Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

pics or it didnt happen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Rick-Bellic schreef:Waarom zouden ze net doen alsof ze hem vermoord hebben om de populariteit van Obama te verhogen? Als het nep zou zijn dan kunnen we vandaag of morgen nog een video van Osama verwachten waarin hij zichzelf toch nog levend verklaard. Nou dan sta je als president toch ook enorm voor paal.

En dat het op een zondagavond wordt aangekondigd is ook heel erg toevallig ja! Wat wil je daar precies mee aantonen?Ook weet iedereen al hoe die gast eruit ziet dus waarom zou je een foto van hem willen zien.
Dit inderdaad, waarom zouden ze liegen? Dat is het meest domme wat ze zouden kunnen doen.
Of ze hebben het op een onderling akkoordje met hem gegooid? :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Volgens mij was hij allang dood hoor... Daar waren sterke geruchten over een paar jaar geleden, in 2007 dacht ik. Maar wat ik nog steeds vreemd vind is dat hij volgens de regering al een week geleden is gedood en dat ze het eerst zeker wilden weten dat hij het is. Waarom kunnen ze een week wachten om vervolgens ineens hals over kop een toespraak er over te geven om 10 voor 11 op een zondag. Dat slaat toch gewoon nergens op? Zeg wat je wilt, maar het lijkt net alsof ze het nieuws weg willen trekken van een ander onderwerp. De mainstream media hapt hier natuurlijk meteen op in. Ik weet het niet, ik vind het maar vreemd. Dan vooral de manier waarop het bekend werd gemaakt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Ik geloof het eigenlijk wel. Ik zie niet echt een reden voor ze om er over te liegen. En zoals Duckz al zegt, het zou ook nogal dom zijn.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Metalsnake36 schreef:Volgens mij was hij allang dood hoor... Daar waren sterke geruchten over een paar jaar geleden, in 2007 dacht ik. Maar wat ik nog steeds vreemd vind is dat hij volgens de regering al een week geleden is gedood en dat ze het eerst zeker wilden weten dat hij het is. Waarom kunnen ze een week wachten om vervolgens ineens hals over kop een toespraak er over te geven om 10 voor 11 op een zondag. Dat slaat toch gewoon nergens op? Zeg wat je wilt, maar het lijkt net alsof ze het nieuws weg willen trekken van een ander onderwerp. De mainstream media hapt hier natuurlijk meteen op in. Ik weet het niet, ik vind het maar vreemd. Dan vooral de manier waarop het bekend werd gemaakt.
Ach, volgens de media is hij al ongeveer 9 keer dood geweest. Maar volgens mij is er nog nooit een echte verklaring van de president geweest, tot nu dan. En waar lees jij dat ze hem al een week geleden gedood hebben? Ik kom alleen nieuwsberichten tegen waarin staat dat ze een week geleden pas zeker wisten waar hij zich bevond.

Maarja, ik ben verder El Clásico kijken. :P
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Mhh dan zal ik me wel vergist hebben. Ergens in een of ander artikel. Weet het ook niet meer...
Anyway to lighten things up:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Sowieso vindt ik Obama wel een held, en ik geloof ook wel dat ze OBL eindelijk te pakken hebben. Paar weken geleden toevallig een geluidsopname gehoord van hem in debat. Waar hij normaal altijd alles van een teleprompter (waar ik overigens helemaal niks aan verkeerd vind. Één vergissing en je imago is compleet verdwenen met de pers tegenwoordig) af leest, en het redelijk bescheiden houdt... Opent hij daar vol de aanval op de republikeinen. Ben te lui om het op te zoeken, maar wel waard om dat eens te luisteren.

Also, portal 2 is best lachen eigenlijk.
ORLY?
Gebruikersavatar
killertom
Berichten: 90
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 22:37

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door killertom »

Adante heb jij mijn PM nog gehad?
Als je het niet over de prijs eens bent kunnen we daar best nog over onderhandelen
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Ik denk wel dat hij nu dood is, puur omdat ze hem niet meer nodig hebben. Met al die onrust in het midden-oosten is er weer een nieuwe vijand gecreëerd. Onze big friend Khadaffi heeft de VS in dat opzicht geholpen. Wie OBL dan precies was en welke relatie hij met de CIA is dan even niet aan de orde.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

zo terug van het ziekenhuis van gent blijkbaar had ik een ontsteking ( 3 jaar lang ) in m'n voet door een scheurtje in m'n voet die blijkbaar dus nooit echt goed heeft geheeld. ze hebben het beschadigde gedeelte weg gehaald en als alles goed is ben ik van mijn pijn af.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

@ Coola: Bij wat voor faal arts zat jij in Nederland dan .. nooit om een 2nd opinion gevraagd?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

in Vlissingen konden ze me niet helpen omdat ze niks konden vinden. dus is inderdaad een grote faal. ( ook aan 1 kant een faal van mij omdat ik pas na 4 maanden na dat het "ongelukje" ( van 2meter naar beneden springen en verkeerd landen ) gebeurd was naar de dokter ben gegaan maar ja wie verwacht er nou dat het gelijk gescheurd/gebroken is na zo'n sprong ).

en ik ben voor een second opinion naar Rotterdam gegaan daar hebben ze wel wat gevonden. ( een scheurtje dat nog aan het helen was ) dit was btw 2 jaar na het ongelukje. daar zeiden ze het moet van zelf over gaan geef het minimaal een half jaar om te helen. dus ik zo van oke. na 4 maanden had ik gewoon zo veel pijn dat ik er gek van werd en heb ik maar een verwijs brief gevraagd bij de arts om naar België te gaan. eenmaal in gent doen ze een onderzoekje met contrast vloeistof en ze vinden gelijk iets in m'n voet wat niet goed is. ( bot etc hoort wit zijn op foto's/en ander scans maar er was een heel gedeelte zwart ) de dokter in gent vroeg wat de dokter in rdam zei. en ik zei zo dat die dokter zei dat het vanzelf over moest gaan begint die Belgische dokter te lachen en zegt dit kan nooit van zelf over gaan.


dus ja in nl falen ze keihard en die belgen zijn weer eens pro
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Nou dat is gelul. Want ik ken genoeg mensen die wél geholpen zijn door enorm goede artsen die doorzettingsvermogen hadden. Maar ja, je kan geluk hebben en pech, dat blijft nu eenmaal zo.
Ik hoorde laatst nog wel een faal. Iemand was bij een arts en die had gezegd dat hij kanker had, die man helemaal in de put. Kwamen ze er later achter dat het niet zo was bij een andere arts. Dus arts 1 heeft dik op zn kop gekregen.
Alleen jammer dat die man al kanker had, wat hij wist, voordat hij dit van arts 1 hoorde. Hij dacht dus op nog een plek kanker te hebben. Die man helemaal blij, moest zijn gezin hem weer duidelijk maken dat hij alsnog in levensgevaar verkeerde .. niet zo prettig.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

tuurlijk zitten hier ook nog goede dokters. maar toch ben ik een beetje het vertrouwen verloren als het op nl dokters aankomt.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Begrijpelijk.

Maar hé, ik ben eindelijk begonnen aan The Pacific. Net episode 1 gezien. Erg tof =)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Haha, wat betreft dokters, 't klopt wel hoor wat coola zegt. Grootste gedeelte in NL is crap.
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Jeej. Was bezig een Teamspeak skin te maken voor een Duitse clan met redelijk wat servers. Nu krijg Battlefield 3 en nog wat geld erbij. Feestje. Ze hebben massale pre-order gedaan met die clan. Ik hoop wel voor ze dat ze gebruik hebben gemaakt van die i3D pre-order en met 120 lui die pre-orderen is dat nogal wat.
ORLY?
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Pfoe, en dan valt er bijna een 2 meter hoge groentecontainer op je tijdens het lossen, flink geluk gehad...
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Wanneer komt BF3 dan? Oh en ik ga brink maar kopen, klinkt als een soort TF2 :P. Moet toch wat te doen hebben.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

BF3 zal wel ergens eind van het jaar komen. Begin november dacht ik dat ik ergens had gelezen.
En ik heb Brink ook gekocht :), lijkt me echt een geniale game.
Laatst gewijzigd door DanielBoss op ma 09 mei 2011, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ik koop Brink na mn examens. Anders wordt het een fail :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Wat thefuck is mis met mn Legend?! Soms wordt hij gewoon ontzettend heet en is ie binnen uurtje leeg. Gewoon als ik het schermpje uit heb staan en hij zit in mn zak wordt hij soms ongelofelijk warm. Vandaag was hij om 11 uur leeg terwijl hij om 8 uur toen ik opstond 100% opgeladen was... Iemand met een Hero zij dat hij het zelfde probleem had na een update...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ah dat zuigt apenballen. Mijn Legend word soms wel warm/heet, maar dat komt dan doordat ik hardcore aan het gamen ben.

By the way, ik ben echt benieuwd naar de nieuwe FTG3. Boef en de gelogeerde aap zijn echt tof namelijk, elk nieuw nummer met hen is vet:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KPECUuhrtiI[/youtube]
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Had ze toen bijna geboekt voor schoolfeest maar niet commercieel genoeg natuurlijk om een beetje goed te verkopen... :( Uiteindelijk was het Fresku geworden.
Afbeelding
Plaats reactie