Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

zo heb echt moeten lachen toen een paar uur geleden thuis kwam

ik zag een papiertje van post nl liggen in de brievenbus met deze tekst er op
Afbeelding

:lol:

ze gaan weer lekker respectvol om met je post :evil:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Zo tot vanmorgen vroeg in 1 zit door tien afleveringen van Game of Thrones seizoen 2 door gekeken, want een ongelofelijk vette serie is dat toch. Helaas word het weer een jaar wachten voor het volgende seizoen.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zooo, dit weekend had ik een vriend van mij op bezoek en dat zijn dan de momenten dat ik marathon sessies ga gamen. Maar weer eens opnieuw begonnen met Arkham City, (daar was ik nog niet heel ver meegekomen en toen niet meer gespeeld). Wat een vette game is dat zeg. Nog niet uitgespeeld maar heb me echt wel vermaakt met die game. (alleen lamme arm van tegen grote groepen vechten :P )
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Maestro, dat is toch wel mijn favoriete game van vorig jaar. Sfeer is zo cool, de hele vibe is gewoon comic. Speelt lekker weg, heeft diepgang en blijft leuk :)
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

HOE THE FUCK kan ik nou leren en morgenochtend om 0900 een tentamen hebben als er vanavond NLD-DUI op tv is :(. Wat een waardeloze situatie weer.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Misschien gepast om te melden dat ik ook geslaagd ben dit jaar. Ik sta in de krant. :mrgreen:

Gymnasium E&M en C&M.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@D-Nic congrats gozah :D

OT: mijn excuus voor de spambots flood, moest wat dingen doen en had hier door dikke huisstof alergie. Vandaar dat ik niet online was.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Misschien toch een optie dat jij alle nieuwe accounts moet goedkeuren voor ze mogen posten? De laatste tijd lijkt het wel of de spammers vaker hier komen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Alle beveiligingen die het board te bieden hebben staan aan en op zijn hoogst, ik zal eens aan Radical vragen of het inderdaad mogelijk om eerst goedkeuring te moeten geven.

Ik heb heel misschein een idee waarom ze er door heen glippen.

Doe me best :)
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

hey vraagje , na een intensieve herinrichting van mijn kamer heb ik nu dus bout internet via mijn draadloze adapter .
Wil al jaren een kabel trekken maar daar is mijn stief vader niet zo'n voorstander van.
Nou heb ik natuurlijk nog een alternatief dat is powerline (netwerk over stroom).
maar welke power line is nou echt goed voor game, want ik vertrouw het niet en voor 30-50 euro wil ik wel gewoon zonder enige lag kunnen game.
Afbeelding
ik zoek natuurlijk naar zo'n setje met 2 stuks
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Je hebt er verschillende, dus is het even goed kijken welke het beste zijn. Persoonlijk geen ervaring mee, maar ik weet (en hopelijk ga je nu niet lachen) de computeridee.nl staan er vele items over. Nu is hun search fubar en moet je even via google met powerplug,computeridee zoeken over Site:computeridee.nl,powerplug.

In deze post staan al een aantal vermeldingen naar links over deze speeltjes. Gewoon even goed lezen :)

Laat het even weten hoe het verloopt want een niet nader genoemd crewlid van EW wilt ze ook hebben ;P
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Wij hebben hier thuis zo'n D-Link setje, werkt echt perfect ook al hebben wij een best wel grote huis.

Ooh, mijn vriendin heeft me verlaten voor een ander. :(
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

foreveralone.jpg

Anyways, mijn ervaringen met die dingen zijn niet altijd even geweldig geweest. Soms werkt het prima, maar heel erg stabiel was het nooit. Hangt er ook maar net van af hoe het stroomnet in elkaar hangt en wat er allemaal op aangesloten is. Bij mijn pa zijn huis werkt één setje, bij mijn moeder haar huis doet een ander setje het, maar slechts tijdelijk. Na ongeveer 30 minuten gebruik moet ik de plug van de router er 10 seconden uithalen of het wordt verdomme traag..... Ik zou echt even kijken of je niet een kabel kunt trekken, dat werkt zoveel beter.
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

TZC-T1-FX schreef:Wij hebben hier thuis zo'n D-Link setje, werkt echt perfect ook al hebben wij een best wel grote huis.

Ooh, mijn vriendin heeft me verlaten voor een ander. :(
EEYE tijd geleden man. Tnx voor je tip.

Sorry om te horen van je vriendin.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

RDJ134 schreef:Je hebt er verschillende, dus is het even goed kijken welke het beste zijn. Persoonlijk geen ervaring mee, maar ik weet (en hopelijk ga je nu niet lachen) de computeridee.nl staan er vele items over. Nu is hun search fubar en moet je even via google met powerplug,computeridee zoeken over Site:computeridee.nl,powerplug.

In deze post staan al een aantal vermeldingen naar links over deze speeltjes. Gewoon even goed lezen :)

Laat het even weten hoe het verloopt want een niet nader genoemd crewlid van EW wilt ze ook hebben ;P
heb een setje van sitecom gekocht mijn stiefvader 1 , ik op mijn kamer 1 en eentje in de meterkast bij de router.
Heb hem nu 1 - 2 dagen en eerst deed hij best onstabiel en kut maar na wat gefriemel en het stap voor stap aan sluiten werkt het prefect haal er zelfde snelheden mee dan met draadloos 2mb - 4mb en dat ook wanneer mijn stiefpa intensief fifa online zit te spelen.

ik heb de sitecom 200mbps versie werkt prima top product
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Kijk dat is info waar ik wat aan heb.

Tnx :)
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Ach, vriendin / ex heeft een ander, ik heb inmiddels ook iemand anders ontmoet. Bleegg, wel een rebound relatie. Maarja.

Draai momenteel Release preview van Windows 8. Wel ff wennen, maar het draait verdomd lekker!
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Hoe vindt je het qua productiviteit? Daar vind ik Windows 7 toch erg sterk in en dat Metro lijkt me dan ook hélemaal niks. Altijd weer één applicatie per keer open.. Ik heb er niks mee. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik zo'n verdommde hekel hebt aan Apps op smartphones en tablets... Je hebt altijd maar één ding open staan. Wil je dan wat anders openen dan moet je een andere applicatie open hebben staan....
ORLY?
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Qua productiviteit? Nja, echt werken doe ik op mijn iMac. Maar ik heb er vandaag de hele dag mee gespeeld en ik kan zeker minder met Windows 8.

Ook dualscreen doet ie toch niet lekker. Bij Windows 7 kan ik gewoon alles slepen en aanpassen op welke scherm dan ook. Bij de Metro apps is dat wel anders. Metro draait nu alleen op 1 scherm, de 2e monitor is dus de classic desktop omgeving.

In classic desktop kan je de classic apps wel verplaatsen, vergroten en wijzigen tussen de 2 schermen zoals je altijd al gewend bent.

Maar in Metro gaat dat anders. Metro Apps kan je niet loskoppelen en maximaliseren op je 2e scherm. Je kunt alleen de metro interface compleet verplaatsen naar je 2e scherm. Je 1e scherm wordt dan zo'n classic desktop.

2x fullscreen metro apps over 2 monitoren kan dus niet. Bleegg

Verder werkt IE10 met flash ook niet altijd lekker. Sommige sites werken perfect, maar bij andere laadt ie weer niet alles. Ik gebruik nu ook gewoon Google Chrome in classic desktop mode.

Voor de rest gebruikt Windows 8 echt verdomd weinig resources.
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

jeeuh!!! geslaagd voor m'n opleiding ICT niveau 3 en dat betekent dat ik eindelijk m'n schoolboeken in de fik kan steken. eigenlijk ist nu wel tijd voor een jonko gewoon om het te vieren
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Gefeliciteerd!

Wij zijn nu op SBS6 te zien!
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Wat ???
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Smaakpolitie! Haha, we hebben de sticker in onze restaurant in Woerden.
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Nice, had het wel aanstaan net. Maar dat was jij toch niet of is het zo lang geleden dat ik je voor het laatst hebt gezien ;)
Plaats reactie