Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ik vond het wel tof. De humor was er nog steeds wel goed in aanwezig. Denk dat het wel een waardig vervolg wordt. Maar dat is nog wel even een paar afleveringen afwachten. Hoe denk jij er over?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Al de hele week naar Dark Side of The Moon aan het luisteren. Non stop eigenlijk. Wat een geniaal album, echt ongelofelijk goed. En als je hem dan op LP hebt met een goede draaitafel, mengtafeltje en speakers dan kun je niks anders als puur genieten. Want wat is dit een ongelofelijk goed album.

And if the cloud bursts, thunder in your ear
You Shout and no one seems to hear
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you no the dark side of the moon

Geniaal toch?

Maar m'n favo:

All that is now
All that is gone
All that's to come
And everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik ben van de week weer begonnen met de spartacus serie ( in chronlogische volgorde ) let op er kunnen spoilers staan

Spartacus : Gods of the Arena


Episode 1 : Past Transgressions

De 1ste episode van GotA begint erg sterk. En heeft met de eerste kill al een kill te paken die zeker thuis hoort in de top 10 kills in the spartacus series. De karakters van Gannicus , Gaia , Tullius en Vettius zijn goed neergezet. Het laatste gevecht in deze episode was ook erg goed.

Cijfer 8.2/10

Episode 2 : Missio

De 2de episode van GotA is ook goed alleen in vergelijking met de 1ste episode iets rustiger. De scène dat Ashur, Dagan en Indus , Vettius in elkaar slaat was best wel goed en de scène dat Ashur , Indus vermoord kwam een beetje onverwachts aan maar het was wel duidelijk dat Indus dood moest. De seksscène van Gannicus en Melitta was ook erg goed en de emoties waren erg goed getoond. Ook de scène van Oenomaus vs Doctore was erg goed gedaan.

Cijfer 7.8/10

Episode 3 : Paterfamilias


De 3de episode van GotA is net zoals de 2de episode goed. De relatie tussen Quintus Batiatus en Titus Batiatus is erg goed weergegeven. De wraak actie van Ashur en dagan tegen Actus en Barca was erg leuk gedaan. Het gevecht tussen Gnaeus en Barca goed gedaan. Maar het gevecht van Crixus tegen Actus was toch wel het hoogte punt van de 3de episode. En de emotie van Barca dat hij zijn vriend verloor was erg goed weer gegeven. Je zag echt dat hij van Actus hield.

Cijfer 7.7/10

Episode 4 : Beneath The Mask


De 4de episode van GotA is ook goed. In deze episode merk je echt dat zowel Mellita als Gannicus het erg zwaar hebben met vorige gebeurtenissen. En begint Oenomaus eindelijk meer respect te krijgen ( af te dwingen ) van de gladiatoren. De seksscène(s) waren weer erg genieten. En het gevecht tussen Tullius en Gannicus was erg intens. De dood van Gaia kwam erg onverwachts.

Cijfer 7.9/10


Episode 5 : Reckoning


De 5de episode van GotA is ook heel erg goed. De droom scène van Mellita was goed gedaan. De gevechten om te kijken wie er waardig is om voor de ludus van Batiatus te blijven vecthen waren goed met als hoogtepunt het gevecht tussen Dagan en Ashur waarbij ashur dagan’s oog kapot slaat. En het gevecht tussen Crixus en Gannicus. In deze episode zie je ook wat Lucretia werkelijk is en dat is een serpent en dat geeft ze ook eerlijk toe terwijl ze Titus vermoord. De dood van Mellita was best wel schokkend en de emotie van Oenomaus was erg goed weergegeven.

Cijfer 8/10

Episode 6 : The Bitter End


De 6de episode van GotA is echte van epische proporties te noemen. Het begint al heel goed met de crematie van Titus. Ook het plan van Quintus om Tullius van deze wereld te verwijderen was goed in beeld gebracht. Maaar het eind gevecht in deze episode was echt geweldig. Met als hoogepunten Crixus die Ashur zijn been open slaat en breekt. En Gannicus die Caburus op een hele brute maar ook heel erg coole manier vermoord ( deze kill hoort zeker ook thuis in de top 10 kills in the spartacus series )


Cijfer 9.9/10


En hier bij geef ik Spartacus : Gods of the Arena het

Cijfer 8.3/10
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Je raad nooit wat ze gaan uitbrengen voor de Kinect!: Dragonball Z: Kinect! Heeft Coola eindelijk een reden om een Xbox360 te kopen :P
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Maestro schreef:Je raad nooit wat ze gaan uitbrengen voor de Kinect!: Dragonball Z: Kinect! Heeft Coola eindelijk een reden om een Xbox360 te kopen :P
Coola and x360 does not compute

Nee ik wacht wel op een move editie
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@coola LOL.

Sorry dat ik nog niet gereageerd hebt op je PM, was iets te oud overigens. Maar tnx voor de tip.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Duckz schreef:Ik vond het wel tof. De humor was er nog steeds wel goed in aanwezig. Denk dat het wel een waardig vervolg wordt. Maar dat is nog wel even een paar afleveringen afwachten. Hoe denk jij er over?
Precies mijn instelling, de manier van animatie is weer super, goede overbreng van emotie en leuke humor. Nu is het wachten of het verhaal mee kan slepen.

Afbeelding
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Episode 3 is ook al online hè, die was best wel bruut. Deed wat trucjes van seizoen een overnieuw, waardoor je ziet dat ze het niet compleet vergeten.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Het einde van een tijdperk... het einde van FC Barcelona als het aller beste team tot nu toe. Tenminste, dat zegt m'n gevoel. Ik kan het niet uitstaan hoe Chelsea gisteren heeft gewonnen. Anti voetbal mag je het wel noemen. Met 11 man in de 16 staan en dan 2 counters meepakken omdat Barca net even niet op let. Ben benieuwd hoe volgend seizoen eruit gaat zien. De achterhoede moet echt een flinke upgrade krijgen. Pique laten staan, Puyol er uit, Alves laten staan, Bale kopen en op de plaats van Abidal zetten en misschien Vermaelen naast Pique in de centrale verdediging. Dan in het middenveld Fabregas Iniesta en Messi, Xavi afwisselen met Cesc in mindere maten. Links voor Alexis Sanchez en rechts voor Cuenca afwisselen met Afellay.
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Mensen die meteen hun conclusies trekken omdat Barcelona in de halve finales van de Champions League verliest en in de Primera Division tweede staat. :') Je kan niet elk jaar alles winnen, ook al ben je 'het beste team ooit'. Het is misschien wel goed dat dit nu gebeurt zodat ze volgend seizoen weer de motivatie hebben om te winnen.

Guardiola had beter na de 2-0 Fabregas voor Adriano kunnen wisselen en zo wat meer verdedigend spelen, Chelsea laten aanvallen en zelf wachten op een opening.

Het volgende seizoen zie ik het liefst een 4-2-4-achtige opstelling. Verdediging laten zoals die is; Alves, Pique, Puyol en Adriano. Als centrale middenvelders Busquets en Fabregas. Aanvallende middenvelder Iniesta afgewisseld met Xavi. Linksvoor Sanchez, rechtsvoor Messi en als diepe spits Villa.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Jongens, ik kan niets minder dan blij zijn dat we niet nog een classico hebben. Ik vind Spaanse wedstrijden over het algemeen heel erg kut.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Oke i'm back.
Ik zal me weer eens vestigen op dit forum ,
lalalala
Legend of korra is tot nu toe best interessant .Wel weer typisch dat disney non lethal violence, maar het is leuk om te kijken tot dat de blockbuster series weer beginnen (Sons of anarchy, Dexter, House etc).Ik vind legend of korra leuk het is vernieuwd vooral het steampunk sausje, het heeft een duidelijk plot ,het heeft veel betere animatie dan the last airbender, en heeft best interessante characters . Ook zijn er interessante links die je kan leggen zoals wat is er met de oude cast gebeurd en mensen gaan denken van hey is hij misschien familie van die of die .
wanneer komt episode 4?
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

BAXIC!!! welcome back :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

welcome back my old archenemy... nah effe zonder grappen welkom terug baxic



zo heb vorige week god of war 3 gekocht en vandaag uit gespeeld. grootste verrassing voor mij van die game is dat hij in het nederlands is. en net zoals bij uncharted was ik gelijk van me like it very much.. en heb de game dus ook helemaal in het nederlands uitgespeeld
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Kan je ook instellen naar je taal keuzen engels in je console, kom die shit ook geregeld tegen met de Xbox 360 opeens alles in het Nederlands en dat haat ik zo.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik ook. Ik bedoel, goed dat de optie er is voor de mensen die het willen hebben maar laat het alsjeblieft een optie zijn. Niet zoals bijvoorbeeld bij Infinity Blade 2 waar de enige optie is om je hele fucking iPad te resetten in een andere taal...fuck that noise, das geen oplossing.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

RDJ134 schreef:Kan je ook instellen naar je taal keuzen engels in je console, kom die shit ook geregeld tegen met de Xbox 360 opeens alles in het Nederlands en dat haat ik zo.
ik weet dat je het in kan stellen op je console. en bij GOWIII en UC1,2,3 kan je het ook in de game zelf instellen. maar als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de nederlandse stemmen bij UC1,2,3 echt subliem en bij GOWIII ook aardig goed gedaan.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Engels is voor mij altijd een must het is zo'n afgang om bijvoorbeeld bij assassins creed nederlandse woorden te zien bleh.
Ben nu zelf sinds deze week begonnen met Dark Souls en ik moet zeggen het is fucking awesome.
Oh en Is just cause 2 een aanrader als je even lol wilt hebben of ben je er snel op uitgekeken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

baxic schreef:Oke i'm back.
Ik zal me weer eens vestigen op dit forum ,
lalalala
Legend of korra is tot nu toe best interessant .Wel weer typisch dat disney non lethal violence, maar het is leuk om te kijken tot dat de blockbuster series weer beginnen (Sons of anarchy, Dexter, House etc).Ik vind legend of korra leuk het is vernieuwd vooral het steampunk sausje, het heeft een duidelijk plot ,het heeft veel betere animatie dan the last airbender, en heeft best interessante characters . Ook zijn er interessante links die je kan leggen zoals wat is er met de oude cast gebeurd en mensen gaan denken van hey is hij misschien familie van die of die .
wanneer komt episode 4?
Zoals die dude met dat masker misschien familie zou kunnen zijn van die chick met die rare klappen die met azula hing? Die gedachte had ik iig :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

baxic schreef:Engels is voor mij altijd een must het is zo'n afgang om bijvoorbeeld bij assassins creed nederlandse woorden te zien bleh.
Ben nu zelf sinds deze week begonnen met Dark Souls en ik moet zeggen het is fucking awesome.
Oh en Is just cause 2 een aanrader als je even lol wilt hebben of ben je er snel op uitgekeken.
Just Cause 2 is awesome. Ik heb echt meer lol gehad met JC2 dan met GTA4. Geen diep plot of iets dergelijks maar echt heel erg leuk om te spelen. Als je het ergens goedkoop kan vinden, zeker geen miskoop.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Duckz schreef:
baxic schreef:Oke i'm back.
Ik zal me weer eens vestigen op dit forum ,
lalalala
Legend of korra is tot nu toe best interessant .Wel weer typisch dat disney non lethal violence, maar het is leuk om te kijken tot dat de blockbuster series weer beginnen (Sons of anarchy, Dexter, House etc).Ik vind legend of korra leuk het is vernieuwd vooral het steampunk sausje, het heeft een duidelijk plot ,het heeft veel betere animatie dan the last airbender, en heeft best interessante characters . Ook zijn er interessante links die je kan leggen zoals wat is er met de oude cast gebeurd en mensen gaan denken van hey is hij misschien familie van die of die .
wanneer komt episode 4?
Zoals die dude met dat masker misschien familie zou kunnen zijn van die chick met die rare klappen die met azula hing? Die gedachte had ik iig :P
Ja ik dacht zoon van ty lee inderdaad of misschien iets met zuko te maken i dont know we will see new episode today :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Is er al een nieuwe episode? BAAS. Ga hem meteen ff zoeken.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

nope morgen pas
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ik had het daar over ep04. Ik vond het wel een redelijk matige aflevering. Hopelijk is de komende beter.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Even de nieuwe aflevering kijken van afgelopen zondag,
Veder Heb ik Lost (ja ik ben extreem laat) bijna af.
En ik ben weer van plan vol op de anime te storten na een jaar bijna geen anime gekeken te hebben.(ja het is mogelijk)
-Highschool of the dead
-Steins gate
-Hitman reborn (twijfel geval)
-Cannad
deze wil ik de komende weken een kans gaan geven.
Welke games en serie's gaan jullie eigenlijk aandacht aan besteden de komende zomer.
Afbeelding
Plaats reactie