ziek van die gare remixes met honderd keer "wubwuwubbuwbuwubwubwubw". Helaas ziet kennelijk iedereen dat als de 'echte' dubstep. Zelfde verneukerij als jaren geleden met minimal is gebeurd.

Anyhoe! Hier een 'guide' voor headhpones en IEMs. Maarja, denk er natuurlijk wel om. De fatsoenlijke luisteraar heeft liever niet headphones waarvan de bass zwaar overdreven is, dus als ze zeggen dat de bass goed is, verwacht dan niet meteen een overdreven geluid. (Rockbox even checken voor honderd keer fijnere software voor heel veel MP3 spelers). Anders kan je altijd nog een headphone amplifier kopen.
ORLY?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

D-nic schreef:
RDJ134 schreef:@Dominic en @Duckz oh oh crapio ;) Word er moe van dat iedereen aan mij vraag of ik hun ook kent. Vooraal tijgertje die net als ik uit de Schilderswijk komt en zelfs hier ergens bij mij in de buurt zo moeten wonen. Maar goed of ik iedereen persoonlijk moet kennen, zeker die hele jongere generatie is mij totaal onbekend.
Ik zeg je eerlijk, altijd als ik 'Schilderswijk' hoor, moet ik aan jou denken. :P Ik dacht dat je daar nu niet meer woonde of nog wel? En trouwens niet zo raar ook dat je die types allemaal niet kent, ik zou ze niet eens willen kennen als ik eerlijk ben ;) Ik vond het eerste seizoen (de eerste paar afleveringen vooral) zoals gezegd wel leuk om te zien, maar het wordt nu een grote commerciële kankahkoek. Dat zag je al aankomen na 3 afleveringen. Heb jij het programma gekeken?
Sorry dat ik het meteen aan je vroeg :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

@ Metalsnake36

ze zetten hem niet uit omdat je een kern reactor niet 1, 2 , 3 uit kan zetten



@ rick

idd wat een kut volk eerst zeggen mensen dat ze het verdienen omdat ze op walvissen jagen en nu gaan ze lopen zeggen dat ze het verdienen dat omdat ze 70 jaar geleden pearl harbor hebben aangevallen kom op zeg dat is 70 jaar geleden en is helemaal niet relevant meer zeker niet voor dit
Laatst gewijzigd door coola op zo 13 mar 2011, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Rick-Bellic schreef:Kutvolk.
http://apina.biz/39128.jpg
What...the...fuck...
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Adante schreef:Anyhoe! Hier een 'guide' voor headhpones en IEMs. Maarja, denk er natuurlijk wel om. De fatsoenlijke luisteraar heeft liever niet headphones waarvan de bass zwaar overdreven is, dus als ze zeggen dat de bass goed is, verwacht dan niet meteen een overdreven geluid. (Rockbox even checken voor honderd keer fijnere software voor heel veel MP3 spelers). Anders kan je altijd nog een headphone amplifier kopen.

Fucken saved
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

americunts, pff stelletje rednecks
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Duckz schreef:
D-nic schreef:
RDJ134 schreef:@Dominic en @Duckz oh oh crapio ;) Word er moe van dat iedereen aan mij vraag of ik hun ook kent. Vooraal tijgertje die net als ik uit de Schilderswijk komt en zelfs hier ergens bij mij in de buurt zo moeten wonen. Maar goed of ik iedereen persoonlijk moet kennen, zeker die hele jongere generatie is mij totaal onbekend.
Ik zeg je eerlijk, altijd als ik 'Schilderswijk' hoor, moet ik aan jou denken. :P Ik dacht dat je daar nu niet meer woonde of nog wel? En trouwens niet zo raar ook dat je die types allemaal niet kent, ik zou ze niet eens willen kennen als ik eerlijk ben ;) Ik vond het eerste seizoen (de eerste paar afleveringen vooral) zoals gezegd wel leuk om te zien, maar het wordt nu een grote commerciële kankahkoek. Dat zag je al aankomen na 3 afleveringen. Heb jij het programma gekeken?
Sorry dat ik het meteen aan je vroeg :P
Ik woon sinds de jaren 90 niet meer in de Schilderwsijjk (ben er wel geboren), tegenwoordig is het Moerwijk.

Ik heb het een paar keer een paar minuten aanschouwd, als ik er voobij zapte. Zoveelste kijk ons veel zuipen en rondneuken TV programma. Wat ik er verder van begreep is dat de meesten niet eens uit Den Haag zelf, maar uit Scheveningen en Voorburg komen. Dat valt wel onder de gemeente DH maar is niet de stad zelf.

Zo heb je ook altijd de verwarring tussen Hagenaar en Hagenees.

Hagenaar - Nette burger, of iemand die hier is komen wonen in de stad.

Hagenees - Zegt wat hij denkt, aso volgens sommige, grof gebekt en doet waar hij zin in heeft. UIteraard geboren en getogen in de Stad der steden.
Plaats reactie