Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Pff, ik heb geen flauw idee. Komende zomer staat in het teken van geld verdienen. Ik is arme student. En misschien wel nog meer lezen van Marvel superhelden. Ik ben nu echt een superheldenjunk aan het worden, zeker na The Avengers.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

ik weet het ook niet ben ook een arme student maar werk bleeeh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Vandaag de hele dag gewerkt op een lokaal festivalletje, morgen en zondag weer plus afbouwen, volgende week examens, weekendje belangrijk afspraakje ^^, week erna nog meer examens en het weekend daarop werken op Pinkpop inclusief daar compleet los gaan :D

Mooie tijden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Alles klinkt goed, behalve de examens :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ach, VMBO TL dus dat valt wel mee allemaal :p met een 7 voor ak en een 7 voor wiskunde kan ik terug naar de havo haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

pleuris spam , Rdj kan je er niet een verificatie code op gooien ofzo bij account create
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Zitten al verificatie codes op die omzeilt worden. Shit is begonnen na het updaten van de huidige forum software, dus wachten om een nieuwe versie die het lek dicht. Mijn excuus voor alle ellende, doe me best het asap te verwijderen als het verschijnt.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

Je kan natuurlijk ook de registraties handmatig doen. Zoveel leden krijg je niet op een dag. Tot je wat hebt gevonden op de bots natuurlijk. Doe ik ook.
Gebruikersavatar
florisz*
Berichten: 303
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 21:07

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door florisz* »

Iemand intresse in een guest pass van diablo III heb er hier 2 tot mijn beschiking ! Stuur een pm voor de key ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

3keernix schreef:Je kan natuurlijk ook de registraties handmatig doen. Zoveel leden krijg je niet op een dag. Tot je wat hebt gevonden op de bots natuurlijk. Doe ik ook.
Klinkt niet eens als een slecht idee. Spammers zijn er vrij makkelijk uit te halen aan hun naam alleen al(anders waarschijnlijk wel aan hun e-mail adres.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

True story, bovenstaande. Vandaag trouwens helemaal verslaafd geraakt aan League of Legends. Gedownload op aanraden van veel mensen, damn wat een tof spel!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik ben zelf begonnen met Diablo 3. Ook heel erg tof.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Spammers gebruiken atm veel gmail accounts, en de inderdaad de namen pak je er er heel snel uit. Hoe dan ook het blijft verdomd irritant.

Over games gesproken tot kwart over zes vanochtend Max Payne 3 zitten spelen, wat een bazen spel.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Is Payne al uit joh? Leek me inderdaad ook wel tof.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Max Payne 3 ligt morgen in de winkels (Xbox is 2 discs) wat ik speel is een review exemplaar :)

Heb wederom tot half 6 vanochtend zitten spelen met deze bazen game, maar daar binnenkort meer over.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik mag toch hopen dat hij ergens in dat hele spel nog wel een keer een flapperende wapperjas draagt :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Hahaha maak je daar maar geen zorgen over, dat was echt een stukje genialiteit toen GameKings nog echt leuk was.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKThHTJQtiw[/youtube]
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Niet om nu weer oude koeien uit de sloot te gaan halen, maar wat was nou ook alweer de reden dat het forum is dicht gegooid? Te veel werk, te weinig toegevoegde waarde ofzoiets?

Wel geniaal moment trouwens hahaha, nog nooit gezien...
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Reden waarom het forum daar is dicht gegaan was omdat Boris het niet meer van deze tijd vond en omdat er een hoop gescholden en gezeken werd. Ik heb het denk ik zes keer tegen gehouden dat het gesloten werd. Toen ik opgestapt was ging het binnen enkele weken dicht. Waarbij Rob die daar toen nog Admin was niet eens een berichtje kreeg dat het offline ging.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik moet wel toegeven dat er op het laatst idd veel gescholden werd. maar hoe het forum daar is gesloten vind ik nog steeds belachelijk.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Zijn er hier ook mensen die de Day Z mod voor Arma2 spelen? Ik had zelf Operation Arrowhead al en Arma2 was in de aanbieding voor amazon, dus ik ben nu lekker die mod aan het installen. Eigenlijk gaat het er om zo lang mogelijk te overleven en spul bij elkaar te scavengen. Nadeel is dat er allemaal zombies in de dorpjes en bossen rondlopen. Daarnaast heb je ook behoorlijk wat players die anderen killen voor hun wapens. Anyway, de laatste paar weken is het gigantisch populair geworden terwijl de mod nog maar in Alpha zit. Gister stond Arma2: Combined Operations (Combopack van Operation Arrowhead en Arma2) als top seller bij steam :')

Nu weet ik dat er hier wel wat zombie liefhebbers zijn, dus als iemand een keer zin heeft om dit te spelen dan mogen ze een gil geven. Lijkt me sowieso wel wat voor RDJ. Nadeel is wel dat je aan de Arma2 engine vast zit, die toch behoorlijk zwaar draait (en de controls zijn gigantisch wennen)
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Adanteh ik heb ook over die mod gepost op de voorpagina, deze is echt mega populair aan het worden. Helaas heb ik geen game PC die het aankan :(
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Heb hem vanavond een hele tijd gespeeld, maar het heeft wel wat. Nadeel is dat je dus gewoon verdomme vaak dood gaat en met die trage speelstijl van de Arma2 engine wordt dat erg snel vervelend. Als je de grotere steden in gaat zijn er overal zombies en players die je dood schieten. Zoek je het rustigere noorden op dan kun je nergens gear vinden... en als je dan een keer een blik bonen vindt na twee uur wordt je door één of andere slimbo dood geschoten als je een huis uit loopt.
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Klinkt in iedergeval wel realistisch ;)
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

2x in een weekend bij een heeeeel leuk meisje geweest en de examens gaan lekker. Winninggg... En in de vakantie dan maar eens weer wat tijd ruimen voor wat te gamen. Loop zwaar achter. Alleen laatst voor het eerst ACII uitgespeeld...
Afbeelding
Plaats reactie