Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door florisz* »

Hoe kwam je aan die beta ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

Hij heeft Medal of Honor Limited Edition gekocht en daarmee kun je early acces krijgen tot de beta. Vind het zelf nergens op slaan want Medal of Honor staat compleet los van Battlefield, het is gewoon een marketing stunt om meer MoH te verkopen.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Fout ;). Heb gepreordered via origin. Hou er wel van om mijn games netjes digitaal te hebben. Baalde er wel van dat BF3 niet op steam kwam. Maar ach, origin kan nooit zó slecht zijn.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door florisz* »

Aight ik heb hem dus ook gepreordert via origin :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

DaveyY schreef:Fout ;). Heb gepreordered via origin. Hou er wel van om mijn games netjes digitaal te hebben. Baalde er wel van dat BF3 niet op steam kwam. Maar ach, origin kan nooit zó slecht zijn.
Je hebt gelijk kon natuurlijk ook met het pre-orderen van Battlefield 3, maar ik hou zelf niet echt van pre-orderen en al helemaal niet digitaal. Je zult sowieso Origin moeten gebruiken om Battlefield 3 te spelen. Ik koop het zelf liever retail als het al uitgekomen is.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door florisz* »

Syriana schreef:
DaveyY schreef:Fout ;). Heb gepreordered via origin. Hou er wel van om mijn games netjes digitaal te hebben. Baalde er wel van dat BF3 niet op steam kwam. Maar ach, origin kan nooit zó slecht zijn.
Je hebt gelijk kon natuurlijk ook met het pre-orderen van Battlefield 3, maar ik hou zelf niet echt van pre-orderen en al helemaal niet digitaal. Je zult sowieso Origin moeten gebruiken om Battlefield 3 te spelen. Ik koop het zelf liever retail als het al uitgekomen is.
EA had toch bekend gemaakt dat je zowiezo origin moet hebben om bf3 te spelen ? Ondanks je hem gewoon hem op disc heb gekocht ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik vind dat digitale gedoe nog steeds achterlijk


geef mij al mijn games maar in de fysieke vorm dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets echt bezit
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ik heb nog even geprobeerd om bij de EA chat te bietsen om korting, maar zonder succes. Ach man, bij Wehkamp bestellen heb je hem met het doosje (Zelf vind ik het niet echt nodig om hem op DVD te hebben, maar ach god.. Dan heb je in ieder geval wat tastbaars)... Om nou bij Origin 50 euro te gaan betalen terwijl je hem goedkoper retali kan krijgen? Die key kan je toch wel weer bij Origin invoeren, dus op de twee dagen Early-access na maakt het geen fuck uit.
ORLY?
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Ik heb games juist liever digitaal. Of ik een hoesje heb boeit me sowieso helemaal niets. Het digitale systeem is zeker op de PC een stuk handiger. Ik vind Steam wat dat betreft ook een prima programma. Ze hebben zo nu en dan geweldige acties. (Zo heb ik bijvoorbeeld GTA4 + alle DLC voor €8,- en Borderlands + alle DLC voor €10,- gekocht). Het neemt ook veel minder ruimte in als de fysieke producten

Letterlijke ruimte natuurlijk, niet op je harde schijf. Dat is voor mij ook het enige voordeel wat ik zie van fysieke producten. Als je alles op schijfje hebt, dan staat het niet standaard op je PC geïnstalleerd. Op Steam ook niet, maar mijn Steam map is belachelijk groot, ook al heb ik maar 6 games volledig geïnstalleerd.

Maar je kan je games en je cd-key ook niet kwijtraken aangezien die op je Steam account staan. Ik hoop stiekem ook nog dat de ruil acties, die nu op Steam minimaal zijn (niet activeerde games en in-game items kan je alleen nog maar ruilen), worden uitgebreid naar wel geactiveerde spellen. Ik heb wel een paar in mijn Steam lijst staan waar ik helemaal niets meer mee doe. Als je die nou met andere gamers tegen andere games zou kunnen ruilen of tegen geld voor je Steam wallet. Lijkt me perfect.

Maar dat zal wel nooit komen, want dan zouden developers zichzelf alleen maar in de vingers snijden.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Kijk, op die manier heb ik dus ook liever games digitaal.. Maar bij Origin kun je de retail games gewoon invoeren bij Origin zodat je ze vervolgens ook via Origin kan downloaden. Wat je nu dus ziet is dat Retail + Digitaal duurder is dan alleen de digitale versie aanschaffen en dat vind ik juist zo vreemd. De kans kan ook nog altijd groot zijn dat mensen denken dat een game die 'slechts' 30 of 40 euro kost, niet een full-featured game is.
ORLY?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

en toch zal ik nooit digitaal games kopen maar das natuurlijk voor iedereen anders
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

coola schreef:ik vind dat digitale gedoe nog steeds achterlijk


geef mij al mijn games maar in de fysieke vorm dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets echt bezit
Helemaal mee eens
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Leuk discussie, persoonlijk heb ik erg graag een fysiek product. Maar nu met oa STEAM is het wel nice dat je games online kan kopen met een paar muisklikken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

steam is makkelijk ja effe paar muisklikken je hebt een game


maar steam en andere digitale stores mogen van mij nooit de standaard worden
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Zal voorlopig ook niet gebeuren, maar voor "erbij" is het toch wel erg handig.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Mij maakt het niet bijzonder veel uit. Ik ben erg blij met Steam en bezit daardoor een groot aantal spellen. Op mijn PS3 is het grootste gedeelte nog altijd op disc. Ik hecht niet bijzonder veel waarde aan iets "echt" hebben of digitaal hebben. (met muziek en DVD's heb ik dat dan weer wel vreemd genoeg)
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

Ik heb ook veel games op Steam, maar dat is meer vanwege het feit at het Valve games zijn die ik fysiek gekocht heb (zoals Counter-Strike: Source, Counter-Strike 1.6, Left 4 Dead etc.). Ik kocht vroeger nooit wat op Steam, omdat ze toen alleen met creditcard werkten. Nu dat er PayPal en iDEAL aan toegevoegd is zou ik het misschien overwegen, maar behalve de acties zijn de prijzen van Steam zelf te duur om te concurreren met online webshops. Het voordeel van fysiek vind ik dat ik niet een game van 11 GB hoef te downloaden op de release die ook nog eens gedownload word door een miljoen mensen waardoor het dus langer duurt voordat je überhaupt de game kan spelen.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Daar heb je op zich een punt alhoewel het tegenwoordig helaas zo ver is dat zelfs bij splinternieuwe games eerst moet patchen. Ooit was er een tijd waar games klaar waren als ze in de winkel lagen. :-P
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Hmm, ik heb BF3 ook gepreordered via origin maar ik kan niet vinden hoe ik aan de beta mee kan doen.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Je krijgt automatisch een email met alle info en je key. Je hebt wel gepreordered voor 25 september toch?
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Ja al een paar maanden terug.

*edit: in april om precies te zijn. Heb jij al een mail gehad dan? Anders ga ik even een boze mail naar de customer support sturen. Of misschien ook niet, heb vrijdag tentamen :P
Laatst gewijzigd door Freezown op di 27 sep 2011, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Ok, de keys zouden tussen 13.00 en 15.00 binnen moeten komen. Dan kan je je key invullen bij origin en spelen :).
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 .....

(1) nieuw bericht. Nuoh my god!.... facebook.
Laatst gewijzigd door Freezown op di 27 sep 2011, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Ben al 3 kwartier aan het F5en idd :p.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door florisz* »

DaveyY schreef:Ok, de keys zouden tussen 13.00 en 15.00 binnen moeten komen. Dan kan je je key invullen bij origin en spelen :).
waar had je dat gelezen ? :)
Afbeelding
Plaats reactie