Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

De mannen van Def3 Entertainment zijn keihard aan het werk. Half september staat hij geprikt maar het kan een week later zijn. We willen de videoclip eigenlijk tegelijk met de verkoop van de mp3tjes online knallen. Maar de videoclip scoop is uiteraard hier op Eigen Wereld. 8-)

En zoals eerder vermeld, de opbrengst gaat naar het KWF kanker bestrijding.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t-qZFyE6KLA[/youtube]
O-M-G

@Maestro
Ja echt eah, wat een programma. Echt niet te geloven hoe diep 'entertainment' is gezonken tegenwoordig. Overigens heeft iedereen een hekel aan Mart en Andries :oops:

Anyway,
BE PREEPERT!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Oh god, natuurlijk gaat dat weer ongekend populair worden. Niveau Oh Oh Cherzo maar dan nog lager? Aight. De gemiddelde kip heeft nog meer swag als die lui.
ORLY?
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Metalsnake36 schreef: @Maestro
Ja echt eah, wat een programma. Echt niet te geloven hoe diep 'entertainment' is gezonken tegenwoordig. Overigens heeft iedereen een hekel aan Mart en Andries :oops:
Nee, nee, nee...je begrijpt niet hoeveel hekel ik heb aan Mart Smeets en Andries Knevel. Imagine if you will dat er iemand is die zo een hekel heeft aan Mart Smeets en Andries Knevel dat hij een groot gat zou graven, ze daarin zou doen en dan atoomboom er bij gooien.

Ik zou die persoon een softie noemen.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ik vind Mart Smeets best een toffe peer.
ORLY?
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Ik vind Mart Smeets ook wel oké. Maar bij wielrennen moeten ze hem er echt niet meer bijzetten. 's Avonds bij de Avondetappe, of hoe dat programma over de Tour ook heet, vind ik best dat hij dat presenteert, maar tijdens de rit zelf moeten ze hem niet meer het commentaar laten doen. Daar lult hij echt aan eens stuk door.

Verder vind ik Sjek van Gelder nog steeds de tofste sportcommentator ooit en heb ik een schijthekel aan Evert ten Napel, al is het alleen maar omdat het commentaar van hem in Fifa zo slecht is dat je het commentaar nog liever op het Japans zet.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Probleem is dat Mart Smeets een beetje O'Reilly trekjes heeft. Eerst viel het me niet zo op, maar ls je er op gaat letten. Jesus, die man onderbreekt echt iedereen op een manier dat hij duidelijk zijn mening wel goed wil laten overkomen.
ORLY?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

DanielBoss schreef: en heb ik een schijthekel aan Evert ten Napel, al is het alleen maar omdat het commentaar van hem in Fifa zo slecht is dat je het commentaar nog liever op het Japans zet.
-HIJ ZET EEN TACKLE IN!
-ALS DAT BUITENSPEL WAS, EET IK MIJN HOED OP!
-EEN ENORME AFZWAAIER! WEG KANS!

Jaa, dan heb ik soms ook de neiging om mn hoofd door de tv te rammen als ik dat voor de 2890832470 keer hoor...

Sowieso gewoon in Engels die hap...

Misschien zouden ze gewoon Rene Van Der Gijp en Johan Derkssen het commentaar moeten laten doen bij FIFA :lol: Met nog enige invulling van Wilfredje en natuurlijk side-kick HansieHansie. Dat zou geniaal zijn, als ze ondertussen gewoon wat liggen te ouwehoeren hoe het vroeger ging bij Van Der Gijp die met een kater op het veld stond ofso :lol:

Mag ik dat zeggen? Jaa! Dat mag ik zeggen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik had ooit ook eens een footie (This is Football ofzoiets...way back op de ps1) ook met Evert ten Napel als commentator....ongeveer 6 keer per helft(van 2 minuten ofzo): Van de bal gelopen... op de meest monotone...eh toon die ik ooit gehoord heb)
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Ik heb FIFA 11 al makkelijk over de 150 uur gespeeld, nog nooit met Nederlands commentaar. Jullie maken me een beetje nieuwsgierig. :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Alle games met Nederlands stemmen probeer ik te ontwijken of op Engels te zetten, hoogte punt ooit was: Crash Bandicoot kijk uit een monster *zucht*

Opzich leuk voor de kleine gamertjes maar geef me aub bij het opstarten de keuze om het op Engels of Japans te zetten.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

meh uncharted speel ik altijd in het nederlands

nog steeds niet echt goed maar wel het beste van alle nl dubs
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Ik ben het met je eens dat Uncharted een van de beste Nederlandse dubs heeft, maar waarom speel je Uncharted in het Nederlands als je het 'nog steeds niet echt goed' vindt? Als je Engels niet goed verstaat, kan je de game toch spelen met Nederlandse ondertiteling?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

heb geen problemen met engels verstaan ( en praten en schrijven ) maar ik heb uncharted gewoon een keer voor de fun uitgespeeld met nl stemmen en sindsdien kan ik de uncharted serie niet meer zonder nl stemmen spelen ik ( ookal is niet echte goeie kwaliteit ) ben van de nl stemmen gaan houden in de game ( andere games hoeven van mij echt niet in nl )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik zou dat echt niet kunnen. Nu ben ik ook fan van Nolan North trouwens dus waarschijnlijk daarom :P . Sowieso, zodra ik Frank Lammers hoor dan ben ik zo helemaal uit mijn suspension of disbelief...
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Damn, net de documentaire 'Restrepo' gezien. Toch wel shocking! Gaat over een groep militairen in een dal in Afghanistan. Inclusief schietgevechten etc. En dan vraag ik me af... Waar doen ze het voor? Serieus voor die aanval van 10 jaar geleden? meer mensen dood gegaan in de oorlog als op de aanslag zelf. Zal maar niet beginnen over de 700miljoen dollar die er per dag doorheen gaat daar... En wat dat had kunnen betekenen voor niet alleen de Amerikaanse economie maar de wereld economie... 1,2 biljard dollar. Door de goot...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ga dan meteen even Armadillo kijken. De beelden van die docu vond ik echt een stuk beter. Hoewel je bij Restrepo in ieder geval wel meer het gevoel krijgt dat ze daar écht niet welkom zijn. Also, die scene met die greppel in Armadillo? Door de nogal filmische beelden en het geluid krijg je op een gegeven moment het gevoel dat je naar een film zit te kijken. Als je je dan maar goed realiseert dat dat harstikke echt is.
ORLY?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Heb inderdaad ook wat goede dingen gehoord over Armadillo. Morgen maar eens checken. Ik kan er nog steeds niet bij hoe de Amerikaanse regering het voor elkaar krijgt al 8 jaar oorlog te voeren, duizenden mensenlevens kwijt te raken aan beide kanten, 1,2 BILJARD $ te verliezen en er 700 miljoen dollar per dag er door heen te jagen terwijl in hun eigen land het zooitje in elkaar in het storten is en het congres veranderd in een soort Maffia thee kransje. Honderden duizenden Amerikanen die hun huizen kwijtraken door de crisis en nog eens duizenden mensen die nog steeds te maken hebben met enorme drugs problemen, New Orleans wat blijkbaar nog steeds een puinhoop is, Detroit wat bijna de grond in zakt, L.A. dat steeds dieper verstrengeld raakt in achterbuurten en gangs, drugshandel etc. grens met Mexico levert nog altijd ladingen problemen op, hun economie zakt steeds dieper in een berenput, gezondheidszorg is nog steeds niet hoe deze moet zijn en ondertussen worden ze maar dikker en dikker.

Overigens had ik bij Restrepo soms ook het gevoel dat het een film was. En toen dacht ik, DAMN, dit is echt! Respect voor de mannen daar! EDIT: en vrouwen daar natuurlijk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Eyesight »

Metalsnake36 schreef:Heb inderdaad ook wat goede dingen gehoord over Armadillo. Morgen maar eens checken. Ik kan er nog steeds niet bij hoe de Amerikaanse regering het voor elkaar krijgt al 8 jaar oorlog te voeren, duizenden mensenlevens kwijt te raken aan beide kanten, 1,2 BILJARD $ te verliezen en er 700 miljoen dollar per dag er door heen te jagen terwijl in hun eigen land het zooitje in elkaar in het storten is en het congres veranderd in een soort Maffia thee kransje. Honderden duizenden Amerikanen die hun huizen kwijtraken door de crisis en nog eens duizenden mensen die nog steeds te maken hebben met enorme drugs problemen, New Orleans wat blijkbaar nog steeds een puinhoop is, Detroit wat bijna de grond in zakt, L.A. dat steeds dieper verstrengeld raakt in achterbuurten en gangs, drugshandel etc. grens met Mexico levert nog altijd ladingen problemen op, hun economie zakt steeds dieper in een berenput, gezondheidszorg is nog steeds niet hoe deze moet zijn en ondertussen worden ze maar dikker en dikker.
jaaa, dat ja!
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Djie »

Hallo
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

Nafond
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Dag heren :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Haha ik kom net ergens achter waar ik heel erg blij van wordt. Ik heb komend jaar (derde) van mijn opleiding een vrij deel. Hierin mag je verschillende onderdelen kiezen, van PABO tot koken. Maar ik wou graag iets doen wat dicht bij mijn eigen opleiding (IDM) stond. Maar nu kom ik er vandaag achter dat de Minor die heb gekozen, voor driekwart bestaat uit vakken die ik al eerder heb gehad. Dat wordt dus een half jaar bijna niets doen en makkelijk voldoendes halen :D.

Aan de andere kant hoop ik wel dat ze wat dieper op de stof in gaan anders heb ik ook weer een halfjaar waarin je constant hetzelfde verhaaltje hoort...
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

Gadverdamme zo benauwd in Den Haag :-(
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik word echt blijer met elk nieuw filmpje van dark souls de hardcorste rpg ooit de enig rpg in zijn league is demon's souls

ik ga echt weer tijden tegemoet dat ik weer nervous breakdowns ga krijgen

en als bonus krijg ik daar ook nog eens de mooiste draken in een game ooit te zien geen 1 game kan aan deze draken tippen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie