Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

na ja mijn hele familie stemt op de pvv,en als ik het kon ook.
er is altijd wel een manier om aan games te komen.
meer politie is in sommige steden hard nodig.
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Met de PVV gaan alle normen en waarden, respect voor anderen, etc etc naar de knoppen waar we jaren en jaren aan hebben gewerkt. True, er zijn veel problemen, maar schoppen en slaan gaat dat alleen maar erger maken.

Daarnaast over de CU, christelijk. Genoeg gezegd.

Groene partijen, ook dieren partijen, kun je geen land mee regeren. Een land draait niet op het plaatsen van bomen en het denken om de diertjes. Ook daar op stemmen is nutteloos.

Wat overblijft zijn de niet gelovige partijen. Als iemand wil dat er wat gaat veranderen, kun je imo het beste op één van die stemmen. Nee, geen PvdA :P.
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Djie »

jodenkoek ftw
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Eyesight »

Rita FTW
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Vijeze »

Daarnet Inglorious Basterds gekeken.
Geweldige film
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Radical schreef:Met de PVV gaan alle normen en waarden, respect voor anderen, etc etc naar de knoppen waar we jaren en jaren aan hebben gewerkt. True, er zijn veel problemen, maar schoppen en slaan gaat dat alleen maar erger maken.

Daarnaast over de CU, christelijk. Genoeg gezegd.

Groene partijen, ook dieren partijen, kun je geen land mee regeren. Een land draait niet op het plaatsen van bomen en het denken om de diertjes. Ook daar op stemmen is nutteloos.

Wat overblijft zijn de niet gelovige partijen. Als iemand wil dat er wat gaat veranderen, kun je imo het beste op één van die stemmen. Nee, geen PvdA :P.
amen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Wayne3100 »

Heel veel mensen die aangeven dat ze gaan stemmen op PVV weten weinig van de partij af. Wilders speelt het spelletje op een populaire manier door altijd grote uitspraken te hebben over Nederland en buitenlanders (vooral de moslims). Daarbij heeft hij absoluut een punt: het moet eens afgelopen zijn met al die mensen die hier het land binnenkomen en vervolgens alleen maar voor problemen zorgen. Meest tergende voorbeeld was wel in Gouda van een tijd terug, dat er een feest door de gemeente werd betaald voor een grote groep buitenlandse probleemjongeren, puur om ervoor te zorgen dat zij die avond niet voor moeilijkheden zouden zorgen. Dat kan toch niet!
Maar het is bijvoorbeeld essentieel om te kijken hoe Wilders van plan is buitenlanders aan te pakken die hier al zijn. Nieuwe mensen buiten houden is nog wel te doen, maar buitenlanders binnen het land hard aanpakken zal voor grote problemen gaan zorgen.
Al met al is het te makkelijk om alleen vanwege zijn standpunt t.o.v. buitenlanders voor hem te stemmen. Er zit nog een heel beleid omheen, iets wat veel mensen wel eens vergeten.

Persoonlijk kan ik toch niet stemmen, maar ik ben het iig met Radical eens over de partijen waarop ik niet zou stemmen ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Ik stem op de Partij voor de Dieren. Want Marianne Thieme heeft meesterlijk lekkere boobs.

Nee ff serieus. Ik stem echt op de Partij voor de Dieren. Ik heb de mens al jaren geleden opgegeven. En ik vind dat dieren meer rechten zouden mogen krijgen. Bovendien vind ik de bioindustrie veels te veel de kant op gaan van concentratiekampen. En daar krijgen we alleen maar rare ziektes van. Time to wake up, take the pillow from your head and put some books in it.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

hoe wil nu een dieren partij het hele land runnen ?
dan laten de honden ons straks uit !
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Maestro schreef:Het probleem is natuurlijk dat zelfs als Wilders de meeste stemmen krijgt hij nog steeds in de minderheid is en dus een coalitie aan moet gaan met andere partijen. En aangezien er maar heel weinig partijen zijn die met hem samen kunnen en willen werken(en vice versa) kan hij dus geen meerderheidskabinet vormen en word het kabinet dus waarschijnlijk wederom CDA/PVDA en een andere partij. (aangezien deze twee als nog twee van de grootste partijen zijn en blijven. Hierdoor komt hij dus in de oppositie maar zelfs dan zullen er maar weinig mensen met zijn punten eens zijn dus zal hij niet vaak een meerderheid met zich mee krijgen. Zeker als het gaat om ridicule voorstellen als kopvoddentax.

Conclusie, er zal geen fuck veranderen.
Ongeveer het enige slimme mens hier lijkt het.
Komop mensen, Wilders ... Hij zorgt voor leedvermaak, maar ja, alles en iedereen heeft extremen nodig. Maar over het algemeen (no offence) stemmen de wat dommere, armere, "100%" NL-ers op Wilders, maar juist DIE mensen naait hij zo hard. Hij wil allemaal dingen afschaffen die DIE mensen juist nodig hebben. Conclusie: NL-ers zijn compleet achterlijk.

Ten Tweede: Scars, je bent goede kerel, dieren zijn lieve beesten .. Maar PVDD?! Sorry, maar die schiet ik liever door hun kop met een hagelgeweer. Ik weet dat dit soort mensen ook nodig zijn, net als Wildertjes, voor de balans.
Maar mijn familie bestaat uit jagers, mn opa's, mn vader, kennissen, ooms. Iedereen jaagt.
Wij eten vaak wild en daar is ook niets mis mee. Die mensen zien jagen als een oorlogsmisdaad. Maar het is over het algemeen schadebestrijding en het in stand houden van de natuurlijke balans!
Anders krijg je gezeur met overpopulatie e.d. Jagers zijn mensen die liefde hebben voor de natuur, het buiten zijn. Maar vooral het beleven van de natuur is belangrijk voor hen. Jagen is leuk, en als je raak schiet geeft dat een goed gevoel! Maar jagers zijn meestal echte natuurvrienden die er erg veel omgeven. De PVDD ziet dat niet, erg jammer ...
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Ik word liever lid van een partij vol lekkere wijven dan een groepje jagers met oude piemels. :lol:
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Djie »

Scars schreef:Ik word liever lid van een partij vol lekkere wijven dan een groepje jagers met oude piemels. :lol:


koning Scars spreekt.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Maar, het is en blijft gewoon de schuld van die Zeeuw. Dus al die Zeeuwen het land uit trappen, toch nutteloos volk!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Vind ik ook, allemaal douchen.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Duckz schreef:Maar, het is en blijft gewoon de schuld van die Zeeuw. Dus al die Zeeuwen het land uit trappen, toch nutteloos volk!

he niet alle zeeuwen zijn slecht ik bedoel D-nic en ik zijn toch ook nie slecht
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Duckz & Scars schreef:Maar, het is en blijft gewoon de schuld van die Zeeuw. Dus al die Zeeuwen het land uit trappen, toch nutteloos volk!
&
Vind ik ook, allemaal douchen.
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Maareh, Duckz, ik ben het wel eens met een groot gedeelte van je lange post. Ik weet zeker dat 95% van de mensen die op Geert Wilders stemmen niet eens weten waar hij het over heeft. Sterker nog, ik weet niet eens zeker of Geert Wilders wel weet waar hij het over heeft. Het gemiddelde IQ lees ik dan af aan geniale quotes zoals deze:
RJ133 schreef:hoe wil nu een dieren partij het hele land runnen ?
dan laten de honden ons straks uit !
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Niet christelijk (een must. Alles wat naar Christelijke maatstaven een land wil regeren mag weg. Ik heb niks tegen het geloof als 'idee', maar om je land compleet te besturen naar die ideeën. Perfect voorbeeld is hier Sneek, wij hebben geen koopzondagen meer sinds Christenunie in de Gemeenteraad zit.. Vind ik het erg? Nee.. Mis ik ze? Nee... maar dat moet toch gewoon kunnen en je moet het niet verbieden omdat één of andere boek dat voorschrijft. Mooi linkje erbij. Er word altijd gezeken over dat de islam steeds meer invloed krijgt in de Nederlandse politiek, maar naar de geschiedenis gekeken heeft het Christendom ook alleen maar meer invloed gekregen (Van 0 invloed in de Gouden eeuw, tot hoeveel nu?)

Niet het idee van alle anderen het land uit. (Ja, je kan genoeg zeggen, maar daar komt het op neer. Mensen zijn privé vrij om te doen wat ze willen wat mij betreft, dus ja, hou maar lekker die hoofddoek op op straat.) dus Wilders kan je ook wegstrepen.

Waar ik precies op ga stemmen? Don't know yet..
ORLY?
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

ELMOOO!
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

JEUHH ELMOOOO IS IN DA HOUSE !

Geen zin om mee te ouwehoeren over de politiek , simpelweg omdat ik er geen ruk van weet en het mij niet echt interreseert aangezien ik toch niet mag stemmen...
Afbeelding
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RJ133 »

maar PVV for life.
geert komt uit geleen dus easy Limburgers
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Serieus? Dat is je reden om op Wilders te stemmen? Omdat hij uit dezelfde fucking provincie komt als jij? Are you fucking kidding me?!
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Zucht, RJ133 ik had al zo'n idee dat je niet helemaal slim was. En ook best wel nja hoe zeg je dat.

Oh well, ik kan dit niet echt zeggen zonder een ban op te lopen :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Maar RJ, wat is je precieze reden om op Wilders te stemmen?
En Maestro, excuse moi als ik het even gemist heb, maar waar stem jij dan op?
ORLY?
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Je hebt het niet gemist omdat ik het niet gepost heb ;) Niet omdat ik er geheimzinnig over doe ofzo. Maar vooral omdat ik het nog niet weet. Ik geloof dat je uit mijn posts(hier en op gkf) wel een beetje kan halen welke kant ik op hang qua voorkeur.

Ik kan je wel vertellen op welke partijen ik niet ga stemmen:

PVV: Vooral veel (mooie) praatjes maar absoluut niet reëel.
CDA/CU/SGP: Kerk en staat moeten ten allen tijden gescheiden zijn, partijen die in hun naam al het geloof verkondigen heb ik helemaal niks mee. Dit staat nog buiten het feit over mijn mening over religie in het algemeen
TON/TROTS: Zelfde verhaal als PVV
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Gelukkig mogen de meeste van jullie nog niet stemmen, dus er is hoop. :mrgreen:
Plaats reactie