Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Pffh... VN fail @ Libië
Ze komen nu pas in actie na 3 weken overleg. Het is al veel te laat. Ook in landen als Jemen e.d. moeten ze echt ingrijpen. Dit gaat echt te ver.
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik zeg laat al die landen het maar zelf oplossen

zij willen graag de rebel uit hangen



ik vind dat de vn etc. zich bezig moet houden met japan die hebben de steun veel harder nodig
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Ja, dag. Net alsof Japan, het op één na rijkste land ter wereld, onze steun nodig heeft. Kijk liever naar landen die het geld wel nodig, maar niet hebben. Dat iets in het niet in het nieuws gehouden wordt, betekent niet dat het probleem is opgelost. Hoe is het met Haïti bijvoorbeeld?

Overigens vind ik Kadhafi echt een baas. Hij heeft gewoon schijt aan alles en zelfs nu de hele wereld dacht hem tuk te hebben, draait hij zich er weer uit. Heel grappig :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

lekker zn flinke joint op zn tijd euhm joints.
chilluh met vrienden
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

De shitstorm waar Japan nu in zit kunnen ze zelf echt niet zo afbetalen. Bovendien hebben ze tevens ook de een naar hoogste staatschuld ter wereld. Moeten ze zeker nog meer geld gaan drukken? Geld bijdrukken is wat de economie zo verschrikkelijk instabiel maakt. Bovendien valt er aan Japan cash te verdienen en niet zo'n beetje. Een vrij groot aantal auto fabrikanten kunnen nu voorlopig niks produceren omdat er geen onderdelen meer uit Japan komen. Bovendien wonen er nog altijd 120 miljoen mensen op een relatief klein land wat zojuist een 9.1 aardbeving, een tsunami en een min of meer nucleaire ramp over zich heen gekregen.

Bovendien is het echt niet normaal wat daar allemaal in het midden-oosten gebeurt. Die mensen worden gewoon door die van Kadaffi door de kop geschoten. Vandaag op het nieuws, Kadaffi troepen verkleed als burger begonnen ineens van af een hoog gelegen punt mensen neer te knallen op een markt. Allemaal hoofd en borst wonden en best veel dood. Bovendien vraag ik me af wat jullie zouden doen als een bijna 70 jaar oude psychopathische oorlogs crimineel het land best crappie regeert terwijl de rest van de wereld vriendjes met hem speelt voor de olie. Al die mensen worden onderdrukt en krijgen nauwelijks een normaal inkomen bij elkaar. En boven dat alles wonen ze ook nog midden in een fucking woestijn. Dan wordt het ook lastig om nog een beetje vrolijk te blijven met zo'n kut regering. Enige reden waarom de US nog niet world police is gaan spelen is omdat de olieprijzen anders helemaal exploderen. Eerder dat er een nieuwe regering is en er weer doorvoer van olie is zijn we natuurlijk al weer een poos verder. Wat daar baas aan is...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Achja, het is altijd sowieso nogal opvallend. De hele wereld weet dat die Kadaffi fout is, maar zolang de westerse landen hem maar ondersteunen blijft het land redelijk stabiel. Een fout bestuur is beter als geen bestuur, zolang dat foute bestuur maar meehelpt om de westerse landen van olie te voorzien. Kijk alleen al naar een Saudi-Arabië. Eigenlijk is het hartstikke fout wat daar gebeurt, een paar rijke oliesjeiks tegenover een arme bevolking, maar! die oliesjeiks veroorzaken geen problemen voor de westerse wereld... In tegendeel... Om daar nu veel onrust te gaan veroorzaken heeft alleen maar nadelige gevolgen voor 'ons'. Hetzelfde geldt voor Irak... Zolang Saddam maar vrolijk mee werkte aan de olietoevoer was er geen enkel probleem, dictator of niet. Zodra de zekerheid op olie wat minder begon te worden, moest de dictator in één keer verdwijnen en er een nieuw beleid gestart worden... En dan wel een beleid dat zorgde voor stabiele olie'afspraken'.

Ah well..... Je kan er veel van zeggen, maar zo werkt de wereld nu eenmaal... en daar gaat ook helemaal niks aan gebeuren. De complete wereldeconomie draait om olie en alternatieve oplossingen zullen ook echt geen grote achterban krijgen, zolang er geen support is van de vermogende oliebranche.


Also, weet iemand hoe het zit met invoerrechten voor prijzen (Als in een winnaar zijn van een wedstrijd.. niet hoeveel iets kost). Moest invoerrechten betalen voor dat spul van Teamspeak en het lijkt me toch vreemd dat dat moet. Voor zover ik weet gelden er nog steeds geen invoerrechten voor cadeau's...
ORLY?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

het gebeurd niet vaak maar ik ben het eens met adante
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Man this is such a drag
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Metalsnake36 schreef:Bovendien is het echt niet normaal wat daar allemaal in het midden-oosten gebeurt. Die mensen worden gewoon door die van Kadaffi door de kop geschoten. Vandaag op het nieuws, Kadaffi troepen verkleed als burger begonnen ineens van af een hoog gelegen punt mensen neer te knallen op een markt. Allemaal hoofd en borst wonden en best veel dood. Bovendien vraag ik me af wat jullie zouden doen als een bijna 70 jaar oude psychopathische oorlogs crimineel het land best crappie regeert terwijl de rest van de wereld vriendjes met hem speelt voor de olie. Al die mensen worden onderdrukt en krijgen nauwelijks een normaal inkomen bij elkaar. En boven dat alles wonen ze ook nog midden in een fucking woestijn. Dan wordt het ook lastig om nog een beetje vrolijk te blijven met zo'n kut regering. Enige reden waarom de US nog niet world police is gaan spelen is omdat de olieprijzen anders helemaal exploderen. Eerder dat er een nieuwe regering is en er weer doorvoer van olie is zijn we natuurlijk al weer een poos verder. Wat daar baas aan is...
Wat daar baas aan is, is dat die man al 40 jaar lang kan doen en laten wat hij wil. Daarnaast heeft hij een geweldige uitstraling. First class PIMP.

Natuurlijk is het niet normaal wat daar in dat land gebeurt en het is heel erg voor de mensen die daar wonen, maar wat voor qua aanslagen en dergelijke plaatsvinden is een binnenlands probleem. Basically, I don't give a shit. Ik denk overigens ook niet dat het land er veel op vooruitgaat wanneer Khadaffi eenmaal dood is. De mensenmassa heeft nou eenmaal een leider nodig om voor hun te denken. Kijk maar naar Tunesië, Egypte en Irak.

Nee, de reden waarom men zich ermee bemoeit heb je zelf al genoemd. OLIE. Engeland en Frankrijk azen al jaren op dit gebied en nu hebben ze eindelijk een reden om binnen te vallen. Denk je nou dat er wat om de mensen in dat land gegeven wordt? Zo ja, kijk gewoon naar de kwestie Israël.

edit: Haha, ik had de post van Adante nog niet gelezen. Goed voorbeeld heb je inderdaad ook met Saoedi-Arabië.
Afbeelding Afbeelding
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Operation Odyssey Dawn is van start. Inmiddels al tientallen Tomahawk-raketten afgevuurd. Zojuist live-persconferentie van Khadaffi geweest op NL1.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

En zo creeeren ze weer een nieuw kruitvat dat vele soldaten hun levens gaat kosten. Want net als toen der tijd in Irak zijn er te veel religeuse partijen die dadelijk de macht en de munten voor de olie willen incaseren. Dus dat gaat nog een behoorlijk bloedbad worden.

Zoals Adante en D-Nic zeggen soms is het beter een dictator te laten zitten tot zijn dood, om zo de orde in het land op wat voor manier te handhaven. Want de realiteit is dat veel mensen en machtgeile partijen na zo'n val elkaar naar het leven gaan staan. Zeker als er Olie belangen in het spel zijn, waarom helpt de VN en Amerika niet met andere landen waar ook grote problemen zijn?? waarom duurde het zo lang voor Amerika en de rest ingrepen in voormalig Joegoslavie?? omdat er simpel weg niks te halen valt.
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

De rellen in Libië begonnen natuurlijk naar aanleiding van dat Egypte ging demonstreren om te zorgen dat de dictator in hun land opstapte, en dus dacht Libië dat kunnen wij ook. En het ingrijpen van de VN heeft gewoon te lang geduurd, maar ben het ook wel met de andere hierboven eens dat als Kaddafi opgestapt of dood is dat je nog steeds een corrupte "regering" heb zitten en dat het lang duurt voordat je een democratie heb kijk maar naar Afghanistan.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Oké, genoeg serieus gedoe!
BAMBAMBAM!

En daarom is Pauly mijn held:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZaGzP4vof7o[/youtube]
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

IQ loos , stereo type man .
Die alleen maar drinken en vechten, en waarschijnlijk niks weten van de wereld buiten Amerika.

wat een held...........
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Nee, bij een grapje moet er iets humoristisch in zitten. Iets om te lachen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik vind het wel grappig
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ik vind hem ook niet zo geslaagd coola...

Trouwens soms vraag ik me echt af wie die namen voor die militaire missies en projecten verzint :lol:
Odyssey Dawn :lol: Das pas geniaal...

Leuk artikel over op Cracked.com

Operation Viking Snatch
Operation Elfin Cove
Operation Able Warrior
Operation Seahorse
Nickel Grass
Thundercat
Punisher III
Woodshed
Beaver Cage
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik vind dat er gewoon grapjes gemaakt kunnen worden over auschwitz


ik vind dat je over alles grapjes kan maken ( na ongveer 10 jaar)


ik ben twee vrienden kwijt geraakt door zelfmoord maar dat weer houd mij er niet van om grapjes te maken over zelfmoord ( ik zal aleen nooit grapjes maken over m'n 2 vrienden in iedergeval nog niet misschien over 10 15 jaar )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Daar gaat het niet om of het wel of niet kan, het is gewoon niet grappig:P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Metalsnake36 schreef:Daar gaat het niet om of het wel of niet kan, het is gewoon niet grappig:P
Dat dus.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Jimmy Car met rudest joke of iets in die trant? Gigantisch hard, maar ik vind het prima kunnen.... Maarja, om nou random spul te gaan zeggen over 'bad things' maakt het niet meteen grappig......

Anyhoe! Is er nog wat interessants gaande in Nederland?
ORLY?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

die gast van undercover nederland, is gewoon peter r de vries, wat een bakhaan is die kerel zeg walg van hem.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

hooi mensjes, viewtopic.php?f=24&t=364&p=20107#p20107 :P voor de verandering maar een nieuw topic aangemaakt, brengt wat leven in de brouwerij
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Coola: dat zijn geen grappen en verzoek je er mee om hier ook mee op te houden.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

ben mn Photoshop skills aan het bij schaven. Net ff poster gemaakt voor GTLife magazine en ook een artikel geschreven over de Lamborghini Gallardo. Poster hier:
Afbeelding

Gallardo review (lang niet af, veel fouten) hier:
Spoiler: show
The Gentleman or The Madman

560 BHP. 540 NM. 5.2L V10. 325 km/h. 1-100? 3.4 seconds. The Lamborghini Gallardo LP560-4. With those numbers in your head you probably think it’s completely insane. You think it will kill you whenever your left toe touches the gas paddle. You think it’s comparable to Chuck Norris or Godzilla. But it doesn’t.



As the matter of fact it’s razor sharp through the corners. Although the specs do sound completely insane, it’s such a great driving car. The acceleration is tremendous witch enables you to shoot out of the corners like a missile. The 4x4 enables you to steer greatly through the corners at high speed. There is a lot of grip witch keeps the car the way you want to go. It’s a very easy car to drive and it has a great feel to it. It has a some very precise steering that reacts very fast and direct. The joy and excitement of driving this car is simply astonishing. It feels very gentle and smooth through the corners although it has sometimes an understeer issue but this is quite easily fixed with some tuning and also keeping the TC off! After all it’s a car to drive around with on the track.



It also sound truly amazing. This is the sound of the Apollo launch combined with Chuck Norris fighting a bear. Boosting trough the tunnel at SS7 is just amazing. It looks and sounds if you’re boosting through space and time.

But then there are the looks. It doesn’t only drives and feels great, it also looks amazing. The Reventon like nose is just spectacular. The futuristic headlights also looks great on this car. Now you might think it’s been shaped by some art or design house in Milan Italy.
But it’s not. It’s designed by the the same man who designed the Skoda Octavia and Skoda Fabia in the 90’s. Next to his work on the Skoda’s, probably the most boring car to date, he also was working on the mind boggling and truly insane Lamborghini Diablo, Lamborghini Murcielago and the Gallardo. It’s beautiful from every view point.I suggest Poison Green, Gunmetal Gray or White. In the end it’s just a stunning car and it’s hard to keep your eyes of.



There is one slight problem. There aren’t many races in A-Spec it can be of use for you. Only in the Gallardo only competition it’s useful. But after all there are more then enough online Gallardo races. And when organized in a proper way, it’s a great car to drive around the track in race form. While driving this car it really doesn’t matter if you win or not. Just the pleasure of driving that car is enough to keep you happy.



And then there is the price tag. At 253 grand it certainly doesn’t come cheap. But hey, after all it’s just money. This car is such a must I would buy it if it costs a million credits.



But if you really want to go extreme, throw in another 200-300 grand and you got something truly amazing. When fully tuned it can easily reach over 700 bhp and you’re able to bring the weight back to around 1200 kg. And to keep the back down in the corners you can add some good looking spoilers to the party. It really turns into a monster.



In my opinion it is one of the best looking production cars ever made of this era right next to the 458 Italia. This will be next to it’s ancestors, the other Gallardo versions, an iconic car of the last decade. The Gallardo changed the general view of supercars. It set the new standard and God it’s high.



This car is really a man’s cocktail. It sounds like an Apollo launch, looks like Angelina Jolie holding a machine gun and it feels like chewing on a perfectly grilled steak. But in the end it steers smoother than what George Clooney looks when driving along in a Jaguar E-type around the Mediterranean sea.



So even though it’s designed by a Belgium lad who designed the most boring car in automotive history, it’s one of the most beautiful cars. And although it has some insane power specs, even your grandmother can drive it. And although it has a very high price tag, it’s worth every penny. Or as you might say credit. All by all, if you can afford it, certainly buy it!
Afbeelding
Plaats reactie