Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

wat is er zo speciaal aan den haag, beetje de anus van nederland lijkt mij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

nee de anus van nederland zijn *edit ongewenste opmerking*
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

baxic schreef:wat is er zo speciaal aan den haag, beetje de anus van nederland lijkt mij.
/me kickt baxic in the nuts!!
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

:P hahaha , nee maar ik vindt kerkrade ( het dorp waar ik woon)
een anus dorp echt de mensen hier zijn aso , dom en hoogste aantal tienermoeders van nederland (waaronder mijn stiefnichtje) *facepalm*
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Adante schreef:
baxic schreef:
Freezown schreef:
so when i listen to some dubstep , its so dirty its like a horny chick shits in my ear ,

feels good .
Dubstep of wub-wub-wub brostep?
Toevallig gister nog maar een lading Dubstep binnen gehaald van de volgende plaatjes. (Vooral Burial is een held)
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Zelf word ik helemaal ziek van die gare remixes met honderd keer "wubwuwubbuwbuwubwubwubw". Helaas ziet kennelijk iedereen dat als de 'echte' dubstep. Zelfde verneukerij als jaren geleden met minimal is gebeurd.

Anyhoe! Hier een 'guide' voor headhpones en IEMs. Maarja, denk er natuurlijk wel om. De fatsoenlijke luisteraar heeft liever niet headphones waarvan de bass zwaar overdreven is, dus als ze zeggen dat de bass goed is, verwacht dan niet meteen een overdreven geluid. (Rockbox even checken voor honderd keer fijnere software voor heel veel MP3 spelers). Anders kan je altijd nog een headphone amplifier kopen.
ik hou van datsik, ook luistere ik rusko weleens, maar meestal gewoon beetje unknown en niet heel de tijd wub wub.
gewoon fijne DUBstep
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Rusko is vooral wub.. De meeste unkown zijn ook gewoon wubstep.....

Also, Dragon Age II is nog helemaal zo slecht nog niet. Ik weet nu alleen al wel dat ik ga ragen aan het einde, omdat ze dan meteen weer vijf miljoen verhaallijnen open laten en die vervolgens niet gaan gebruiken.

En nee, een volgend deel waarin alles samenkomt lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk.... Warden uit origins kan of... met Sten mee zijn, of dood zijn, of koning zijn, of wat dan ook... Wel / Geen old god baby? Wel / geen architect? Vraag me nu wel af wat ze gaan doen, aangezien Bioware het zichzelf redelijk onmogelijk maakt.
ORLY?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

het intreseert me niet al is het megamindy, ik luister naar muziek die ik leuk vind , ik wil er veder ook geen punt mee maken ofzo.
ook al is het wubstep , dubstep, fuckdep , of rukrap.
Afbeelding
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Metalsnake36 schreef:Sennheiser (L)

Anyway, check dit:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread663600/pg1

Echt sick vette shit daar. Dan te bedenken dat de helft van die shit in die thread van voor 2000 is...
Best vette site trouwens. Natuurlijk heel veel onzin shit, maar het zet je over sommige dingen wel aan het denken. Zoals hoe geavanceerd wij eigenlijk zijn waarvan we het nog niet eens weten. Schijnt dus dat de uber uber uber top secret projecten qua tech bij defensie soms 30-40 jaar vooruit lopen op de tech die wij te zien krijgen. In de jaren 70 hadden ze gewoon al fucking rail gun prototypes...
Natuurlijk 99% van alles wat op die site staat met een flinke korrel zout nemen maar staan echt interessante dingen die je niet snel ziet op de mainstream news pagina's zoals Nu.nl e.d.

Nog een interessante:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread480705/pg1
Zelf had ik wel eens van de man gehoord maar dit soort dingen niet... Zal vast wel wat van waarheid zitten in die verhalen.

En natuurlijk:
Best luck to Japan!
Hopelijk gaat die kernreactor niet naar de zak. Schijnt dat de noodkoeling van een andere reactor is uitgevallen. De druk in de reactor is al gestegen maar nog niet tot een ernstig hoog niveau. Proberen nu te koelen met zeewater. Maaruh, waarom zetten ze hem niet gewoon uit?

Maar echt een chaos daar:| Overal auto's op de straten, huizen vernield etc. Zal er wel stevig inhakken op de beurs maandag bij de verzekeraars. Zullen de bouwbedrijven en aannemers daar waarschijnlijk flink in de plus gaan. Wel weer een geluk bij een ongeluk, olie prijs gedaald omdat Japan voorlopig niet zo veel heeft aan olie... Ben benieuwd wat de schade is, vorige grote aardbeving daar was de schade 100 miljard.
Vandaag mooie uitleg over gehad van m'n natuurkunde leraar. Ze zetten hem wel uit, maar dat heeft tijd nodig. Het gaat langzaam uit. Probleem is dat er water nodig is om het af te koelen, dit verandert dan in stoom en wordt door pompen weer weggevoerd. Maar deze pompen werken niet omdat de dieselreactoren die voor noodenergie zijn niet werken door de aardbeving. Daarom loopt de druk te hoog op en is die eerste reactor ook ontploft. Hierbij kwamen geen vlammen o.i.d. vrij omdat het puur een waterstof explosie was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Eenzelfde verhaal had ik vandaag van mijn aardrijkskunde leraar. Was wel interessant inderdaad!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Die reactie kun je natuurlijk ook niet stop zetten totdat hij is uitgewerkt. Welke radioactieve stralingen zijn er dan precies vrij gekomen en wat is de halveringstijd daarvan?

Nu zul je waarschijnlijk veel hippies zien die gaan klagen dat die dingen weg moeten, maar alternatieve zijn er ook niet. Wind-energie is duur, horizon vervuiling en enorm veel molens nodig om ook wat te produceren, ditto voor zonne energie en fossiele brandstoffen raken op en vervuilen enorm veel. Die oliemaatschappijen zouden eens moeten kijken naar het winnen van Helium-3 op de maan. Die gasten hebben sowieso 20X meer cash als de NASA en vriendjes. Zou meteen een stevige boost zijn in de ontwikkeling van ruimtevaart. Of energie via zo'n fusie ding. In Frankrijk wordt er nu ergens eentje gebouwd meende ik.

Over fusie gesproken, ik ben benieuwd wat er allemaal voor een gegevens en data uit de LHC komen. Dat ding ziet er gewoon zo fucking episch uit ook eah...

Afbeelding

Afbeelding

Vraag me niet wat er nou eigenlijk te zien is op de plaatjes. Wat ik wel weet is dat het er fucking vet uit ziet.

Rick-Bellic schreef:Kutvolk.
http://apina.biz/39128.jpg
Idd, maar dat is nog niks vergeleken met wat ik toestraks op een forum las. Sommige mensen vonden namelijk dat ze gebruik moesten maken van de ramp om snel producten die eerst door de Japanners werden gemaakt snel fabrieken en infrastructuur op te zetten in Amerika. Dat is pas sad... Alleen de titel al: Japan Has Been Pummeled Time To Win...-.-
http://abovetopsecret.com/forum/thread673980/pg1
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Inderdaad, dat gezeur of het veilig is of niet. Ik hoorde op de radio ook een hele discussie of er nou wel of niet kerncentrales in Nederland moeten komen na deze ramp in Japan, want blijkbaar is toch niet zo veilig, zeiden ze.
Alsof er hier in Nederland ooit een aardbeving of een tsunami komt...

Domme mensen.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zoals ik gister ook naar de Metro stuurde. Als je op zo'n negatieve manier gaat denken dan kan je heel Nederland wel evacueren omdat het toch al verdoemd is door de ligging. Er kan altijd wat gebeuren, betekent dat dan, dat je niks meer moet doen?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Inderdaad, dan moeten we allemaal maar weer op terpen gaan wonen. Dat is dan "veiliger".
Maar ze zijn tegenwoordig toch ook bezig met die atoomsplitsing? Wat toch ook weer voor energie zou zorgen? Of is dat voor iets anders?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door StormbladeNL »

Ik wil de documentaire Lucky zien: http://www.hardwarewoensdag.tv/2011/03/film-tv-lucky/
En ik heb voor mn gevoel al het hele internet afgezocht naar site's, links, torrents alles om het te kunnen bekijken iemand tips waar je dit soort docu's kan vinden/downloaden?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Awesome! 8-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

dat filmpje is zo kanker geniaal XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Clint schreef:Hierbij kwamen geen vlammen o.i.d. vrij omdat het puur een waterstof explosie was.
:? Bedoel je niet gewoon stoom?
Duckz schreef:Inderdaad, dan moeten we allemaal maar weer op terpen gaan wonen. Dat is dan "veiliger".
Maar ze zijn tegenwoordig toch ook bezig met die atoomsplitsing? Wat toch ook weer voor energie zou zorgen? Of is dat voor iets anders?
kernsplijting is wat er nu gebruikt wordt, kernfusie is wat er hopelijk bruikbaar wordt. Het is potentieel efficiënter dan kernsplijting maar op dit moment kost het bijna net zoveel energie als het oplevert, er wordt inderdaad een prototype gebouwd in Frankrijk: http://www.kennislink.nl/publicaties/we ... iecentrale
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Oh oke! En waterstof is iets anders dan stoom toch?
Want er zijn wel waterstofbommen en geen stoombommen! (briljante redenatie)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Waterstof krijg je bij elektrolyse van water. Vast wel eens gezien bij nask, dat ze dat gas in zo'n busje laten en dat er dan zo'n klein puf explosietje is wanneer je er een vuurtje bij houd. Ik hoorde trouwens dat ze net 8 kerncentrales in Duitsland hebben gesloten. Geen idee waar dat op slaat aangezien die dingen al jaren zonder problemen draaien en nu in eens stil gelegd worden. Ik denk trouwens dat dit maar eens laat zien hoe sterk die dingen gebouwd zijn. Ondanks dat er een 9,0 aardbeving op de schaal van richter was, het halve land onder water staat en bij overmaat van ramp ook nog de noodkoeling uit viel is er nog steeds geen spraken van een full melt-down.

Ben trouwens echt benieuwd wat er nog gaat uitkomen met dat ding in Frankrijk. Ook weer zo'n geniaal vet uitziend ding trouwens :) Groot ook :|
Afbeelding
(zie mannetje rechts onder)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ja, voordat ze het ooit echt perfect werkend hebben & op acceptabele grootte, dat gaat lang duren :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Ik installeer net weer msn, blijkt het in een keer een nieuwe versie te zijn!
Spoiler: show
MAAK HET DOOD MAAK HET DOOD! ik wil niet meer naar die verneukte lijst kijken, ik krijg er spontaan peniskanker van. JEZUS WAT IS HET KUT.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Daarom gebruik ik dus al maanden geen MSN meer. Zit nog liever op Meebo.com. MSN neemt zo fucking veel snelheid in. Wat een KUT programma is dat toch...

@Duckz
Ja dat klopt, maar ze moeten ergens beginnen. Misschien dat de LHC een nieuwe soort energie methode ontdekt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

phew, snel weer een oude versie opgezocht, ik kan weer rustig ademhalen.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

msn neemt echt niet veel snelheid op hoor, maarja msn is idd met elke versie kutter aant worden
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door StormbladeNL »

StormbladeNL schreef:Ik wil de documentaire Lucky zien: http://www.hardwarewoensdag.tv/2011/03/film-tv-lucky/
En ik heb voor mn gevoel al het hele internet afgezocht naar site's, links, torrents alles om het te kunnen bekijken iemand tips waar je dit soort docu's kan vinden/downloaden?
niemand nee? RDJ jij kijkt veel docu's jij tips?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Plaats reactie